De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Meiden, jullie zijn lief! Ik moet zeggen dat het nog redelijk gaat hoor. ML is gelukkig thuis en ik heb jullie! Anders was ik echt gek geworden denk ik!

Madelief, wat fijn dat alles weer goed was bij de vk! En volgende week misschien strippen! Dat gaat ook al de goede kant op!!

2. giraf

giraf Niet meer actief

Oh dat heb ik bij I ook moeten doen, omdat mijn vader diabeet is.
    Pfff, dat wachten duurde lang en ik had honger :$

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhhhhh, ego bericht......sorry dames, moet het ff kwijt:

Jk is de hele dag om de 2 uur aan het komen, en mijn melkproductie is achteruit aan het gaan, dus vandaar dat ze zo vaak komt. Morgen echt maatregelen nemen, dan ben ik hele dag alleen met Jk, even kijken hoe ik het op kan krikken...

Dan ons probleem met Jp......zoooooo zielig!! Hij heeft al maanden een poepfobie maar laatste weken ging het wat beter. Gewoon in de luier laten poepen geen aandacht aan besteden....
    Nu houd hij het gewoon dagen lang op. Hij klaagde al 3 dagen over buikpijn en greep al dagen naar zijn kruis om de zoveel uur....
    Vanavond zat het er echt aan te komen en hij klaagde en huilde en huppelde en paniekte maar raak.
    Hij wilde zalf aan zijn billen en zo heb ik hem maar mee naar boven gelokt. Op de wc gezet en zalf tussen zijn billen gesmeerd. Hij wilde van de pot af, maar ML en ik zijn bij hem blijven zitten en hij omhelse ons en huilen en drama.....Ik weet het het is heel fout dat we hem dwongen om te blijven zitten maar we wilden zo graag dat hij én ging poepen én ook zou zien dat er een drol tussen die billen uitkomt en dat dat niet eng is!
    Nou, hij begon dus met panieken om 17:30 uur en tussendoor hebben we nog gegeten maar vlak daarna begon hij te rennen door het huis van de stress. Om 19 uur op de pot gezet en om 19:30 na een dramatische bedoeling kwam dan die drol eruit! Hij had het niet eens echt in de gaten, en wij ook niet! Dus zo giga hard is zijn ontlasting niet eens! Hij vind het vreselijk akelig dat gevoel dat het eraan komt.
    Hij keek in de pot en daarna vond hij het allemaal erg interessant.
    ML en ik zaten er zowat bij te huilen toen hij zo paniekte v.t.v.. Op een gegeven moment zaten we na het drama op onze knieën voor hem en hij trok ons naar zich toe zegt hij: " dankjewel papa en mama"
    Sorry hoor....maar dan breek ik...............
    Wat moeten we hier toch mee????...........zo zielig!!!

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Gaan we toch weer gelijk op meissie :D:D Echt grappig! Ik vond mn buik na t weekend ook veel dikker ineens. En de beeb beweegt ook anders! Maar heb nog steeds t gevoel dat t ingedaald is al... Maandag weten we t!!!

Maible: Je bent een kanjer!!!!

Hier een leuke foto!!!

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Pas om 11.00 eten!! Dat zou ik echt niet volhouden!

Ik ben nu trouwens 17 kg aangekomen, ik weeg nu 77. Dat is 7 kg minder dan bij O. Toen at ik echt alles wat los en vast zat:D

6. Funnyfant

Nog leuke!!! :D:D:D

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ach Merel, wat vreselijk lijkt me dat! Dan zou ik als ouder ook breken hoor, je hebt zo met je kind te doen dan. Gelukkig is de ontlasting niet erg hard na een paar dagen want dat zou het nóg erger maken. Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe je dit zou kunnen aanpakken. Ik neem aan dat je het als eens hebt besproken met het CB? Zij hebben vast en zeker wel tips lijkt me.

8. Funnyfant

9. raspberry

@FF, wat een leuke foto!! Geweldig dat vrolijke snoetje!!
    Tja, we blijven gelijk op gaan meid haha. Mijn baby is nog niet ingedaald en ligt zelfs nog met het kontje naar beneden maar ik vind mn buik wel zwaarder worden en ik krijg ook al dat ik vaak moet plassen door de druk naar beneden. Volgens mij vind er ook wel enigszins een groeispurt plaats bij de baby rond deze weken toch?....En de bewegingen worden ook pijnlijker. Hij/zij drukt het koppie af en toe flink tegen mijn buikwand aan en dat voelt niet fijn. V.era lag nu al met hoofd naar beneden en all ingedaald dus dit is weer een nieuw gevoel.
    Ben benieuwd of jouw kleintje al is ingedaald, zou wel fijn zijn.

10. giraf

giraf Niet meer actief

Jeetje merel, ik krijg al tranen in mijn ogen als ik het lees... Dus kan me goed voorstellen hoe rot jullie je voelen :(Durf echt niet te zeggen wat je ermee moet doen, heb daar totaal geen ervaring mee...
    Misschien wat Rasp al zegt: Het CB bellen?
    Dikke knuffel voor jou!

11. giraf

giraf Niet meer actief

Ik krijg ineens ontzettend veel zin om te gaan schommelen :)

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Aaaah, Merel, arme Jp!! Geen idee wat je er aan zou kunnen doen. Ik heb hier geen ervaring mee.
    Toch een bezoekje aan de HA denk ik. Daar ben je toch al eens geweest met hem?

13. Funnyfant

Oh sorry lieve Merel!!! Ja ik zou ook breken wat ontzettend moeilijk meissie:(
    Zachte ontlastig: Het kan ook zijn dat hij wel verstopt zit en alleen de zachte poep er uit komt die er langs kan.
    Wat ontzettend sneu voor je kleine manneke:( Het is heel moeilijk er zo 123 advies voor te geven. Het lijkt me wel heel goed de oorzaak van zijn angst te achterhalen, want daar ligt ook de kern van de aanpak. Ik zou echt de hulp van HA of CB inschakelen en samen achter de oorzaak proberen te komen. Heel veel sterkte liefie!!! :(

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Gave foto's FF!!! Dat snoetje!! Wat is dat ventje heerlijk aan het genieten op die schommels!

15. raspberry

@Merel, wat betreft de borstvoeding. Het is normaal dat er in het begin sprake is van een overproductie. Dit komt omdat vraag en aanbod nog niet op elkaar afgestemd zijn. Maar het kan heel best zijn dat het nu wat terug loopt, dat is niet raar. Maar als Jk erg vaak wil drinken kan het wel zijn dat ze graag meer voeding wil regelen, dus een regeldagje. Die dagen kun je tussentijds best eens vaker hebben hoor. Meestal is het dan na een paar dagen weer helemaal in orde. Vooral niet beginnen te twijfelen aan jezelf hoor, de natuur doet zijn werk wel, komt goed. Gewoon toegeven aan de vraag van je kindje, voeden op verzoek, en dan gaat het vanzelf. Sterkte!!!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @FF, Leuke foto's hoor, zeker een heerlijk manneke

@rasp, je zelf even lekker aan het verwennen:D;)

@merel, jeetje ja dan breekt wel je hart ja, heb een broertje die deed hetzelfde vroeger, dan moest ie en ging ie niet, nou drama al om. maar ja als ze bang worden om te poepen ben je idd verder van huis. en jij dus ook aan het rommelen met de voedingen van JK, hoop dat je snel weer op normaal ritme zit he.

@kaartje, ja wij zijn er ook heel blij mee, gewoon simpel (maar zo zijn wij eigenlijk ook, dus ja je kiest iets wat bij je past he)

@maible, oooh fijn dat je man lekker thuis is, en ja respect voor je meid, je moet het maar wel allemaal doen he toppertje ben je hoor. morgen ctg las ik nou ben benieuwd maar denk dat de baby nog wel warmpjes er bij zit anders was ie er wel he:p rustig aan en komt goed.

@madeliefje, nou dat is altijd fijn even de baby gehoord te hebben he, hoop dat ook jou baby er snel is meid, en ja snap je ongerustheid. wachten duurt soms echt te lang he!!!

@giraf, wat ben jij ook een lekker dier he!!!;):D:D grapjas dat je er bent.

@nee maar ik neem echt mijn rust wel hoor meiden, maar ja voel me gewoon super. nu al veel meer energie als voor de bevalling. (merel wanneer ben jij voor het eerst weer de deur uit gegaan??)

17. raspberry

@Ff, hahaha die foto;s zijn echt geweldig, wat een pret!!! Heerlijk!

18. Funnyfant

Rasp: Ja is dat zo? Ik heb eerlijk geen idee wanneer ze groeispurten hebben :) Hahaha bij mij was t omgekeerd. Finn lag stuit t/m de 35 wk en daar voelde ik wat jij voelde. Nu voel ik t kontje in mn ribben en nu wat lager :D:D En de voetjes in mn zij. Die van Finn heeeeeeeel lang op mn blaas!! En dat kon venijnig pijn doen!!

11:00 ontbijten: Ik heb geen idee hoe ik dat ga doen, maar ja... Gelukkig is de HA er naast hahahaha!!

Ik had er nog 1tje ;) HOOOOOOG he mama!!!

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    die is idd ook leuk stoere bink hoor van zo'n hoge glijbaan!!!

en suiker prikken?? en dan pas om 11 uur ontbijten jeetje nou pas maar goed op dan daat je niet van je stokje gaat.

@meiden ga nu lekker op de bank, even van de rust geniete. de kids liggen op bed dus papa&mama tijd he;):D

20. Funnyfant

Merel: Loopt je bv echt terug de komende dagen en is het meer dan alleen een regeldag: Overleg met de Lact Kund over domperidon! Dan is een geweldig hulpje voor de BV!! Dat heeft er bij mij voor gezorgd dat ik ipv 4 mnd, 12 mnd BV heb gegeven!!!!

Deel Deze Pagina