De 13 Musketiers deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

:):):)Nou ik wordt er verlegen van:):):) thanks liefie :) Je bent een schatje!! Ik geef je een knuffie!!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Meis, o wat goed dat je merkt dat fysio helpt!!! Zou mooi zijn als je vooruit blijft gaan inderdaad!!!
    Whahahaa jaaa ik blijf zeker op mijn dikke vette WOLF :p:D hahaha nee super lief van je dank je meid, ik ga er inderdaad voorlopig niet af hoor :D

@Merel, ja dat is ook wel anders inderdaad! Daar had ik niet eens aan gedacht! Maar dan nog even in de watten gelegd worden met alleen jouw vriendinnen en fam is wel heel leuk. Maar indd sowieso, het is geen must! Een kindje krijgen is sowieso het mooiste wat er is ;)!
    O leuk vertel, wat hebben jullie gedaan op jouw vrijgezellendag???
    Mooi profielfoto meisy!!!!!!!! Echt schitterend!!!!!!!
    Hoe reageerde je Smoeder op jouw antwoord? Vind het goed van je dat je dat gezegd hebt!!!

@Poetsen: nee is niets luis aan! Lekker toch! En Giraf, nee natuurlijk kan je niet na de verbouwing alles alleen gaan zitten doen, kan behoorlijk vies zijn dan, zou je voor gek verklaren als je dat alleen had willen gaan doen!

@Finn, ahhh thanks wijfy je bent echt lief!! Hahaha ja AS was hem niet zo maar VL heb ik nooit leuk gevonden :p;) hahaha dus AM :D hahaha wat ben je ook een poepie zeg ok nu ik dan:

FINN, GEWELDIGE MOEDER VAN EEN PRACHTIGE ZOON EN VROUW VAN EEN LIEVE (ROCK EN MUZIKALE) MAN,ONTZETTEND HANDIG, MEGA ATTENT, WERKT NAAST HET ZORGEN VAN HAAR GEZINNETJE OOK NOG EENS KEIHARD, ZWANGER VAN EEN JONGEN OF EEN MEISJE DAT WETEN WE ALLEMAAL NOG NIET, EEN GEMOTIVEERDE DAME DIE ECHT WEINIG KLAAGT VOORAL IN VERHOUDING MET HAAR SERIEUZE KLACHTEN! EERLIJK, GRAPPIG, MOOI, STAAT VOOR IEDEREN KLAAR, MAG SOMS WAT MEER AAN ZICHZELF DENKEN ;) KORTOM EEN TOPPERTJE ENZENZENZ :D

3. giraf

giraf Niet meer actief

Hahaha! Grappig! Wij omschrijven Finn bijna precies hetzelfde :)

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

WHAHAHAHA 2 zielen 1 gedachte :D andere woorden, komt op hetzelfde neer :D

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Whahahahahahaa jaaaaa het is gewoon de waarheid!!! En weer tegelijk hetzelfde schrijven hahahahaha:D lekkerding ben je ook!!!!!!

6. Funnyfant

Oooooooh nou :) hihihi zoooo lief!!!!!! Nou ophouden hoor :p Word er echt een beetje stil van... Zo lief van jullie!!! Kussies lieve schatjes van me!!!!

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden!!

Jadore, met tranen in mn ogen, Van harte gefeliciteerd!!! Wat romantisch en wat geweldig!!!! Vind het ontzettend mooi voor jullie!!! Aaaah en die mooie Chloe, bruidsmeisje, wauwie!
    Supergoed nieuws!!!!

@Maible, meid wat erg!! Heel veel sterkte, en dikke knuffels.

@All, V.era nog steeds ziek en vannacht bijna niet geslapen, ik ben gebroken. Ben gestopt met bijlezen want ik kan het even niet bolwerken. Ik kom op een later moment wel weer een poging doen!

Knuf! X

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo nu zijn we weer in balans :D, en FF idd ik sluit me geheel bij giraf aan, je bent een KANJER !!!!!!

meis, nog ff 6 weekjes geduld, zeg maar dat ie nog even moet groeien voordat buiten wil spelen ;)
    en gelijk heb je hoor met de poetsvrouw !!!! lekker laten komen en zelf kalm aan doen, je moet al hard genoeg werken, die baby moet ook af :D

merel, lekker zo'n vakantie in het verschiet !!!
    Nemo ook al zo'n lekkere vakantie aan het plannen !!

jadore, hier ook geen babyshower gehad, maar net wat merel zegt, als je weet wat het word is het misschien leuker dan zo'n neutraal feestje.

en vrijgezellendag moet je gewoon over je heen laten komen, vooral niets in controle willen houden, ook al is dat soms moeilijk :D
    hier hebben we s'middags lekker gevreubelt met keramiek en daarna uit eten geweest, daarna wezen stappen, was echt super !!!

hier ook niet echt ten huwelijk gevraagd, pest ik hem nog wel eens mee :D, kwam er eigenlijk op neer dat toen we terugkwamen van de notaris om alles vast te legen voor de boerderij dat het handiger was als we gingen trouwen ;):)

en LM
    jij ook verloofd !!!!!! hartelijk gefeliciteerd, ook al duurt het nog 2 jaar maar toch !!!!

kun je lekker op je gemak jurken zoeken en alles uitzoeken voor het feest en trouwlocatie enz, leuk hoor !!!!!!!!!!!!!!!

net bij gyn geweest, komt er op neer dat hij dacht dat mijn eierstokken zich hebben verkrampt toen er vloeistof in gespoten werd.
    de eierstokken hebben dit gezien als lichaamsvreemde stof en hebben zich verkramt als reactie hierop.
    door beide eileiders was wel een beetje vloeistof gekomen maar niet heel veel.
    nu wou ie ons eerst wegsturen met een half jaar proberen, maar hoe meer ie op z'n laptop las wat voor een onderzoeken we al gedaan hadden en die operatie ertussen, hoe meer ie op z'n besluit terug kwam :D.
    nu komt het erop neer dat ik 25 juli en 1 aug bloed moet laten prikken voor het progesternon en als ik de volgende keer ongi word om meteen te bellen zodat ze kunnen helpen om het eitje te laten springen, zit dus lekker schot in, en krijg steeds meer vertouwen dat het wel goed komt alleen kost dit een beetje tijd.

9. giraf

giraf Niet meer actief

Ah gossie, is niet leuk :(
    Rustig aandoen lieverd, wij zijn en blijven hier en gaan niet weg, dus tijd genoeg om een keer bij te lezen als je eraan toe bent!
    Eerst even jezelf en V op de 1e plek zetten! :)

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh ik ben nog niet echt verloofd hoor :D
    Hij moet me eerst nog vragen en dan praten we verder ;)

11. giraf

giraf Niet meer actief

Oh vlek! Wel beter dat ze jullie gewoon gaan helpen en niet nog een half jaar laten aanmodderen!
    Ik zeg:
    Dit jaar zwanger oud en nieuw vieren! :)

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rasp, sterkte met de kleine meid!!
    Vlekkie, fijn dat er nu eindelijk schot in de zaak lijkt te komen!!!

13. Funnyfant

Vlek: Oooh meid ik ben blij dat hij toch op zn besluit terug kwam en dat je nu hulp krijgt bij het vinden van je ei! En mooi dat je nu zo positief ingesteld bent!! Het komt ook echt goed!!!!!

LM: Je bent echt wel verloofd ;):D Maar ik snap je wel hoor :p Toch leuker als het echt echt is ;)

Rasp: Ach meissie toch. Neem je tijd, niemand neemt je iets kwalijk gekkie. Knuffel!!!

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hahahahahahahahahaha......ja...als ik MOMO toch niet had.......:D:D:D....hoe zou mijn leven dan zijn nu???
    Hihi, moest zo lachen toen die voorbij kwam in het geluksvogel-rijtje!
    Thanks Finnefantje, je bent lief!:)

@ Vlek: oh fijn meid, dat er actie komt. Goed dat die gyn van je door heeft gelezen en je niet aan het lijntje houd!! Op naar de 25e! En met opgeheven hoofd want weet zeker dat het gaat lukken, dit jaar nog!!!

@ Meis: poetshulp...lui.....??? Ik wil er ook wel 1!! En zit er serieus aan te denken hoor......schaam je maar niet!!! Geniet ervan zou ik zeggen!

@ Rasp: beterschap voor je meisje, bah niet leuk ziek zijn!! We zien je wel weer verschijnen, geen sorry nodig!!

@ Jadore: mijn vrijgezellendag: kwamen me ophalen van het werk en hebben thee geleut met mooie cupcakes erbij. Toen uitgebreid geluncht bij vriendin thuis, daarna wezen pottenbakken (heb nog een paar mooie kromme asbakken en kleine vaasjes staan!) daarna mocht ik bij onze ijssalon ijscoupes maken en serveren aan mijn vriendinnen. Onder het ijs eten kreeg ik super lieve trouw-cadeautjes van iedereen, van klavertjes 4 plantje tot huwelijksboekjes vol humor tot bedel voor aan armband enz, heel erg lief!
    Toen omkleden en zijn we naar Valkens.waard geweest naar I.nspiration Point theater dinershow.
    Kreeg bloemetjes tuniekje aan met gek tasje, sjerp en kroontje op/om.....gekker hoefde van mij ook niet hoor!

@ all: net al mijn 2 lakentjes door de brievenbus gekregen!! Mooi!!! Ben er echt blij mee, ook met de kwaliteit!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

Jeetje dat klinkt best heftig om eerlijk te zijn! Maar dat heeft dus geen schade aangericht ofzo?
    Wat goed dat jullie niet weg zijn gestuurd! Een half jaar is dan toch best lang! Wat super dat jullie al zo snel geholpen worden, wel kost het inderdaad meer tijd en vooral moeite, maar ja waar een wil is is een weg en jullie vechten er gewoon voor om een kleintje te mogen krijgen!!! Ik gun het jullie dan ook zo ontzettend erg!!!! Als er voor iemand mijn duimen nog steeds draaien is het wel voor jou!!!

Ahhh jouw vrijgezellendag klinkt echt super!!! En goede tip van je...gewoon over me heen laten komen als ik er een krijg ;) ik ben nogal een controlefreak dus ja dat is eigenlijk zonde met dit soort dingen!
    Nou volgens mij gebeurd dat ook wel vaak zo hoor! Het is dat AM niet des tijds iets heeft gezegd ofzo..misschie was het anders bij ons ook wel zo gegaan, maar ik zei wel altijd dat ik graag op een speciale manier ten huwelijk gevraagd wilde worden...met als gevolg dat hij dacht dat ik niet snel tevreden zou zijn en verwachtte dat hij in eoa straaljager langs moest vliegen ofzo whahahahahahahahahaha maar goed perfecter kon niet dan wat hij gister gedaan heeft :D

@Rasp, thanks liefy!!!!! Bah wat rot dat V.era nog steeds ziekjes is :( laat haar maar snel opknappen en goede dingen jullie kant opkomen!!!

Rest, Chloe wordt wakker kusss

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    merel, klinkt super die vrijgezellenfeest van jou! Ik houd ook niet van dat hele gekke hoor!

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    jadoortje, maak je maar geen zorgen lieve meid !! de contravloeistof is allang weer weg en daardoor zijn mijn eileiders ook weer goed, heb vorige keer en eisprong gehad en 14 dagen daarna een ongi, dus denk dat alles wel weer goed zit.

dadelijk ga ik even naar de kruidvat om betere ovutesten te kopen zodat ik me niet hoef af te vragen of het streepje wel of niet even dik is als de gewone lijn, deze maand weinig afspraken in de avond, dus we gaan er deze ronde helemaal voor ;):D

en dat over je heen laten komen moet je ook echt doen, anders wind je je alleen maar over dingen op waar je later meer van had willen genieten.

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Net gekregen van vriendlief :D

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh hij is heel klein :D

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhh LM wat zijn jullie een mooi stel met z'n 4-en ;)!!!
    Jullie staan er prachtig op!!!

Deel Deze Pagina