De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Merel: Nee haha zoals ik het teken kan het juist NIET. Volgens mij moet je dan een worst naaien en die uiteinden aan elkaar maken. Anders kan het niet hahaha.
    Waar ben je geweest als ik vragen mag? Finn is ook alweer bijna uit zn schoentjes...
    Nemo mag niet drinken hoor!!! Die is gewoon hartstikke zwanger volgens mij ;):D:D:D
    Poep jij maar wanneer jij er klaar voor bent hoor meid ;)

Jadore: He meid vervelend. Beterschat liefje!!

Rasp: Hahahahaha wat schrijf je leuk :D:D:D En thanks!! :D:D Maar dat doe ik graag hoor! Bedacht me alleen dat ik pas kon borduren als ik jullie namen weet hahahaha!

Meis: Oh leuke cadeautjes al :D:D en ik zou supergraag komen!!! Maar is een beetje ver :(

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Merel, je hebt gelijk, we zullen vol ongeduld nog wel even wachten dan......
    En 1 uitstulping valt voor nu nog mee maar daar blijft het helaas vaak niet bij inderdaad.
    Ik heb nu ook aambeien en na de bevalling van V.era had ik het ook behoorlijk. Ik gebruik Curanol, tabletjes en zalf. Maar de neusspray is juist wel makkelijk omdat je het kunt sprayen alleen moet je het wel goed richten na de bevalling want zo'n zoutoplossing op je hechtingen kan weer heeeeeel onprettig zijn!!

3. raspberry

@FF, ja je moet dan eerst inderdaad nog wachten tot je de namen weet. Of is het een manier van je om er nu al achter te komen haha. Maar je moet niet te gek doen he, moet wel te doen zijn en leuk blijven natuurlijk, geen drukte meid!

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Finn: haha, zo zie je maar weer dat ik geen verstand heb van dat omdraaien, daar laat mijn inzicht me in de steek. Heb mijn moeder me het hele patroon van Melly & Me vogels uiit laten leggen, anders had ik het niet klaar gekregen, dan hadden de benen in de vogel gezeten i.p.v. erbuiten....
    Ik ben bij jullie bij de D.urlinger geweest. Daar was net een actie 2e paar kinderschoenen voor 10 euro. Had een paar dichte J.ochies van 73 euro voor 45 euro in de aanbieding en nog een paar sandalen van R.un (ofzoiets) van 30 voor 10 euro erbij. Dus de moeite.
    Wilde ook nog eerst bij P.ast gaan kijken, maar we waren bij D al geslaagd. Er stonden een paar stoere R.eplay sandalen bij D maar daar zwom J echt in, wel jammer.

@ Rasp: ben helemaal voorbereid op ergere aambeien.....
    Heb van Dr.S.waab aambeien doekjes klaarstaan (soort natte toiletdoekjes gedrenkt in aambei-verzachtende lotion) nieuwe tube C.uranol creme, neusspray én 20 compresjes (wattenschijfjes in water gedrenkt en dubbelgevouwen ingevroren, werken super!!)
    Dus.....kom maar op beebje!!

5. raspberry

@Merel, jij bent zeker goed voorbereid!!! Goed gedaan hoor, scheelt toch een boel als je meteen kan beginnen met het aanpakken van die rotkrengen. Die doekjes van Dr. Swaab lijken mij ook fijn trouwens, heb ik ook al aan gedacht te gaan kopen. Ik wacht even af wat jij er van vind.

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @merel, super deal goed geslaagd dus

@ff, ja idd beetje ver ach komt vast een keer, drink er vanavond maar 1 op mij

@S.waab doekjes ideaal heb ze ook en even na wc bezoek heel fijn dus rasp kopen maar

7. Funnyfant

Swaab??? Goeie tip, ga ik ook s aanschaffen! Gewoon bij Kruidvat?

Oh en mn creatie is af :D:D Nu de jongens/Finn's versie maken:D:D

8. Funnyfant

Welke kant vinden jullie t leukst??? :D:D

9. raspberry

@Meis, oh dus ze bevallen goed! Dan ga ik ze ook zeker kopen, inderdaad lijkt het me heel fijn na het toiletbezoek.

@FF, ik vind ze beiden even leuk! Echt super geworden!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Finn: MOOI!!! Ik vind ze allebei super, maar het linkse middelste hartje is net wat drukker door de print, terwijl die andere weer meer ruitjes heeft, dus maakt niet uit, gewoon beide heel mooi!

Ik heb de doekjes online besteld, omdat ik ze eerder nog nergens tegen ben gekomen....heb bij online drogist besteld samen met de C.uranol omdat je die ook niet in de winkels kan krijgen.
    Oh, en in de kraamweek was het zo erg dat afvegen überhaubt geen optie was....ben toen na elk grote boodschap-toiletbezoek onder de douche gesprongen....
    Ach, ik ben nu voorbereid op deze toestanden, dus zal er nu geestelijk niet zo van onderste boven zijn. Ik vond dat toen zo zwaar allemaal, gewoon omdat ik dacht: oh leuk baby is er en dan is alle leed geleden.....not!

11. Funnyfant

Hahahahaha nee indd zo is het helaas niet ;) Ik moest ook de douche in na ontlasting. Ik kon ook niet vegen, maar ook doordat mn achterste hechtingen ontstoken waren geworden. AU!

Toen de vk kwam kijken na de bevalling, keek ze naar de hechtingen, haalde ze er uit. Toen mompelde ze iets en keek met haar pincet en toen ineens RRRAAATTSSSS haalt ze met r pincet een verkleefd stukje huid los. Ik was te verbaasd om pijn te hebben hahahahahaha! Maar wel fijn want anders had ik nu geen sex meer kunnen hebben ;)

12. raspberry

Gatsie Finn!!!!! Ik krijg er buikpijn van dat je dat zegt!!!!! Auw!!!!
    Maar wat je zegt, anders hadden jullie kleine Sies niet kunnen maken!

Ik gebruik trouwens sinds de geboorte van V.era altijd vochtig toilletpapier omdat ik met gewoon wc papier nooit meer goed schoon word helaas. Door de vele aambeien die ik had is mijn anus niet meer hetzelfde als daarvoor dus het wordt lastiger schoon.
    Goh, wat delen we toch een lekkere details met elkaar he hihihi!

13. raspberry

Ik ben vanavond manloos! Om mezelf te troosten heb ik maar een bak Ben & Jerry's chocolate brownie gekocht....mmmmmmmmm.

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heerlijk die openheid!! ('open'heid..)
    Had het daarstraks nog met ML over dat ik sinds de geboorte een schaamlip-litteken heb van de knip. D.w.z. een van de 2 ziet er ingeknipt uit alsof daar een vishaakje achter is blijven hangen. Staat door de bevalling dus altijd ietsje open. Het was hem nog niet opgevallen zei hij. Letterlijk: "Tja, als ik daar met mijn neus lig dan staat het altijd wel open! :D"
    En vannacht hadden we een discussie waar het woord Mazzelpik vandaag komt.
    Mijn conclusie na pijnlijk omdraaien met veel gekreun en gesteun:
    "Jullie mannen hoeven hem er alleen maar even lekker in te steken, dan een fijn hoogtepunt, en klaar is kees. Daarna geen centje pijn en lekker 9 mnd toekijken hoe vrouwlief aftakeld en op het einde even hup handje vast houden en wat lieve woordjes fluisteren en voila een lieve baby in handen!"
    JIJ HEBT EEN MAZZELPIK! (en ik straks een geruïneerde vagina.....:x)

15. raspberry

Whahahahahahahaha Merel, hilarisch!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo is het maar net!!!!!!!!!!!!!!

En by the way, mijn doos is ook niet meer hetzelfde hoor.....ik zie echt dat hij anders is en dat ziet manlief ook. Maar hij vind het niet erg gelukkig, ik daarentegen wel..

16. Funnyfant

Hhahahahahahahahaha ja Merel, je hebt ook HELEMAAL gelijk!!!! En wat dacht je van ongesteldheid, toiletgebruik, na-sex-met-rotzooi-zitten enz enz enz!!! Whoehahahahaha als ik er met mn neus lig, staat ie sowieso al open ahahahahahahahaha!! Geniaal!!
    Als we toch open zijn: ML doet dat hier (bijna) niet meer sinds Finn's geboorte...(sowieso weinig sex :)) Meer ML's last van?? Heb t er wel eens over, maar hij ontkent dat het daardoor komt. Ga m ook niet pushen (poessen :p:p) ...

Rasp: Oei dat is dat lastig ja!! Klinkt ook pijnlijk al die aambeiden :( Ik heb in de zwangerschap van Finn geen aambei gehad, maar daarna wel. En nu zit er een heel klein uitstulpinkje maar die doet momenteel geen pijn. Ben wel altijd bang als ie bloedt, dat ik dan allerlei enge vleesetende poepbacteriën in mn bloed krijg ;):)

Ooooh B&J mmmmmmmm ik wil ook meelepelen!!!

Ik ga e hele avond door met knutselen. mn voorbereidingen zijn getroffen en ik hoef alleen de 2e deurhanger nog maar in elkaar te zetten. :D:D

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    dag kletsers

ja vlek is weer boven water, heb het overleefd :D
    fff ben bekaf nu maar goed, morgen lekker niets doen !!

zag een mooie creatie van FF voorbijkomen, ze zijn beide supermooi hoor, zou niet kunnen zeggen welke mooier is dan de ander.

en Meis van Harte met je verjaardag !!!!!! toch nog wel een mooie dag gehad qua weer, hier begon het tegen 5en pas te regenen.

merel, ooh het is nu echt bijna zo ver he, spannend hoor.
    even een vraagje, waar breng je S. heen als de trein op gang komt ?

Nemo, hoop zo voor je meid dat het deze ronde raak is !! wel jammer van de regen op de camping, maar goed kun je wel ff bijtanken en lekker met moeder en zus keuvelen :D

zwarte cross was supergezellig !!! en wedstrijd ging goed voor mijn gevoel alleen dacht de jury er anders over, volgende keer beter!

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meis, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie feestdag van en laat je lekker veel verwennen door iedereen!!

@Nemo Ik hoop dat je veel moet plassen omdat er een kleintje in je buik groeit...:DDuim voor je!! Veel plezier op vakantie!

@ FF wat een mooie creaties!! Ik vind van de linker de middelste heel erg mooi!!! Maar ze zijn allebei echt wauwie!!!

@ Merel Heb hier ook wel last van aambeien maar laatste tijd blijft het wel dicht zeg maar. Het lijkt me echt vreselijk als alles kapot is daar na de bevalling!Snap dat je dan gaat douchen erna!! Hoop dat het deze keer dicht blijft allemaal!!

@van onder Heb nog altijd een stuk flappie..het zit anders dan het was..onder het flappie zit een ruimte zeg maar die er eerder niet was:D is wel erg vervelend...zeker na gekroel als je bgrijpt wat ik bedoel;)

Dacht omdat ik hik nu onder in voel dat kind gedraaid was, maar bovenin is er telkens wat hards. Dus ben bang dat het koppie nog steeds bovenin ligt. Billetjes voelen toch niet zo hard? Ben echt heel benieuwd donderdag bij de vk!

19. Funnyfant

Heeeee Vlek!! Gelukkig leef je nog!! :D:D:D Jammer dat de jury niet jureerde naar jouw eigen gevoel, maar wel fijn dat j ehet leuk hebt gehad! Zwarte cross lijkt me erg gaaf! Wil er echt nog een keertje heen :)

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @merel dar zeg je een waar woord, mannen hebben het toch zo makkelijk!! Ik wil dit keer niet horen tijdens de bevalling: ik weet NIET wat ik voor je kan doen, ik kan niks doen...
    Dat is het laatste wat ik wil horen...

Deel Deze Pagina