De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja Nemo, zo zal het wel gaan denk ik maar we blijven Mama's en we blijven musketiertjes!!

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nemo, heb ik het gemist maar heb je al getest??? En ik hoop dat iedereen hier mee blijft schrijven al zal het zeker in het begin erg druk worden met twee kids.

Doel van het meten is kijken of baarmoeder zich voorbereid op de bevalling (hoe korter de mond hoe meer kans dat de bevalling snel volgt, had ik begrepen).

Rasp, voor ons is Vera een hele speciale naam :)

3. raspberry

@Quint, voor ons is V.era ook een hele speciale naam. V.era is ook russisch toch?....

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Jeej, Giraf en man willen nog minstens 8 kindjes!!!

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Nog niet getest Quint (testen waren op) maar temp is gedaald van 36.8 naar 36.2 :(

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    O schaam me diep. Had een paar foto's naar Finn gestuurd, maar alles staat nu op de site. Hahahaha, iedereen 2 of 3 foto's en ik heb er 100! :)

7. raspberry

@Nemo, jeetje jouw bevalling was ook heftig van begin tot eind, heel spannend. T is dat jij geen andere keuze had maar zo'n verhaal bewijst voor mij maar weer dat ik absoluut thuis wil bevallen.

8. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Ja, V.e.r.a is zeker Russisch en betekent geloof. In Rusland zijn het speekwoordig drie zussen: V.e.r.a (geloof)= mijn oma, N.a.d.e.j.d.a (hoop)= mijn moeder, L.u.b.o.v (liefde)= zo wilde mijn vader mij noemen maar het ging niet door en hun moeder heet S.o.p.h.i.a (wijsheid). Het is dat mijn man S.o.p.h.i.a niet mooi vindt, anders had ik deze naam zeer zeker overwogen.

9. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Doe niet zo gek Nemo!!! Natuuuuuurlijk zijn wij er ook bij jullie drol!! We hebben nu toch ook kindjes en zitten ook op ZP. 's avonds liggen ze op een gegeven moment toch echt in bedje hoor :p:p
    En dacht je nou echt dat ik jouw en Vlekkies baby wil missen???? Voor geen goud!! En ik moet sowieso nog blijven om alle 11 de kinderen van Giraf te leren kennen! :p:p:p :D:D:D:D

Quint: Jij moet ook niet zo gek doen! natuurlijk mag jij ook nog bestellen!!! Ik zeg het wel, hoor als het te druk wordt ;) Geen probleem!! PB me maar. En wat leuk dat Ve.ra de 2e naam wordt!! :D:D:D Ik heb een jongensnaam gezien van jou op een ander topic... Ben nu wel heeeeel benieuwd!!! :p:p :D
    Ja klopt van die meting Quint. Hebben Jadore en ik ook gehad nav de harde buiken :)

Bevallen: Tja ik vond de kraamv vreselijk tijdens de bevalling en ik moest niets van haar hebben. Daarna vond ik haar super hahahahaha!! Mar volgens ML heb ik maar 1x flink gevloekt en verder me best netjes gedragen hahahahaha!

10. raspberry

@Nemo, hele mooie foto's, supermooie bruid!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja, ik dus ook Rasp! Nu moest ik naar ZH, maar vond het vreselijk. Mijn moeder zegt ook wel eens, als je thuis was geweest, dan had de vk misschien al veel eerder geconstateerd dat je mocht persen en dan was Daan er al veel eerder.
    Maar ja, dat weet je nooit. Vond het echt heel irri dat die zusters in een hoekje stonden te observeren of ik wel écht persweeën had. Alleen maar omdat ze net midden in de nacht de gyn mogen bellen!

12. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Wauw wat mooi die betekenissen Quint!!! Echt prachtig :) Dat missen we wel een beetje in ons Huilands namenboekje. Finn betekent blond... Tja... Dat is ie wel ja :p

Nemo: Heftige bevalling meid WOW!!! Mooi verhaal wel :)

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nemo, shit, zou iets hoopvols willen zeggen maar het ziet er niet best uit. Blijf voor je duimen!

Verhalen ga ik vanavond lezen.

Foto's als iemand ze wil zien, er staan een paar van M tijdens onze vakantie in mijn album.

14. raspberry

@Quint, oooh wat mooi dat jullie het zo hebben in de familie. Manlief en ik wisten al jaren voordat we zwanger werden dat onze eventuele dochter V.era zou gaan heten. En we vonden de betekenis ook nog eens mooi inderdaad. Sophia vind ik ook mooi. Wij vinden het met de namen van onze kinderen ook belangrijk dat het bij de achternaam past aangezien ML dus een italiaanse achternaam heeft vinden wij een oerhollandse naam daar niet mooi bij.

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Rasp en Finn: jullie verhalen zijn trouwens ook heel mooi. Heel leuk om dat zo te lezen van elkaar, was alleen vergeten te reageren...

16. raspberry

@Quint, wat een heerlijke foto's en wat een mooi kind hebben jullie toch!

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Mooi ventje Quint

18. giraf

giraf Niet meer actief

mooie foto's nemo en quint!

En wat een bevalling nemo :$
    Vind dat jullie alle 3 best pittige bevallingen hebben gehad

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Volgens mij zit ik al vanaf 9 uur achter de LT geplakt. Daan is op het kdv, voor het eerst een hele dag op de nieuwe groep.

20. raspberry

@Giraf, je vind mijn bevalling toch niet pittig?? Hij was helemaal niet pittig vind ik, eentje volgens het boekje en lekker thuis en ook nog eens snel!

Deel Deze Pagina