Ja deze katoen was ook iets steviger dan normaal zeg maar. Dus dat is fijner met borduren! En aangezien Finn een blauw-zilver-grijze kamer krijgt kan ik het altijd wel kwijt daar Maar oooooh ik heb zo'n zin om te oefenen!! Ga wel 100000x keer Finn borduren denk ik hahahahaha! Ach je kunt maar een vooraadje hebben en t is niet de enige Finn op de wereld
@LM, ja dat vind ik dan weer wel ook heel belangrijk hoor hoe het voelt en het er gewoon echt uit ziet, soms valt dat zo tegen en soms hoef je niet eens meer te twijfelen dan heb je hem in gedachte toch al gekocht hihihi Leuk ga zeker even kijken, vind hem ook voor Chloe nog heeeeel erg leuk en heb een nieuw jasje nodig dus dat komt mooi uit alleen even kijken of hij groot of klein valt dus ik moet met Chloe dr lange maar tengere figuurtje sowieso jasjes in de winkel kopen! Waar hebben ze winkels weet je dat? @Finn, hahaha ja zei toch laat Jadore maar lekker lullen hahaha om het kort en duidelijk te zeggen, zelf hebben we 2 auto's, maar 1 van AM's werk waar we eigenlijk prive niet in mogen rijden dus als we "mijn" auto nu zouden verkopen zonder dat Souders op vakantie waren was het risico te groot, nu zij op vak. zijn hebben we hun auto voor onze deur en zij hebben er thuis nog een staan en mijn zwager die ook op vak is ook nog zijn auto dus voor de tijd dat ze terug zijn is het iig geen ramp geen echte eigen auto meer te hebben voor nood hebben we dus 4 auto's als de onze verkocht zou zijn nou dat lijkt me genoeg hahaha tom gelul sorry voor het stomme ge-OH @Merel, WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT naaaaaaaaa even serieus echt waar Chloe ook!!!!! Ik was ook zoooooo kwaad!!!! Gelukkig steunde AM me juist wel, maar ik kon wel janken en door de grondzakken van vermoeidheid en verdriet..ze ging dit keer een andere tactiek proberen gewoon KEIHARD schreeuwen he..alsof ze mishandeld werd ofzo..mijn god heb dit nog nooit meegemaakt en de hele dag was ze ook al stront en stront vervelen ...zodra ik nee zei ging ze janken..jaaaa janken...was het zo zat hoe ze deed echt vanaf vanochtend 6.45 was ze wakker...heeft ze nog een uurtje bij me gelegen en toen begon het allemaal! Het laatste wat ik deed toen ze ging slapen was toch nog voor de zekerheid checken of ze geen koorts had, wat ik allang al wist maar uit wilde sluiten, toen voor de 10e keer de deur dicht geknalt en laten huilen agum gillen! Eindelijk pfff na 5 min sliep ze en men wat voelde ik me rot zeg ongelooflijk , maar meid twijfel niet aan jezelf! JIJ weet het het beste en niet een ander en J en C zijn gewoon grenzen aan het testen denk ik..of ze voelen de spanning van de komst vd baby of het weer ofzo misschien...ik weet het niet maar iig goed dat je voet bij stuk hebt gehouden, want dit kan je je niet ook nog permiteren als de beeb net geboren is...althans zo'n situatie wil je dan echt niet! Dus goed gedaan hoor meid en je bent dus absoluut niet de enige!!!! Gaat het weer een beetje met je meid?
@ja nemo zwanger??!!! (spannend morgen) @ff, nee hij si vast niet de enige hahaha, kan me voor stellen met je nw borduurmachine leuk hoor. @vlek, ook nog op meid?? zwaai oh mijn LT begint te piepen dus weet niet hoelang de batterij het nog vol houd
ooooh nemo nu zit iedereen morgen aan de lt gekluisterd ben benieuwd hoor, hoop het zo voor je meid, zal de hele avond/nacht/ochtend duimen draaien voor je !!! een beetje roze mag hier wel weer !!!! FF donderdag lekker creatief doen, leuk hoor !! hopenlijk schiet ml op met die andere site zodat ie voor jou aan de gang kan. zal zo ook eens op mp gaan kijken naar stofjes, als ik dan eens een rustige tijd heb kan ik ook weer eens achter de naaimachine kruipen. LM heel leuk jasje hoor, zelf heb ik er geen E 50 voor over, maar dat is meer omdat ik alles zo goedkoop mogelijk wil houden omdat ze er zo snel uitgroeien. de rest een beetje vergeten, sorry oooh voel me af en toe net een vergiet maar bedoel het echt niet slecht hoor !!!! vandaag weer een druk dagje geweest, HH moest, koeien moesten weer in de juiste hokken gestopt worden en heb behang gehaald voor op de nieuwe kamer van kleine meid. zal nog wel even duren voordat het erop komt, maar was in de aanbieding . nu de kast, stoel en tafel nog verven en dan lijkt het al een heel stuk de goede richting in te gaan. vanavond naar de makro geweest, was een rand voor de trampoline in de aanbieding, de oude was kapot en de nieuwe had koeienvlekken, dus die moest het worden .
Hahahahaha Vlek!! Die past indd goed bij je! Heb je een foto van het behang? Ben heeeel benieuwd Jij bent echt goed bezig joh! En dat roze moet ook van jou komen hoor, deze maand!! Allebei roze!! Truste Meis!!
Hahahahaha Jadore: Oh nou snap ik m!! Ach ik had de kern begrepen EDIT: Wat naar van Chloë zeg Ze zal ook jouw stress wel voelen. En ik bedoelde echt niets wat ik schreef om Merel af te vallen hoor!! Het is ZEKER goed om kindjes die uitproberen duidelijk grenzen te geven en consequent te zijn. Helemaal super!!! Ik bedoelde alleen dat ik het moeilijk vond Finn te horen huilen toen ie klein was en nu nog maar wel minder. En het heeft gewoon weinig zin bij hem. Hij is nu ook gewoon weer in zn ritme dus met slapen was t niet nodig bij hem. Hij slaapt gewoon erg graag, dus daar probeert hij (NOG) niks in. Als hij niet slaapt, dan is er iets. Maar hij kan ook zn zin doordrijven hoor, met andere dingen en dan ben ik ook consequent hoor!!! Ik vond juist dat Merel supergoed handelde en het stom van ML dat hij haar niet steunde hierin!!!
@Huilende kindjes laten huilen, hier ook nog steeds veel moeite mee, ondanks mijn ervaring met haar en dat ik weet dat het het aller beste is voor Chloe deze manier! Het doet zo'n pijn aan mijn hart, maar de aanhouder wint en vaak na zo'n lastige avond is het slechte slapen vrijwel direct over, dus ik praat altijd tegen mezelf oooo Jadore het komt goed dit is het beste voor haar uiteindelijk ook! Pfff blijft moeilijk he, later als ze groot zijn en dat allemaal niet meer hebben zal je terug denken aan deze tijden hahaha maar op wat voor manier denk je o waar maakte ik me druk om of ahhhh waren ze nog steeds maar zo afhankelijk van me hahahahaha @Nemo, oehhhhhhhhhhh spannnend meis ben erg benieuwd hoop op een mooie 11 @Meis en Finn qwwwwwwwwwwwwwwwwwhahahahahhahahahahahahahahha Meis in da houseeeeeeeeeeeeeeeeeeee whahahahahaha fantastisch @Finn, oooooo echt meen je dat GEWELDIG zei toch jij weet precies wat ik mooi vind !!!!! Leuk dat je donderdag tijd hebt om te creabea-un @Site, wat een TOP-idee Finn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heeeeeeeel erg leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga zeker mijn even opsnuffelen en anders schrijf ik een nieuwe!!!!! Super meid en bedankt dat jij de site even volledig hebt over genomen, zodra ik kan kom ik je weer helpen hoor en als jij (bijna) bevalt of net bent bevallen dan neem ik hem weer over hoor lieverd! @all, was nog bezig met belezen, maar ben zooooo moe ik ga naar bedje toe en lees morgen wel weer bij Truste liefy's!!!
Oh nemo Had het zo gehoopt..... Ik weet niks van tempen af hoor, maar als je temperatuur zo ontzettend gezakt is is dus alle hoop verloren? Niet nog een ieniemini kansje dat het wel raak kan zijn?
ooooh nemo maar miss voor de zekerheid toch ff een testje halen ?? of voel je al iets van naderende ongi?
Finnefant Leuk idee van de bevallingsverhalen! Die van mij staat thuis op de computer, dus die krijg je morgen goed?
Tja, kan mezelf voor de gek houden en denken dat er nog een mini kans is, maar vrees van niet. Vorige periode ook op dag 11 een daling van temp en de volgende dag ongesteld. Dat is dan het positieve, mijn cyclus lijkt redelijk stabiel nu, met een luteale fase van 10/11 dagen. Als ongi wegblijft ga ik natuurlijk wel een test doen.
Oh ja en ongigevoel: Voel me juist erg belabberd. Moe, buikpijn, om alles huilen. Alleen daarom al hoopte ik dat ik zwanger was, dat verklaarde een hoop. Nu verklaart het dus niks en voel ik me nog steeds moe, pijn aan alles, etc. Bleh!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah Nemo wat K#T!!!! Ik snap dat je nu geen test meer wilt doen Wat was je temp en wat is ie nu? Balen meissie ik had ook echt andere hoop voor je Dikke dikke dikke knuff!!!!