Whahaha! Hylarisch!!!! Ik lag echt helemaal in een deuk om deze zin lieverd! Haha, ik zie mijn schoonmoeder mijn huis al versieren om te kijken hoe het staat Maar: Bekijk bijlage 166037 WHAAAHHHHHH!!! TEN HUWELIJK GEVRAAGD!!! WAT SUPER GAAF!!! Oh ik ben zo blij en gelukkig voor jullie he!!! En wat een ontzettend lieve manier van vragen! Ik ben trots op je aanstaande man dat hij het zo lief heeft gedaan! Oh meissie ik zit hier gewoon helemaal te glunderen, zo leuk nieuws vind ik het!! Wat zul jij een mooie, stralende bruid zijn! En met jullie 2 bruidskindjes... Oh Super! Ik zie het al helemaal voor me.. echt zo'n super mooi bruidspaar!!!
@LM, jij bent ook nog niet getrouwd.....zou je het wel leuk vinden? O dat wist ik niet hahaha dacht dat je zelf gewoon je vrijgezellenavond regelde whahahaha o nee he, dan moet ik zeker als een debiel de stad door en krijg ik een stripper whahahaha ach zou het al super leuk vinden als het dan gedaan wordt ! @Merel, ahhhhhhh is toch juist ook heel lief en mooi!!! Had wel ook heel mooi geweest als die op die top op zijn knieen was gegaan, maar ach maakt het uit, de mijne heeft er 8 jaar over gedaan hoelang de jouwe? Zo AS was wel heeeeeeel erg aan het shacken...vond ik echt lief! Deed hem echt een hoop ook! En inderdaad het gaat erom dat het echt iets voor jouw eigen ML is en dat het gevraagd wordt toch..sommige worden nooit gevraagd @All, even voor de verwarring ik schreef met een reden natuurlijk altijd ML Nu kan ik wel zeggen dat ML eigenlijk VL is of nu eigenlijk meer AS we gaan toch dit jaar al in ondertrouw denk als de kleine een paar weken is zodra we de datum hebben, maar dat wordt denk rond eind juli, aug, begin sept en je heb een jaar om te trouwen als je eenmaal in ondertrouw bent . Zal straks even wat foto's in mijn album van gister zetten Vind het zo leuk dat jullie zeggen dat het net een sprookje leek ik krijg dit ook allemaal te horen van de mensen die erbij waren ***smelt**** echt leuk, kon gewoon niet mooier
nee ben niet getrouwd inderdaad Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar we hebben dit weekend wel besloten te gaan trouwen, maar pas over 2 jaar (als de kleine meid ook oud genoeg is om het mee te maken) en ik heb gezegd dat ie me nog wel officieel moet vragen met een mooie ring
@Giraf oooo thanks meisy wat super lief en wat een mooi plaatje erbij !!!! Maakt het allemaal zo extra speciaal die lieve reacties van jullie!!!!!! Whahahahahahhaahahhahahahaha ja ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een beetje echt dacht van huuuuuuuuu ..Neeeee...dat meeen je niet...gaat ze nou kijken hoe de versiering staat... whahahahahahahahahhahahahaahhahahahahhahahaha arm mensie zal zoiets nooit doen, maar ze is wel heel enthousiast dus ik dacht dat echt whahahahahaha. Nou ja gelukkig niet het geval dus Ja wat leuk jij weet natuurlijk alles van trouwen nu nog do's en don'ts ? O vinnd het echt spannend allemaal, maar ik ga me nu nog even op mijn beebje concentreren en na de kraamtijd enzo pas verdiepen in trouwen! (als ik dat vol ga houden lieft kijk ik nu al naar jurken) Ik ga alleen nog kijken hoe ik mijn beste vriendin als getuige kan en wil vragen, wil ik wel een klein beetje speciaal doen
Whahahaha Jadore, dan kun je er ASshole van maken als hij vervelend is ipv MLul whahahahahaha!!! Ach ik snap wel wie je bedoelt hihi Merel: Ooooh das wel heel lief! Hier ook zo'n echte ML-actie met vragen. Allereerst: Ik heb HEM gevraagd. Maar dat vond hij niet kunnen. Ik moest maar wachten tot hij mij vroeg. Toen was ik een paar maanden er na op Oerol geweest en ML kwam me ophalen in Zwolle. Kei lief. Thuis had hij stiekem allemaal rozenblaadjes (of eigenlijk potpouri, want hij had geen rozenblaadjes gevonden hahahaha. AU) gestrooid en had hij het heel romantish aangekleedt. Echt lief. Maar onderweg gingen we even eten bij de mac. Zitten we in de auto aan onze quater pounder, doet ie ineens kei raar. Hij pakt de ringen uit zn jaszak en vraagt me daar hahahahaha!! Hij kon niet meer wachten, was zoooo zenuwachtig hahahaha zoooo lief!!
Maible Jeetje, het houd ook niet op bij jullie he? een gemiste hartaanval terwijl hij in het zh ligt? Pff, jullie vader heeft het ook te verduren zeg.... En slecht slapen is nooit leuk nee, maar gelukkig zit je bij de ik-heb-verlof-dus-niks-moet-en-alles-mag-club! Dus gewoon lekker vandaag de boel de boel laten en rustig aan doen! Morgen weer een nieuwe dag! (trouwens je hebt vanochtend genoeg gedaan voor een hele week ) Merel Haha, vind het juist wel en schattig huwelijksaanzoek... Die van mij: ML komt thuis van I aangeven bij de gemeente na haar geboorte: "goh, das wel een gedoe om alles goed te regelen als je niet getrouwd bent zeg" "zullen we anders trouwen, das wel zo makkelijk voor de kleine" Romantisch he? LM Fijn dat de bruiloft zo leuk was! Ook ik ben benieuwd naar de foto's van J! Finn Jeetje, als je zo even je lijstje leest van wat we allemaal 'mankeren' en wat er in onze leventjes spelen Dan lijken we wel een stel kneusjes bij elkaar hoor waarschijnlijk kunnen we het daarom zo goed vinden met elkaar Rasp Oh balen van de onweer tijdens de BBQ Hoe gaat het vandaag met V? Nemo Misschien toch even bloed laten prikken bij de ha als je je zo moe blijft voelen? Goed voor jezelf zorgen he meissie! Vlek Spannende dag vandaag weer! Wilde even laten weten dat ik aan je denk hoor! Wolfje Oh lekker een massage van ML! Ben jaloers
Ahhhhhhh super leuk LM!!!!!!!!!!!! Spannend hoor! Zo hebben wij het ongeveer ook gedaan hoor! Ik wist wel dat we ooit zouden trouwen, maar wanneer en hoe en wat dat dan niet. Ik heb hem ook gezegd vroeger dat ik hem nooit maar dan ook nooit zelf ten huwelijk zou gaan vragen! Het heeft hem 8 jaar geduurd...dat zei hij ook tijdens het aanzoek...het heeft 8 jaar geduurd, maar hier vraag ik het je dan eindelijk....hahahahaha mijn beste vriendin zei ook toen er stilte viel en ze me voor de 10e keer omhelsde...EINDELIJK whahahahahaha het viel dus net stil en AM liep net onze richting op dus die zei met een big smile HE DAT HOORDE IK whahahahaha @Giraf en all, o ja aanstaande man is beter dus voor mij even een jaartje AM tot ik officieel ML mag zeggen hahahhahahahahaha leuk!!!!!! Maar goed hoe gaat het verder met iedereen...nu wel genoeg over mij gehad jullie zijn echt mega super lief!!
@Finn, ooooooooooooo te mooi hahahahahaha geweldig!!!!!! Mijn moeder gaat ook heel vaak naar Oerel!!!! Grappig, ben er zelf 1x geweest! Maar dat is toch niet bij jullie in de buurt of verplaatst dat zich nou? Whahahahahahhaa ashole whahahahahahahahaha ja dat kan ik dan weer zeggen hahaha ach hij en ik blijven toch aan elkaar gewaagd Het wordt dus AM...voorlopig is het straks extra leuk om ML te "mogen" zeggen...en dan nu omdat we dan getrouwd zijn en geen andere stomme reden Whahahaha Giraf, ja die lijst van Finn vond ik ook wel erg confronterend hoor whahahahahahahahahhahahahahahahaha kan je er niet nog positief lijstje naast maken ach dat is waar ook dan zijn we weer een nieuw topic verder hahahaha
@Merel, wat jammer dat je nog geen babyshower hebt gehad...wel met J? Ik niet met Chloe! Vond het wel heel bijzonder! Ik ga het ook zeker regelen voor als mijn Szusje zwanger is en mijn beste vriendin! Eigenlijk verdient iedere zwangere dat! En voel je al gerommel ????
Morgen meiden, Deel II alweer, moest nog een boel bijlezen zeg, mijn oren toeten ervan al dat geklets. Hoop dat ik het meeste onthouden heb. @Maible, jeetje meid dat is niet niets met je vader zeg, en klinkt idd al een niet al te lekker medicijn zeg, nou sterkte de komende tijd voor jullie allemaal he @madeliefje, hoe is het met je meid alweer een weekje verder en dan van dat rot nieuws je tante overleden gecondoleerd meis het zit je niet mee he de laatste tijd, en tuurlijk hakt zoiets er in, rustig aan @nemo oh nou lekker toch er even tussen uit, lekker van genieten en leuke fotos hoor van plop.sa @jadore GEFELICITEERD wouw wat een nieuws en zo romantisch ook zwijmzwijmel echt heel lief dat iedereen in het complot zat en een babyshower leuk hoor, ga zo even naar je foto kijken @merel, mooi lakentje echt heel leuk heel anders dan die standaard lakens, en ja balen als je je zo uitgeblust voelt he, ach niet schuldig om voelen komt wel weer goed echt morgen weer een dag hoor, en jij ga vanaf nu met een trapje in bed? oh moet er nog neit aan denken om bijna tegen het plafond te liggen @rasp, hoe is het met kleine V.? en bbq leuk, maar jammer van de onweer heb je nog wel lekker je buikje vol gegeten dan? @lm, fijn dat je zo'n leuke bruiloft heb gehad, en zelf ook trouwen over 2 jaar leuk hoor. Oh maar dacht ook dat je dit weekend echo had, maar nog een weekje wachten dus @girafje, meis zit je er door heen, was jij toch ja sorry heb zo veel gelezen. jij nu ook bijna verlof he, rustig aan he @ff, oh meis, wat een lieve berichtje kan je toch schrijven wel confronterend maar zo lief, en je zelf dan pas een paar berichtjes later noemen, echt meid jij bent zeker ook een supertopwijffie hoor. en nee het is allemaal wel een boel narrigheid maar goed na de regen komt zon he. hoe is het met jou? en je bekken, oh en ja ik moet nu vaker onder controle maar komt wel weer goed hoor @vlek, zo nu bij de gyno, hoop op een positieve uitslag voor jullie zodat je weet hoe en wat en verder kan met zwanger worden en dat alle spanning weg word genomen. en fam dag, klinkt als of het vermoeiend was? is ook nooit zo mijn ding maar goed 1x per jaar is te overzien he. ben benieuwd naar de uitslag!!! @wolfje, zo verwend door ml met rugmassage, heerlijk hoor @quint, meisy nog op vakantie?? @zo nou dacht dat ik weer aardig bij was als ik iets belangrijks heb gemist wel zeggen hoor. heb een heerlijk weekend gehad zaterdag heerlijk lang in bed gelegen en ml had onze meis onder de hoede genomen dus ik had even rust aan mijn hoofd heerlijk. alleen zaterdag middag even boodschapjes doen op en neer naar de appie en na het eten oh dacht even de baby komt, oh had zulke harde buiken en steken in mijn rug oh niet normaal lag ik daar een beetje te puffen en steunen op de bank gelukkig na een uur hield het op en was ik weer boven jan gelukkig. En alleen vannacht zag dat er al meer waren, verschrikkelijk geslapen van de bekken pijn. oh hoop dat de baby bij 37 weken naar buiten wil...... (ben het zat)
@Meis, thanks ja was echt geweldig allemaal..iedereen wist van de babyshower ..van het aanzoek alleen mijn Smoeder en Szusje dus al die reacties waren onbetaalbaar en onvergetelijk! Jeetje lieverd doe je rustig aan!!!! o o o o ohhhhh kijk nou uit!!!! We willen natuurlijk niet dat je veeeeel te vroeg bevalt he!!!! Geniet lekker van de laatste loodjes voor je het weet komt de beeb al
Dank je lieffy, ja doe wel rustig aan hoor, straks nog even naar de fysio. krijg weer plakkers moet zeggen dat die af gelopen week wel geholpen hebben, dus hopen dat dat nu weer zo is. En ja heerlijk toch en zo lief van je Ml/VL hoor echt nou jij zit vast op een dikke vette wolf van romantiek en liefde, lekker genieten hoor
JAdore: nee, bij J ook geen babyshower gehad hoor, maar ook niet gemist, nu ook niet hoor. Lijtk me vooral erg leuk als men weet wat je krijgt, dat je je dan kan onderdompelen in roze of blauw. Nee, zo'n 'neutrale babyshower' lijkt me dan toch niet zo leuk.... Heb wel een leuke vrijgezellendag gehad, en prachtige huwelijksdag, dus ben genoeg verwent door mijn vriendinnen en familie! En inderdaad, dat lijstje van Finnefant is wel confronterend....maar weet zeker dat er ook heel veel positieve dingen te melden zijn!! Alleen vergeten we die te snel naast alle ellendige dingen die we ook ieder wel meemaken. Zo zie je ook maar weer; ieder huisje heeft zijn kruisje! @ Giraf: da's ook wel weer orgineel hoe jou ML je vroeg, haha! Ik moet zeggen dat ik het ook totaal niet ML-achtig had gevonden als hij me tussen de rozenblaadjes gevraagd had. Past gewoon niet bij hem, dus zo was het goed! @ Finne: hahaha, bij de Mac! Super!! Zo schattig, té zenuwachtig zijn om ermee te wachten!!! Ook lief toch! @ LM: goed dat je hem wel effe duidelijk gezegt hebt dat je gevraagd wilt worden!! Kan hij mooi 2 jaar iets orgineels verzinnen! Hoorde net van mijn Smoeder (die weer kwam vragen of ze J niet mee 'moest' nemen zodat ik even vrije tijd had. (heb gezegt dat ik daar geen behoefte aan had en hem graag thuis bij me had) ) dat we met de familie ik okt/nov een weekend naar een park gaan vanwege hun 60-jarige verjaardag van Smoeder en S-Svader. Da's weer een leuk vooruitzicht! (toch nog een mini vakantie na de bevalling) @ Meis: hopelijk voel je je dan na de fysio weer wat beter. Balen van die onrust in je lijf!!! Maar beeb MOET nog effe blijven zitten!! @ All: nee, nog geen gerommel, wel veel rommel hier in huis hahah!
@merel, oh dat is een leuk vooruitzicht zeg nog even weg, oh ben ook zo toe aan vakantie. maar de bestemming voor volgend jaar is al rond. met de plane naar spain heerlijk. maar ja rommel in huis hier ook genoeg hoor. kom er niet meer aan toe helaas. en ja de baby moet nog blijven zitten bij mij dan he, vanaf 37 weken mag het Loss!! rustig aan mereltje, en hoop dat je niet heeeeel lang hoeft te wachten op het kleine musketiertje, oe vind het wel spannend hoor.
ladies, ga even plat, heb zonet een goed besluit genomen (ja klinkt luxe maar vanaf volgende week komt de hulp 3 uurtjes poetsen, oh wel lui he nou moet maar even aan toe geven he)
Hoezo lui? Je hebt gelijk hoor! Mijn poetsploeg staat ook al paraat voor als de verbouwing klaar is Zie het echt niet zitten om alles alleen te moeten schoonmaken
Oooh Meis lief van je!!! Wat ben je een schat!! Oh en jeeee die beeb moet wel nog even wachten hoor!!!! Jadore: Echt meid, wat heerlijk dat jou dit nu mag overkomen. Dat heb je zoooo verdiend. En hahaha AM is mssch wel beter dan AS Merel: Maar dan moet de LT wel mee op weekendje hoor!!! Anders beval ik dalijk en weet niemand dat Hahahah maar goed van je dat je dat gezegd hebt tegen Smoeder!. Snapte ze t een beetje? En ja natuurlijk is er een veeeeeel langere posi lijst te maken, zo bedoelde ik het niet!! Ik ben gewoon trots op jullie!!! En vind het gewoon heeeeel knap van jullie allemaal! Jadore: Sushi-lover, mama van een supermeisje en een mooi mannetje, aanstaande vrouw van een lieve man, verrast met babyshower en aanzoek in 1, MEGAveel leuke dingen geshopt, Prachtige kamertjes en meubeltjes, een superhandige vent, prachtige fotoshoot, hartelijk en warm enz enz enz Merel: Een geweldig slim, mooi en stoer zoontje en mama van de allereerste musketierbaby, het lekkerste ijs op loopafstand , SUPERcreatief en handig, fijne, behulpzame souders en ouders, Lieve man, mooi huis met mooie nieuwe dakkapel, Momo, geweldige fotoshoot, verlof!, een echte doorzetter, lief enzenzenz Giraf: Net getrouwd met een lieve man, Mama van een lief klein meisje en zwnger van een lief mannetje, mooi groot huis met mooie dakkapellen die bijna af zijn , handige, hardewerkende man die voor haar opkomt, lieve familie, creatief, bijna verlof, GIGANTISCH veel humor en lief enzenzenz... Maible: Een lief, mooi zoontje en bijna mama van een lief klein meisje, lieve familie, lekker verlof, getrouwd met haar grote liefde, lieve paardjes bij huis, warm, zorgzaam enzenzenz. Madelief: Een hele lieve man, een prachtige dochter en zwanger van nog zo'n mooi kindje! superjong, fulltime mama, lieve familie, superlief en meelevend enzenzenz Quint: Een lieve stoere zoon van bijna!! 2 jaar, zwanger van een brusje voor M, leuk werk, een leuke vent, een heel nieuw leven opgebouwd hier, optimistisch en een doorzetter enzenzenz. LovMom: Mama van J! Een stoere kleine man en bijna mama van een prinsesje! Samen met haar kanjer waarmee ze over 2 jaar gaat trouwen!!, fijn werk, lekker bijna vakantie! leuke hobby: paardrijden, lief en sterk enzenzenz Vlek: Mama van een prachtig meisje Sy.lke en getrouwd met haar lieve man. Wordt nu geholpen haar grote droom te verwezelijken, fijne hobby's, een prachtig huis met paardjes, kan supermooi bloembinden (heet dat zo?) super sociaal leven, creatief, supersterk, sociaal en lief enzenzenz Wolfje: Getrouwd met een lieve vent, mama van een kanjer Se.m en zwanger van haar tweede wonder, krijgt iedere dag massages, heeft een goede band met lieve familie, heeft leuk vrijwilligerswerk, maakt veel leuke uitstapjes, lief en gezellig enzenzenz Nemo: Ook al getrouwd met zo'n fijne man, mama van een lekker boefje, optimistisch, leuk werk, lekker vakantie, iedere maand manicure, lief, vrolijk en mooi enzenzenz Meis: Mama van een lief prinsesje, lekker rustig werk, getrouwd met haar grote liefde, zwanger van haar grote geheimpje, mag heel vaak naar haar wondertje spieken, grappig, lief en attent enzenzenz. Rasp: prachtig lief dochtertje V, zwanger van een lieve kleine verrassing, superlieve vriend, mooi werk (nu even niet), samen zwanger met haar zus, sterke familieband, optimistisch, sterk, lief en grappig enzenzenz. Nou oke en ik dan: Liefste vent van de wereld, mama van een geweldig mannetje en en tweede wondertje onderweg, nieuwe auto , fijne familie, creatief, superleuk werk, leuk, klein huisje, enzenzenz
Finnefant: Super mama van een kei lief zoontje, getrouwd met een stoere rocker, kan mooi zingen en is ontzettend creatief. Ondanks haar zware zwangerschap met veel pijn, zal ze daar zelden over klagen. Doorzetter, altijd voor een ander klaarstaan, weet alle musketiers op het juiste moment op te beuren. Kortom: EEN KANJER WAAR WIJ MET ZN ALLE ONTZETTEND TROTS OP ZIJN!!!!