De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Oh en ik zeg het nogmaal, nesteldrang en zwangerschap gaan niet samen!!!! Wie heeft dat toch bedacht!!!!

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    WWWAAAUUUWWWWWW de 4E Musketierbeeb is een feit!!! (wie schreer nou over nr 3??)

Maible, Maible-Man en O, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!! Wat een mooie passende naam bij jullie 3tje!!!
    Hoop dat alles voorspoedig is gegaan en dat je nu vollop kunt gaan genieten van dit mooie roze wondertje!!!

Dikke kus van mij!

3. raspberry

Dat schreef Giraf, maar ja die is nog zwanger dus die mag zulke foutjes nog maken haha.

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Rasp Dat is ook vermoeiend zeg!! Slaap heb je gewoon hard nodig! Wil ze niet slapen omdat ze niet lekker is of omdat ze gewoon niet wil? Nou en ik weet echt hoe dat is als je er helemaal door heen zit en wel potje kan janken! Dan vraag ik me ook af hoe dat moet met baby er bij. Maar komt goed!! Maar heb echt met je te doen, want je bent en zwanger, en je kind vraagt aandacht en dan je moeder zo ziek. Echt, hele grote knuffel voor jou!! En hoop dat de zon gauw weer door mag breken en V.era lekker gaat slapen snachts en jij mer je rust kan nemen! Dat scheelt al een berg! Slaapgebrek is echt slopend voor een mens!
    Enne, je bent een supermama hoor!! En gaat helemaal goed straks met de baby erbij!!

5. raspberry

Aaaah Madl, dank je:)
    We hebben niet echt een idee waarom ze niet wil slapen. Het naar bed gaan gaat prima maar als ze later of 's nachts wakker wordt gaat ze niet meer slapen. Ze lijkt dan klaarwakker ondanks dat ze wel moe is. Ze heeft dan hele verhalen en erg onrustig, willen spelen enzo. Maar omdat ze van ons moet slapen wordt het een drama met huilen, maar we kunnen natuurlijk moeilijk met haar naar beneden gaan en er een leuk feestje van maken, das ook niet de bedoeling.
    Soms denk ik wel eens dat ze te snel ontwikkelt. En dat ze 's nachts te veel te verwerken heeft. Haar koppie kan het misschien niet aan allemaal. Ze loopt nou eenmaal enorm voor op haar leeftijd. Ze praat al erg veel, 3 woorden zinnen, telt tot 10, zingt liedjes en onthoudt alles, vaak al na 1 keer voordoen/zeggen. Misschien dat ze het niet kan bijbenen ofzo.......maar goed daarom ga ik dus maar even met het cb bellen om te vragen wat het kan zijn en wat we er mee kunnen.

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Jadore Spannend zo'n gehoortest dan he!Maja, hoeft idd niks te zeggen, maar toch he! Verder lekker genieten hoor van je mooie manneke!!
    @Nemo Oh, maandag/dinsdag testen? Ooooooooh ga nog harder duimen!!!

@Vlek Het is al bijna dinsdag!!Dan mag je naar de gyn!! Yes!

7. raspberry

@Vlek, is ook zo meid, het wordt voor jou ook een spannend weekje weer. Hopelijk weer een stapje in de goede richting!! knuf x

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Rasp Ja idd! Ben wel benieuwd wat ze ervan gaan zeggen! Wie weet hebben ze goede tips! Het klinkt een beetje als M.aaike overdag met dr middagdutje. Maja, die slaapt snachts wel en dat is het belangrijkste! Je weet het soms echt niet, konden ze het maar vertellen he! Ga je vandaag lekker rustig aan doen en in de tuin zitten!

9. raspberry

Ja ik ga lekker in de tuin zitten, lekker kijken naar de frisse babywasjes die aan de lijn hangen!!! ;)

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Lieve Maible, Maible-Man en O. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!! Geniet er van!!

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    nemo! Moest net aan je denken, ik zit hier aan de waterkant, de maas, want ml is net met jp op de speedboot gestapt van mijn sbroer. Kwam zon giga schip voorbij, dus dacht gelijk aan jouw.
    Zweet me kapot hier, bloedje heet is het hier!!!!

12. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Raspie ik kan er niks aan doen meisje, maak me toch wel zorgen om je omdat ik je lief vind;). Maar ik weet wel dat je heeeeeel veel aan kunt en een kanjer bent, maar het is echt goed dat je af en toe hier van je af schrijft!!! Dat kan zo opluchten.
    Ik denk echt dat je gelijk hebt en V erg veel in haar hoofdje te verwerken heeft... Misschien een uurtje voor ze naar bedje gaat haar even bij je pakken, even met haar de dag doorpraten. Wat ze allemaal gedaan heeft en gezien heeft. In een kalme rustige omgeving. Dan kan ze alvast samen met jou de dag een stukje verwerken. Dan weet ze dat jij ook weet wat er in haar hoofdje speelt. Dat kan al rust geven al klinkt het heel raar. En vertel zelf ook als je verdrietig bent geweest over dat mama had gehuild. Ik denk (zo in te schatten vanuit jouw verhalen) dat V een meisje is wat er heel goed op reageert.
    En kijk daarna ook even geen tv meer maar lees een boekje of doe een puzzle. Even zo min mogelijk nieuwe prikkels.

Hahahaha ja denk indd dat we een tweeling zijn! En dan doen we gewoon 2 baden naast elkaar. Maar dan moet het bij jou want hier geen plek hoor! :D:D:D:D

13. raspberry

@FF, hahaha ok dan doen we het bij mij!!
    En dank je wel voor je verhaaltje lieverd, ik vind jou ook lief!
    V.era snapt denk ik heel erg veel (misschien wel té veel) dus wat jij zegt kunnen we best gaan doen. Tv kijken doen we sowieso niet voor het slapen gaan, ik wil dat er rust is voor het naar bed gaan inderdaad.
    Dank je wel voor de tips, alles is welkom want hier is de trucendoos wel leeg.

14. raspberry

T is hier trouwens ook prachtig weer!! Vanavond misschien maar even de bbq aan! Even lekker samen met Ml. Oh wat was het lekker om dan vanavond nog even te zitten met een koud roseetje!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

:$ Wauwwww Maible liefyyyy wat ontzettend fijn, onwijs gefeliciteerd met je meisje!!! En wat een beeldige naam echt geweldig, vind het echt heel mooi bij jullie passen en bij O.! Geniet van jullie perfecte gezinnetje lieverd!!!! Ben zo blij dat alles goed is gegaan en kijk heel erg uit naar je verhaal!!!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis Lekker aant genieten?

Hier lekker ontspannen, wat een heerlijke luxe als ML thuis is de hele dag! M.aaike wil weer niet slapen, maar zolang ze het snachts doet, heb ik nog niks te klagen!

Zou Giraf nou een dagje weg zijn vandaag of stiekem al aan het bevallen zijn?;)

17. giraf

giraf Niet meer actief

Had vandaag vrijgezellendag van een vriendin! Ze vond het super leuk en was helemaal in shock! Echt leuk! Nu zijn ze naar A'dam. Vanavond komen ze terug en gaan we stappen! Ik hoop dat ik het volhoud :)

Enne, ik was diegene die schreef over de 3e musketiersbaby :):):)
    Oh, ik voel me echt stom en lullig :):):)
    Ik bedoelde natuurlijk de 4e....:):):)

Oh ja, Finn, ik schreef toch een tijdje terug dat ik niet wist wat ik wilde: bevallen of doorlopen.... Nou ik weet het hoor:
    ML komt vanmiddag thuis en roept heel enthousiast:
    "De buurvrouw is nu aan het bevallen" (ze is 38 weken) en ik barst in tranen uit.... Ik denk dat ik dus ook wil bevallen :D

Ben nu bij mijn ouders, dus ben er weer vandoor.... straks lekker eten en dan naar huis. Lekker in bad en rusten voordat ik de hort op ga :)

Voel nog steeds 0,0 dus ik verwacht geen baby komende dagen helaas....

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

* breekt even in*

Maible gefeliciteerd met jullie dochter!

Supermooie naam en we komen graag binnenkort langs om haar te bewonderen! :)

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Lieve Maible,

Van harte met jullie dochter, heel veel geluk voor jullie 4e.

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @giraf, ik zal je vergeven:$;) (baby 4 is het al he, ik had beeb 3!!!)

@heb hier en daar bij gelezen maar sorry, niet alles is blijven hangen

@lieve FF, wil je update van de laatste dagen maken voor me.
    heb je dekbedhoesje gekregen , wauw wat mooi weer

@vandaag weer een hoop kaartjes bij de post thanks meiden zo lief, en hoop dat want ik zag dat sommige de kaart nog niet gehad hadden dze snel komt!!

@madeliefje, wat grappig zelde kaartsmaak, maar idd lekker aan het genieten hier!!

en tadaaaataadaaaa foto's in mijn album!!!!

Deel Deze Pagina