Haha, gisteren zat ik op hyves, in een lokaal waar ik nooit zit. Die PC had boxjes en ik had een nieuw bericht, dus je hoorde ineens een hyves-pling door het hele lokaal... oeps
@rasp hihi, je weet maar nooit! Maar ben blij dat we nog heel wat musketiersbaby's te gaan hebben...het is zo leuk! En straks komen er gewoon nog 2 musketiersbaby's bij van Nemo en Vlek!
Je bent een liefy Finny! Ik mis jou ook schat! Straks na het kraamfeest en verjaardag van Chloe hoop ik weer meer tijd te hebben voor zp, maar iig kan ik nu weer meer komen dan de afgelopen 2/3 weken en daar ben ik al heel blij om. Ook zijn we nog druk voor de wedding, hoe leuk ik alles ook vind...stiekem ben ik ook erg blij als er een beetje rust in de tent komt, maar het gaat de goede kant op Heerlijk dat je lekker hebt gewassen en alles is goed gegaan dus altijd fijn .. vooral de 1e keer! Ik had Chloe dr kleren helemaal niet gewassen ik was zo bang dat ik ze zou verpesten dat ik het toen mijn kraamhulp heb laten doen hihi
hihi iedereen op standby voor nieuws van giraf of mlief Mlief, we waren uit eten in een pannekoek restaurant en ik dacht ach baat het niet schaad het niet, dus een extra portie ananas besteld voor erop, bediende keek me raar aan hihi nemo toch! iemand hier had toch ook per ongeluk zp op het digibord staan toch, die ll zullen wel denken, nou de juf is ook druk en vanaf nu elke maand een beeb, leuk hoor, hoop dat wij snel de rij compleet mogen maken! maar we gaan ons best doen he nemo !!
Rasp: oooooh ik blijf het wel heeeeel leuk en spannend vinden hoor: Wie zal de 1e zijn? ik was bij Finn met 39.2 bevallen.... Oh en GEFELICITEERD met de 32 weken!!!! LM: Goedzo! Lekker genieten GEFELICITEERD met de 35 weken!!! Nog heeeeeel even! En gefeliciteerd met oma! Nemo: Hahahahahahaha geniaal *PING* hihihihihihiihi moet er wel om lachen hoor Vlek: Oooooh das krap aan ja! Hopelijk is ML op tijd weer bij je Zal wel toch? Spannend meid, nog effetjes!! Madelief: ANANAS eten dus Oh meid ik hoop echt dat t niet te lang meer duurt voor je hoor liefie. Lang genoeg geweest. Ik wil gewoon voor het weekend: Vlek en Nemo zwanger, Mlief en Giraf bevallen, Merel pijnloze tepels, dat Rasps mama zich weer goed voelt... Das mn bestellijst! Ben ik iets vergeten: SORRY!!!! Dat neem ik dan op in mn volgende bestelling Jadore: Oh liefie ik weet t toch Is ook geen verwijt, maar kan er niks aan doen ik mis mn kletskontje Dikke kus!!!!
haha, maar wie weet was het een geheim ingredient die het em gedaan heb hmm...we gaan vanavond maar es eten in de Pannenkoe, wilde ik altijd al een keertje! En dan bestel ik een pannekoek met extra ananas! He, is wel echt een idee voor vant weekend! Wie weet Vlek! Gezocht: de gouden tip om Madeliefje aant bevallen te krijgen
@FF ja, voor het weekend wil ik: dat FF geen pijn meer heeft met slapen!! Eigenlijk helemaal geen pijn!
Oh ja Doortje: We lijken wel een beetje op elkaar hahahahaha zo deed ik boodschappen voor zn 1e verjaardag vorig jaar
Ik blijf stand-by dames maar ik heb V.era net op bedje gebracht dus ik ga me even een beetje nuttig maken in huis. Maar zodra er nieuws is wordt het gemeld hoor! Tot later x
Jaaaaa rasp ben wel heeeel erg benieuwd hoor GO GIRAFFYYY GO GIRAFFYYY o meid ik moet steeds aan je denken en zie je helemaal voor me aan het puffen...ik hoop dat alles goed gaat en je er snel vanaf bent met je prachtige ventje gezond en wel in je armen! Dikke kus
Hahhahaa zo leuk..wat balen dat ik hier nooit foto's van Chloe kan plaatsen ik heb ook zo'n leuke van haar in een mandje een hele tijd terug...zal hem wel even in mijn album doen