Ahhhhhhhh Wat lief zijn jullie !!!!!!!!!!!!!!! Thanks lieverds!!! En wat een mooie plaatjes erbij echt geweldig Kreeg btw ook nog eens een super compliment van de fotograaf, ze vond de foto's beeldig en vindt me op Liv Tyler lijken hahaha nou een groot compliment dus! Ben erg benieuwd wanneer ze ze af heeft Nou zal ik even het lange verhaal typer voor degene die het leuk vinden om te lezen hoe de dag is gegaan: Om 7.45 uur Chloe wakker en officieel VL ging uit zichzelf met haar uit bed en liet mij lekker slapen, om 10.30 uur was ik uitgeslapen en kreeg ik ontbijt op bed...ik zei nog..het lijkt wel moederdag! hahaha. Toen zijn we ons klaar gaan maken en gebeurde ons enige echte pechmoment Chloe viel heel hard van de trap stress in huis mennn niet normaal, maar na haar flink te troosten en na te kijken was alles op een klein bultje op haar achterhoofd na niets aan de hand...VL heeft EHBOdiploma en bhv enz dus die deed alle testen en toen hij de vriezer opentrok om ijs te pakken voor haar achterhoofdje, schoot ze van de bank af en riep meteen IJSJE hahaha ze kreeg natuurlijk een ijsje en alles was gelukkig weer goed, we waren alleen enorm geschrokken! Toen zijn we de deur uit gegaan, wantv we zouden wat leuks doen en na de valpartij was het strand te ver weg dus gingen we naar de kinderboerderij waar een hele grote leuke speeltuin bij in de buurt is...nou zo vreemd...wij eenmaal op de kinderboerderij...pakt VL Chloe sjeest met haar heen en weer langs de geitjes ..aai aai...en zie ze in het varkenshuisje gaan ...kon nog niet eens in de buurt van het huisje komen en meneer loopt na ja loopt..rent zowat weer naar buiten met haar, klaar daar hup naar het konijnenhok..in de tussentijd riep ik hem even op het matje dat ik ook graag bij hun wilde zijn en haar reactie wilde zien (was alweer een tijdje terug ) na toen gingen we alweer weg...ik dacht nog na ja het zal wel. A fijn ik dacht nou gaan we naar de grote speeltuin...leuk voor Chloe, want die zat er al voor de kinderboerderij gillend enthousiast naar te wijzen en ineens zegt VL.."ik heb schitteringen" en ik zeg "o nee dat meen je niet" hij: "ja echt ik krijg micrane hoor" en ik: o nee he wat nu, hij: ja naar huis, Ik: NAAR HUIS :x kan je het niet even proberen ofzo, ga lekker even rustig zitten al kan Chloe maar even 5 min ....nee ik moet naar huis zei hij ik was BOOS! Whahahaha dus wij naar de auto, zegt hij ik kan wel rijden...dus ik zeg...je kan wel rijden:x denk het niet he! Dus ik rijden...zegt hij wil je rustig wijden..dus ik zeg ja hoor:x...zegt hij ineens...sstop hier ik voel me echt niet goed..ik stoppen na 5 min konden we weer rijden.... af en toe moesten we samen nog wel lachen ...want ik zei telkens heel overdreven en sarcastisch..o schat houd je vast hoor een drempeltje whahahahaha nou eenmaal thuis stap ik de gang in en wij hebben een deur met ramen dus ik zie allemaal blauwe babyslingers dus ik zeg huuu...dacht even echt dat ik t verkeerde huis in was gestaptwhahaha zo dom en dacht nee ben echt thuis..toen dacht ik de tas van zijn moeder te zien staan dus dacht ik o is ze misschien al wat aan het versieren om te kijken hoe het staat nou toen liep ik de woonkamer in en TADAAAAAAAAAAAAA huis vol vriendinnen en vrouwelijke fam zo gaaf...en toen drong het pas tot me door....een BABYSHOWER zo cool, heb ik met Chloe niet gehad dus vond het helemaal geweldig, ik had er ook nog nooit een meegemaakt dus helemaal geweldig..ik kreeg een leuke blauwe spenen ketting om en moest lekker gaan zitten, kreeg drinken in mijn handen en het feest kon beginnen ...VL nam Chloe mee waarop ik nog teleurgesteld zei..Maar Chloe mag gewoon hier blijven hoor...niemand zei echt wat en ik begreep het niet want mijn nichtje van 4 was er ook bij..ik zei, van mij mag ze blijven hoor...weer niemand die echt reageerde en toen zei mijn Szusje neee Jadore jij gaat even lekker genieten van je babyshower dus ik dacht na ja ok. en inmiddels was ze ook al de deur uitgesleurd met VL hahahaha na toen dus allemaal spelletjes..super mooie cupcakes en lekkere dingen en vol gezelligheid! Toen het bijna was afgelopen ik dus de babykamer showen en werd er dus ineens door Smoeder geroepen Jadore en iedereen naar beneden, er is nog een verrassing...nog een verrassing...iedereen was hyper en enthousiast..zei wisten immers ook van niets dus wij grappen maken..zal er een stripper komen whahahahahahahahahahahhahaa ...ingedachte dacht ik echt..uhmm misschien NOG een mooi cadeau voor de beeb of een mooie taart nog als afsluiting :S ik wist niet wat ik moest denken...toen zag ik dit soort gezichten: iedereen kon het al zien behalve ik...toen zei mijn Smoeder je moet naar de deur kijken...Komt Chloe in een bruidsjurkje met een kussentje met een doosje erop met lint vastgemaakt en VL erachteraan in een super mooi pak...ik voelde me al emo worden maar dacht neeee ik wil het moment niet verpesten....en ja hoor ik werd gevraagd..hij zei een tekst heel lief met dat het lang heeft geduurd, maar of ik met hem wilde trouwen JA natuurlijk wil ik dat!!! Na super mooi we kusde en omhelsen elkaar o en de ring deed hij eerst nog om mijn vinger WAUW wat een mooie zeg! 18krt goud en een echte diamant niet dat dat uit maakt hoor al was die van plastic, maar hij is wel erg mooi hoor en wie wilt dat nou niet Iedereen om ons heen zat te awwwen en te owwwwen en bijna iedereen was aan het huilen hahahahaha geweldig ...en ik natuurlijk ook hoor vooral toen ik mijn beste vriendinnetje aan het omhelzen was Toen gingen degene die eigenlijk al veel eerder naar huis moesten naar huis en bleven er nog heel wat om gezellig te BBQ-en wat VL en Souders ook allemaal hadden geregeld...het was echt fantastisch romantisch en geweldig WAUW niet te geloven ik ga gewoon trouwen! We hebben nog geen datum..ben nog aan het bijkomen vd speciale dag, maar we weten wel dat het zomer 2012 gaat worden..zodat ik niet zwanger ben en hopelijk mooi weer en tijd genoeg om te plannen na de komst vd baby Al met al kan ik echt serieus zeggen dat het de mooiste dag op Chloe dr geboorte na was van mijn leven tot nu toe ik voel me echt geweldig en verwend en ook zo blij met de babyshowe die mijn Szusje en beste vriendin samen hebben geregeled ..wat een toppertjes en wat hebben ze het goed gedaan allemaal en ML met zijn nep micraine waar ik nog pissig om was ook..na ja, het was gewoon zo dat het zo uit het niets kwam en zo aanstellerig deed in vergelijking met normaal als hij dat krijgt dan probeert hij eerst altijd even te gaan zitten en 1 min voor hij het zei zat hij nog te springen en al met Chloe dus ik dacht gewoon ineenswat nou weer dan kan dat arme kind weer niet even lekker uitwaaien en genieten vd speeltuin enzo zo dat was mijn hele verhaal Ik ga mijn beste vriendin nog als getuige vragen...maar dat wil ik ook op een leuke manier doen
jeetje Maible, lees nu verschrikkelijke nieuws over je vader!!!! Hoe hebben ze zijn hartaanval nou kunnen misen zeg echt werkelijkwaar schandalig!!!!!!!!!!!!!!!! IK hoop echt dat het vanaf nu alleen nog maar bergopwaards gaat! @Madelief, jeetje meid wat lee ik nou is je tante overleden? Gecondoleerd meisy echt verschrikkelijk voor jullie weet verder even niet zo goed wat ik moet zeggen meid maar heel veel sterkte!!! @All, jeetje had deze berichten nog niet gelezen..wat is het leven soms dubbel he! Pfff gelukkig kunnen we elkaar zi steunen in goede en slechte tijden!
OOh lieve Jadore, wat super gaaf voor jullie! Je verdient dit echt meid! Wat super dat ze zo'n speciale dag voor je hebben geregeld. Haha, ik zou ook boos zijn geworden op Ml hoor, als hij ineens naar huis wil! Gelukkig was het voor een goed doel!! Ben echt heel blij voor je! Eeeh, volgens mij zei ik dat ik vroeg ging slapen, oeps! Maar ja, heb wel een meisjesnaam bedacht en geboortekaartjes bekeken
Ahhhhh wat lief van je Nemo! Thanks meisy!!!! O gelukkig dat jij het ook niet leuk zou vinden van hem...pfff...mijn Szusje zei wel al toen hij zei o shit dan moet ik een smoes verzinnen om weg te gaan en dat gaat ze me niet in dank afnemen ahahahaha Ennuhhhhh de reactie van mijn vader aan VL: ....weet je dat wel zeker whahahahahaha wat een lul he hahahahha hij is ook heel blij voor ons Zo al een meisjesnaam leuk hoor, dan krijgen jullie vast een meid ...wij hadden onze naam ook al voor de zwangerschap en met een meisje pas in de zwangerschap, maar wisten het nog niet zeker geboortekaartje wauw dan ben je helemaal vroeg hihi leuk toch meid gewoon lekker doen hoor ook al weet je nog niet of je zwanger bent dat maakt het proberen zwanger te worden ook zo speciaal en mooi! ***edit moet jij niet slapen
Jaja, lig al in bed. Grr, zag net zo'n vies klein vlindertje in de slaapkamer, maar nu ben ik hem kwijt. Vind ik maar eng, Bah. Sorry hoor, Haha.
hahhaha je bedoelt een motje? hihi vind ze juist altijd zo schattih @All, kreeg 1 foto als voorproefje staat in mijn album voor wie het leuk vindt bij Buik
Goeiemorgen allemaal, Jadore, wat een geweldig romantische dag!! Echt helemaal super! Je hebt het echt verdiend meissie, dus heerlijk van genieten! Hier echt een verschrikkelijke nacht achter de rug:x Kon echt niet slapen. Ben denk ik een keer of 6 naar de wc geweest en kleine meid is al heel de nacht aan het draaien. Ben nu maar opgestaan zodat ML nog een beetje kan slapen
pffff, ik ben al beneden aan de gang geweest met de stofzuiger, ik heb gedwijld, vaatwasser leeggeruimd, badkamer gepoetst, toilet gepoetst. Ik ben zelf gedoucht en aangekleed. Ga zo maar even de hond uitlaten en de ponnies buiten zetten....
Goedemorgen dames!!! Ben blijven hangen bij Jadore d'r verhaal met tranen in mijn ogen. Meissie van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maible, wat erg van je paps!!! Dat is echt een grove fout waarvan je niet verwacht dat een ziekenhuis die maakt!
Oh iemand vroeg nog hoe de bruiloft was, die was echt SUPER!!! Ze zagen er beide echt super mooi uit, mooi weer gehad en alles ging goed. Juul heeft netjes de ringen gegeven, ben echt benieuwd naar de foto's daarvan
Heeeej LM liefie!! Hoe gaat ie? Fijn dat de bruiloft mooi was Nemo: Oh leuk meisjesnaam en geboortekaartjes!! Maible: He meid toch Zulke nachten breken op he meissie... Hopelijk vannacht weer een betere nacht. Wel goed bezig geweest joh!!! Jadore: Oh net een sprookje... Wauw wat mooi allemaal en zo goed verzorgd!! Hihihi ik kan me je helemaal voorstellen toen je boos was op je verloofde Hahahahaha achteraf is dat hilarisch he!! Zo had ik dat op de dag van ons vrijgezellenfeest. Ik wist dat het die dag was: iemand had zich versproken. Maar we waren in nijnmegen geweest om te shoppen en ik wilde snel naar huis want het werd toch wel laat! Ineens stopt ML bij de mac rn zegt: ik moet plassen. Nou ik zat me al helemaal op te vreten. het duurde en duurde en duurde. Op een gegeven moment bel ik hem mega kwaad op: JA EN NU ZIT JE ZEKER OOK NOG TE POEPEN HÈ?!?!?!?! Whahahahahahahahaha en toen zag ik ineens allemaal ML's vrienden aankomen.... En toen viel het kwartje. ML zat in het complot, maar werd zelf in t ootje genomen nu Hahahaha heb zoooo moeten lachen!!!
Hihi, FF, geweldig! LM, fijn dat jullie een leuke bruiloft hebben gehad! Ben benieuwd naar fotos van je outfit en van J! Hoe is de echo gegaan zaterdag? Dit keer wel mooie foto´s? Vlek, heel veel succes vandaag!!! Ik ben net terug van de vlos. Kleine meid is weer goedgekeurd en is gedraaid!! Ze ligt nu dus goed en al een klein beetje ingedaald. Nu maar hopen dat ze blijft liggen!! Met 35 wkn nog een echo.
@Maible, bedankt lieverd! Jeetje kan me voorstellen dat je slecht hebt geslapen! En wat heb je een hoop gedaan al zeg tjemig! Pas je wel een beetje goed op jezelf, heel lief dat je ML laat slapen, maar ik denk dat jij je (nacht)rust harder nodig hebt dan hij momenteel! Ik hoop dat je vader snel een beetje opknapt, want na al deze zware momenten en tijden is het wel echt weer tijd dat er een beetje geluk jullie kant op gaat! @LM, ahhhhh lief dank je meid!!!!! Wat schattig is Juul bruidsjongentje geweest? Dat heb ik gemist maar wat super zeg! Ik ben ook heeeeeeeeeeel erg benieuwd naar de foto's! Mooi dat ook niets verkeerd is gegaan en lekker weer, dat is toch ook weer heel bepalend he ! @Finn, tijdens het tikken nu precies, komt Chloe weer met het kussentje aanlopen in haar romper en geeft het nu aan mij hahahahahahahaha pffff ik kwam beneden en alle slingers vd babyshower hangen er nog en er schijnt een heerlijk zonnetje binnen pfffff ik word gewoon bijna weer emo hahaha ik ben gewoon verloofd echt geweldig! Whahahahhaahahahaha hilarisch Finn, EN JE ZIT NU ZEKER OOK NOG TE POEPEN HE!!!!! Whahahahahahaahahahahahahhahahahaha OOOOOOO echt geweldig (ennuh ik zeg ook veel dezeflde onnoddige dingen zoals Ohhhhhh of Ahhhhhh of wat dan ook, is gewoon ons enthousiasme en dat vond ik juist super lief, heb met trots jullie berichten aan mijn verloofde laten zien hij zat helemaal te glunderen ook echt hij vond het super leuk en lief!!!!!!) Maar wat geweldig zeg! Wat hebben jullie precies gedaan op je vrijgezellenfeest? Moet een vrijgezellenfeest dan ook een verrassing zijn eigenlijk? Ja hier (gelukkig) een leek qua trouwen...iig voor mezelf natuurlijk...jammer dat ik nog nooit een vrijgezellenfeest van een ander heb meegemaakt! Net als de babyshower wordt dit mijn 1e keer . Hoe ben jij gevraagd door ML?
Jadore, meestal is een vrijgezellenfeest wel een verrassing En als ik ooit een vrijgezellenfeest krijg wil ik een leuke gezellige dag. Geen gekke dingen
Morge meisjes!! @ LM: wat fijn dat de bruiloft geslaagd was!! Foto's? En hoe was de echo? Had je die nu zaterdag nog eens gehad of vergis ik me??? @ Maible: wat een nieuws over je vader zeg....pfffff.....een gemiste hartaanval.....hoe kan dat nou? Ben in ieder geval blij te lezen dat de medicatie eindelijk aanslaat en dat hij zich weer wat beter voelt. Maar wel even doorbijten als jullie elkaar nu even moeten missen, maar is voor een goed doel moet je maar denken hoe moeilijk het ook is.....sterkte! En al veel gedaan vanmorgem, ik kon gistermorgen ook niet slapen....soms heb je van die baal-nachten he...maar.....je hebt niet meer de druk van 'oh ik moet fit zijn want ik moet werken!' Rustig aan vandaag he en vanmiddag samen met O even dutten! @ Jadore: ohhhh wat een romantische en gezellige toestanden zeg...... Wil ook een babyshower!! Lijkt me echt leuk om zo verwent te worden, het is je vreselijk gegunt hoor!! Aanzoek is er 1 om in te lijsten!!!! (beter als die van mij hahaha....hoewel die wel enorm goed paste bij mijn ML. Even short version: Op vakantie in Ardeche maken we een romantische autoroute dwars door de Ardeche....op een waanzinnig mooie top stoppen we weer en ML doet een beetje wazig.....er gebeurt verder niks en ik denk 'vraag het nou!!!'......even gewacht en hij zegt: "Kom dan rijden we weer verder!".....eenmaal thuis op de laatste vakantiedag liggen we in bed en ik zeg: "Kom we staan op". Hangt hij in ene uit het niets een verhaal op dat hij me eigenlijk nog iets wilde vragen maar dat het er op vakantie niet van was gekomen.....bla bla...of ik met 'm wilde trouwen. Iedereen vroeg later aan ons: was dat voor of nadat hij hem eruit haalde??? Anyway, dit soort acties passen gewoon bij ML en daarom hou ik ook zo van hem!) @ Nemo: jij hebt je nachtrust ook nuttig besteed las ik? Meisjesnaam en kaartje? Kan maar klaar zijn he hihi! Zo....de tv staat hier aan...J ervoor....ik in tokkiepak.....niks op het programma vandaag....dus beide op de relax stand!