De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oh Doortje: Sorry had je even gemist ;) Nee dan weet ik hoe groot ie ongeveer moet worden :D
    Maar als ik dan 1 letter per ding maak, wordt het wel lang! Hoe hoog hangt de klamboe boven t bedje? Fijn dat ML vakantie heeft! Ik mail je wel ff ;)

Wolf:HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel plezier meid!!!!!!!!! Tot na de vakantie!!!! :D:D

2. Funnyfant

Oh ja koppijn:Hier ook :(

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Manmanman, ben al een uur aan het bijlezen (en lachen). Ben er helemaal moe van joh en was al zo lekker fit!

Dikke knuffel voor Madelief. Huil maar lekker hoor meid, dat hoort bij verdriet. Ik huil al op begrafenissen van mensen die ik niet eens ken.
    Ik ga eens voor Jadore denken aan een leuke attractie in de buurt (wil je nog pb met details over mijn bruiloft?)
    Moooooie creaties Finn!!! Echt heeel mooi. Zwaai terug!
    Dikke kus voor Rasp (kunnen we onderling bacillen uitwisselen). Knap maar snel weer op!
    Wat heb je het toch weer druk gehad Vlek! Gelukkig kunnen uitslapen vanmorgen! Jeee, we zijn nu ook hyves vriendjes!
    Nogmaals gefeliciteerd Meis! Hoe was je feest?
    Ik hoop op lekker weer voor Quint, dan kan M snel zijn nieuwe loopfiets testen.
    De laatste loodjes voor Merel. Fijn dat de schoonmaakploeg geholpen heeft. En heerlijk die openheid (ik durf het niet)
    Wolfje is zoals altijd lekker druk. Mooie fiets voor S!
    De vader van Maible is gelukkig weer thuis! Wel rare actie van s.ouders.
    Giraf heeft een lekker daagje met I gehad. ML al weer thuis?
    Al iets gehoord van LM? Zwaai en knuffel!
    Aambeien nog nooit gehad trouwens.
    Daan wordt (bijna) elke ochtend wakker met een poepbroek.
    Zo, hoop dat ik alles een beetje had onthouden.

Gelukkig niet weggeregend. Wel veel regen, maar tent bleef staan! Vrijdag echt lekker weer gehad, in de zee gezwommen zelfs. Zaterdag naar een stadje geweest en gewoon met poncho's naar de auto gelopen!!! :D Vandaag naar het zwembad geweest, snel zat en lekker op tijd thuis. Wel erg leuk geweest en wel 15 keer per dag gedacht "wat zou Daan dit leuk hebben gevonden". Dus ML en ik zijn gaan nadenken over een tent of vouwwagen (andere vakanties zitten er toch voorlopig niet in). Week op deze camping is 150,- voor een standplaats en 750,- voor een stacaravan. Voor 150,- heb je al een mooie tent, dus keuze snel gemaakt!
    Foto van mij (lekker zonder make-up, bleekscheet, koud dus trui)

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF ja ik naai ook, voral deze ronde ;):D, nee zonder gekheid, namen op lakentjes vind ik supermooi, maar kan geen namen naaien dus vandaar.

jadore, wedstrijd ging goed alleen jury vond het iets minder ;)
    hopenlijk word je hoofpijn snel minder, niets aan :(

maibel wat enorm vervelend dat je souders het niet met jullie hebben overlegd :x, ik zou dus echt niet terug komen he, hadden ze het maar beter moeten regelen :p
    en wat fijn dat je vader naar huis toe is gekomen !!!!! altijd beter dan in zo'n zkh.
    en ook nog veel succes met het ontwerpen vanavond, ben heel nieuwsgierig.

wolfje heel veel plezier op vakantie, maar ff, misschhien ben ik blont hoor maar aan pb heb je niet zoveel toch als je geen comp hebt ? of heb je internet op je mobiel ??

merel lekker rustig aan doen, vastlopen is eeen grote ergenis hier ook hoor ;), moet me dan echt beheersen om niet het hele toetsenbord in elkaar te meppen :)

nemo, leuk weekeind gehad, zag al allemaal leuke foto's op hyves voorbijkomen, vooral die met jullie in een poncho, hoezo vakantiegevoel ;)

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Heeeeeeeel veel plezier wolfje!

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hahaha vlek, al die slanke dennen met die afkledende poncho's bedoel je?

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    OOOOO, mooie trouwfoto's op de site trouwens, ga er gelijk een paar sturen naar Finn!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vlek; als ik terug kom kan ik op pb reageren en weet ik wat er speelt;)
    ga namelijk niet alles bijlezen:p:p

meiden ga naar bed na deze post lees ik niks meer

probeer wel op hyves van laptop iets te zetten...

knuffels mis jullie

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vraag me niet via welke omweg ik eindelijk dit laatste bij kon lezen :(:(:(:(:(, maar ik ben er nog even....
    Wofje: HELE FIJNE VAKANTIE!!! En hou je sms in de gaten he!!:D

@ all: dit werkt gewoon niet zo, dus probeer het morgen weer.
    Mocht het morgen niet lukken, Jadore laat wel weten of er iets gaande is, maar ga er maar niet vanuit als jullie dus even niks van me horen!!
    x

10. Funnyfant

Truste lieve Merel en Wolf!!!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Foto's worden verstuurd Finnie, maar volgens mij heb ik er teveel tegelijk verstuurd..

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wolfje, fijne vakantie!!!!

Merel, wat vervelend van je lt:x Super irritant!!

Nemo, leuke foto:D Het zou leuk zijn als jullie zo vaker op vakantie kunnen gaan! Voor D is kamperen al helemaal een avontuur! Ik ben er zelf niet zo'n fan van maar ik denk dat je kinderen geen groter plezier kan doen!
    Ben trouwens benieuwd naar je trouw foto's!
    Hoeveel dpo ben je nu trouwens? Is dat niet een dag of 10??

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja maible, 10dpo nu. Temp is nog hoog, maar dat was hij vorige ronde ook op 10dpo.

14. Funnyfant

spannend Nemo!!!!!! Duimen draaien weer hoor!
    Oh ik ben echt DOL op camperen!! Als kind al en nog steeds. Volgend jaar gaan we samen met mn zus en r gezin naar Italië! Zalig!!!:D:D:D Hahahaha die poncho's zijn geweldig! :D Ik heb overigens nog geen foto's gehad van je ;)
    Vlekkie: Helemaal bijgekomen? :D Heb jij je ei al gevonden deze maand? :) Of nee, dan moet je meteen naar de gyn, toch? Spannend!!!!!

15. giraf

giraf Niet meer actief

Whahahaha!!!!! Op deze saaie regen- en stormachtige werk-maandag-ochtend heb je me ontzettend aan het lachen gemaakt Vlek! Thanks, had ik even nodig :)

Merel
    Grr, computers die niet meewerken zijn ook echt niet aan mij besteed nee :x ben zo'n typ dat dan gelijk met het toetsenbord gaat gooien :)

Finn
    Wat ben je toch een lieverd om voor andere maar van alles te willen maken! Je bent lief!!
    Hoe komen jullie trouwens aan de stof voor de knutsels?
    Bijvoorbeeld voor die mooie hangers die je gemaakt hebt? want daar heb je maar kleine lapjes voor nodig, koop je die gewoon in een stoffenwinkel ofzo? Ik koop normaal gezien altijd stoffen per meter, maar voor die kleine knutseldingen is dat veel te veel....:(

Jadore
    Hoofdpijn :( Niet leuk!
    Ben nu toch wel nieuwsgierig naar alle namen voor de baby's hoor!

Nemo
    Je straalt gewoon uit dat je een gezellige meid bent!
    Wij gaan vanaf volgend jaar ook kamperen, maar dan wel in een luxe sta caravan hoor ;):D

Maible
    Wat super dat je vader naar huis mocht!
    Actie van s.ouders zou ik ook niet zo waarderen nee... die van mij hadden dit weekend ook weer een stomme actie, zeg er maar niks over, want ik ben nog steeds bloedlink :x

Quint
    Alweer 15 weken en 2 dagen zwanger! Gaat snel joh!

Wolfje
    Hele fijne vakantie meid! Geniet er maar lekker van!

LM
    Hoe was de echo zaterdag nog?

Meis
    Nog een leuk feestje gehad?

Madeliefje
    Hoe gaat het met je?

Rasp
    Hoe gaat het met je? En met V? Allebei alweer een beetje beter hoop ik?

ML is weer thuis! :):):)
    Jeetje, wat kun je iemand missen zeg.... Ik las dat jullie allemaal lekker uitgeslapen hebben? Heerlijk! Ik mag volgend weekend uitslapen ;) I is tegenwoordig rond 6 uur wakker, pff, best vroeg ;) Maar ze slaapt gelukkig nog min 2x per dag, dus wij ook :D

Verbouwing
    Gaat redelijk, wordt nog spannend of we het wel op tijd af gaan krijgen, maar er word heel hard gewerkt! ML belde vanochtend dat hij eerst de babykamer wilt afmaken, zodat ik me daar alvast op kan storten :D Kleertjes uitwassen en in de kast leggen, inrichten, helemaal zin in!

Verder voorlaatste maandag op het werk ;):p Na vandaag nog 5 dagen werken....

16. Funnyfant

Aaah dank je wel liefie :) de stof koop in lapjes ik op MP bij zulke dingen Marktplaats.nl > 26 lapjes voor quilt of patchwork ,25 bij 25 cm - Hobby en Vrije tijd - Stoffen en Lappen of ik koop gewoon stof per 10 -50 cm bij de Greef of www.destoffenkraam.nl

Ik kan je verzekeren: Ze zijn erg mooi ;):p (vanJadore)
    Ik baalde ook wel een beetje dat ik jouw meisjesnaam wel wist, maar geen idee heb over jouw jongensnaam hahahaha :p:p:D

Oe ben wel erg nieuwsgierig nu :) Of had je het al verteld?:)

Aaaaah lief!! Fijn dat jij volgend weekend vrijaf hebt 's ochtends!! 6 uur is erg vroeg zeg pfffff! Gelukkig kun je bijtanken ;)

Oh ik ben zooooooooooooo benieuwd!!! :D:D Leuk hoor!!! Wat heb je toch een lieve ML!! Zo was die van mij ook, maar het is er een beetje vanaf aan t gaan sinds Finn moet ik zeggen :);) Maar hij is nog steeds een lieverd hoor!

Yes!!! Bijna verlof!!! Leuk hoor meissie!!!! :D:D:D Spannend!

Meiden ik merk dat ik veel begin te vergeten.. Sorry lieverds ik probeer echt op iedereen te reageren, maar op de een of andere manier vergeet ik vaak iets :) SORRY!!! Dus bij deze:

Rasp: Ja hoe is het indd met jou en V? Beetje opgeknapt? Beetje kunnen slapen?
    Nemo: Oh ja en ik vond de foto eigenlijk hel leuk! Ziet er stralend uit.... :(:D;)
    LM: Waar blijf je nou toch meid?
    Meis en Quint: Hoe waren de party's?

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Vlek, Uhmmm stomme jury!!! Zat Jerney Kaagman erbij ofzo :p

@Maibe, jaaaa nou weet ik aan wie jij me doet denken! Aan Julia Roberts!!!

@Bruiloftfoto's site: Wauw wat mooi om te zien en indd iemand zei het al, alllemaal heel verschillend, maar allemaal zo mooi en iedereen straalt ook zo :D te gek!

@Giraf, ja ik ben ook heel erg benieuwd naar iedereen zijn namen!!! Maar ik weet volgens mij wel dat wij als enige een iets andere smaak hebben qua namen ;)...maar volgens mij ben ik ook de enige die een getint of iig gemixt kindje krijg ;):D daar staat een hele NL naam niet zo mooi bij...dus bij deze alvast een hint :p:D

@Nemo, tuurlijk altijd welkom meid! En ook nieuwsgierig naar jouw trouwfoto's! 10dpo...ik zeg testen :p:D ik duim voor je meid!!!

@Meis., hoe was je party :D???? Nog een beetje droog geweest :S????

@All, zwaai! Hier weer een druk op mijn hoofd, ik heb dus echt sporadisch hoofdpijn en blij toe ;) pfff bevalling komt wel erg dichtbij en het wordt heet onder mijn voeten merk ik :( ben echt heel bang :( pffff diepe zucht....alsof er nog een weg terug is ;) gelukkig niet maar ja sch**t gewoon echt 7 kleuren :) iemand die dit ook zo extreem heeft?

18. giraf

giraf Niet meer actief

Aaah dank je wel liefie :) de stof koop in lapjes ik op MP bij zulke dingen Marktplaats.nl > 26 lapjes voor quilt of patchwork ,25 bij 25 cm - Hobby en Vrije tijd - Stoffen en Lappen of ik koop gewoon stof per 10 -50 cm bij de Greef of www.destoffenkraam.nl

Thanks! Heb hem gelijk bij mijn favorieten gezet! :)

Ik kan je verzekeren: Ze zijn erg mooi ;):p (vanJadore)
    Ik baalde ook wel een beetje dat ik jouw meisjesnaam wel wist, maar geen idee heb over jouw jongensnaam hahahaha :p:p:D

ZE zijn erg mooi!!!! Dubbele namen??? ;):D
    Je weet inderdaad alleen onze meisjesnaam, maar het is een jongen ;):D:):p Nog een paar weekjes geduld dus....

Oe ben wel erg nieuwsgierig nu :) Of had je het al verteld?:)

Stuur je wel PB, ivm meelezers ;)

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden!!!

Hier gaat alles goed hoor :D
    Ben gewoon heel erg aan het genieten van mijn vakantie en van Juul. Pc pak ik ook niet zo snel omdat Juul dan van alles wil zien op de pc :(

Echo was wederom niets :(
    Ze wil zich gewoon niet laten zien hahaha
    Zal even kijken of ik een duidelijke foto kan vinden

20. Funnyfant

Aaaah arme Jadore :( Komt goed meissie!!! Maar ik kan me wel voorstellen dat je schrik hebt hoor! Volgens mij komt dat bij mij ook nog wel ;) Knuffie!!

Deel Deze Pagina