De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hihihihi ik heb ze al hoor Merel!! :D:D Zal t eens proberen!

Mliefje: Hihi nee naaimachines heb ik al 2 en een lockmachine. Maar nu dus een borduurmachine er bij :D:D Daar kun je van die strijkfiguurtjes mee maken voor op kleding enzo. En je kunt er op stof letters en figuren mee maken. Erg leuk! :D:D
    EDIT: Ja ik ben heel erg crea :) als je dat zo mag zeggen. op de naaimachine, maar ook met andere dingen :)

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @Finnefant: Ai da's minder he...wij moeders moeten toch veel doorstaan he....ML kwam ooit met de menthol versie thuis enik had dat niet in de gaten......ik dacht what the f$%&%^&* voel ik nu?? Héél verfrissend moet ik zeggen! En je weet gelijk of je goed gemikt hebt, hahahahaha:D:D:D:D

3. Funnyfant

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Dat MEEEN je niet!!!!! HAHAHAHAHAHA ik kan niet meer whoehoehoehahahahahahahahahahahah!!

4. giraf

giraf Niet meer actief

Aambeien / neusspray
    Hier ook standaard neusspray in het toilet. Ook hier zijn de frambozen er weer in volle glorie :(
    Heb alleen nog nooit de menthol versie gebruikt :$:D

Madeliefje
    Je moet je echt niet schamen voor je tranen hoor! Is toch gewoon een normale reactie op zulke emoties? Ik heb volgens mij geen 1 minuut niet gehuild tijdens mijn opa's begrafenis...

Meis
    Morgen even een drukke dag, laat je maar lekker verwennen en inderdaad zondag = verplicht rustdag!

Finn
    Nog lekker genaaid gisteren? ;):p

Jadore
    Je moet jullie trouwdag doen zoals jullie dat willen! Klein of groot, luxe of simpel, met of zonder kinderen, het is geheel jullie keus en daar moeten mensen het maar mee doen! Zo!

Merel
    Lekker joh die poetshulp! Nog even en die van mij kunnen ook los hier... Is ook echt niet tegenaan te poetsen met al dat verbouwingsstof...

Rasp
    Hmm das niet leuk nee, gelukkig morgen hulp door ML. Alleen is het best pittig, zeker als je ook nog eens zwanger en ziek bent :(

Vlek
    Leuk vanavond naar de zwarte cross! Veel plezier! Als je een hele knappe man ziet (die waarschijnlijk laveloos dronken is :)) Das de mijne! :D

Wolfje
    Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!

Hier vandaag een leuke dag gehad! Vanochtend koffie gedronken bij oma, ze was heel blij om ons te zien, ging ook eigenlijk best goed met haar!
    Daarna door naar mijn moeder, boterhammen gegeten.
    Toen naar huis en even lekker met zn 2en een dutje gedaan..
    En toen lekker samen de stad in geweest, en op een terasje wat gedronken. Daarna ging I weer lekker slapen en heb ik de tuin schoongemaakt, al het verbouwingspuin opgeruimd, afwasje gedaan, wasje gedaan, stofzuigen en dweilen. Daarna lekker gekookt en met I gegeten. Samen met de hondjes naar het park geweest. I in bad en naar bed!
    Echt gewoon een lekkere dag samen met mijn meisje. Ze was ook super vrolijk en helemaal blij! :)

5. giraf

giraf Niet meer actief

Hmm, zit ik hier al de hele avond alleen, zijn jullie er ook niet :(
    *zucht* ik ga maar naar bed ;):D

6. Funnyfant

Joehoe??? :):)

Sorry Giraf heb WEER zitten naaien :D:D Slaap lekker meid :) Fijn dat het redelijk ging met oma :) Knuffie!!!

Nemo ligt nu in haar tentje ;) brrrrrr!

7. Funnyfant

#467 Funnyfant, 15 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2011
    Dir heb ik geknutseld voor een meisje. Krijg ik een jomgen dan hoop ik dat mn broertje een meisje krijgt en anders heb ik twee vriendinnetjes met babymeisjes en mn zus heeft twee meiden. Kan ook voor grotere meiden toch!

Hij heeft twee verschillende kanten en het bloempje heeft reliëf in t hart. Leuk detail :)

EDIT is nog niet helemaal af, komen nog leuke applicaties op!

8. Funnyfant

Happy birthday to Meis, Happy birthday to Meis, Happy birthday Happy birthday Happy birthday to Meis!!!!!! Hip hip Hurray!!!! :D:D:D Veel plezier vandaag meissie en rustig aan!!! Zondag lekker uitrusten. Dat je neus maar flink mag krullen!! :D:D:D

9. giraf

giraf Niet meer actief

LANG ZAL MEIS LEVEN, LANG ZAL MEIS LEVEN, LANG ZAL MEIS LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLORIA, HIEP HIEP HOERA!!!!!
    GEFELICITEERD!!!
    Hier is het op zich redelijk weer, dus ik hoop bij jullie ook! Heel veel plezier vandaag, laat je maar eens lekker verwennen en laat iedereen maar voor jou rennen ipv jij voor de andere: het is tenslotte jouw verjaardag! :)

10. giraf

giraf Niet meer actief

Mooie hanger Finn!
    Ik wil die ik nog gaan maken voor de kids (kan ook wel voor een jongen toch?)
    Hoe krijg je dat relief in die bloem dan? Gewoon met de naaimachine eroverheen?

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hieperdepieperdepiep!!! Hoera!!!! Meis van harte gefeliciteerd!!!

Hopelijk heb je een fijne, niet al te bedlegerige dag vandaag!!!

3 dikke smakkerds voor jou!! XXX

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Meis, van harte gefeliciteerd en Meis-man ook!!
    Geniet van jullie feestje, en maak een een mooie dag van samen!!!!:):):):):)

@ Finn: oh, mooooooooiiiiiiii!!!!!!!! Echt leuk geworden!!!
    Ik heb hier nog zo'n hanger waar ik nieuwe aan wil maken, maar pas als ik weet of het blauw of roze moet.....nu is hij oranje/rood/groen/blauw met sterren en hartjes. Projectje after-bevalling.
    Ga zo door!!!
    @ Giraf: zoiets kan zeker ook voor jongen in blauwig of groen!?

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Gefeliciteerd meis!
    Kort bericht vanaf de camping. Geen oog dichtgedaan. Drie keer wezen plassen 's nachts en hoewel ik oordoppen inhad, kon ik niet slapen van gesnurk.
    Kan niet goed bijlezen, internet op mobiel erg traag.
    Kus

14. Funnyfant

Thanks meiden, ja ik ben er ook heel blij mee!

Ja dat is heel leuk in blauw groen! Ik maak er ook nog een voor Finn en voor een jongen hoor!! :D:D
    Dat reliëf heb ik zo gemaakt: Aan beiden kanten een patroonpapiertje met een cirkel vastgespeld en met dubbele draad met de hand om de zoveel mm een steek door de bloem heen geregen. op het laatst flink aangetrokken en vastgezet. Ook de draad nog even verzekerd aan de zijkant.
    Als de bloem niet te dik is kan het ook met de machine maar ik was bang dat deze te dik was. Ik had geen zin om opnieuw te moeten beginnen, dus maar met de hand gedaan hahaha! was zo klaar hoor! :):)

Nemo: Ja had t op hyves gelezen. Lastig hoor die snurkers. Heb je ze niet in hun neus geknepen?? :p En hopelijk komt het vele plassen door de kleine beeb in je buik ???:D:D:D:D:D:D:D:DFijn weekend ng en tot morgen ;)

Thanks meiden :):) Heb er mn best op gedaan en niets afgeraffeld :D

15. Funnyfant

Even nog een naaivraagje, misshien weten jullie het, want ik breek er mn hoofd over :D:D

Als je bijvoorbeeld stoffen letters wil maken. Dus gevuld met knuffelvulling. Hoe maak je dan bijv. een O ?????? Want als je ze binnestebuiten naait en dan terug wilt draaien, dan kan dat niet, omdat de binnenkant dichtgenaaid is. Of kan dit echt alleen met de hand of met de naad aan de buitenkant?? Iemand? :D:D:D Of snappen jullie mn onduidelijke vraag niet? Hahahahaha Nou heb nog even een plaatje gemaakt maar ik kom er niet uit. Dat gaat echt niet volgens mij.

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hier dan het feestvarken!!:D:D:D:D

thanks meiden, en ja ga me zeker laten verwennen.
    heb de eerste kado's al binnen, heb mooie oorbellen gekregen en een lief boekje van mijn kleine meis.

Er staat inmiddels een joekel van een tent in de tuin!!!
    dus vanavond kan het feest los. (wie wil mag altijd komen he)

@ff, mooi hoor echt heel leuk die hangers
    @nemo, oh gesnurk mmmm niet echt prettig, rustig aan en hoop op droog weer voor je

@rest zwaai en dikke kus

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    LIEVE MEIS

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

HEEL VEEL
    PLEZIER
    VANDAAG!!!!!!!!!

@All, hier hoofdpijn bij mijn ogen dus even geen zp voor mij, verder gaat het goed hier :D liefs

18. raspberry

@Meis, veel plezier vandaag!!!! Klinkt heel gezellig allemaal!!

@FF, wat een mooie hangers heb je gemaakt zeg!! Echt helemaal mijn smaak!! (dat betekent ik houd me aanbevolen wanneer ik een meisje krijg en jij een jongen!)
    Ik had ook nog niet gezegd hoe lief ik het vind dat je voor al onze beebjes wat gaat maken, vind dat echt superdepuper!!!

@Merel, wanneer ben je nou eens uigebroed?? Kom maar op met dat kind, we hebben nu lang genoeg gewacht hoor!
    Dus je hebt trossen pepermuntjes tussen je billen nu, hihi, lekker fris!!

@Nemo, hopelijk regenen jullie niet weg op de camping dit weekend! Van onderen heb je dus wel aardig wat buien gehad vannacht.......hopelijk betekent dat wat wij hopen voor jou!
    Veel plezier nog op de camping!!

@Alle andere musketiertjes, sorry ben zomaar even ingehaakt, dus ik reageer vanaf nu hopelijk wel weer op iedereen maar het was me wat veel om terug te halen allemaal!!! Dikke knuf X

19. raspberry

@Jadore, beterschap meid, doe maar rustig aan! x

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Finne: oeh, dat is een lastige vraag, zoals je getekend hebt lijkt het me wel logisch met omdraaien, maar ik zou eerst een proefje maken van oude stof, i.v.m. de breedte van de letter wat je overhoud. En dat binnenste buiten draaien is niet mijn specialiteit....zal laatste stukje toch wel met de hand moeten.

@ Rasp: nou, trossen klinkt wel heeeeeeel ernstig. Laten we het houden op 1 kleine uitstulping, en ik hoop- dat het daarbij blijft maar vrees van niet...
    Enne....ik doe echt wel mijn best hoor om de beebs er z.s.m. uit te poepen, maar jullie moeten me niet opjagen he! Ben pas 38,5 week hoor!

@ Jadore: beterschap meid! Even oogjes dicht houden!

@ Meis: geniet van je dag!!

@ Nemo: oeh bah snurkers...toch niet je moeder of zus he??? Anders zou ik gaan slaan, haha!
    Neem vanavond eerst een stevige borrel eer je naar bed gaat :)

@ all: net met ML en J nog even naar dorpje hiernaast wezen shoppen.
    Nog wat vergeten boodschappen gedaan en J was de koning te rijk want in die supermarkt hadden ze zo'n karretjes met auto eraan vast waar hij in kon.
    Ook nog 2 paar schoenen voor J gescoord in de aanbieding samen voor 55 euro, sandalen en dichte schoenen, helemaal blij dus.
    Dus helemaal geslaagd!!
    Zometeen broodje tonijn eten en dan even benen omhoog, voel dat mijn voeten weer lekker dik zijn....

Deel Deze Pagina