ooooh spannend de dames staan op springen zo te lezen ze m op meiden, voor maandag weer een beeb erbij zou leuk zijn, het liefst voor het weekeind maar wil niet teveel druk op jullie leggen hoor heb wel gelezen, maar kom niet aan reageren toe meis wel een heel leuk kaartje hoor !!! echt een beetje mijn stijl iedereen een dikke knuf en welterusten !!
Vlekkie, hoe ist meisje?? Hopelijk goed, lekker aan het genieten van het mooie weertje? Rasp: ik ga je denk ik een prive mail sturen voor wat BV-advies... Giraf en Maible: zet 'm op als het vannacht loos gaat!!!! Finn: super leuke middag gehad zo te zien! Langs 'de Letse geulde' zag ik?? Meis: vind je zo cool he! Het lijkt alsof je T er snel even tussen de schappen tijdens het boodschappen doen hebt uitgepoept!! Ik had trouwens links mijn knip en rechts zoals jij ook hebt 'geschaafd'. Binnenkantje zag er wat gerafeld uit.... dat schijnt snel te genezen en is ook zo hoor. Geen last meer van ziet er weel galdjes uit. Nu de knip nog....ach, heb geen pijn hoor, maar wetende dat er nog van die enge draden uitsteken doet je denken dat je iets engs hebt en dat het ook pijn doet. 'Komt wel goed schatje' zeg ik dagelijk tegen mezelf . Wolfje: niks ergs aan de hand met je hoop ik? Rustig aan he! Madelief is haar ML aan het bespringen in de hoop dat er daarna iets gebeurd.....(heb ik ook geprobeerd, zonder resultaat overigens, maar dat maakte ML niet zoveel uit ) Over het poepdrama.....Jp was met ML gaan fietsen ter ontspanning, en eenmaal thuis greep hij weer naar zijn kruis....dus vrees dat er nog iets in de weg zit... Ik heb een half jaar geleden het CB gebeld en bij eerst volgende bezoek besproken. Telefonisch kreeg ik te horen dat ik 'er geen big deal' van moest maken. En de arts heeft ons L.actulose Milan voorgeschreven en dan zou ze me na en paar weken bellen. NIets meer gehoord he...dat spul heb ik 2 maanden gegeven maar deed helemaal niks! Er schijnt wel spul te zijn dat beter werkt, maar jullie weten ook niet hoe dat heet denk ik? Ik heb ook niet het idee dat het zit in de dikte waardoor het er niet uitkomt. Het is de angst om het los te laten. En we doen niks anders dan boekjes over poep lezen....en hij is helemaal door het dolle heen als ik Jk haar pamper verschoon he! Eerste wat hij dan vraagt: "Heeft Jk gepoept?????" Er schijnen in sommige ziekenhuizen Poep-poli's te zitten. Ik zit daar wel over te denken om daar eens contact mee op te nemen..... Nou, sorry voor mijn gezeur vandaag. Hopelijk morgen een zonnige dag, zowel buiten als in mijn hoofd. xx
Ik ben hier dames!! Sorry sorry. Even een combi van drukte, ML thuis, niet zo lekker voelen. Ben er ff wat minder. Na zo'n drukke dag ben ik al blij als ik kan bijlezen, reageren wordt niks. Dikke kus voor jullie allemaal, mis jullie!
Merel: Even 1 dingetje: Mn nichtje is bij zo'n poeppoli on Box.meer. Het helpt heel goed!!!! En daar is een heeeeeeel fijne poli. Truste!!!!
FF even een vraagje ik heb vanavond een bruiloft en daar moeten we een a4tje met felicitaties inleveren. aaangezien jij zulke leuke rijpjes/gedichtjes kan maken voor op geboortekaartjes wou ik vragen of je nog inspiratie hebt om iets kleins voor mij te verzinnen ze hebben samen al wel 1 kindje
Vlek, leuk n feestje in het verschiet! Ff verzint vast iets leuks voor je.. Maible/giraf/mdlief, alles nog rustig?? Ik krijg sowieso nog babynieuws komende dagen, gym-vriendinnetje heeft me verklapt dat ze gisteren is gestript en ze wordt sowieso maandag ingeleid. Dat is dan het kindje dat ook jk komt te heten. Gisterenavond nog traantje gelaten....ik zou zo graag nog terug willen naar het zwanger zijn en het moment zo vlak na de bevalling....zo speciaal.... Meid: ik kwam dag 6 beneden, dag 7 ben ik even naar verjaardag van mijn vader geweest en ongeveer dag 11 naar de H.ems en e.tos, meer ging niet. Als jij je goed voelt maak je toch eerst lekker n blokje om met t. Weet je snel genoeg of je morgen kunt gaan shoppen hi hi... Ga zo jp naar kdv brengen, tot laters...
Hey dames!!! sorry voor mijn afwezigheid de laatste dagen, kan helaas niet zo goed internetten op mijn werk. 's Avonds ben ik gewoon te moe om ook maar iets te doen. Vandaag laatste dagje en dan eindelijk verlof. Morgen gaan we met J naar Thomas de Trein dag en vanaf maandag kom ik jullie weer vergezellen Tenzij Maible besluit te bevallen hahaha Maible, niet morgen bevallen hoor!!!!! Dan heb ik geen internet
Goedemorgen allemaal! De zon schijnt, ik ben de hele dag vrij, en ik heb een hele lieve man en een nog lievere dochter! Het enige minpuntje aan deze ochtend is dat de baby nog steeds rustig in de buik zit Vandaag om 12:30 naar de VK, dus ik ga deze ochtend even oefenen op mijn drama-tranen Mijn moeder komt dan op I passen, dus ik kan een keer rustig naar de VK. Normaal moet I altijd heel hard huilen zodra ze mijn bloeddruk meten of aan mijn buik voelen, dus ik dacht 'ik kan haar beter niet mee nemen, mochten ze kijken of ik al ontsluiting heb' Merel POEPPOLI.NL | Verstopping bij Kinderen Misschien kun je daar iets vinden waar je iets mee kan? Ik heb het bij I echt geen minuut gemist, het zwanger zijn, maar ik denk deze keer wel... als ze straks met zn 2en mama terroriseren zal ik me weemoed terugdenken aan de tijd dat de ene nog rustig in de buik zat Vlek Oh leuk een feestje vanavond! Gedachten-gedichten.nl | Huwelijksfelicitaties Ik kijk hier vaak ter inspiratie. LM Laatste dag werken en dan heerlijk verlof! En heel veel plezier morgen! Nemo Wij missen jou ook hoor! Dikke kus terug! Rasp En heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Finn Lekker genoten met ML gisteren? Madeliefje En heeft het gerommel met ML gisterenavond een baby opgeleverd? Maible Hoe is het met jou en de baby? Meis T veel wakker geweest vannacht? Rest *zwaai*
Rasp: Hopelijk goed geslapen vannacht liefje!!!? Knuffie! Maible/Mlief: Jullie niet hopelijk door weeën en gepuf!!! Anders wel hoor! Vlek: Ja natuurlijk wil ik dat! Superleuk! Mail je me even wat extra info? Thnx MErel: Ja was indd bij Letste Guelde. Ik zeg nog steeds österiekske Aaaaaah liefie maar jij hebt al heerlijke mooie mama momentjes met je meisje (gehad), daar kijken wij weer naar uit!! Och lieverd ik snap het wel hoor. Neem er goed afscheid van, want het ook niet niks om los te laten Knuffie!!! Spannend van 2e Jk!!!!! Leuk dat je dat al weet NEmo: Aaaaah meid, komt goed wijffie! Mis jou ook!!! LM: Zal ik je smsen als er een beebje is? Veel plezier morgen! En JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bijna VERLOF!!!!!! Giraf: Oooooh pfffff nog geen beebje Ga maar goed drama-queenen hoor!!! Als je nog lessen wil: Kom maar Fijn dat mams op I past, geeft wel rust ja. Kus!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wil je dat doen?!?!?! Mocht Maible nou morgen bevallen, kan ik smsje dan door doen aan jou? Dan zijn jullie iig snel op de hoogte
Goeiemorgen, Even een snel berichtje, moet zo naar de VK. Nog steeds geen beeb hier dus LM en FF als ik morgen beval stuur ik wel naar jullie beide een sms. LM, HOERAAAAAA nog maar 1 dagje!!! En dan mag je je aansluiten bij de niets-moet-alles-mag-club Giraf, goed oefenen op dat tranen-persen hoor!! Vlek, leuk, een bruiloft! Veel plezier! Nemo, ik mis je.. Quint, hoe is het met jou? Je hebt nu bezoek toch? En nu moet ik naar de VK. Tot straks!
Dames, Mis jullie wel! Zag dat Maible Giraf en Madelief nog niet zijn bevallen Maible en Giraf, veel sterkte met de alle laatste loodjes, hoop zo voor jullie dat de babys heel snel gaan komen. Ben erg benieuwd naar jullie controles bij de VK, hoop dat ze iets voor jullie kunnen/willen doen. LM, gefeliciteerd met je verlof!!!! Lekker, lekker, lekker geniet ervan!!! De rest zwaai en ik denk aan jullie. Hier alles goed alleen een beetje druk met het klussen/opruimen. M zijn behang is geplakt en het bed is in elkaar gezet. Alleen wil hij helemaal niks van zijn nieuwe bed weten, hopelijk komt het nog goed. Bezoek is er nog t/m dinsdag daarna weer wat rustiger aan.
Hier alles nog rustig hoor!Ach, ik loop nog niet over de datum, Maible gun jou eerst weeen! Ben zo nieuwsgierig naar je kleintje!! Gaat de vk vandaag ook weer strippen? Hoe zwaar schatten ze het gewicht eigenlijk van de kleine? Ik zie dat je online bent, maar hoop heel veel dat je eigenlijk komt zeggen dat je het al aant rommelen is!!!!
@Meis Super leuke kaart!! Daar hebben wij ook nog mee zitten dubben met deze kaart..we houden van voetafrdukjes nl Je treft het wel met het mooie weer nu om je kleine in je amen te hebben!!Lekker genieten! @Merel Hoop dat het gauw beter gaat met poepen bij J.! @LM Heerlijk, bijna verlof! @Giraf Straks naar de vk, ben benieuwd! @Nemo Zwaai! @FF En wat ga je vandaag voor creatiefs maken? Bestaat er iets als stof met allemaal bobbi beertjes erop? ZOu helemaal gaaf zijn voor een dekbedhoes voor M.aaikes peuterbedje straks! @Quint Hoe gaat het met de zwangerschap? M. eeft wel even de tijd nodig om aant bedje te wennen, maar gelukig is dat er nog! @Jadore Hoe gaat het met jou, je man, C.hloe en de kleine man?
Goeiemorgen meiden Hier weer een slechte nacht gehad, heb uren wakker gelegen en tja wat ga ik dan doen......piekeren!!!! Vannacht wat harde buiken gehad en ik heb nu al een half uur een harde pijnlijke buik alsof hij in een harde buik blijft hangen lijkt het. Herkent iemand dit?? Ik heb het al een keer eerder gehad en aangegeven bij de VK maar volgens haar kan het geen kwaad tenzij ze regelmatig komen, als weeen zeg maar. Maar het voelt niet fijn!!!!
Knu Rasp, balen dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad!! Piekeren snachts hoort helaas ook bij zwangerschap..wat dat ga je idd doen als je wakkerligt en zeker als er genoeg dingen zijn aanje hoofd! Ik heb helemaal geen ervaring met harde buiken, maar het klinkt niet fijn meis! Knuf voor je buik! En gaat vandaag beter met V.era?
Dat gaat wel lukken hoor, ben vroeger op de middelbare school onder heel wat na-blijf-uurtjes onderuit gekomen dankzij mijn krokodillen tranen bij de directeur