rasp; tja ik sta niet in hun schoenen! Maar ik kan me wel goed voorstellen dat ze het niet trekken 2 zieke kids met zo'n lijdensweg en allebei naar het graf te moeten brengen... vreselijk!
Ik ga naar bed. Ik voel me niet zo fit dus ik moet maar lekker naar bed gaan denk ik. Het zal wel door de warmte komen maar ik heb hoofdpijn en ben wat duizelig. Ml laat me morgen uitslapen! Heerlijk!! Tot morgen dames en slaap lekker allemaal!! Hopelijk morgen goed bericht van Vlek dat haar ei er is en hopelijk is het ei van Lm uitgebroed morgen! Knuffies!! XX
rasp; hier ook al lichtelijk duizelig, vooral met opstaan, doe rustig aan meid ik denk aan je, slaap lekker!xxx
Pffff heftig zeg Wolf... en veel kans zeg! Ik hoop ook echt dat hun kindje gezond is... Merel: Oh nou, veel plezier vanavond!! Rasp: Hihihihihihi lekkere donderstraal Finn gooit hier al zn stoepkrijt in het putje. Ieuw ik vis t er niet uit hoor hahahaha! Vlek: Hahahah gezandstraald Thanks meissie. Ik bedoelde ook echt niet dat jullie mijn ML niet lief zouden vinden hoor, maar ik vond dat ik ook wel even zijn goede kanten mocht benoemen!! Ooooooohhh zoooo spannend!!! Benheel benieuwd naar je testen! LM: En duw duw duw duw. vasthouden vasthouden vasthouden.... jaaa en zucht maar.... En nog een keer. hap adem en...... Hier: Onrust in t buikie.... De beeb is zich aan t klaarmaken. Mijn nesteldrang is vandaag echt begonnen. Ga zo wat was vouwen denk ik. Heb ik ook t gevoel iets te doen hahahaha! Ik heb steeds zo'n zin om te shoppen!! Ik moet mezelf echt inhouden en wil alles hebben hebben hebben!! Heb wel met ML afgesproken dat mocht het percentage dat ie krijgt bovenop zn loon nou echt lekker uitvallen, dan mag ik een keertje heeeeeeel lekker gaan shoppen (koop toch alleen maar voor de kids )! En hij kan dan een lekkere computer of drumcomputer of basgitaar kopen
Truste Raspi! Wolf: Ik wil nou ook een oliebol Vraagje: Ik dacht dat kindjes met Duchenne, niet oud, maar wel rond de 30 werden? Dat is natuurlijk NOG veeeeeeeeeeel te jong en ze zitten meestal rond de pubertijd volledig in de rolstoel dacht ik. Of heb ik het mis? Sorry dan! Er stond me iets van bij...?
Liefies, voel me zo klote dat ik helemaal niet reageer. Betekent niet dat ik niet aan jullie denk. Daan heeft nu 40,5 graden koorts. Vind het doodeng!!!! Hij heeft nooit koorts! Volgens HAP kan ik het nog wel even aankijken, als hij maar drinkt. Pffff, zou het liefst om de 10 minuten bij hem kijken...
Wat is jullie ervaring met hoge koorts?? Komt dat inderdaad wel vaker voor?? Hij is verder goed helder en soms gewoon aan het dansen. Ik schrik gewoon heel erg omdat hij nooit koorts heeft (eerder te lage temperatuur)
ff; ja hun hebben te horen gekregen dat zoontje niet ouder dan 30 wordt, en over een jaar of 4/5 zal hij in een rolstoel zitten, misschien zelfs eerder... maar het is ook zo'n lijdensweg ernaa toe..:x
nemo sem heeft nauwelijks koort, dus sorry heb geen tips voor je, veel laten drinken, lekker in bed met zo min mogelijk kleren en af en toe lekker koel washandje over zijn gezicht? knuf
Aaaah liefie wat rot Neem maar van mij aan, een mama van wie het zoontje ongeveer om de 2 maanden hoge koortsen heeft, dat het er heeeeel akelig uitziet en dat je hart steeds breekt, maar dat het echt goed komt liefje! Finn heeft er echt al meer dan 10 overleefd En 1 paracetamolletje extra op 24 uur mag best als het echt niet meer te doen is! Niet te bang zijn liefie maar ik snap het helemaal! Niks zo erg als je kleintje zo ziek en hulpeloos zien. En indd lekker veel laten drinken! Vertrouw je t echt niet? Dan zeg maar tegen de hap dat ie heel hard moest huilen toen je zn luier verschoonde (nekstijfheid), dan mag je altijd meteen komen Dikke dikke kus!!!!
Oh had al een beetje geantwoord . Maar ja ik heb echt heel veel ervaring met kleintjes met hoge koorts! Als ie fit is lekker laten spelen hoor. En (meestal 's avonds/ 's nachts) als het echt oploopt kun je hem in een lauw badje doen <35 graden C. Je kunt m waterijsjes geven. Zn hoofdje en polsjes natmaken met een vochtige doek. Geen slaapzak aan! En paracetamol! Verder echt drinken drinken drinken! Ik zou niet te veel zuivel geven, omdat het de slijmproductie versterkt en dat is niet lekker.
Ja afschuwelijk... Het gaat sowieso heel zwaar zijn Ik krijg er de rillingen van! Hopelijk komt er nog een remedie in de komende jaren!!!!!!!!
Je ze zeiden al dat hij wel zn kin tegen zn borst moet kunnen houden. Ik zei net "he kijk eens op je buik" en hij keek gelijk. Dus dat komt goed. Hij had om 3 uur al zetpil, 7 uur weer gegeven toen hij naar bed ging en volgens hap kan ik beter om 1 uur vannacht nog één geven en laten drinken. Hij ligt alleen in een hemdje en onderbroek en een laken. Raam open. Tja, meer kan ik niet doen. Maar vind het zo raar dat hij verder helemaal niets lijkt te hebben (alleen maar beter natuurlijk) maar dan wist je tenminste wat er was..
ff; ja idd, maar dat zal voor dit ventje helaas te laat zijn ben ik bang... nemo hopelijk zakt de koorts snel meid! knuf