De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

haha iedereen naar bed! Brave moekes! :p

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ok, nog 1 opmerking van ML....
    Hij zit net Ik Hou van Holland te kijken en verteld me zojuist:
    "56% van de vrouwen geniet na de 40 meer van de sex"

"Hoh! Wat meen je! Dan vliegen hier de bliksemschichten straks helemaal door het huis!!! Ohhh, waren we maar vast 6 jaar ouder schat!"

Ahum....tot dusver.....

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hahahahahahaha wat een heerlijk geklets!!

Quint: ah arme M nog niet helemaal beter :( Hopelijk morgen wel een leuk kort feeste :):) Veel plezier!! En hopelijk even loopfietsen! ;)
    Ach nu is mn libido sowieso nul, omdat ik t eng vind met al die pijn en mn harde buiken. En plots heeft ML een giga libido ;)

Merel, Rasp: Hahahaha nou ik vind neus er in :)P) ook wel erg belangrijk. Ook hier geen hoogtepunt tijdens penetratie hoor. Dus ga ML toch maar weer vriendelijk verzoeken straks hahahaha. Maar komt echt wel goed, weet t zeker!
    Oh hier ook wel vuurwerk als we sex hebben hoor, alleen sommige posities niet. Gelukkig ML's favoriet ook die van mij nog steeds ;):p
    Rasp: Geeft niet liefie, maar ik zou je toch nooit vergeten!!!! ;):D:D:D

Vlek: Heb je rode oortjes ;):p Ga maar lekker bijtanken meid heb je echt verdiend!!!

Giraf: Neeeee ik slaap niet, ik NAAI :p:p:p Zie hieronder mn creatie voor Finn :D:D Pffft ben wel gaar nu :D Hij hangt een beetje scheef door de deur, maar hij is echt leuk in t echt :p

Nemo: Ben je al verregend??? Slaap lekker meis!

4. Funnyfant

Oh pffft vergeet ik mn Doortje: Knuffel meid!!!!!

5. Funnyfant

Slaap nog steeds niet :) leuke film :D
    Was ook nig vergeten te zeggen dat ik het paardje van Giraf ERG leuk vind!!! Supermooi gemaakt!!!!!!

6. Funnyfant

Heeeeeeeeeeeeerlijk tot 10:15 uitgeslapen!! Finn was om 5:45 wakker:$:$. Maar ML was zo lief om met hem op te staan:D:D Zo lief!!

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O Wow Finnyyyyyyy wat LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben al zo lang opzoek naar zoiets :) hahahahhaa te gek zeg!!!! Heb je dat helemaal zef gemaakt?
    Heerlijk dat jij ook lekker uit hebt geslapen :D hier ook :D yeahhhh tot 11.15 :) oepsie :D hahahahahahhaaha lekker he pfff dat geeft pas energie :p:D

8. Funnyfant

Dan maak ik toch zoiets voor jou!!! No problemo. Als je wel wat zou willen vergoeden voor het materiaal en verzending:) anders krijg ik ruzie met ML :p! Maar laat maar weten welke kleuren en welke vorm!
    1 voor beeb en 1 voor Chloë, of alleen beeb???
    Maandag of dinsdag heb ik mn borduurmachine, kan ik er ook namen op zetten ;):p

EDIT: thanks liefie :D:D:D Ja heb ik zelf gemaakt :D en heeeeeerlijk dat uitslapen en zoooooo nodig af en toe!! ;)

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja natuurlijk lieverd ...gekkie dacht je nou echt dat ik zou veerwachten dat je dat gratis zou doen of eigenlijk "gratis jou voor de kosten op laten draaien" nou echt niet hoor lieverd!!!! Betaal jou nog liever het dubbele dan een vreemde wat ze vragen! Dus ik wi dat je echt EERIJK zegt wat het je gekost heeft en wat je voor het maken wit hebben hoor, want jij hebt het hier eigenlijk veeeeeeeeeeeel te druk voor...schaam me eigenlijk dat ik het vraag :) maar vind het zo ontzettend mooi en leuk!!!

Het is alleen voor babyboy ;) Ik wil het dan als klamboe slinger gebruiken...we hebben zo'n hemeltje ;) en met naam zou ik fantastisch vinden...de namen weet je toch al ;):D
    en je kent mijn smaak ook :D keuren grijs wit zilver...misschien heb je mintgroenig of zachtblauw, ruitjes, stipjes, streepjes alles vind ik mooi van op je foto!!! Als die maar niet al te druk wordt ;) maar ik weet dat jij precies weet wat ik mooi vind :D dus als wanneer je weet wat het totaal kost dan maak ik het meteen over moppie!!! Maar lieverd als het te veel is of je er eigenlijk geen zin in hebt of geen tijd voor, zeg het me dan please eerlijk, dat geeft NATUURLIJK echt niet hoor, ik wil het alleen als je het leuk vindt om te doen anders zou ik me veel te bezwaard voelen!!!:)

Echt geweldig mooi!!!

10. Funnyfant

Ooooh maar ik vind het HEEEEEEL leuk om te maken!! Wil je de hanger dan horizentaal of verticaal hangen?? Of vanuit het midden van de klamboe omlaag? En wil je de volle namen/hoofdnaam op 1 ding geborduurd, of alleen de hoofdnaam met op elk ding een letter?

En ik wil ALLEEN materiaalkosten en verz. kosten vergoed hebben. Verder NIKS!

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ooooh lekker geslapen net, wel heel erg maar had het echt nodig :), kleine meid om half 1 naar bed gebracht en wij erachteraan, zijn net pas wakker :$:D, voel me lekker fit !!

vanmorgen had ML me ook lekker laten liggen, pas om 9 uur werden syl.ke en ik wakker en had ML de koeien al uit en stond het ontbijt klaar, hoezo een lekker dagje.

dadelijk nog even naar het pannenkoekenschip en dan een lekker lui avondje, oooh wat een heerlijk dag :D

iedereen is lekker aan het feesten of ook lekker lui aan het wezen, het is zo stil hier. en zag dat FF jadore gaat verblijden, leuk dat je dat kunt hoor FF en wat leuk dat je straks ook namen op dingen kunt zetten als je de machine hebt, misschien als ik straks ooit een keer zwanger word dat ik de bestelfomulieren bij je aanvraag, vind een lakentje met naam zoooo mooi en lief.

quint, hopenlijk is het feestje van je grote knul toch nog heel gezellig geworden.

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hallo lieve meiden,

Allereerst: Meis van harte met je verjaardag!!!! Sorry dat ik een dag te laat ben met feliciteren... Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Quint, M nog steeds niet fit? Arm ventje!! Ik ben trouwens echt ENORM nieuwsgierig naar het geslacht van jullie spruit:D

FF, wat een gave dingen heb je gemaakt!!! Staan ook super leuke dingen op Hyves! Heb je je borduurmachine al binnen trouwens?

Merel, nog niet aan het bevallen?? Heerlijk trouwens die openhartigheid! Leuk, vrouwen onder elkaar:D

Vlek, fijn he, zo'n zondag! Heerlijk genieten!

Rasp, Hoe is het met je? En is V al een beetje opgeknapt?
    Jadore, Ook al zo heerlijk uit kunnen slapen! Nu kan het nog;)

Wolfje, Leuk een nieuwe fiets voor Sem. En jammer dat je even computerloos bent vanaf maandag.

Nemo, Hoe is de vakantie? Heb je nu wel kunnen slapen?

LM, Hoe was de echo? Heeft die kleine zich dit keer wel laten zien?

Giraf, Ook aan aan de knutsel! Leuk paard heb je gemaakt! Hoe gaat het met de verbouwing? Fijn om te lezen dat je een leuke ochtend met je oma hebt gehad!

Madelief, is je uk toch nog goed gaan liggen? Ik hoop het voor je!

All, hier een druk maar leuk weekend gehad. Mijn vader mocht opeens naar huis! Echt super fijn! Dus even met O langsgeweest. Hij mag nog niet aanraken vanwege de medicatie. Maar ben al super blij dat hij weer thuis is!!
    Veder zijn we met O gaan zwemmen en naar de paarden geweest. Vandaag nog even bij mijn schoonouders op bezoek. Vind dat altijd zo'n verplichting... NU kwamen ze met de mededeling dat ze voor volgend jaar mei een weekend in een huis hebben geboekt voor de hele familie+ aanhang (10 volw en 6 kinderen). Blijkbaar hebben ze aan iedereen gevraagd of het ok was en aan ons dus alleen medegedeeld:x Wij moeten dus eerder terug komen van onze vakantie in Eng. Op zich niet zo'n probleem maar het is de manier waarop...
    Gelukkig is het nog ver weg!
    Vanavond ga ik met ML even kijken naar het geboortekaartje. We weten wat we ongeveer willen en gaan nu toch maar een poging doen om het zelf te 'ontwerpen'.

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He.....

Niet zoveel te melden hier....
    Hele dikke voeten vandaag, dus ga zo met mijn benen omhoog liggen.
    Heb ruzie met mijn laptop....hij doet al 2 dagen raar....slaat geen wachtwoorden meer op en ZP loopt steeds vast?!
    Omdat het steeds vastliep, heb ik wat virus-scans uitgevoerd en updates geïnstaleerd, had ik volgens mij beter niet kunnen doen.
    Ik haat het als mijn wachtwoorden steeds verdwijnen.....grrrrrr
    Dus....tot zover de stand van zaken, beetje chaggie wordt ik ervan :x
    Knuffels aan iedereen!
    x

14. Funnyfant

Vlek: Oh heerlijk bijgetukt dus!!! Zalig :D:D Enne die bestellingen mag je al plaatsen hoor!! ;) Laat maar weten! Maar jij naait zelf toch ook?

Merel: Aaaah meid dat is niet relaxed :( Zeker met die hormoontjes moet alles gewoon werken!!

Maible: Ah nee dat is niet aardig van souders!! :( Hadden wel eens mogen overleggen. Ik zou niet eerder terug komen hoor hahaha! De borduurmachine komt ma of di. :D Ben heel benieuwd!!!

15. Funnyfant

Nemo: Zwaai!! Hoe ws het nog??? Beetje verregend of valt het mee?

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

We willen het verticaal in het midden van de klamboe hangen, uhmmm geen idee eigenlijk, wat denk jij dat leuker is per ster een letter of op 1 ster zijn naam? Denk dan innd toch alleen zijn 1e naam sowieso. Nou dat zien we nog wel ;), maar vind het echt SUPER LIEF dat je het voor me wilt maken!!!!!!!!!!!:D:D:D:D mail me maar je reknr dan maak ik het over zodra je weet wat het kost!
    O leuk ga me straks bij je aanmelden via hyves :D

@Vlek, oooo heerlijk zeg pannekoek(enhuis) uhmmmmmmm ben jaloers :p:D heb nou trek in pannekoeke thanks he :p;):D
    Hoe is het gister gegaan????

@Maible, YEAHHHHHHH wat een super nieuws meid!!!! Zo ik zeg dat is al 1 stap vooruit!!! Misschien dat hij op de eoa manier ook sneller opknapt as hij thuis is, zh vind ik altijd zo depri en werkt niet echt motiverend al hoewel je er natuurlijk wel zsm weg wilt, maar ja je begrijpt vast wat ik bedoel! Pfff lekkere actie van je Souders;), ben je klaar mee:). Wat leuk dat jullie aan het geboortekaartje voor jullie kleine grietje gaan beginnen, ik ben erg nieuwsgierig!!!

@Merel, o ja dat soort dingen om je echt rot aan te ergeren. Je moet ook uitkijken met die anti-virus dingen he...wist je nog een paar kleine maandjes terug dat ik paniek in de tent had...dat komt dus ook doordat als je je aanmeldt voor zo'n gratis anti-virusscanner deze bij verloop vraagt of je een betaalt abo wilt, dan zeg je nee en dan zegt die scanner...er zijn virussen gevonden..dat is dus onzin en dan stuurt zo'n virusscanner ZELF een virus zodat hij deze kan verwijderen als je gaat betalen:$..ik weet niet of je het al weet maar ik denk ik zeg het eventjes :D

@all, nou hier weer de hele dag hoofdpijn (gehad)...hebben jullie dat ook juist op het einde van je zwangerschap (gehad)?
    Verder heeft AM vakantie dus dat is we erg fijn, hij helpt me heel veel!

Ik wil met Chloe naar Polpsaland, maar dat is dus echt veeeeeeel te ver weg voor ons :( weet iemand een leuk alternatief beetje bij mij in de buurt? Jullie weten waar ik ongeveer woon toch ;)

Verder is Chloe echt ontzettend groot aan het worden zo leuk ze zingt bijna de hele dag en springt en danst en slooft zich enorm uit de laatste dagen nog meer dan normaa..misschien omdat papa thuis is, want ze zegt ook alleen maar de hele dag papa :D hahaha

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.770
    113
    Zo iedereen heerlijk uitgeslapen vandaag? :)

Vlekkengek, een rustig dagje, lekker ontspannen, hoor.

Maible, wat fijn dat je vader weer thuis is en jullie bij hem langs zijn geweest. Hoe voelt hij zich?

Finn, ooooooooooh namen geborduurd, kwijl. En wat leuk dat je een hanger voor J'adore gaat maken. Ik vond je meidenhanger erg mooi, ik hou van vrolijke kleuren :)

Merel, gooi je LT maar uit het raam, meid. Hij moet het gewoon doen, geen gezeur.

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden, ik mis jullie zo:x

Hier alles goed, vandaag inmiddels 17wk zwanger...
    Morgenochtend naar de vk... dan oma naar huis brengen en dan naar de zwaluwhoeve, had gratis kaartjes gekregen;)

Dinsdag als een gek me kleren pakken en die van sem... en huis schoonmaken...

woensdag laatste boodschapjes halen, oa broodjes voor onderweg en rond een uur of 14.00 gaan we:)

Dan komen de 13/14de aug terug... en 15aug dan savonds de 20wk echo...

Hopelijk krijg ik in die week me laptop ook terug, morgenvroeg brengt ML heb weg...

Dus meiden als er iets gebeurd, doe me dan aub pb...

Hele dikke knuffel van mij en meiden, ik denk aan jullie:D

xxx

19. Funnyfant

Maible: vergeten!!! Wat fijn dat je vader thuis is en je m hebt gezien!!!! heerlijk!!!!!!!

Quint: Ha meissie! Hahaahha nog geen namen geborduurd hoor hihi. volgende week!!;)

Deel Deze Pagina