Phieuw finnie ik ben je nummer kwijt dus had nemo al je nr gevraagd haha. Gelukkig had maible je ook gesmst. Zit op iphone van vriend was bijna in paniek. Kun je je nr nog ff smsen?
haha is goed hoor FF, was gewoon ongeduldig!!Je bent echt een super meid, door alles zosnel en mooi neer te zetten!Dikke dikke knuf voor de boodschapbrenger!!
@FF, je hebt het snel en goed opgelost en mooie aankondiging hoor!! Meiden ik ga zo even reageren op iedereen. Eerst even de kleine meid in de kleren doen. Het was vannacht weer drama. Van 0.00 uur tot 3.00 uur is ze wakker geweest. Zij huilen, ik huilen, ik weet het niet meer. Ben enorm moe en ik lijk het maar niet in te kunnen halen. We hebben alles geprobeerd vannacht maar ze gaat gewoon NIET slapen, ja uiteindelijk dus na uren lang worstelen. Meiden tot straks!
Aaaaaah liefie heel veel sterkte!!! Kun je overdag niet slapen? Of flink uitslapen? En V een nachtje laten logeren? Je moet ook zelf even op krachten komen meid!!! Is ook heel belangrijk!!!! Knuf!
HOERA VOOR ONZE 3E MUSKETIERSBABY!!!!! MAIBLE, MAIBLE-MAN EN O, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE MEISJE EN ZUSJE!!!! En wat een super mooie naam heeft ze gekregen! Nou lekker genieten van de kraamweek en van elkaar!! Bekijk bijlage 180502
Kan ik me alleszins indenken hoor meissie!!! Maar het kan nog vandaag!!! Giraf-Beeb: Lief manneke, het zou wel heel speciaal zijn als ook jij je mooie neusje zou laten zien vandaag! Geloof me, je hoeft nergens bang voor te zijn, want je komt in een prachtig gezinnetje terecht met een supermooie en lieve mama, een geweldig lieve eigenwijze zus en een hele stoere, knappe, zorgzame papa!! Je zult helemaal warm worden gehouden met geknuffel en kusjes. Papa heeft een GEWELDIG mooi kamertje voor jou gemaakt. Ja echt, speciaal voor jou! En daar kun je heerlijk in liggen dromen. Dus klein mannetje... Laat je neusje aan ons zien vandaag!!!!
Oh wat vervelend lieverd! Ik ken het helaas maar al te goed! En ik wilde het ook allemaal zelf oplossen, maar ging er bijna zelf aan onderdoor..... Totdat mijn moeder zei "en nu is het genoeg, I komt hier slapen en jullie gaan bijtanken, ze heeft er niks aan dat jullie ook slaaptekort krijgen" En ze heeft wel gelijk, het werd een soort vicieuze circel waar we in kwamen.... iedereen had slaap te weinig, en reageerde dit af op een ander... Nu slaapt I nog steeds niet goed, maar ik kan het beter hebben omdat ik zelf uitgeruster ben. Dus net wat Finn zegt, misschien kan V een keertje ergens logeren? Dikke kus voor jou meissie!
Thanks! Ik vind je heel lief!!! Ik ga me nu gauw klaarmaken voor straks... Vriendinnetje komt om 13:00 nietsvermoedend koffie drinken bij een andere vriendin en dan zitten wij daar allemaal! Ben benieuwd hoe ze gaat reageren!
@FF en Giraf, thanks meiden. Uitslapen zal helaas niet gaan want Ml werkt ook vaak op zaterdag en vanaf morgen moet hij weer voetballen elke zondagochtend. Ik kan 's middags wel naar bed gaan maar dat zijn de enige uurtjes die ik heb zonder V.era omdat zij dan ook slaapt en dan kan ik mooi wat dingen in huis doen. Ik kan haar niet alleen haar gang laten gaan en vanalles in huis doen op de momenten dat ze wakker is, daarvoor is ze gewoon nog wat te klein. Maar een nachtje weg is misschien wel goed inderdaad want eigenlijk gaat dit al veel te lang zo, zelfs in onze vakantie konden we niet uitrusten. Ik merk ook dat het echt opraakt nu, kan alleen maar janken en denken hoe het straks moet met een baby erbij.....
Rasp liefie: Misschien moet je dan toch even de boel de boel laten thuis en toch die uurtjes slaap pakken!! En even met ML goede afspraken maken, want zo kun je niet door liefie! Niemand is gebaat bij een uitgeputte moeder! Ik zou echt even gaan kijken voor wat hulp in je omgeving, want zo doorlopen hou je niet vol!! Het is al zo zwaar voor je!! En kan ML niet even zn werk wat later doen in t weekend? Zodat jij kunt uitslapen? Maak me zorgen om je wijfie
@Nemo, oh wat spannend toch weer!!! Ik duim ook echt weer hoor en ik denk aan je. Hopelijk kom je heel snel met goed nieuws!!! Tot die tijd rustig aan meid en sterkte met wachten. Knuffies Oh ja, en ik wou cb bellen om te vragen hoe ik het slapen van V.era kan aanpakken maar omdat ze ziek werd afgelopen week heb ik even gewacht omdat het misschien wel daar mee te maken kon hebben. Maar ze is nu weer beter en het slapen gaat nog steeds slecht dus komende week ga ik wel even bellen. @FF in jouw badwater bevallen lijkt me niet zo heel erg prettig, hoe lief ik je ook vind. Dus nee, bedankt hoor. @Jadore, he wat vervelend van de gehoortest zeg, logisch dat je je toch zorgen maakt daarom, dat zou ik ook doen. Maar misschien ter geruststelling, het komt veel vaker voor en dan blijkt er niks aan de hand. Ging ook zo bij het zoontje van een vriendin van me en die kan heeeel goed horen hoor. Hoe dan ook sterkte meid, en wel lekker genieten he! En bedankt voor je lieve woorden voor mij x @Merel, goeie tip van je kraamverzorgster! Denk er alleen wel om dat het ook weer krampjes op kan leveren bij Jk..... Hopelijk heeft Jp er wat aan gehad, vreselijk zo'n poepdrama, sterkte! @FF, jij ook al een poepdrama.....wat naar zeg....wel weer heel erg grappig dat ik vanmorgen ook met veel pijn en moeite een klein beetje heb kunnen ontlasten hihi. Zijn we niet toevallig een tweeling?.....even goed naar de foto's kijkennog..... Ben trouwens benieuwd naar je echo maandag, krijg je daar ook foto's van? En hopelijk ligt de kleine al lekker goed met het koppie naar beneden.
Och lieverd, geen zorgen maken om mij, dat was niet mijn bedoeling. Wil het alleen even van me afschrijven maar ik zit nog niet onderin de put hoor. Ml komt straks weer thuis en is de rest van de dag thuis en zorgt voor V.era zodat ik nog even kan rusten. Morgenmiddag gaat V.era naar schoonouders zodat Ml en ik even lekker samen weg kunnen, dat zal me ook goed doen. Komt goed met me hoor lieverd x