De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vlek; ml is super lief haha... mag echt niet klagen hoor... net zelfs nog me rug gemasseerd, omdat ik zo last heb van lage rugpijn... en doet telkens savonds nu drinken in:)

en sem idd zo lief met al die gebaren van hem:)

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @wolfje: aah, wat lief van Sem! En fijn dat ML zo lief is voor je!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

dames mn lt is weer bloedheet. tot straks!

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rasp, wat een rot nieuws van je moeder.... Heel veel sterkte voor de komende tijd gewenst! Ik denk aan je!

Madelief, gecondoleerd met het verlies van je tante. Ook heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie. Dikke knuf!

LM, hoe was de bruiloft? en de echo? Ben benieuwd naar de foto´s van jullie spruit!

Wolfje, wat schattig van Sem!

FF, gefeliciteerd met de 24 wkn mijlpaal!!

Merel, Leuk lakentje gezien! Ik ga ook zeker een lakentje bestellen.
    Ik heb gene sluitlaken gebruikt maar wel een bellybandit. Ik was daar erg blij mee. Gaf wat extra steun aan mijn buik.

Giraf, heel herkenbaar, die emo buien! Heb er sinds vrijdag enorm veel last van...

En ik ben weer helemaal kwijt wat ik tegen de rest wilde zeggen;):) Ik word soms moedeloos van mijn geheugen... Lijkt wel alsof mijn hersenen in een gatenkaas aan het veranderen zijn...

Ik heb in ieder geval een mega druk weekend achter de rug... Ben een paar keer naar het zkh geweest om mijn vader op te zoeken. Morgen start hij met een bep medicatie waarbij het beter is dat ik (en vooral O) even geen contact met hem heb. Andere mensen mogen hem ook niet aanraken. Geen idee wat het is, maar klinkt nogal chemisch.
    Hij heeft trouwens een mega hartaanval gehad:( En ze hadden het niet eens inde gaten in het zkh. Hij voelde zich enorm ziek en pas ene dag later hebben ze een hartfilmpje gemaakt. Hij heeft nu best wel wat schade aan zijn hart. Veder hebben ze een goedaardige tumor in zijn onderbuik gevonden. Die moeten ze wel weghalen maar dat kan nu nog niet omdat hij geen auto-immuun systeem heeft.
    Maar positief is wel dat hij zich wel een stuk beter voelt door de medicatie!!!

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @maible: zo, wat dubbel allemaal! Een hartaanval, een tumor, maar hij voelt zich wel al beter. Wat raar toch allemaal. Heel veel sterkte meid!!

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Brand je vingers niet ff!!

Wolfje, lief, een rugmassage!!

Nemo, moest eigenlijk wel grinniken om D en de babyfoon:p Arm ventje, zo schrikken!

7. Zeepaardje

@maible; heftig meid dat hij een hartaanval gehad heeft en nu mag jij en o hem niet zien, moeilijk ook al weet je dat het beter is, sterkte meid! fijn dat hij zich wel wat beter voelt, knuffel

@nemo; wat vervelend dat je zo moe bent zeg, knuffel en doe rustig aan!

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja, we moesten zelf ook wel een beetje grinniken om Daan. Hoewel het ook heel erg zielig was hoor, je had hem moeten zien in zijn kamertje. Huilen en handjes op zijn oren.. Arme schat!

9. Zeepaardje

meiden, ben erg moe... de laatste tijd eigenlijk...dus ga lekker naar me bed toe...al kan ik toch niet slapen, rust dan wel..

heb een drukke week voor de boeg, maar laat zeker van me horen hoor:):)

Knuffels en veel liefs van mij!

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Truste wolfje

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Een kennis van ons was ook naar plopsaland geweest met onder andere haar dochter (ruim 4 maanden ouder dan Daan). Zij mocht alleen nergens in :$! Dan merk ik gelijk weer wat een grote beer Daan is. Morgen weer meten en wegen bij het CB.

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    oooh maible, jeetje meid wat heftig allemaal, en dan mag je de komende dagen/tijd niet eens bij hem zijn tijdens zijn zware gevecht.
    heel veel sterkte en een dikke knuf voor jou !!!!

nemo, heb ik ook wel eens geprobeerd idd, maar hier hetzelfde resultaat ;)
    maar in plopsa mag je toch wel in bepaalde dingen met ouder samen?
    spannend morgen CB, altijd weer leuk om te weten hoe ze het doen vind ik tenminste.
    en je moeheid, misschien bloedarmoede of ijzergebrek ? zou het eens bij de HA aankaarten hoor meid, niets aan zo moe zijn :(

wolfje, slaap lekker, zwanger zijn kost veel energie dus doe het maar kalm aan.

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @vlek: ja er zijn heel veel attracties waar je samen met je kind in kan (als ze groter zijn dan 85cm). In sommigen mogen ze pas vanaf 96cm (nog steeds met volwassene) en Daan mocht zelfs daar soms in.
    Maar dat arme meisie mocht dus nergens in (ja, speeltuintje en echt attracties voor baby's) terwijl ze dus ruim 4 maanden ouder is dan Daan (en een kop kleiner :D)

14. Funnyfant

Jeeeeuuuuuutje Maible wat een verhaal!!!!:(:( Heftig zeg pffffff!! Arme papa-Maible. En wat erg dat je er tijdelijk niet heen mag :( Meis wat heb je het zwaar. Fijn dat hij wel reageert op de med. Eindelijk!

Wat hebben er veel van ons musketiers het zwaar :(
    Maible met haar vader, Jadore met haar vader (en de andere toestanden), Rasp met haar moeder, Madelief met haar tante, Vlek met haar vader en met de mmm, Meis met haar Crohn en harde buiken...
    Dan nog de minder "gevaarlijke" dingen: Giraf met de verbouwing en emotoestanden, Nemo met haar ML en moeheid, Merel met haar emotoestanden en laatste loodjes en eerst de verbouwing, Wolfje met haar hoofdpijn en bloeding, LM met haar werk, Quint zonder haar familie en met een nukkige ML en eerder de MK, en ikzelf dan met mijn dingetjes...

Oh liefies ik heb zo diep respect voor jullie allemaal!!!! We doen het allemaal toch maar effe met alle toestanden en verdriet!
    Jullie zijn stuk voor stuk supervrouwen, knoop dat in jullie oren!

Dikke dikke dikke kus!!!!

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Nemo, dat is wel sneu voor dat meisje!
    CB, altijd weer leuk om te zien hoeveel ze wegen en hoeveel ze gegroeid zijn!
    En idd, wat Vlek zegt, even bij de ha aankaarten dat je je zo moe voelt?

Wolfje, slaap lekker!

Vlek, morgen afspraak bij de gyn, toch? Hoe laat? Ben benieuwd..!

16. Funnyfant

Nemo: aaaah arme D, wel schattig!! Ik heb het een half jaartje geleden eens gedaan en OEPS complete huilbui ook hier!! Zielig!! ;) Hier ook zo'n reus!! Jammer dat Finn en D niet samen kunnen spelen. Zouden het uitermate goed met elkaar kunnen vinden volgens mij ;):p

Slaap lekker Wolf! Ik had ook die vreselijke hoofdpijnen rond de 16 weken. Nu gelukkig weg :) Lieve ML!!! Had ook wel wat goed te maken he ;)

17. Funnyfant

En dan vergeet ik volgens mij nog een heeeeeele boel als rugpijn, vocht, harde buiken, ZH opnames, bijna gebroken vliezen enz enz enz...

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Het is een hele lijst zo he, FF.. Helaas....

Maar gelukkig gebeuren er ook heel veel leuke dingen!

Ik ga mijn bedje opzoeken.
    Slaap lekker allemaal!

19. Funnyfant

Truste lieverd! Sterkte he meissie :)

20. Funnyfant

Ik ga ook slapen lieverds :) Truste!!

Deel Deze Pagina