Ah dat is jammer meid Lekker een eigenwijze tante dus!!!! Goed dat je aan t genieten bent meid Doe maar lekker!!! Giraf: Als je op MP zoekt op "lapjes" of "lapjes pip" ofzo dan krijg je een heleboel leuke lapjes meis
Hey meiden, Hoe was jullie weekend? Hier wel blij met wat regen...slaap ik beter op! Sorry voor de vakantiegangers onder ons! Ga zo ff bakkie drinken bij de overbuuf! Knuf en zwaai!
Oh, maar ik vind ze wel heel mooi hoor LM! Finn Je hebt pb jadore ik heb geen schrik voor de bevalling, maar ik heb een makkelijke bevalling gehad (sorry) maar jij een hele pittige! Ik zou er zoveel mogelijk over praten, en aangeven dat je er zo tegenop ziet.... madeliefje Veel plezier bij de buuf!
Giraf: Jij ook!! jadore: Maar jij hebt natuurlijk ook schrik door het hele gedoe met de gyn de laatste keer Wanneer heb je afspraak? Niet vergeten de vragen te stellen hoor
Goeiemorgen meiden!! Gisteren lekker een dagje met gezin dus niet op ZP, maar ik ben er weer!!! V.era en ik zijn beiden nog niet helemaal 100 % fit maar we zijn op de goede weg gelukkig. Vannacht heb ik aan een stuk doorgeslapen tot vanmmorgen 7 uur en dat merk ik, heerlijk! @LM, nou ik vind de foto duidelijk hoor, wat een schattig snoetje, oh heerlijk, dan kan je toch niet meer wachten!!! Fijn dat je lekker van de vakantie geniet meid, daar is ie voor! @Jadore, he meid wat vervelend dat je er zo bang voor bent, je bevalling kan deze keer wel enorm goed gaan!! Probeer van het positieve uit te gaan meid, je kunt het echt nog een keer want je bent een kanjer!! @FF, de jongens hangers zijn ook erg mooi geworden zeg! Die Jadoortje boft maar dat je ook voor haar eentje gaat maken. @Merel, wat balen dat je laptop het niet goed doet en dat terwijl wij nu zooooo nieuwsgierig zijn hihi. Sterkte met de dikke voeten meid, knuffie. @Vlek, wauw wat hebben jullie lekker veel geslapen gisteren zeg, wat kan dat heerlijk zijn he, af en toe moet je dat gewoon doen en helemaal met dit weer is het fijn. @Maible, jee wat fijn dat je vader ineens een weekend thuis was, lijkt me wel heel raar dat hij niemand mag aanraken. En wat een rare actie van je schoonouders, op zich erg leuk dat ze dat geregeld hebben maar ik zou zoiets ook graag even weten inderdaad. Dus ook maar eens actie ondernemen met geboortekaartjes, leuk hoor! Succes! @Nemo, gelukkig maar dat jullie niet helemaal weggeregend zijn. Ben zo benieuwd of je zwanger bent!!! Ik duim echt mega voor je!! Ik vind de foto van je wel lachen hoor, heerlijke campingfoto hihi. @Wolfje, hele fijne vakantie en tot gauw!! Dikke knuf!! @Giraf, jeetje, ik hoop wel dat jullie alles af kunnen krijgen hoor, zou wel zo fijn zijn voor jullie. Het schiet al op, bijna verlof joepiie!! @de rest, zwaaitjes en knuffies xx
Morgen dames, Kom zo even in schieten, heb hier en daar even wat bij gelezen. en hopelijk ook onthouden. Bedankt voor jullie lieve felicitaties he. @LM, wat een lief snuitje, wel jammer dat ze zo eigenwijs is hahaha en niet even mooi wil gaan liggen he. @FF, mooi hoor die hangers ik heb zze voor onze meis ergens besteld maar die van jou zijn ook super. en een lakentje met naam ja dat lijkt me ook erg leuk. dus als je een beetje geoefend heb wil je voor mij een lakkentje maken en borduren?(uiteraard tegen vergoeding meid dat staat niet in vraag he) @giraf bijna verlof las ik. @nemo niet te koud gehad, je zat wel met dikke trui brbrbr was vast wel geen overbodige luxe he @merel, aahh aambeien bij mij ook nooit helemaal meer weggegaan helaas en hoop dat het niet erger gaat worden de komende tijd hoop dat jij er ook een beetje goed en zonder te veel beien uitkomt. je schiet al lekker op he, hoe voel je je nu? @vlek, lekker verwend door ML heel goed, en lekker lui gedaan las ik. hoe was de ZC ik zag wel een hoop blubber op tv/foto maar viel het nog een beetje mee? @jadore, meid hoe is het lieffy nog een beetje vol te houden? @rasp, lees net dat je lekker door geslapen heb? hier ook lekker is dat voel je je gewoon een ander mens he @madeliefje, ja regen is niets maar idd dat het neit zo warm is vind ik ook wel erg lekker hoor. nou lekker bakkie die he @rest meiden zwaai @hier een leuk feest gehad en we hebben het goed droog gehouden, dus tent was waterdicht gelukkig, want wat een regen. lekker verwent en veel kado's gekregen altijd leuk he. gister nog even naar G.iet.hoorn geweest dus heerlijk weekend gehad. en nu weer terug de rust in, maar moet zeggen dat ik me erg goed voel zeker als je kijkt wat ik nog allemaal gedaan heb.
@Meis, wat fijn dat je zo'n leuk weekend gehad hebt en dat het ook nog eens goed met je gaat nu. Rustig aan meid, je moet je als het even kan ook goed blijven voelen hoor!
Meis Fijn dat het toch goed gaat, ondanks dat je best veel gedaan hebt dit weekend! Hopelijk blijft dit zo de rest van de zwangerschap! Rasp Mooie kleur maxicosi!
Laten we het hopen dat het zo blijft, oh dan zal ik blij zijn!!! vandaag weer fysio dus komt goed. @rasp hoe is het met jou bekken klachten (was jij toch?)
Ja was ik hoor! Met mijn bekken gaat het erg goed!! De oefeningen van de fysio doen wonderen! Ik ga nog steeds wel zware taken uit de weg hoor en ik blijf wel in de ziektewet. Maar ik mag absoluut niet klagen, als het zo blijft dan ben ik helemaal blij!
nou dat is nog een fijn en een goed bericht. en nee gewoon idd in de ziektewet blijven hoor want zoals ik afgelopen week ik dacht echt als dit zo blijft schiet mij maar af. Dus ga geen rare dingen doen en geen zware taken, want je moet niet aan jezelf voorbij lopen hoor raspje daar schiet je niets mee op. doe maar rustig aan (ik heb er van ook geleerd helaas als je het niet doet)
Ja, helaas spreek jij uit ervaring. Maar ik zie wel goed in nu dat ik er voor mijn kleine meid moet kunnen zijn en dat de baby in mijn buik heel belangrijk is, de rest komt wel weer!
FF je word steeds profesioneler zo, leuk joh !! ei is nog niet geweest idd, moet volgende week maandag en die maandag erna bloed prikken en als ongi komt me melden bij gyn. hoop dat het niet meer nodig is, maar we zullen zien. meis, wel fijn dat je het droog hebt kunnen houden in de tent, heb nog wel aan je gedacht zaterdag hoor, wat een weer idd zondag was het heerlijk weer voor giethoorn, lekker ff eruit !! zc was super, we zijn vrijdag geweest en was super lekker weer. en een leuke mc hoor, leuke kleur. Mlief, veel plezier bij je buuf !! LM vind het een supermooie foto hoor, en een eigenwijs meiske dat beloofd nog wat nemo, oooh 10 dpo al , zou je haast een gokje kunnen wagen meid, vind het zooo spannend !!!! zou wel een hele leuke afsluiting van een goed weekeind zijn.
Rasp: Fijn dat het iets beter gaat meid!! En jij mag ook bestellen hoor!! ALLEMAAL!! Oh en voor de naaisters: Ik kan bijv. ook alleen een stuk katoen met naam maken en die opsturen, zdat je er zelf mee kunt knutselen hoor Oooh wat een mooie maxicosi!!!! Helemaal mijn stijl, ik vind m prachtig!!! En fijn dat je je goed voelt meis! Meis: Oh klinkt goed die verjaardag en daarna lekker Gie.tho.orn! Ik was vroeger DOL op Gie.thoor.n!! Zo mooi daar! En natuurlijk wil ik een lakentje voor je maken!! Leuk!! Mag je me wel je naam doormailen En super dat je je goed voelt!! Houden zo!
@vlek, nou dan had je wel de goede dag te pakken want vrijdag was het idd lekker weer ja. want wat een regen is er gevallen. hebben jullie koeien er geen last van in de wei dan? of komen ze niet buiten? en lief dat je nog even aan me gedacht had, ja want we kregen toch een stortbui tegen 10 uur ofzo. jij? of was je al in dromenland? En volgende week weer naar de gyno ben benieuwd, maar goed tot die tijd de kansen niet verspelen he!!! druk aan de klus