@Madl, dank je, tja ik dacht dat het nu wel eens een tijdje goed zou gaan maar nu toch weer ziek. Laatste keer was van de prikken 3 weken geleden. pfffff wordt je moe van! Hoe staat het er voor met vochtverlies??
Goeiemorgen! Ik ben nog niet aan het bevallen hoor... Ik heb welgeteld 2 harde buiken gehad en ben een paar druppels bloed verloren na het strippen Madelief, Als je straks nog twijfelt of het vruchtwater is moet je het laten controleren hoor!!! Zo te horen ben jij de eerste die hier gaat bevallen! Rasp, beterschap voor je meisje! Probeer vandaag even wat rust te nemen als V slaapt. Merel, jeetje wat gaat dat snel, Jk alweer 1 maand! En kun je niet eerder een afspraak plannen met de VK zodat ze even naar de hechtingen kunnen kijken? FF, wat een super leuk overtrekje heb je weer gemaakt!
Rasp: He meid wat rot dat ze weer ziekjes is. Tja met Finn heb ik hetzelfde. Hij is vaak ziek. Maar daar kun je gewoon niks aan doen! Beterschap en hopelijk is ze snel de oude weer!!! Oeh dat mailtje van vanmorgen was met het aankondigingsplaatje voor de site!!!! Misschien heeft ze t nog even snel gestuurd omdat ze weeën heeft !!!!!! ZOU T???????? Ik gun het haar zoooooooo!!!! Mlief: En heb je nog vochtverlies?????? Jij al gebroken vliezen zou wel super zijn!!! Giraf: Tja meid, nu kun je nauurlijk niet achter blijven.... KOM BEEB!!!!! Ik wil je mooie snoetje zien!!! Meis: Heb je al een fotootje van je mooie T? Ik ben zoooooo nieuwsgierig!! En ik wil smelten Het overtrekje zit in de envelop en klaar om opgestuurd te worden!!! Oh ja: Het is dus een plaatje geworden ipv een baan, is dat erg? Met 50 cm breedte werd een aantal autootjes naast elkaar erg propperig en een kleiner model auto is niet zo mooi. Dus heb ik het zo gedaan. Vind je het niks dan stuur maar terug dan krijg je een ander!!! Ik heb weer fysio gehad! En ik moet beginnen met stukjes te lopen. 10 min. 15 min. en hopelijk kan ik dan nog inhaken in de oefengroep en kan ik mn spieren nog een beetje versterken voor de bevalling. Want ze zijn ernstig verslapt zei mn moeder . Maar eerst even overleggen met de vk Maar indd wel nog even afwisselen met de rolstoel. Winkelen is beter met stoel omdat je dan niet door kunt stappen... ML is de badkamer aan het ontkitten, ontschimmelen (wat een ROTZOOI is dat spul BLEH alles ruikt naar Chloor!) en daarna weer mooi kitten. Lekker fris voor de beeb!! Vanmiddag gaan we naar de speeltuin met Finn. Lekker rauzen en klimmen en glijen en schommelen Lekkere dingetjes mee en beetje picknicken. Heb er zin in!
@Maible, hm dat klinkt nog niet veelbelovend inderdaad.....jammer. En ik ga straks inderdaad even plat, V.era heb ik net weer naar bedje gebracht en nu zelf even wat eten en dan ga ik ook nog even een tukkie doen.
Oh niet dus JAMMER!!!!!!!! Ik hoop echt dat het nu snel gebeurt hoor, jemig meid wat zwaar voor je!!!
@FF, oei, ernstig verslapt, dat klinkt niet goed Geniet maar lekker van jullie middagje, lijkt me heerlijk! En een frisse badkamer is ook erg fijn he! Goeie man van je ook!
Goed zo Rasp, je hebt je rust har nodig deze dagen! FF, getsie, chloor lucht is niet fijn. Maar wel weer een frisse badkamer straks! En een leuke middag in het vooruitzicht! Het is ook wel super mooi weer om lekker buiten te zijn! Ernstig verslapte spieren klinkt niet best. Toch fijn dat je moeder dat in de gaten kan houden! Heeft ze trouwens nog iets gezegd over het gedrag van Finn?
Jullie zijn lief! Ik vind eigenlijk ook wel dat die baby zich mag laten zien Zucht.... Ik hoop vandaag of het weekend want dan heeft de leukste VK dienst! Morgen heeft heeft de VK dienst waar ik de minste 'klik' mee heb.
@Maible hahahaha dat zou niet best zijn!! Dat mag niet!! Dan gaan we maar gewoon wat minder schrijven hoor hihi.
Potverdrie ja! We zijn alweer hard op weg hahahaha!! Als ik mn kop nou ff hou, dan zal het vast meevallen hahahahaha!!! Maar helaas dat kan ik niet!!
Nee, dat wordt een lastige voor onze Finnie. Ik ga alvast wel beginnen mn kop te houden, ik ga even plat. Tot later vandaag dames!!!
Slaap lekker Rasp!! Oh en Maible: Mam heeft niks meer gezegd nee. Het is ook goed zo. Ze bedoelde het niet slecht denk ik
Ach meiden, gewoon lekker vol kletsen dit topic! Deel III beginnen met drie baby's is ook best leuk! Ik ga ook even plat! Tot straks!
hihi..nou heb nu geen vochtverlies. Maar had ik bij M.aaike ook niet, alleen na plassen toen een keer en heb dagen rondgelopen en niks geen weeen! Nu hoop ik nog een keer duidelijk wat op te vangen en dan laten checken en als het dan vw is...dan hopen we ons kleintje met of zonder inleiding binnen paar dagen in onze armen te hebben! Maja..als er geen vocht meer komt, was het loos alarm. Bij M.aaike werd het na paar dagen ineens meer, en toen duidelijk vw. En toen dus gelijk ingeleid! Nee hoor, Maible en Giraf jullie eerst! Oh, kleine is druk, ga es ff naarde wc ff checke en hopen
FF, ze zal het vast ook niet slecht hebben bedoeld maar leuk is anders... Gaat Ml nu ook wat meer ondernemen met Finn zoals hij beloofd heeft?