De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Oh Rasp, weer een slecht nacht gehad :( Ik voel echt met je mee meissie, ik weet hoe klote het is....

Maible
    Veel succes bij de VK!

Quint
    Nog veel plezier met het bezoek!

Madeliefje
    Ook nog steeds "lekker" rustig!

Finn
    Wat zijn je plannen voor vandaag?

LM
    Woehoe laatste dag!

Is het bij jullie ook zo lekker weer? Hier is het echt heerlijk! Heb net heel de tuin opgeruimd samen met I. Zij gooit alles overhoop en ik ruim het op :D
    Zo ga me nu klaarmaken voor de VK, zit helemaal onder het zand :)

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Quint: Lekker nog even genieten van je bezoek!! Missen jou ook hoor :). En met M komt t vast en zeker goed!!!:)

Hahaha Giraf: Herkenbaar! Ik ontliep ook vaak straf door mooie traantjes te persen :D:D JA hier ook lekker weer!! :D:D
    Vandaag: Net even naar dorp geweest voor cadeautje szus, vanmiddag verjaardag en vanavond voedingskussenhoes en hopelijk lakentjes ;) Succes bij de VK!!! Hopelijk al wat cm gesmokkeld!!! HUIL ze!!!! :D:D:D

Rasp: Aaaaah meid he :( Rot zeg dat je zo slecht slaapt... Ik moet zeggen dat ik wel 6x wakker wordt ofzo, maar dan ook weer verder kan slapen... Dat scheelt een hoop! Tja die harde buiken ken ik wel ja, ook de lange pijnlijke. Knuffel!!!

Maible: Spannend weer VK!!! Ik hoop toch op cm!!!!

3. Funnyfant

Oh Mlief: Ik kan die stof niet vinden nee. Maar ik kan wel een plaatje borduren ;)

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo....
    Tijd voor mezelf.....
    En merk nu als dat ik ook vandaag weer tijd tekort kom!!
    Net T.NT aan de deur...ik dacht wat heb ik nu weer besteld ??:)...
    Zelfde bezorger als gisteren, ik grapte al "u blijft eraan he!!"
    Bleek het een kraamkadootje te zijn!!:D Leuk!!
    Zo'n pakketjes die mijn niks kosten wil ik wel elke dag hebben!!
    Was van mijn nichtje! Die heeft 2 dagen na mij een zoontje gekregen, zij is toen zo mega misselijk geweest in het begin, heb ik hier ooit wel eens verteld. Dat kindje is echt een voldragen prematuur...!! 2500 gram, echt bijna akelig toen ik Jk naast hem in de box legde.
    Ik was van de week op bezoek geweest, en had een tas kleertjes van Joep meegenomen en kraamkadootje.
    Ik kreeg nu net een leuke set kleertjes van prenatal met een knuffeltje erbij.
    Nu mijn BH's nog met de d.hl..............

Heb vanmorgen een 1,5 uur zitten skypen met vriendin, allebei met de verse dochter op de armen! Gezellig!!
    Net nog wat wass gestreken en vloer geswifferd, en nu ga ik zo wat eten en in de zon bakken!! (als Jk me dat gunt tenminste...)
    Ik ga haar nu gewoon telkens aanleggen aan beide borsten in de hoop dat het straks weer allemaal in orde is met de bv. Zal even lastig zijn, maar ik vertrouw er wel op dat het weer op schema komt.
    Dus Rasp, ik wilde je gisteren nog mailen maar heb mijn schoolboek erbij gepakt en mijn eigen plan getrokken. Maar weet je te vinden!

LM: Hoeraaaaaaa, vammiddag zwaai zwaai!!! Eindelijk verlof meid, kom je ook weer wat vaker langs hier, gezellig!!!!!!!!!!!!

RasP; ohhhh wat balen van je slechte nacht! Ik herken het wel, maar eerlijk gezegt alleen van de morgen dat ik ging bevallen....:)
    Hou het effe in de gaten, maar zeer waarschijnlijk houden ze ook door het gepieker aan. Je focust je zo op die buik dat je gespannen bent en blijft. Ik kon ze soms zelfs opwekken leek het wel.
    Je hebt ook zoveel aan je hoofd meid, probeer te ontspannen, hoe moeilijk ook.

Giraf: ja dat verhaal van die poeppoli had ik ook gelezen, maar daar hebben ze het veelal over verstopping en dat heeft Jp niet.
    ML en ik hebben besloten nog 1x af te wachten hoe hij dan poept en als dat niet anders gaan dan bel ik de HA.

Iedereen een fijne zonnige middag!
    Tot strakkies!!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zooo, ben ik weer en zonder pijnlijke buik!!!
    Misschien zijn het ook wel de banden enzo omdat ik vanmorgen met V.era heb gedoucht en dat dat beetje te veel was. Ik heb het achteraf ook wel na inspanning. Het komt goed!!
    En wat betreft de verdere spanning, tja...ik weet dat ik enorm gespannen ben maar ik kan niet loslaten. Ml ging me vannacht zelfs op mn rug kriebelen zodat ik maar kon ontspannen en weer in slaap zou vallen. Ik weet echt niet hoe ik het moet doen om die spanning van me af te laten glijden....

@Merel, 2 borsten voeden is prima! Wist niet dat je maar 1 borst gaf. Ik heb V.era altijd 2 borsten gegeven. Maar zorg wel dat je de eerste helemaal goed "leeg" laat drinken he, voor de vette achtermelk. Komt vast weer helemaal in orde.
    En wat een drukke dag heb je al gehad, straks hopelijk even lekker ontspannen in de zon, dat moet ook he moedertje!

@Giraf, hoe was het bij de Vk??? Ben heel benieuwd!!!

@FF, ben blij dat jij die pijnlijke buiken herkent, of nou ja, helaas herken je ze. Maar dan weet ik wel dat het niet heel erg is.

@Quint, wat een drukke boel bij jullie, ik mis je ook hoor, tot snel hoop ik en veel plezier nog met de visite en rustig aan!

@Maible, hoe was het bij de VK??? Hebben ze de boel een extra zetje kunnen geven?

@Madl, ook jij nog met baby in de buik, kom nou baby!!!! En bedankt voor je woorden meid.

@Lm, miss you!!!! Niet te hard werken hoor!!!!!!!!

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ben ook nog een beetje crea bea geweest vanmiddag....
    Heb Jp zijn oude (door oma zelfgemaakte) badcape gepimpt tot meiden badcape. Gehaakte bloemetjes erop gemaakt! (hip.ge.haakt.nl)
    Stond in advertentie bij: gemaakt in Pip kleuren, ik dacht die moet ik hebben!!:D:D
    Leuk toch???

Rasp: ja, op advies ben ik 1 borst gaan geven omdat Jk zoveel mondjes voeding terug gaf en en eigenlijk de borst niet losliet. Dus ze gebruikte me als speen en daardoor 'liep ze zelf steeds over'....
    Maar dit is dus het resultaat denk ik...ga maar weer 2 geven dus. Alleen 1 was zooooo fijn, lekker snel! (maar dan moet er wel 1 volle voeding inzetten he...
    Echt rot dat je zo gespannen bent. Hou je niet van badderen met een leuk tijdschrift....kaarsje aan.....
    Of een korte wandeling in het bos als dat nog gaat?
    Even frisse lucht opsnuiven alleen met Ml, V even naar opa en oma??
    Probeer je momentjes te creeëren, ook al is dat soms moeilijk.
    Sterkte meisje!!!

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zit hier weer met een peuterpuber in huis..gezellig!

@Maible Hoe was het bij de vk? EN hoe was de ctg in het zkh?

@ Giraf Het is hier ook lekker weer!

@Merel Wat een mooie badcape heb je ervan gemaakt voor een meisje!! Echt leuk!

@Rasp Dikke knuffel voor jou!!

@FF FIjne verjaardag vanmiddag!

8. Funnyfant

Merel: Leuk zeg die baby's om je heen!!! Echt super om het samen te beleven! En zo'n verrassingspakketje is altijd leuk! :D
    Wat een mooie doek heb je gepimpt!!! Superleuk gedaan :D:D:D
    Komt vast goed met je BV!

Rasp: Fijn dat je buikie rustiger is. Ik moet heel eerlijk bekennen: De yoga was meestal iets te lalala voor mij, maar ik heb wel geleerd echt even rustmomenten in te bouwen ipv maar door te stuiteren in de stress-mode. Even mn hoofd leeg, diep inademen, ogen dicht. Een soort luchtbel maken. Kan ook heerlijk in bad, net waar jij fijn vindt. Ik hoop dat je een ontspanningsmanier vindt liefie. Kus!

Madelief: Succes liefie met je pubertje :( Knuffel!!!

9. Funnyfant

O ja ik moest ook dat labeldoekje nog maken voor die vriendin van me:

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemiddag meiden,

Tis rustig hier!
    Giraf, hoe was je vk bezoek???

Merel, altijd leuk, een pakketje! Die badcape heb je gaaf gemaakt!

Rasp, wat balen dat je zo slecht slaapt..Je hebt ook wel veel op je bord momenteel.. Dikke knuf voor jou!!

Quint, geniet van je bezoek!

FF, lief labeldoekje heb je gemaakt!

Vanmorgen dus bijde VK geweest. Ik heb nu 2,5 cm en het hoofdje was nog wat dieper ingedaald. Ze heeft me nog een keer gestript. Na dat bezoek konden we meteen door naar het zkh voor een ctg. Eerst een echo gehad. Zo leuk om weer even naar die kleine te kijken. Hoewel ik haar nu veel liever in mijn armen had gehad;) Daarna dus die ctg. Kleine meid viel telkens in slaap dus ik moest flink in mijn buik porren. Met als resultaat dat het dus erg lang duurde voor ze een goede meting. hadden;) Maar alles ziet er prima uit en ik moet maandag terugkomen voor nog een ctg en dan maken ze meteen een afspraak om evt in te leiden. IEKS:$
    VK had het er ook al over om ma of di evt de vliezen te breken om de bevalling op gang te helpen. Ik hoop dat ik er allemaal niet over na hoef te denken en dat het vanzelf op gang komt dit weekend!

11. giraf

giraf Niet meer actief

wat een heerlijke middag!

Bij de Vk was alles goed, had 2 cm ontsluiting en door het strippen heeft ze er 3 van kunnen maken :)
    Ja, heb me dus toch laten strippen, ze was zo enthousiast dat ik er helemaal in mee ging hahaha :) De VK zegt dat het dit weekend gaat gebeuren, maar ik houd nog maar even een slag om de arm aangezien Merel ook 4 dagen met 5cm heeft gelopen.....

Mocht het dit weekend niet gebeuren, dan moet ik dinsdag weer terug en dan gaat het hele circus beginnen, extra echo, CTG, gyn....

Net lekker samen met mijn vader en I een DIKKE VETTE ijscoupe gegeten! Hmmmm, was heerlijk!!! Meloenijs, vanilleijs, aardbeienijs, verse stukjes meloen en slagroom! En nu zit ik vol hihi.

Voel voor de rest nog niet veel van het strippen, maar dat kan nog komen toch?

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Meis, ik kreeg net hele leuke post!!:D Erg mooi kaartje!

13. giraf

giraf Niet meer actief

Wow Maible! Misschien toch weer samen bevallen??? :D

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wat een herkenbaar verhaal Giraf!!!!

Dus toch samen bevallen!!:D:D

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Haha, tegelijkertijd:D:p

16. giraf

giraf Niet meer actief

Ja, dat zeg ik, tegelijkertijd bevallen! :D

Ben er weer vandoor, krijgen vanavond vrienden te eten! :)

Tot later allemaal, of liever niet eigenlijk, want dan heb ik weeen :p

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Veel plezier met je vrienden vanavond Giraf. (of je weeen:p)

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Whoehoeeeeee dames!!!!!!!! 2x gestript en klaar voor de strijd!!!:D
    Ben errug benieuwd!!!!!!!
    En Giraf niet te pessimistisch he...bij mij was het allemaal 'nog vrij vroeg' he, jullie worden nu na de 40 pas gestript, lijkt me dat de kans dat het daarop begint ook wel groter is dus ik heb goeie hoop!!
    Ik zeg 1 op zaterdag en 1 op zondag! Jullie mogen zelf kiezen wie wanneer....:p

19. raspberry

@Maible en Giraf, wauw dat klinkt goed!!!! Oh het zou zo fijn zijn!!!

@Merel, wat een mooie badcape!!! Wauwie!!!
    En ja een bad vind ik heerlijk maar helaas hebben we die niet. Mijn schoonouders en ouders hebben wel eentje maar dat is niet complete ontspanning dan voor mij.....
    Misschien wel een heel goed idee om even samen met Ml iets te gaan doen want dat gebeurt echt nooit meer! Goed idee!! Dank je!

@FF, zoals ik ook al tegen Merel zei, een bad hebben we niet helaas. Maar ik zal ook jouw advies opvolgen en af en toe even een rustmpunt zoeken, dat lijkt me goed! Dank je.

@Madl, knuf terug!!

20. raspberry

@Meis, ook vandaag is de postbode weer niet geweest dus heb nog steeds je kaartje niet gezien...:(

Deel Deze Pagina