Vandaag zou leuk zijn als je kleine kwam Maible!Het is echt nu heerlijk weer hier, dat hoort er gewoon helemaal bij!! Baby in Maibles buik, kom er maar uit hoor, we zijn zo nieuwsgierig naar je!!! En het is nu lekker warm ook buiten mama's buik, dus kom maar gauw!!
Oooohh balen Mlief!!! Ja als het wel vw is, moet het toch binnen 24 uur??? Anders infectiegevaar toch?? Spannend hoor! Maible: Ja nou ik hoop het! Nu heeft ie een weekje vakantie dus doet ie sowieso meer. En hij is al met Finn wezen wandelen en vanmiddag dus speeltuin.. Ben benieuwd! En nee het was niet leuk, maar het is alweer gezakt Oh meiden ik hoop zo op drie beebjes voor zondag!!!!
OMG Madelief mn hart sloeg over toen ik blauwe grote letters zag Maar ik ben heeeeeeeel benieuwd naar het mooie kaartje !!!! POSTBODE SCHIET OOOOOOOOOOOOP!!!!
Heb de postbode de brieven bijna uit zijn handen gerukt.... "zo zo verwacht u iets belangrijks mevrouw?" JJJJAAAAA!!!!!! Er zat zeker iets moois bij de post vandaag!!! Ehm, 3 musketier baby's voor zondag Finn? Mag die van mij ook maandag? Heb zaterdag vrijgezellenfeest van vriendin en zondag is het kermis hier, dus dit weekend komt me slecht uit
en Fantje heeft weer een creatie af! Een lakentje (voor dat meisje via MP ) En ik heb er voor de leuk nog een klein speentutje bijgemaakt van de reststof. Lief ben ik toch Was een heerlijk klusje: 1 baan stof en een lakentje... KLAAR Geen naam, geen gedoe. Recht toe recht aan NAAIEN! Nu ga ik met de rest van Raspie beginnen en daarna de hoes van Merel Heb er weer helemaal zin an! Maar eerst picknicken met mn gezinnetje!!!
FF, mooi laken! Leuke stof ook Ik krijg nu wel af en toe een harde buik als ik ga staan of zitten. En ik ben een klein stukje slijmprop verloren. Misschien komt deze kleine dan toch wel voor maandag Giraf, vrijgezellenfeest om je kraambed is ook gezellig en lijkt dan meteen op een kermis Dus geen excuus, maar PUFFEN!! ML heeft net O meegenomen om een ijsje te gaan eten en gaat meteen kijken voor nieuwe schoentjes. Ik ben benieuwd of hij slaagt! Ik vind het altijd zo leuk als ML iets uitzoekt voor O. Dan vind ik hem zo'n lieve papa
Hahahahaha ja Maible ik weet precies wat je bedoelt! Dan doen ze echt moeite voor hun kleintje en dat is zo aandoenlijk! *smelt* Hahahaha indd mooi gezegd, Giraf: geen smoesjes dus! Oh meissie het klinkt veelbelovend bij jou! Hopelijk zet het goed door nu! KOM OP lief klein meisje het is nu lang genoeg geweest hoor!!!!!
Hahaha ja mooi he, ze was geinspireerd door de foto van het dekbedje van O. Bevallen de spulletjes eigenlijk? Bij de andere ook? Rasp: Nog niks bij je zus? Hoeeel weken is ze nu? Heb je de mand klaar?
Het is idd zoooo aandoenlijk als Ml iets voor die kleine koopt! Zo lief!! De spulletjes die je hebt gemaakt zijn echt geweldig!!! Ik heb nu toch maar het wiegje opgemaakt met het lakentje met naam. (ik was bang dat mijn moeder het zou zien) Het ziet er zo lief uit! Nu nog een klein meisje om er lekker onder te slapen! O slaapt ook heerlijk onder zijn overtrek! Ik heb er nu nog een dekentje inzitten, als het straks kouder is krijgt hij een dekbed. Ik zal eens een foto maken!
Ha meiden, Wacht met smart op de postbode....en op de pakketdienst....mijn voedingsbh's moeten nu toch echt komen!!! Sorry Finn, was er nog niet op terug gekomen, ik had ze zaterdagavond al besteld, maar dus nog steeds niks binnen....heb er 3 besteld, 140 euro dus sowieso geen verzendkosten. lingerietotaal.nl hebben veel keuze ook in mijn klote-maat....kijk maar eens. Had wel pakketje van E.sprit....had weer wat besteld....heb nu 2 'redelijke' t-shirts om aan te trekken. 1 shirt van vorig jaar, makkelijk met voeden maar zit vol gaatjes van een scherpe riem die ik vorig jaar droeg, en 1 voedingshirt dat eigenlijk 1 maat te klein is....oh, en een wit blousje, maar moet telkens uit met voeden...ook lastig. Zat wel een aardig shirt in het pakket, maar moet er echt een keer op uit hoor....loop nog steeds regelmatig in positiebroeken, en die zakken enorm af...:x en heb spijkerbroeken liggen in maat 30 (te groot) maat 28,27,26 en die passen niet ....heb nu maat 29 Baal van dit niet-zwangere-lijf. Moet echt even wachten op het najaars-spul (en weertje) en me dan in het nieuw steken.
Hahahaha Merel: Ach shoppen is geen straf toch? Komt vast snel wel goed. En dat te kleine shirtje zal wel sexy zijn met jouw cupmaten en strakke buikje Maible: Ja LEUK!!! Ben heeeeeeel benieuwd! Ik vond het bij N van Jadore ook zo leuk "mijn"hanger en mutsje te zien!!!! GEWELDIG!!!
Zoooo wij zijn weer wakker!!! Heerlijk geslapen!! @FF, mijn zusje is vandaag precies 39 weken. Kan dus elk moment. De kraammand staat klaar!!! Ik heb er zo'n zin in!! Hier nog geen post geweest, die komt meestal 's morgens dus ik ben bang dat ik het kaartje vandaag nog niet heb..... Tnt is hier de laatste tijd wel een rommeltje lijkt het. Ik heb al een paar keer iets besteld wat de volgende dag bezorgd zou moeten worden en wat niet het geval was. Frustrerend is dat. @Maible, oei het klinkt al beter. Misschien nu nog even een leuk momentje met Ml??........dan zet het vast wel door, hihi. Sterkte in ieder geval meid. Ik denk aan jullie allemaal meiden maar voornamelijk natuurlijk aan Giraf, Maible en Madl. Ik loop er de hele dag mee in mn kop, lijkt me heerlijk om nog 3 kleine musketiertjes te mogen verwelkomen!
Fijn dat je lekker hebt geslapen Rasp! Hier een berg post maar niets om vrolijk van te worden, helaas. Merel, over een paar weekjes lekker gaan shoppen! Heerlijk vooruitzicht, toch? Ik herken die frustratie wel hoor. Net bevallen en niets om aan te trekken. Rasp, misschien moet ik idd even gezellig gaan doen met ML
lieve meiden... ik denke aan jullie, maar heb op dit moment even niet de behoefte om te reageren... Mocht er wat zijn,dan graag wel pb Knuffels
Heb zojuist een aantal nieuwe foto's in mijn albumpje gezet. (voor de liefhebbers) Ik had wel iets leuks bij de post! Snoezig hoor!!! Had zo gehoopt om nog even in de zon te kunnen zitten....maar helaas. Jk is weer wat onrustig vanmiddag dus moest al binnen 2 uur weer voeden, daarna 2 poepluiers achter elkaar en daarna kon ze nog de slaap niet vatten. Nu is ze rustig en ligt in de kinderwagen. En nu wachten tot Jp wakker is, dan kunnen we gaan wandelen en een ijsje gaan eten....zul je zien dat hij super lang slaapt! Maible: ik wil het wieglakentje voor je meisje best zien hoor!!! Finn: laat je me vtv even weten waar ik de betaling voor het aankleedkussen mag doen?? Rasp: beterschap met je meisje!! Gaat het alweer bergopwaarts? Meis en Jadore: alles goed met jullie en de kleine mannen????
@Merel, het gaat momenteel weer wat beter met V.era, de koorts is gezakt en ze speelt ook wel weer. Maar mijn ervaring is wel dat de koorts ineens weer omhoog kan schieten dus ik ga er van uit dat we er nog niet van af zijn. Maar voor nu wel even fijn! Ik ga even in je album loeren!!