De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Maible Harde buiken zet door!!! Je hebt lang gelopen nu!!

@FF Weer lekker crea geweest! Echt leuk het lakentje!

@Merel En, nog een ijsje gegeten?

@Rasp Oh, hopen dat de koorts niet terug komt en ze lekker ka blijven spelen!!

Hier lekker vanmiddag in de zon gezeten..wat heb ik dat toch gemist!!Zo is het nog wel even genieten van de zwangerschap!Vanavond naar de vk!

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Nemo Hoe gaat het met jou??

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hoi dames,

kom even aan waaien, en maar oz even inhaken.

even snel wat bijgelezen;

@maible/giraf en madeliefje jeetje jullie babys hebben het te goed he, kunne jullie het nog wel een beetje volhouden jeetje zou niet zo geduldig zijn hoor!!!

@merel, ga zo even naar je foto's kijken altijd leuk, die van mij komen spoedig hoor beloofd!! en ik heb je ook een pb terug gedaan.
    maar jeetje wat lastig en vervelelend dat je zo last heb down under, hier deed vorige keer de verlos de controle van de hechtingen maar had haar dan ook gebeld dat ik ze er uit wou begon te trekken (het waren er maar drie maar toch) en nu heerlijk zonder hechtingen en scheurtjes er van af gekomen.
    en dus ook geen Ontplofte aambeien:p

@FF, zag net je mailtje, en weer wat mooi, en T heeft al heerlijk geslapen onder zijn lakentje in zijn wiegje, iedereen is er zo verrukt van en vind het reuze mooi, ik stralen natuurlijk hihiihi. en het is ook heel leuk zo lief.
    En nu het overtrekje, nou loop ik straks mooi te stralen achter de kinderwagen. en ga dus ff vanaond als alles mee zit naar de foto's kijken en wat in het album plaatsen doe mijn best hoor.

@jadore, hoe is het met jou mannetje meid, alles goed bv gaat nog steeds goed?

@rasp, bedankt voor je lieve kaartje hoor hij hangt er al mooi tussen.

@zo nou hier een nacht from hell gehad, meneer kwam om 1 uur/3 en 4uur nou ik was gesloopt en vanochtend niet wakker te krijgen hemaar dat snap je al, maar T heeft heel veel haar al zo leuk, net als F eigelijk alleen die was heel donker en T is heel blond bijna bij het witte af ;) niet van de melkboer hoor:p:D:D
    eten gaat nu goed, en hij begint al weer aan te komen dus na 3 dagen heel keurig ben daar wel blij om hoor, verder gaat het met mij ook goed, rust alleen eigelijk maar tussen de middag en kan het dan ook goed volhouden. de kraam moet er wel aan wennen zegt ze vanaf dag 1 ben ik al op, maar ja voel me dan ook bere goed dus ja in bed kan altijd als je het nodig heb denk ik dan he.
    ga nu weer lekker een flesje maken en F heerlijk in bed leggen met ML.

Kom straks nog even aanwapperen;)

4. giraf

giraf Niet meer actief

Oei, wat ben je streng :):D

Maible
    Toch wel weer spannend zo! Misschien zet het vanavond wel door! Ik hoop het voor je!

Finn
    Hoe was de picknick?

Merel
    Mooie foto's!

Rasp
    Oh zuslief 39 weken! Spannend! Toen mijn zus tegen het einde liep sliep ik zelfs met mijn telefoon naast mijn oor, hahaha, waas veel te bang dat ik HET telefoontje zou missen...

Wolfje
    Gaat het wel goed met je?

Madeliefje
    Hoe was het bij de VK vanavond? Of moet je nog?

Meis
    Wat een lief kaartje van T! Ben benieuwd hoe hij eruit ziet hoor!

Quint
    Hoe is het met het familie bezoek?

Vlek
    En al naar de Ikea geweest? Lekker geshopt?

LM
    Je hebt al verlof toch? Of moet je morgen nog werken?

Jadore
    Alles goed met de kids en AM? Lekker aan het genieten?

Nemo
    Waar ben je?? Alles goed op het wachtbankje?

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Giraf: Ja maar anders moet ik zo lang wachten :(;) Nog niks?

Merel: Oh wauw wat een mooie foto's!

Maible: SPANNEND!!!! Zet het al door?:p

Madeliefje: Was alles goed bij de vk?

Meis: WAUW wat een lief mooi kaartje :) Bedankt liefie! IK WIL FOTOOOOOOO'S :D:D:D:D:D

Wolf: Oke, komt goed meid ;)

NEmoooooooooooo?????

Jadore: Kussies!!!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Giraf, hahaha heel herkenbaar, hier ligt de telefoon ook naast mn oor 's nachts hoor! ;)

@Meis, geen dank voor het kaartje hoor, ik heb die van jouw nog niet binnen dus ik moet nog even geduld hebben, ben wel erg benieuwd!
    En wat super dat je je zo goed voelt deze keer, het is je gegund meid! Maar doe wel rustig aan he, je hebt ook niks aan de klap achteraf. In ieder geval lekker rusten 's middags, das zoooo belangrijk!!! Lekker genieten meid!

@FF, hoe was het vanmiddag? Gezellig gehad?

@Madl, hoe was het bij de VK??

En dames die ik al even heb gemist hier, hoe ist bij jullie?? Gaat alles goed??

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Meis, wat ben jij al fit zeg!! Net bevallen en alweer van alles doen! Probeer wel genoeg te rusten hoor! Nu is de kraam er nog dus nog even van profiteren om je lijf bij te laten herstellen!
    Het eerste onrust nachtje hebben jullie al achter de rug iig;)

Madelief, en, wat zei de VK?

De rest: *zwaai*

Hier nog steeds geen beeb;) Ook geen harde buiken meer..

8. giraf

giraf Niet meer actief

Oh jawel hoor, ben vanmiddag al bevallen... Had ik dat hier moeten melden dan?!?!?!?;);):p:D:cool::)

9. raspberry

Ah Maible, wat teleurstellend voor je....hopelijk komt het gewoon heel snel en goed terug!! Heb wel met je te doen hoor, je geduld wordt enorm op de proef gesteld.

10. raspberry

Hahahahaha nee dat had je bij mij moeten melden!!!:D

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo, net terug van vk, alles was goed. We hebben een nieuwe stagiaire, echt een hele leuke meid! Heb mn ansgt ff geuit en de vk heeft voor volgende week controle vaginaal onderzoek neergezet en genoteerd dat ik ongeruster wordt. Dus wie weet volgende week strippen? Het is al fijn als ze je serieus nemen en bij deze vk voel ik me echt op me gemak! Volgende week heb ik de andere, wel aardig maar wel heel zakelijk! Voel me altijd zo'n pieperd...Vond stagiaire zo schattig, ze liet het hartje horen en ze streeltgelijk ff over me hand, zo van: fijn om dat weer te horen he! En..ik moest ML ff aant werk zetten..dat kon toch wel es helpen hihi:D

O ja en gewicht schatte ze nu toch wel op 3100 gram..dus wel ruim 6 pond! Kleine is dus afgelopen week goed gegroeid!Ik zei: konden we dat gewicht maar checken doordat die kleine gelijk geboren werd he...ben benieuwd of ze het dan wel goed geschat had:)

Zo.en nu ff nalezen van jullie!

12. raspberry

Oh dames ik ben echt een vreetzak aan het worden, ik heb net mn eten op en zit nu al een doos bastogne koekjes weg te werken...:$:)

13. Funnyfant

Oh ja bijna vergeten hahahahaha!

Ja het was heel leuk. Finn heeft lekker gespeeld. En daarna zijn we naar mijn ouders gelopen en hebben daar in de tuin macaroni gegeten. Heel gezellig!!! :D:D:D:D Nu is Finn aan het drakenkoppen!!! :( Klein gefrustreerd manneke af en toe!!!:D

14. raspberry

@FF, oh oh, succes met je drakie!! Wel fijn dat het zo'n leuke middag was!!!

@Madl, fijn dat alles goed is! Goed van je hoor dat je hebt laten weten hoe je je voelt. Hopelijk is het niet nodig maar toch een fijn idee dat ze je serieus nemen en je volgende week misschein wel strippen.

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Meis Oh heerlijk aant genieten dus!!Fijn dat je al zo snel op de been bent!!hahaha..witte haartjes van de melkboer!hihi...grapjas! Meid, ben zo blij voor je dat zo'n super bevalling hebt gehad en nu zo kan genieten! Blijf dat maar heerlijk doen en je laten verwennen! Je hebt het zooooooo verdiend!!

@Maible Een heeeeeeeeeeeeeeeel dikke knuffel voor jou!! Ik heb echt zeer veel bewondering voor je en het kan gewoon niet anders dan dat de kleine snel komt!!Mn duimen draaien!!!

@Giraf Wat is je bevallen??;)

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @raspNou, dat is het hoor! Als je je maar serieus genomen voelt en gehoor, dan valt er heel wat van je schouders..ze weten het nu, en nu voel ik me weer even gerust gesteld. Hoe is het met V.era?

17. giraf

giraf Niet meer actief

Lekker toch? Ik zit aan een raketje en heb ook al chocoladevla op :)

Madeliefje
    Fijn dat alles goed is met de baby! En ook zeker fijn dat ze je onrust serieus nemen!

Finn
    Hmmm macaroni! Lekker! En nu lekker een drakenkop ;):p Haha, hier vanmiddag ook een meisje met een enorme driftbui gehad...

Maible
    Jammer dat de harde buiken weer weg zijn.... Morgen naar de VK voor CTG toch?

18. raspberry

Ja precies, daarom goed van je!!
    Met V.era gaat het goed, ze ligt heerlijk te slapen, wilde ook erg graag naar bed. Ze voelde niet heel erg warm dus we hebben haar niet getempt. Hopelijk is het deze keer maar van hele korte duur, zou fijn zijn met de mooie zomerdagen nog voor de deur.

19. Funnyfant

Meis: Oh ja wat heerlijk dat je je zo goed voelt!!! Heb je ook wel verdiend he meid ;):)

Maible: Oh nee dat was de afspraak niet :p;) Vannacht komt ze ZEKER WETEN!!! :D:D:D

WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Giraf heeeeerlijke drol die je bent!!!!!~:D:D:D:D:D:D:D:D
    Ach nee, is niet zo belangrijk :p

Madelief: Aaaaah wat lief van die stagiaire :) Fijn dat alles goed was en je serieus genomen wordt!!! Toch geruststellend ook, dat het kindje wel 6pond is he meissie :) Nou kom maar dan!!!! :D:D:D

Rasp: LEKKER TOCH??? Ik was na t weekendje ook 2 kilo zwaarder:$ hahaha nu gelukkig weer 1 minder. Zit nu op 84 kilo dus -4 / +6

Oh ja ik moet volgende week op suiker prikken.... eerst nuchter OM 8:30 pas!!!! en dan na 2,5 uur weer met een of ander drankje op! Ik kan pas ontbijten om 11:00:$;):(

20. raspberry

@FF, nou ik zit al op 8 kg erbij!! Ik weeg nu 86 kilo! Moet wel zeggen dat ik mn buik sinds een week ook echt voller vind, in die zin van meer kind lijkt het. Maar ik begin ook steeds meer te snoepen en dat kan ik beter niet doen misschien.

Maareuh, om 11 uur pas ontbijten?!! Gaat er wel iemand met je mee? Ik val echt neer hoor als ik niet meteen wat eet bij opstaan. Bah, lijkt me maar niks.

Deel Deze Pagina