De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Zit nu op 6DPO. Meestal maar korte luteale fase, dus mijn NOD is niet pas op dag 14, maar 10/11 ofzo..
    Heb op 11DPO de operatie, dus MOET wel van tevoren testen (had ik sowieso wel gedaan :))
    Tja, voel van alles, maar eigenlijk ook niks bijzonders. Vorige rondes voelde ik ook van alles, dus wacht gewoon af.

Was vorige week donderdag voor echo en toen zei ze dat ei morgen (vrijdag) of overmorgen (zaterdag) zou springen, en heb zaterdag aangehouden. Even ter info.

@Rasp: Niet meer naar CB? Gaat het slapen alweer beter of andere reden??? Sorry, misschien heb je het al lang gezegd :) Slaap lekker!

@Finn: dank je voor het duimen liefie..

@Giraf: snap het wel, je wilt gewoon zo snel mogelijk bevallen, maar dan wel gepland, zodat je ook weet waar je aan toe bent, en dat je ook nog gewoon kan doen wat op de planning staat dit weekend.

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Nemo: Oh maar ook al heb je een omo-test: wel zeggen dat je misschien zwanger bent/ bezig bent hoor!!!!!! Die testen zijn niet 100% betrouwbaar! In mn andere topic was een meisje dat pas 2 wk NA NOD posi testte!!!!!!

Hier *SORRY:)* erge obstipatie. Ik heb net een deel van de verstopping weggewerkt in een minibevalling. Pffffffffft AU! Mn ontlasting is echt knoephard :(... Ik heb roosvicee laxo, dus die maar weer drinken. Morgen kiwi's halen en verder nog iemand tips??? Thanks!!

HAAAAAA lieve Doortje!!!! :D:D:D:D:D:D

3. Funnyfant

ik ben filmpje aant kijken tussendoor dus niet helemaal inline hahaha

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Giraf, WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAA Kom maar op met jullie prachtige ventje :D kan niet wachten :D!!!!!!!! ZET HEM OP LIEFYYYYYYYY!!!!!

@Maible, hoe gaat het met jou schat...je was toch wel 2011 uitgerekend he :p;) pfff meid heb echt met je te doen hoor! Gelukkig wel al 2.5 cm!!! Hoe doen jullie al die cm toch op deze manier :) :D nog 7.5 te gaan meid! En kan het me echt voorstellen dat je wilt dat het gewoon natuurlijk komt...ik duim dat het vanavond nog gaat beginnen!

@Rasp, jeetje meid wat kl*te voor je :( dat is ook zo, je kan het niet met eoa knop even omschakelen en denken zo nu heb ik er even geen zin in me rot te voelen en nu wil ik me ontspannen....kriebelen werkt bij mij ook altijd! Heerlijk is dat vooral op mijn rug en armen :) Hoe voelt je moeder zich de laatste dagen? Het is ook nog zo'n lang traject he en natuurlijk ben je super blij met dat het behandelbaar is, maar dan nog is het zo zwaar...ik denk aan je meid!

@Meis...NOU :( ik heb nog geen kaartje gehad :(:(:( morgen hopelijk dan!!!!!

@Finn, wat een mooi "labeldoekje"..wat is dat? Hij is wel ontzettend mooi iig :D!!!!

@Madielfy, hoe gaat het met jou mop trek jij het nog een beetje allemaal?

@Nemo, spannend meisy weer op het wachtbankje!

@Merel, wat zielig voor JP, hopelijk komt het snel goed!

@Andere musketiertjes Zwaai zwaai :)

@all, hier gaat het goed :) alleen is ons liefy nu al voor de 2e keer gezakt voor zijn gehoortest :( nu komen ze binnen 3 weken met een ander apparaat en als die niet goed is dan moet hij onderzocht worden :( o men ze zei dat ik me geen zorgen moet maken, maar dat doe je toch wel. Verder gaat het hartstikke goed!!! Hij groeit als kool was een paar dagen terug al 5 kilo! Nu nog druk met kraamfeest aan het regelen en nog veel andere dingen...het houdt volgens mij nooit op die drukte :( nou ja iig geniet ik wel en heb ik nu iig tijdelijk mijn hyves en fb stilgezet zodat ik daar iig niet meer op hoef te reageren.

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    ja! Dankzij mijn allerliefste kraamhulp een super tip gehad: een scheutje olijfolie in een glas jus d'orange!!! Daar proef je werkelijkwaar niks van je krijgt er alleen gladde lippen van. Geen buikkrampen, maar wel hele soepele ontlasting.
    Hier vandaag idem, auwaaaaa, niet normaal. Heb dus weer een glas op. Jp wilde het helaas niet....wel 3 slokjes....jammer

Vanavond ging het poepen sneller, hij gaf zich eerder over zeg maar. Mega veel weer...en daarna niks als "poepen is niet akelig!" pfffffff....

Jadore.........ohhhhhhhhhhhhh wat rot van die gehoortest! Hopelijk vals alarm!! Geef N maar een dikke knuf van mij.
    Jk is nu ook 5 kilo, ben benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen qua groei. Geniet vollop he meid, het gaat weer zo afschuwelijk snel....
    xx

6. Funnyfant

Thanks Merel!! Ga ik zeker proberen!!!! Oh jij ook verstopt dus :( Arme Jp... ik hoop dat de 3 slokjes iets geholpen hebben...

Jadore: Jeeeee wat rot van die test!!! Kan me voorstellen dat je t doodeng vindt!:(:(:(:( Dikke kus!

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    #4927 Lou Lou, 2 sep 2011
    Laatst bewerkt: 2 sep 2011
    @Merel, jeetje vind het zo sneu voor hem! Hij is er toch wel al een tijdje mee aan het tobben he!
    Ja ik geniet ook ontzettend :D zit nog giga op mijn roze-blauwe wolk en ben niet van plan om er vanaf te komen ;) Heerlijk dat JK het zo lekker doet meid!

@Finn, ben zooo benieuwd naar je echo maandag!!!!! Gaan ze trouwens ook kijken hoe zwaar hij/zij is?

@N. gehoortest...was vergeten te schrijven dat hij met 1 oor wel 2x gelaagd is en 1 oortje 2 keer gezakt, ze zei dat er ook oorsmeer in zijn oortje kan zitten en hoefde nog niets te zeggen..ook hadden we super veel pech...de 1e keer regende het keihard en onweerde het en wij hebben van die lichtkoepels en dat maakt ontzettende herrie met regen..erg irritant! en de 2e keer waren er aan 2 kanten plus boven de glazenwassers tegelijk bezig...natuurlijk niet zachtjes en had hij ook nog eens de hik dus ik probeer er maar niet te veel aan te denken, maar ja vervelend is het wel!

Voor wie het leuk vindt....heb nieuwe foto's van N. in mijn album :D

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ohh, balen van de gehoortest Jadore.. Hopen op vast alarm
    Wat een mooi mannetje is het toch!!

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks lieve nemo :D ja mag het zeker hopen! Wanneer ga je nou testen??

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Meis, hoe gaat het met T :D????? Ben zo benieuwd naar hem...wanneer plaats je wat foto's in je album :D??? Hoe voel jij je? Sorry vergat ik net allemaal te vragen :)

@all, Ik ga lekker slapen, weltrusten lieve meiden tot snel!!!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    oei, vaLS alarm dus :D
    Tja, ik hoop me te kunnen inhouden en pas maandag/dinsdag te testen. Mij kennende test ik elke dag 10 keer :D

12. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen deze morgen! Weer een nieuwe dag met-baby-in-de-buik....
    Vanacht redelijk geslapen, alleen totaal geen harde buiken of iets wat op een beginnende bevalling kan lijken.
    Dus vandaag feesten met mijn vriendinnen :)

Merel
    Oei, ik vind het zo zielig voor Jp he...:( Hopen dat die 3 slokjes 'toverdrank' een beetje helpen!

Nemo
    Wij testen mee he! Mijn duimen draaien!

Jadore
    Wat is het toch een mooi mannetje! Jullie zijn trouwens alle 4 knap :)

Finn
    Leuke film gekeken?
    Balen van de opstipatie zeg! Ik weet geen tips voor je helaas....

Ga nu even wandelen met ML en I

13. Funnyfant

Doortje: Wat heb ik een prachtig mooie schoonzoon :) En schoondochter!!! :D:D:D:D
    Ja daarom heb ik de echo juist maandag. Omdat Finn zo groot was, krijg ik nu een extra echo. :D:D:D:D:D

Nemo: Jaaaaaa 10x testen!!! Ik hou er van!!!!! :D:D:D:D En zoals Gieafje al zei: Wij testen mee!

Giraf: He verdorie... Nou ja dan maar feesten ;) Misschien dreunt dat de boel een beetje los :D:D:D:D We hebben Fantastic Mr Fox gekeken. Erg leuk animatiefilmpje.:) Erg leuk detail: Ipv vloeken zeggen ze steeds: "What the cuss" en "Hurry the cuss up" en een keer: "Holy swearing cuss"
    Whahahahah dat vind ik erg leuke details in een film :D:D:D:D:D

14. Funnyfant

(ipv LM die lekker een dagje weg is vandaag)

Na een supersnelle bevalling is vanmorgen om 5:13 onze dochter geboren!
    Wij zijn nu heerlijk aan het genieten van ons mooie gezin! X Maible

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Whaaaaaaaaaaaaaaa!!!! JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Eindelijk!!! Ik val met de neus in de boter hier!!!!

16. raspberry

Ik kan het alleen niet lezen Finnefant, t is zo klein!

17. raspberry

Oh nu zie ik het wel!!! Wat geweldig!!!

Lieve Maible, man en grote broer, van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!! Ben zo blij voor jullie, eindelijk is ze lekker bij jullie. Geniet er van!!!

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Maible lieverd, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!:)
    Geniet ze!!! Je hebt lang genoeg gewacht!!Echt superrrrrr!!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha ja letters waren zo klein, zat gewon potje te schelden omdat ik eerst groter moest zetten en op de site nog niks stond haha!

Dank je FF voor het doorgeven van dit geweldige nieuws!!

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    maible, wat een mooie naam heeft ze gekregen!!!!!

Ieeeeeeeeh ben helemaal hieperdepiep geworden hier haha!! Nou Giraf nog;) Wat een heerlijk begin van de dag!!

Ga zo weg, kom later nog wel aanwaaien!!

Deel Deze Pagina