Finn, vriendin was bevallen van een jongen Ben weer terug van de kapper. Heb het nu op schouderlengte en in lagen. J vond kapper wederom niets, was weer huilen en in de houdgreep
jeetje FF wat een update , heb jij zo'n goed geheugen of heb je 10.0000 blz teruggelezen? en idd 6 sept mag ik naar de gyn. en wat een mooie foto zeg en een mooi jurkje ook, komt je buik nog mooier in uit ! en kamertje is helaas nog niet klaar, kan geen tijd vinden om de kast te schilderen en daardoor kan ik niet zien welke muur ik dan moet behangen, maar voor het einde van het jaar zien jullie vast foto's zo net de stal een beurtje gegeven, moet er toch een beetje fatsoenlijk uitzien als morgen allemaal leerlingen komen he, de grote beurt moet nog, maar dit kan er ook mee door. LM, lastig he als ze zo vervelend doen bij de kapper, daarom laat ik S haar gewoon lang groeien, maar ja met een jongen is dat wel een ander verhaal natuurlijk. hier had de KZ bergen van tijd, ze heeft echt alles schoon gemaakt/gehouden en ook alles gestreken, zelfs de bloezen voor op de boerderij waren weer netjes schiet me nu ook te binnen dat ik nog steeds het bevallingsverhaal van S op de site moet zetten, komt binnenkort dames. maible lekker met je voetjes hoog gezeten, lekker he ff niets doen.
Thanks Vlek! Ik heb een deel teruggelezen om even te kijken wat er allemaal was en een deel uit mn hoofd Oh dank je liefie! ben ook blij met mn jurkje Wow de stallen poetsen... Besefte niet dat dat ook moest indd hihi. Ooooh sorry nou dat kamertje wordt iig echt geweldig!!! Sorry LM een zoontje ik heb het verkeerd onthouden
Hahahaha je kan ook niet alles onthouden toch!!! Mijn mams heeft voor ons gekookt. Hoef het zo alleen maar in de oven te schuiven
@FF Mooie buik!!!!! En wat ben je mooi slank erbij zeg!! Heb net je weekendjeweg foto's zitten kijken, leuk joh!Wat heb je toch een geweldig schattig zoontje!! Hier een kleine meid die niks geslapen heb..of bijna niks...had weer es een poepbroek in bed, terwijl ik nog een goeie luier had verschoond voor het slapen gaan...heb tussendoor nog haar goed gelegd entoen was er nog niks aan de hand, enkel ze was feest aant vieren. Gelukkig heb ik wel wat kunnen slapen, maar wat is het er eentje zeg! Voor de rest is ze wel weer vrolijk tussendoor (behalve nu dan even) en is het weer samen boekjes lezen etc.
Meiden kan iemand mij vertellen hoe jullie die mooie aankondigingen op de site maken?!?! Kan ik proberen alvast iets te knutselen hahaha
Ik heb de plaatjes voor Jadore en Meis gemaakt. Merel heeft m zelf gemaakt. Ik doe het in Photoshop dan krijg je het mooiste resultaat. Ik zoek leuke plaatjes op google (of teken ze zelf ) en dan combineer ik die en zet en in een mooi lettertype de tekst in! Maar je kunt ook een plaatje van Google halen en dan in Paint tekst er in zetten. Het reslutaat is wel ietsjes onscherper, maar nog altijd heel leuk! En ik maak met alle liefde plaatjes maken of helpen voor degenen die het graag willen..
Mlief: Oh nou zeg dank je wel hoor En wat rot dat ze net weer in bed een poepluier krijgt Gelukkig heb jij wel een beetje geslapen! Maakt het wel weer zwaarder. Knuffel!!! LM: Thanks!!! Fijn dat mams heeft gekookt!
Ja natuurlijk!! Scheelt ook dat ik de naam al weet Heb je een mooi plaatje gezien of kun je me ff pb'en welke stijl je graag wil?
Mijn zoon wil ook aandacht dus ben er weer even vandoor! Misschien kom ik vanavond nog ff langs en anders morgen weer XX
Wowwwwwww Finn liefy jeetje miena wat een tijd heb je erin gestoken of doe je alles uit je hoofd ofzo dat bestaat haast niet...of je hebt indd een geheugen van een olifant! IIG super super lief van je meid! en zo mooi jouw update is zo goed dat ik nog dingen herinner dat ik nog net bevallen was en nieuwe dingen! @Nemo, o ja je nosejob is toch omdat je last hebt van je neus toch verkouden constant kan ik me heugen of zit ik er helemaal naast? @Raspy, tjemig meid wat erg van je mams, echt zwaar he! Wat een vechters zijn jullie en zoveel positiviteit ongelooflijk mooi, maar ik ken je ook niet anders dat heb je vast van je moeder,een echte sterke kanjer ben je. Straks als jullie beebje is geboren zal ze daar vast nog meer kracht uit halen, wat een vreugde zal dat brengen in deze ook hele moeilijke tijd! Denk aan je hoor moppie! Dikke knuff! Ga straks even spieken in je album hoor, leuk zwanger samen!!! Ga strakkies kijken @Meis, hoe gaat het met je en hoe gaat het met je ventje??? Hoe vindt F. het nu haar broertje uit mama dr buikje is kan ze eindelijk naar een gevulde wieg kijken @LM, auwww zielig van J zijn oogje dikke biefstuk-knuff van mij vervelend van je werk! Nou nog 4 daagjes die kom je vast wel door @Merel, en nog een puckababy gekocht? @Wolf, balen van die 4000,- euro dat is zeker geen leuk grapje! @Quint, heerlijk lieverd lekker genieten! En fijn dat jullie uit de naam zijn! @Vlek, spannend zeg de 6e, ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen nu! @Nemo, nou is toch wel lekker dat ze al die testen doen, krijg je ten minste wat duidelijkheid! Balen van Daan, erg vermoeiend Chloe is ook zwaar aan het peuterpuberen...heerlijke timing @Maible, wat een super super super mooie foto zeg echt heel gaaf! Wie heeft hem gemaakt? @Giraf en maible zo heerlijk hoe jullie zingend en fluitend de dagen verder na de 40 doorstaan! Petje af voor jullie!!! @all, (nogmaals ) ontzettend bedankt voor de enorme lieve berichten, kaartjes en van sommige zelfs cadeautjes ik voel me er helemaal verlegen van!!!! Echt heel erg lief en echt heeeeeel erg bedankt!!!!!
Oohhhhhh......heb ik nog helemaal niet gedaan.....jullie allemaal bedankt voor de kaartjes en lieve woorden!!! Bij deze dan: SUPER BEDANKT!!!!!!!!!! De kaartjes daar geniet ik nog dagelijks van, want ze hangen in de woonkamer boven mijn hoofd aan een lijn. Ik pik ze er Giraf een met een vrolijk dier erop, van Jadore 1 met roze muisjes erop, van Nemo een met een takje met vogeltjes erop......verder kom ik effe niet, maar ik ben er zo blij mee!! En dan jullie lieve teksten erop, vond het zo speciaal om ze te krijgen, en ML vond het ook erg attent! Kom later even hier terug, Jk en Jp vragen aandacht,' xx
Hmmm, hangt er iets in de lucht ofzo?? Hier precies hetzelfde verhaal vandaag.... Ze heeft 2x een klein half uurtje geslapen en is wakker geworden van een poepbroek en de 2e keer van de blaffende hond van de buren Maar voor de rest was ze lief aan het spelen, dus vond het niet zo erg, alleen miste ik mijn eigen rust uurtje
Hoi meiden Heb een heerlijk ontspannende dag in de sauna gehad. En ik was mega relaxed maar ik heb vannacht dan ook maar weinig slaap gehad omdat V.era van 23.00 tot 02.30 uur wakker is geweest. Dus ik ben nu ook erg moe en ga lekker vroeg naar bed zo. Ik ga nog wel even bijlezen maar denk dat ik morgen pas ga reageren op iedereen.