De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

OH MY GOD!!!! wat erg!! Ik sta notabene bovenaan!!!!

SORRY FINN!!!!:)

2. raspberry

@Giraf, nou mijn manlief heeft niet gekeken tijdens het persen want hij zat achter mij maar hij wist genoeg om ook na de bevalling de eerste weken niet te hoeven hahaha.

3. raspberry

Ben net al weer bij V.era geweest, ditmaal een poepluier....
    Sinds ze ziek is heeft ze veel poepluiers en de ontlasting is ook veel smeuiger als anders en het vreemde is dat ze nu ook wel in bedje poept terwijl ze dat anders nooit deed. Ze kwam nooit met een poepluier uit bed. Vind dat nu wel vervelend want ik wil ook niet dat ze er een hele nacht in ligt en ik ruik op dit moment niks dus ik neem de poepluier ook niet altijd waar nu.

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi hi...kan me best voorstellen dat je als man zijnde na het zien van zoveel geweld denkt: uhmmmmmm laat maar even, dat moet nog wel pijn doen daar!! (en dan krijg ik op mijn flikker van d'r!)

5. raspberry

Hihi jaaah!

6. raspberry

Dames ik ga naar mn bedje, en V.era wordt nu net al wéééér wakker, met een enorme brul, ik zal er gauw heen!!

Slaap lekker!!!

Dikke knuf X

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meis, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! EN EEN HELE FIJNE DAG SAMEN. HIEP HIEP HOERA!!!

Giraf en Finn, lekker aan het naaien geweest :D Leuke creaties dames.

Sex, tja hier ook niet dus Finn, jij bent niet de enige, hoor.

Adressen, vandaag weer eens mijn mailbox geopend en zag dat er veel mailtjes zijn geweest, oeps. Maar volgens mij moet ik alleen de laatste lijst met telefoonnummers van Finn hebben, toch?

8. giraf

giraf Niet meer actief

Hmm, een tijdje terug zei LM ook dat J ineens 's nachts gepoept had en toen zei iedereen gelijk 'das raar' maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens wist dat kinderen 's nachts niet poepten :)
    Misschien toch nog een beetje ziekjes?

9. giraf

giraf Niet meer actief

truste rasp!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Rasp: verstandige keuze op tijd naar bed.... en beterschap nog voor V, hopelijk geen poepluiers meer in de nacht!

@ Giraf: hier nog steeds een bijna poeploze week met J! Dus ik zou in shock zijn als hij 's nacht zou poepen! Gemiddelde score van J is 2 max 3x poepen in de week....zucht!! (maar ja, als je niks eet heb je ook niks te poepen he)

@ Quint: alleen laatste lijst openen inderdaad. Hoe is het met M??? Al wat beter? Beter genoeg om morgen de verjaardag te herkansen??

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ LM: hoe was de echo vandaag?????? BEN ZO BENIEUWD NAAR JE 3D FOTO'S!!!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    whahahahhaahhaahahahahaaaa wat een onderwerpen meiden HEERLIJK :D:D:D:D:D Ik spring ff in hoor schatjes

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Quint, wat was er met M was die ziekjes op zijn verjaardag???
    Jeetje je bent alweer de 15 weken in wat gaat dat snel zeg!!!! En mogen wij straks weten wat er in jouw buikie zit :D?

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    oeps sorry merel :), haal soms alles door elkaar.

lekkere onderwerpen hier :D zou er haast van gaan blozen.

LM hoe was je 3d echo? ben wel heel benieuwd naar je kleintje hoor.

en quint, heel veel plezier morgen alleen jammer dat er zo'n slecht weer voorspeld word maar dat mag hopenlijk de pret niet drukken.

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    en meis, ik was zeker langs gekomen ander hoor ;) maar energie is nu 0,0 dus helaas, maar heel veel pleizer met je feestje, hopenlijk houden jullie het ook droog vanavond.

16. giraf

giraf Niet meer actief

Hmmm hier regent het al de hele middag en avond, hoop voor meis dat haar tent waterdicht is :D

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    en ik spring weer uit :p whahahaha ML is stappen en ik ga maar lekker slapen ;) die bank zit me toch niet meer lekker ;)

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Het is en blijft k*t weer, zeggen ze ;) Hier regent het bijna de hele dag al... Wij hebben aan M een loopfiets gegeven maar kunnen hem nog steeds niet uitproberen, ben heel erg benieuwd maar met dit weer moeten wij nog eventjes geduld hebben.
    M. is lekker dwars (hoort bij zijn leeftijd??? hij roept de hele dag "nee" en "niet zoenen" ;)), moe (slaapt veel) en nog steeds aan de diarree. Wij houden het morgen klein en kort, denk ik.

J'adore, ja nog één week en dan weten wij het... Ik denk dat ik het aan jullie ga vertellen maar aan de familie vertellen wij het sowieso niet.

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Quint: ahhh zielig, maar dus niet hele dag in bed begrijp ik...
    Hopelijk dit weekend nog een droog momentje, want die loopfiets moet wel uitgeprobeerd worden he!
    Kort feestje kan ook heel intensief en gezellig zijn moet je maar denken!

Meiden, genoeg geklept voor vandaag, mijn hele leven weer bloot gelegd, dus genoeg voor vandaag.
    xxx en welterusten!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Leuk! Hier ook, alleen jullie weten dat we een jongen krijgen. Familie en vrienden denken nog steeds dat we niet weten wat het is :D

Truste jadore!

Ik ga ook lekker slapen, laatste nacht alleen in bed gelukkig, morgen komt ML weer thuis! :)

Deel Deze Pagina