De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Tuuuuuurlijk lieverd!!!! Ik ga ff plat. misschien straks nog ff :)

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ik ga ook slapen denk ik. Zat op een verjaardag bij de buren met de babyfoon, maar dat was niks, maakte me te veel zorgen. Nu lekker in bed, ML is nog daar. Ga mn wekker zetten op 1 uur, en nu proberen te slapen. Kus

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo: oeh lan me voorstellen dat je het spannend vind. Mocht het je gerust stellen....heb deze week van 2 andere kindjes ook gehoor dat ze ineens onverklaarbaar hoge koorts hadden...misschien toch een simpel virusje waar hij zich nu tegen weerd? Sterkte en knuf voor je mannetje!

Wolfje: vreselijk...had het al gezegt, echt afschuwelijk als je voor zo'n beslissing zou komen te staan. Sterkte voor je buurtjes.
    Jij lekker geshopt zag ik!

Rasp: ik lag er vanavond ook op 'Rasp tijd' in! Alleen nu weer eruit en onder ;)

Vlek: morgen spannende dag voor je. De tekenen zijn er, dus hoop ik dan ook op een super duidelijke knaltest voor je!

Verders zeg ik alleen maar.........:p:D;) (tis gelukt)

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

merel; hopelijk is het meegevallen en was het fijn:p

6. Funnyfant

Hihihihihihihi fijn Merel!! :p

7. Funnyfant

8. Funnyfant

Goedemorgen dames!

En Vlekkie??? Al aankondiging van je ei??? :D:D:D

LM: En is jouw beebje al in zicht??? :D:D:D Als je nog dik een weekje wacht kunnen we saampjes met Rasps beeb bevallen :p;) hihihih

HOERAAAAAAA! Ik ben 36 weken!!!! De hele stress van die stomme harde buiken en pijnkrampen en diabetes en rotzooi valt in ene van mn schouders! Het is nu echt niet meer erg als de beeb komt. En nog een weekje en dan mag het echt! Nog 28 dagen tot de uitgerekende datum en ik ga er voor zorgen dat ik in ieder geval NIET overtijd hoef te gaan!
    Ik ga DE tas inpakken! Gisteren hebben we het kamertje opgeruimd en alle sierspulletjes opgehangen. Nu is het echt helemaal leuk met die ene kleur op de muren en kasten! Het gordijntje hangt!! :D:D:D Alleen het rolluik moet echt schoongemaakt worden IEUW dat ziet er vies uit! :(
    En eigenlijk moet de radiator ook geverfd worden, maar dat kan niet meer ivm de lucht toch??? Ik maak er wel een leuke hoes voor!
    En ik maak nog een leuk klamboehangertje voor boven het bedje.

Maar het is nu echt lekker mijn beebs kamertje. Met de naam groot op de muur... Ik love it!!!!

Zo even jullie mijn positieve gevoel delen, en dat na een avond/nacht van pijn en ellende van mn rotbekken, maar zelfs dat kan echt serieus mijn posigevoel even niet bommen! Hahahaha lijk wel een borderliner met mn stemmingswisselingen :p
    Gisteren een ijsje gehad en wat snoepjes en beetje minder voorzichtig. Ik denk dus: vanmorgen eens even prikken: 4.4!!! :D:D:D:D:D Niks aan t handje dus hahahaaha!!!

9. Funnyfant

Nemo: Hoe is t met D?
    Wolfje: Gefeliciteerd met de 28 weken!
    Doortje: Jij zou vandaag 46 weken zijn hahahahahahahaha!! :p:p:p:D:D:D:D

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!!

AAAAAAAAAAAAH lieve Finnie, wat ben ik blij voor je!!! 36 WEKEN!!! Wat fijn dat je je nu geestelijk beter voelt. En we slepen elkaar nog wel even door deze laatste weekjes heen hoor lieverd. Komt helemaal goed met ons!!

Mijn dag begint verder slecht!! Ml wilde gisteravond nog even naar een tuinfeestje en aangezien ik er altijd erg vroeg in lig vond ik het goed mits hij op tijd weer thuis zou zijn en niet te veel drinken......nou je raad het al! Om 5 uur kwam hij pas thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik lag al vanaf 4 uur wakker omdat hij er nog niet weer was, ik naar beneden om te kijken of hij niet per ongeluk op de bank lag te slapen maar nee hoor.
    Dus het uitslapen vanmorgen kwam er voor mij niet van en V.era begon ook nog eens de dag al om 6 uur. En Ml ligt in coma!
    Geweldig allemaal!

11. raspberry

@Merel, wat fijn dat het gelukt is! Om naar baby nummer 3....hihi grapje hoor.

@Nemo, hoe ist nou met D.aan?? En inderdaad kan koorts geen kwaad hoor, helemaal niet wanneer hij gewoon helder is. Kindjes kunnen heel snel hele hoge koorts krijgen. Sterkte!

@Vlek, en? Lekker posi test vandaag?

@LM, waar ben je nou?? Ben je barende of geniet je gewoon lekker even met jullie drietjes voordat jullie met jullie viertjes zijn?

12. Funnyfant

He verdorie Rasp :(:(:(:(:( Dat is wel een beetje aso van ML vind ik. Wat als er iets gebeurd was en je naar het zkh moest? Had je zo'n lamme @#$@#$ gehad die niet eens voor V zou kunnen zorgen. En zo vroeg alles op jouw schouders, vanaf 4:00 wakker pfffff ik weet er alles van! Nee echt niet leuk liefje :( Ik zou m gewoon wakker maken en dan maar een dikke kater! Dan voelt ie tenminste dat dat nu echt even niet meer kan hoor!! Hij heeft OOK verantwoordelijkheden en een hoogzwangere vrouw!!! Echt, ik zou m wakker maken, anders leert ie t nooit! Arme Raspi :( Knuffel!!!!!

13. raspberry

Tja, wat kunnen kerels soms gigantische klootzakken zijn! Ik hou van hem en we hebben het heel fijn samen maar op zulke momenten vraag ik het me allemaal wel eens af hoor.......snap niks van mannen soms!!
    En ik ga hem niet wakker maken hoor, nee ik hoef hem nu even niet te zien.
    En we hadden immers de afspraak dat hij helemaal niet meer weg zou voor de bevalling......nou geef ik hem 1 vinger en hij neemt meteen de hele hand, klojo! Dus nu komt hij echt de deur niet meer uit, punt, dan ben ik de kwaaie vrouw hoor als hij dat wil. Ben ik soms heel goed in.;)

14. Funnyfant

Nou ik geef je GROOT gelijk! Hij heeft nu toch zelf bewezen dat hij die vrijheid toch ook zelf niet aankan? Dan de touwtjes maar weer strak :p! Mannen zijn soms echt net kinderen... Nee ik vind de boze vrouw spelen soms ook niet moeilijk, hoor! Anders dan gaan ze steeds over onze grenzen heen. Je bent een kanjer!! Dikke kus!
    En ja natuurlijk is t een schat en een lieve vent, maar nu gewoon effe niet ;):p

15. raspberry

@FF, nee nu even niet!! haha. Maar ik laat me niet gek maken hoor!! Bovendien vind ik ook dat het sowieso vanaf 37 weken niet meer kan omdat de baby dan geboren kan worden en hij gewoon nuchter en thuis moet zijn.

16. raspberry

Zo, even mn gal gespugt, thanks babe!
    En nu ga ik een poepluier verschonen die naast me staat te dampen. en die luier leg ik dan heerlijk naast ML op z'n kussen whahahahahahahah!!!

17. Funnyfant

DOEN DOEN DOEN!!!! Whahahahahaha hilarisch!! :D:D:D:D:D

18. Funnyfant

Ik ga me even aankleden en klaarmaken voor een nieuwe dag :)

19. raspberry

Hhahaha hij is wakker! Hij komt zo naar beneden!

20. Funnyfant

Deel Deze Pagina