De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ja dat is een goeie! Ik heb straks heel veel over volgens mij...

2. Funnyfant

Ja joh! Had ik bij Finn ook! Ik woog op t eind 89 kilo en de dag na de bevalling woog ik 74!!!! Zo hupsa 15 kilo er uit! Denk niet dat ik dat nu heb hoor hahahahaha! Ik zit nu op 85 kilo... Ben benieuwd!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, we zullen zien!!! Ik ga er nu in ieder geval voor zorgen dat er weer wat eten in komt hihi. Tot later!!

4. Funnyfant

Ja ik ook! Eet smakelijk!!!

5. raspberry

Eet smakelijk!!! x

6. giraf

giraf Niet meer actief

Meiden even een snelle zwaai vanaf hier *zwaai*
    Zijn lekker druk, veel kraamvisite gehad en vanmiddag ook, en lekker aan het genieten van het prachtige weer!

Heb niks bijgelezen hoor, morgen is ML weer werken dus kom ik weer uitgebreid meekletsen!

Mis jullie wel hoor! :)

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He!

Vlek hoe viel je testje vanmiddag uit? Ik hoop een duidelijke knaller!

LM: Nog geen baby...maar ach wat liggen wij te zeuren. Je bent nog niet eens 40 weken! Maar gezien J zijn bevalling, duurt het je nu al te lang!
    Over de 'discussie' dat je 2e altijd ietsje later komt: Bij mij was de 2e 1 dag eerder als de 2e......maar....met wel wat manipulatie v.t.v., dus wie weet als dat niet gebeurd was....

Finn: oh fijn idee he, nog 2 weken en dan kunnen de vk's je echt al strippen als er een opening is!! Enne....Mgo was bij mij juist diegene die al met 38 weken wilde kijken.....maar dat vond ik toen te vroeg, dus wie weet wat ze voor jou willen doen!
    Maar als het eind wat duidelijker in zicht komt, dan lucht dat soms zo op he, dat kan je geest helemaal vrij maken!
    Enne.....je lettertype kon ik toen ik er opnieuw even naar keek direct opslaan in Word! Gek toch....weer wat geleerd ;)

Giraf: zwaai terug, geniet van je zonnige dag!!!

Rasp: mijn ML moest gniffelen om je luier actie! Ga 'm onthouden.....hij gaat binnenkort ook weer een keer alleen op stap!

Nemo: D alweer beter? En jij nu ML thuis is ook wat beter eraan??

Jadore: ik heb mijn vk niet meer laten checken bij de laatste controle, maar kan me voorstellen dat je dat in jouw geval wel effe wilt doen?
    Bij mij is het super mooi genezen, en nu al best een soepel litteken. Gaat sneller als bij Jp! Terwijl ze over het vorige litteken heen knippen,....brrrrr.....dacht dat dat juist veel langzamer zou genezen!
    Enne......'het' viel reuze mee, geen centje pijn aan de knip! Wel op ander plekje bovenin, maar dat had ik na Jp ook alleen erger, dus ik was gisteren super opgelucht! De drempel is weg.
    Maar een 3e...? ML moet er niet aan denken...ik wel heel soms....maar is meer het idee dat ik nu niet steeds met alles hoef te denken 'dit is de laatste keer'.

Rest: zwaai, ben jullie niet vergeten, maar kan soms ook niet alles onthouden....

8. Funnyfant

Rasp: HELP!! Hoe moet ik ook weer het wiegje opmaken???? En het ledikantje???? Ja half en laag, dat snap ik, maar wat hoort waar ook weer???:):)

Even kijken:

Ledikant:
    Klein matrasbeschermertje ter hoogte van billen.
    Dan flanellen luier onder?
    Molton hoeslaken
    katoenen hoeslaken
    hydro-luier schuin opgevouwen bij hoofdje

Lakentje en katoenen dekentje

Wiegje:

Klein matrasbeschermertje ter hoogte van billen.
    Dan flanellen luier?
    katoenen hoeslaken
    hydro-luier schuin opgevouwen bij hoofdje

Lakentje en katoenen dekentje

Zo goed?????? Thanks meid :D:D

Merel: Oh klinkt goed meid, ben blij dat de drempel weg is! Superfijn dat je m kon opslaan! :D:D
    Ja de ergste irritatie en rotgevoelens zijn ook weer gezakt. Ik ga ook gewoon samen met ML donderdag naar de afspraak. Maar ze mag wel weten dat het met name de middag en 's avonds echt geen doen meer is. En dat slapen echt niet meer gaat. Ik neem 's nachts nu ook 2 pracetamollen. Ach maar indd mn hoofd staat nu weer even goed! Maar dat komt ook omdat ML thuis is. Dus ik ben wel een beetje bang dat t niet blijvend is, maar goed, dan weet ik wel dat het ook weer weg trekt!

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    :(:(:( test nog steeds negatief, snap er niets meer van.
    zeurderige pijn in onderbuik maar geen pos test, word er zo moe van :(;)

jadore, doe alleen bij twijfel een cb, die dingen zijn zo verrekte duur :), maar vandaag ook een gedaan hoor, was ook neg.

LM, hihi je zit echt op wacht he meid, hoop dat beeb zich snel aankondigd.

rasp, veel succes bij vk morgen, hopenlijk is beeb in de goede richting gaan liggen.

FF, wiegje en ledikantje klinkt goed, maar ik weet het niet meer precies :).
    heel goed dat je irl gaat aangeven dat je het niet meer trekt, nog 4 dagjes en dan kun je de vk aan haar jas trekken.

vandaag verjaardag gehad en naar de optocht geweest, jeetje wat was het warm zeg :$, en dat voor okt !!
    bij de verjaardag lekker buitengezeten, erg lekker :D

10. raspberry

@FF, volgens ons protocol maken we als volgt het bedje op:

- molton
    - katoenen hoeslaken
    - zeiltje ter hoogte van de billen en een ruimte overlaten aan het voeteneind, mocht je kindje doorlekken dan hoef je dus ook alleen het zeiltje maar te verschonen en niet al het beddegoed.

- lakentje en katoenen dekentje

11. raspberry

Oh en natuurlijk een hydrofiel onder het hoofdje.

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedeavond lieve Musketiertjes,

kom even snel aanwaaien (druk weekend gehad leuk maar ben wel aan de latten)

@Jadore, fijn te horen dat alles goed gaat enleuk als je weer mee komt kletsten, N slaapt ook al lekker lang savond he fijn hoor. woensdag heb je dus weer controle even na laten kijken is nooit slecht zeker niet met je hechtingen. en de datum al bekend nu kan je er ook heerlijk naar toe leven he, kan me voorstellen dat het kriebelt.

@Merel, geslaagde avond super hoor, idd de drempel is dan weg he, (vond het ook wel weer eng hoor met goede 2 weken hadden wij ook weer romantiek in bed) ben jij al weer aan de pil ofzo dan?
    hoe is het met JK gaat ze nog onder de dekens kruipen??

@LM nou bbq achter de rug dus jij kan nu bevallen:D rommelt het nog een beetje?? oooh kan niet meer wachten spannend.

@FF jeetje meid jij zit echt aan het eind he heel goed parcetamol maakt het net even makkelijker voor je he, hoop dat je vannacht lekker slaapt lieffy gun je het zo. maar super van je suiker vanochtend

@Rasp, oooh jeetje dat is niet leuk als ML zo lang wegblijft, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. heb je nog wel een beetje je rust genomen vandaag?

@Quint, jij schiet ook al op, en fijn dat het beter gaat met je moeder. oh en tuurlijk ga jij ook met gemak de 37 weken halen!!!

@Vlek, wat raar dat je geen postieve test heb gehad maby toch je ei al geweest?? maar wel pijntjes in de buik dus hoop het zo voor je. en lekker naar de kermis geweest altijd gezellig optochten ja dat zal idd wel bijna klaar zijn hier in de buurt he. maar vind het ook altijd luek om even te gaan kijken. hoe is het nu met S naar haar val?

@Nemo, aaacchh wat zielig voor D hij echt ziek he, hoe is het nu met hem snap dat je zorgen heb is niet leuk he als je kleine mannetje ziek is. beterschap hoop dat hij snel opknapt!!

@Giraf, zwaai terug leuk druk weekend gehad hoe is het met J??

@Maible/Madeliefje hoe is het met jullie kleine wondertjes??

@Wolfje, jeetje wat een verhaal van je buren wat moeilijk en zwaar, hoe is het met jou? jij bent ook al een flink end op weg he.

@Zo hier een druk maar productief weekend, in en om huis geklust lekker gesopt in huis, was gedaan (ja krijg hoogbezoek van de week:p). T zit nu op 5 voedingen moet zeggen dat dit erg goed gaat het gaat eigenlijk helemaal vanzelf want had eerst zoiets van jeetje 5 is dat wel genoeg, maar hij komt niet eerder en als hij komt dus nu krijgt hij er 5. en de nachten blijft goed gaan wel met inbakerdoek want anders vind hij zijn rust niet. Oh en zou het nog eens herfst worden, ben wel klaar met het warme weer het is okt!!

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ff; haha liefie dank je wel:)
    wat ben jij toch lekker posi en jij gft met je 36 weken:)

rasp; oh meid wat een rotstreek van ml zeg:x
    ik duim voor je dat de baby morgen goed ligt!

lm; hopelijk komt de kleine meid nu snel hoor, op het laats ben je het ook zat!

jadore; ja dat weten ze zelf ook niet...afwachten allemaal!

giraf; geniet van de kids en het weer:)

vlek; fijn dat je een leuke dag hebt gehad!Balen van nega ovu test:x

meis; fijn dat alles goed gaat, ook ik ben het warme weer wel zat hoor;)

all; hier vanmorgen met kids naar bos geweest... heerlijk...daarna stad in geweest en ff bij de hema geweest voor spuugdoekjes:)

wel onwijs lage rugpijn en ook in me billen;) lopen doet steeds meer pijn:x

fijne avond,knuffels

14. Funnyfant

Deeeeee Finnefant heeft weer een bestellijstje gemaakt:

Vóór volgend weekend heeft Vlek haar ei gehad en gevonden! ;)
    (kan best al positest zijn geweest meid, ik had ook geen knaller en dan klopt het met de eisprong-pijn toch?)

De buurvrouw van Wolfje heeft een gezond beebje in haar buik

Rasps beebje ligt morgen helemaal goed!
    Rasps mams blijft zich redelijk goed voelen na de chemo's!

Doortjes hechtingen zien er keurig uit!

LM's beebje is geboren!

Heb ik een goed gesprek en hulp!

voor de rest van de meiden alle geluk liefde gezondheid en alles!

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

finn; ik teken hiervoor:)

16. Funnyfant

Rasp: Thanks meis!!! Ik herinner me wel dat onze kraamhulp bij Finn dat moltondingetje onder de hoeslaken deed, maar ach het zal niet veel uitmaken toch? Als t maar niet onder t hoofdje ligt. :);) En wie weet hoe het nu gaat???
    Maar de flanellen luier hoeft dus niet? :D

Meis: Goed bezig meid!!! en wat gaat het goed!!! :D:D:D:D Heerlijk! Tja paracetamol haalt nog niet veel uit, maar net dat scherpste randje gaat er van af ;)

Vlekkie: Denk toch dat ie posi is geweest! Ga je nog ff spammen? :) Ben heel benieuwd nu naar de testen!! Kussie!!!

Wolfje: Ja he!!

Nemo: Hoe is t met D?

LM: ZET M OP!!!!!

17. Funnyfant

getsie. ik kan niet slaoen. beeb is superdruk. heet! overal muggen grrrrr. hopelijk morgen overdag nog ff slapen als finn bij oma en opa is ;). xxx

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Finn, daar teken ik ook voor!!!
    Nog steeds rustig hier helaas, maar dat kan ook stilte voor de storm zijn hahaha. Wel ontzettend last van mijn darmen, maar dat zal wel door de bbq komen :(

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen,

zo het is hier rustig geweest, ach hoef ik een keer niet zo veel gekletst terug te lezen :D;).

@Rasp, succes vandaag ben benieuwd hoe de baby ligt

@FF, jeetje 2u zeg!! nu wel lekker aan het slapen??

@Wolfje, jij lekker druk dagje gehad dus gister, ja laat de herfts maar komen he

@LM, oooh nog steeds geen tekenen?? je houd het lekker spannend dus hihi maby zijn je darmen wel een startsein??
    ja ben zo benieuwd naar je kleine meisje.

@rest fijne dag allemaal, kom zo nog wel ff spieken

20. giraf

giraf Niet meer actief

Meis
    Ik heet giraf omdat ik in mijn vorig leven een giraf was ;) haha nee hoor, ik vind het gewoon hele mooie dieren!
    Fijn dat het zo goed gaat met de kindjes!

Nemo
    Mooie foto van jullie gup!

madeliefje
    Fijn dat E geslaagd is voor de hoortest!

Merel
    Oh grote verbouwing in het vooruitzicht dus! Succes, ben blij dat ik er vanaf ben ;):D

FF
    Whaah! Die droom van je! :$ Hahaha en vlek ook al over ons gedroomd :p
    Dat korte lontje herken ik heel goed hoor! I kon de laatste dagen van mijn zwangerschap ook niks meer goeddoen :)

Rasp
    Of er een filmploeg bij je bevalling mocht zijn?!?!?!?!? :$:$:$
    Eh, daar had ik toch ook vriendelijk voor bedankt...

Vlek
    Bij mij schommelde de strepen op de ovutest ook altijd hoor, maar toen hij positief was knalde hij er echt vanaf! Zou gewoon nog even doortesten en blijven klussen :D

Jadore
    JA HOERA! JE BENT TERUG!!!!!'

Maible
    Lekker naar de markt met de 2 kindjes! Wat voel je je dan rijk en trots he? Wij gaan vanmiddag ook weer lekker wandelen!

Wolfje
    28 weken alweer! Wauw! Wat gaat dat hard he?

Quint
    Bij jou gaat het ook al hard he? Kan me voorstellen dat je nu veel aan jullie vlindertje denkt.... Dikke knuffel voor jou!

LM
    Waar blijft die baby nou???? :D Ze zou er toch allang moeten zijn volgens haar papa.....:p

Hier gaat alles goed.
    Slapen blijft een drama, vanacht weer de hele nacht aan de gang geweest met I en de kleinste van 4 weken slaapt gewoon braaf hele nachten :(
    Tegenwoordig slaapt I ook overdag niet meer.... Ik blijf haar in bed leggen maar ze slaapt gewoon niet terwijl ze echt wel ontzettend moe is :( Pfff lastig hoor, vind het ook zo sneu voor haar! hopen dat de osteopaat iets gaat opleveren!

Verder hebben we heerlijk genoten van van het lekkere weer en elkaar afgelopen dagen!
    Zaterdag waren Ml en ik aan het bedenken wat we die dag konden gaan doen, hij stelde voor om te gaan BBQen. Gingen we wat mensen uitnodigen, uiteindelijk gingen we tellen, kwamen we uit op 15 volwassenen en 4 kinderen :$ Oeps, beetje te enthousiast geweest met uitnodigingen hahaha. Dus ML de hele dag op pad voor boodschappen, stoelen en bestek en ik heel de dag in de keuken salades maken...
    Maar het was echt super gezellig!
    's avonds zijn we met zn alle op stap geweest! Heerlijk gedanst, gelachen en gedronken! ML bleef thuis bij de kindjes. Ik was om 3:05 thuis en J kwam om 3:07 voor een voeding... hoezo zijn we goed op elkaar ingesteld?! ;):D:)

Verder heel druk met kraamviste, vanaf afgelopen dinsdag t/m aankomende donderdag hebben we/komt er elke dag kraamvisite! Druk, maar super gezellig!

Deel Deze Pagina