De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    whaaaaaa een nieuwe beeb erbij :$:$

maible, maibleman en O. van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje !!
    geniet er lekker van !!

niet echt bijgelezen, zal ik vanavond gaan doen, was/is zo hectisch hier om doodmoe van te worden.
    ML en ik trekken het beide bijna niet meer, hebben nu afgesproken dat we zo een keer een weekeindje naar de zee gaan, lekker hotelletje met S en dan leuke dingen doen, ff hoofd leegmaken.

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Vlek: Groot gelijk meid! Even lekker gezinnetjestijd en weer even genieten!! Pffff het is ook wel echt een heftige tijd voor jullie allemaal. Lekker uitwaaien aan zee is een superidee en helemaal verdiend! Meid jij hebt een jaar aan zee verdiend!!!

Meis: Wat een heeeeeeerlijk manneke!!! Kussies!! En ik ben blij dat je t overtrekje mooi vond!!!!

Giraf: Ach geeft niks meid, vergissen is giraffelijk :p
    Heel veel plezier dan meid en ik zei het toch; wat je wilt gebeurt dan net niet :( Knuffel en morgen jouw dagje???? Kussies!!!!

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    En dan nu nog even via hier

Maible, MaibleMan en kleine O van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!! En wat een super leuke naam!!!!

Meis, wat een prachtig mannetje! Mijn kaartje naar jullie gaat zo snel mogelijk op de bus!!! Postzegel zit er al op, nu nog even het adres :)

Meiden ik ga met de beentjes omhoog. Zijn vanaf vanmorgen 9 uur al op pad en net terug. Ben gebroken :D
    Maar ik heb verlof dus kom vanaf maandag gezellig mee kletsen!!!!!

4. Funnyfant

Waar is iedereen??????? :(

Even een trotse mama: We zijn lekker wezen zwemmen vanmiddag in center.parcs :D. Finn weer met zn zwemvestje aan! Echt wat is dat manneke vrij in t water!!! Kwam er zelfs een badjuf op ons af om te vragen hoe oud ie was. Ze was helemaal beduusd toen ze hoorde dat hij pas 2 is geworden in juni :D:D:D Echt een waterratje vond ze m en helemaal nergens bang voor! Ja hij spring zo een meter naar beneden vanaf de hoge kant het water in kopje onder! Zelf weer bovenkomen en weer terug zwemmen:D:D:D En alleen van de glijbaan (mag eigenlijk niet onder de 3:D) ook helemaal zelf weer bovenkomen en meteen roepen: Nog een keer!!!! :D:D:D:D
    Oh en hij kan de kleuren geel rood paars wit al feilloos goed benoemen en groen. zwart en blauw na soms wat hulp ook :D:D:D
    En sinds 1,5 week gebruikt hij ineens overal woorden voor en spreekt hij zinnetjes van 3-4 woorden. Ik weet dat ie niet heel snel is in praten, maar ik ben zo trots op mn mannetje!!!!

Zo dat was even een egootje van mij :D:D:D:D:)

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @ff, zo wat een grote man die F.inn zeg, knap hoor. daar mag je zeker trots op zijn ja. en ach wat betreft praten elk kind doet het in zijn/haar eigen tempo he. (F, zegt tegen iedereen, ja neit altijd even duidelijk "kijk dat is T" oooh dan smelt is)

@vlek, oooh meid heel goed even tijd voor Vlekgezin goed zo, dinsdag naar de gyno ben wel heel benieuwd hoor meid.
    maar nu eerst even lekker rust nemen saampjes he.

@LM, nou helemaal goed toch, anders kan de postbode het ook niet meer aan hier hihihi, had je mijn kaartje wel gehad toch?

@jadore, was mijn kaartje voor N over gekomen, had nog niets gehoord vroeg me het even af;)

@merel, ja bevallen tussen de winkelschappen ook een optie??!!
    nee echt mag niet klagen over de bevalling zo makkelijk. in 3 kwartier van 5 cm naar een beeb!!!
    maar hoe is het nu met je onderkantje? gaat dit al beter of ga je nog na de verlos/ha toe?? (hoezo nieuwsgierig he)

@nou hier alles zijn gangetje, ben beetje ziekjes beginnende keelontsteking maar de HA vond het nog te vroeg voor antibiotaca omdat mijn weerstand op moment laag is, met T gaat alles goed, alleen snachts dat moet hij nog even leren:( dat het hier dan stil moet zijn:D:D;) maar hij groeit nu al heel gestaagd en zit nog maar 200gr onder geboortegewicht, proud mama hier dus

6. Funnyfant

Oh Meis rot van de keelontsteking maar wel fijn dat T het zo goed doet!!! En wat schattig van F!!!! Oh ik smelt!!!
    Ik ben best benieuwd naar je bevallingsverhaal als je er aan toe bent :) Het is echt een lekker manneke dat ventje van je!!! :D:D:D LEkker trots zijn dus :D:D:D:D En datr slapen komt wel :)

Ik ga zo lekker plat, dus blijf niet te lang!!

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @ff, heel goed ga zo maar even lekker liggen.
    ja het is even rot van die keel maar ach komt wel weer goed hoor;)
    en ja is reuze fijn dat T het zo goed doet en F tevens ook, is toch altijd beetje spannend maar ze is zo lief voor hem.

en bevallingsverhaal, ja komt wel maar ja alles was kort maar krachtig;):D

Bijna nieuw topiccccccc

8. Funnyfant

Ooooh spannend!!! Nog een paar berichjes! Zal ik vast een neue machen?

9. Funnyfant

Ik ga plat!! Kussies!!!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He,

Heb een drukke dag gehad, maar nu weer tijd voor ontspanning.

FF: super dat F zo'n waterrat is. Je mag zeker trots zijn op je mannetje!!!! (laat je me nog even van die betaling weten, ik wil niet hebben dat je er eerder aan begint hoor!!)

Meis en Jadore: heb net zitten zwijmelen bij jullie foto's!!!

Giraf: zoooo herkenbaar meid! Bij mijn gym groepje beviel er 1 met 36 weken, en ik was de eerste die uitgerekend was!!! Ik dacht echt: wat flik jij me nou????
    Jij bent de volgende hoor!!!

Vlek: Neem die tijd om even weg te gaan! Jullie bedrijf is ook 24/7 aanwezig en draaiende, en als je dan even een dipje hebt om wat voor reden hakt dat er dubbel in. Wij zeggen simpel: zo baas, je kan me wat ik neem even paar vrije dagen op! Maar dat gaat bij jullie ook niet zomaar lijkt me. Morgen gelijk boeken meid!! Je hebt het verdient!!

Hier een rommel dagje. Ik was dus naar de maas gelopen vanmorgen er dat was met deze warmte te veel van het goeie. Ik was kapot!
    ML is boodschappen gaan doen en toen de kinders op bed lagen heb ik een uur op bed gelegen en heb heel veel gedronken vandaag. BV is wel al iets verbeterd, maar Jk heeft nog te snel honger naar mijn idee. Ze wordt tussentijds snel wakker en heb haar bij wijze van proef nu in de bakerzak van Jp gelegd. (die is eigenlijk wat te groot, maar heb goed opgelet dat het geen kwaad kan) Eens kijken of ze nu van maaiende armpjes wakker wordt of van de honger....

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden!

Ja bijna een nieuw deel!!!

@FF, wat goed van Finneman dat hij de kleuren al zo kan benoemen!! En wat fijn dat hij een lekker waterratje is, kan je dan zo van genieten he. Ik ben zelf geen waterrat maar V.era vind het heerlijk en dat vind ik erg fijn!
    Open jij een nieuw deel?

@Meis, wat vervelend dat je keelpijn hebt, is niet fijn om er bij te hebben maar gelukkig doet de kleine man het heel goed.
    Ik heb vandaag geen kaartje van je ontvangen.....zou er wat fout gegaan zijn?.....hopelijk krijg ik hem alsnog na het weekend!
    Fijn eerste weekend met je gezinnetje!!!

@Vlek, heerlijk een weekend weg gaan, moet je vooral doen!!! Even bijkomen, jullie verdienen het echt heel erg en het is ook nodig om even op te laden. Rustig aan meid, laat je niet gek maken he.

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Meis: he bah keelontsteking, das klote net nu in je kraamweek! Hoe lang heb je nog kraamhulp, tot en met maandag?? Ben je haar al moe?
    Hier is Jp ook super trots op zijn zusje, da's zo leuk he!! Die kleintjes zijn zo lief voor de baby!

Mijn onderkantje....gaat prima hoor! Ik heb ook geen pijn ofzo, maar ik ging op onderzoek uit omdat ik iets voelde trekken als ik scheef of onderuit gezakt zat. En ja, als je dan weet wat het is, dan meen je steeds iets te voelen he....maar verders helemaal geen last! Ook achterkantje is tot op heden zonder toestanden uit de bevalling gekomen. Thanx dat je er naar vroeg, is interesse toch, geen nieuwsgierigheid!;)

13. raspberry

@Merel, doe je wel rustig aan!! BV geven vergt ook de nodige energie en je bent pas net bevallen eigenlijk hoor. Gun jezelf wel de tidj om bij te tanken he. Je hebt ook niks aan een terugval ofzo. Rust en goed eten en drinken bevorderen de borstvoeding!

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @rasp, ja hoop wel dat je hem nog gaat krijgen maar hou je het even in de gaten, want bij F is er ook het een en ander niet goed gegaan, kregen mensen lege envloppe en zo. oooh wat was ik boos op die stomme post!!
    en ja heerlijk aan het genieten idd van het weekend

@merel, nou fijn te horen, en ja idd doe je wel rustig aan he. te hard van start is zeker ook niet goed he!!
    ja heb tot maandag kraamhulp, en moet zeggen had in het begin zo iets van wat moet ze hier maar is een oudere dame, en is erg ijverig met de was en soppen dus heerlijk. we worden dan ook goed verwend hier met fruit en vanalles;) ga ik missen, volgende week is ML nog thuis en dan mag ik het alleen doen, moet ik mezelf maar verwennen he met lekker hapjes en drankjes hihiihi

ga zo ook lekker nog even bankhangen en dan het bed in. 23.00 volgende flesje.:)

15. raspberry

@Meis, ik houd je op de hoogte hoor. Hebben jullie de enveloppen wel dicht geplakt? Zo niet dan raken de kaartjes wel eens zoek, dus altijd dichtplakken!
    Fijne avond verder, wij gaan ook lekker naar bed. Ik heb het nog lang volgehouden hahah.

Slaap lekker allemaal!!!

Knuf X

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    weltruste raspje,

en ja deze keer hadden we ze wel dicht geplakt, dat was de les van de vorige keer dus.

Truste meiden xx

17. raspberry

Nou dan hoop ik nog een volle enveloppe te krijgen!!!! Je hoort het van me!!!

Nu ga ik echt, doeidoei!!! X

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    LIEVE MAIBLE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE!!!!! HEEL VEEL GELUK SAMEN!!!!

Ben heel blij dat zij er eindelijk is en dat alles goed gegaan is! Geniet ervan!!!!

xxx

19. raspberry

Goeiemorgen dames!!!

Wij hebben de hele nacht doorgeslapen!!!! Heerlijk!!!!! Maakt even een boel goed zo. Hopelijk was het niet eenmalig.

Finnefant, we hebben een nieuw deel nodig, hoe moet dat???

Giraf, heb je een leuk feestje gehad, vandaag de hele dag op bed om bij te komen of gaat er anders iets gebeuren?! Of is het al gebeurd inmiddels??.......Spannend meid, ik denk aan je hoor!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Meis
    Wat een mooi mannetje op de foto's!!
    En nogmaals sorry, dat ik Maible's baby de 3e musketiersbaby noemde :) schaam me nog steeds heel erg diep! Ben er zelfs wakker door geworden vannacht omdat ik erover droomde :)

Wat vervelend van je keelontsteking.... Maar wel fijn dat het zo goed gaat met T!
    Wat lief van F "kijk dat is T" :)

Vlek
    Heerlijk even met het gezin een weekendje weg! Daar kan je echt van opladen.... Je bent ook altijd zo druk in de weer voor jullie boerderij en altijd maar klaarstaan voor anderen! Nu is het even Vlek-gezin tijd!

LM
    Was het leuk gisteren?
    Nu lekker verlof! Heerlijk, hoef je vanavond lekker geen wekker te zetten!

Finn
    Wauw, kan me voorstellen dat je een trotse mama bent! Mijn neefje van 2 doet dat echt nog niet allemaal hoor! Niet dat je kindjes moet/kan vergelijken, maar toch! En heerlijk gezwommen! Lekker!

Merel
    Het was gisteren bloedheet, dus ik kan me voorstellen dat het een beetje te warm was om te wandelen!
    Heeft het Jk geholpen door haar in de bakerzak te leggen?

Rasp
    Wat heerlijk dat jullie een nachtje door hebben kunnen slapen! V dus ook begrijp ik? Of was ze uit logeren?
    Dan voel je je gelijk een ander mens he, als je lekker geslapen hebt?

Ik heb juist vreselijk geslapen :):( Ben echt elk uur wakker geworden, plassen, dromen, buikpijn, en ik miste I, onweer, dus toen miste ik I helemaal, was bang dat ze niet kon slapen door het lawaai want het ging hier echt tekeer zeg :$
    Gisterenavond was super gezellig! Kon lekker zitten, dus dat was wel fijn. Maar heb het maar tot 1:00 volgehouden, toen was ik echt bekaf.... Hahaha, vroeger begon het toen pas ;):D

Verder zit de baby nog steeds in de buik.... Vind het eigenlijk met het uur minder leuk worden.. ik wil ook bevallen!!
    Toen ik gisteren in tranen uitbarste dat de buuf bevallen was, stond ML gelijk klaar. Hij zei 'maandag bel ik de VK dat dit zo niet langer gaat'
    Pfff, dat truttige gedoe hier in NL dat je per se tot 42 weken moet doorlopen :x

Nu gauw naar mijn ouders om ons meisje op te halen :)

Deel Deze Pagina