De 13 Musketiers deel III

Discussion in 'De mama's' started by Funnyfant, Sep 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, ook aan jezelf de eer hoor, als jij niet zo'n kanjer was had je onze steun niet gehad en bovendien bikkel je jezelf er ook zeker doorheen hoor!!!

Dikke knuf lieverd en hopelijk schijnt de zon nu weer wat meer voor je. Niet buiten dan he want daar kan je nu niet tegen, maar in je hartje en je hoofd mag hij schijnen!!

2. raspberry

Zo en dan ga ik nu echt wat doen hoor!!!

Tot later!!! X

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

En dat doet ie liefje!!! Thanks moppie!!!!

En ik ben ook zo blij voor jou dat je die zorg over je beebje nu kwijt bent! Je hebt al genoeg aan dat lieve mooie koppie van je! Hopelijk kun je ook nog het zonnetje laten schijnen tussen dat zware wolkje door... Dikke kus!

4. Funnyfant

Ik ga de box in elkaar zetten, slapen en eten!

5. raspberry

@FF, oh ja hoor, dat bij mij schijnt ie nu ook weer feller!! Komt helemaal goed!!!! X

6. raspberry

Succes en slaap lekker!!! Doeidoei! x

7. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Nemo, profeteer van de afwezigheid van je mannen en rust goed uit!

Finn, hahahaha, sorry, dacht gelezen te hebben dat ze je met 38 weken gaan strippen... Maar ondertussen heel goed nieuws over opvang en hulp, ontzettend fijn!!! Hoop dat die nieuwe pillen je gaan helpen. Op naar de laatste paar weken, knuffel!

Namen, oh die andere (nieuwe) naam is nog minder voorkomend, zucht. Daarom twijfel ik... Kan ook TE zijn, he. Ken wel iemand met een kind met deze naam. Heb haar een pb gestuurd wat de ervaringen zijn!

Vlekkengek, hoe gaat het met het zoeken naar je ei? Test wel positief vandaag?

8. Funnyfant

Quint; wij willen ook wel helpen hoor :p;)

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Quint: Niet te veel twijfelen! Straks de 2 namen op een kaartje in een mandje en M een kaartje laten trekken :p

Rasp: de vlag kan uit!!!!!!!!!!!!!! HEERLIJK voor je!!!!!! Eindelijk zonneschijn inderdaad!!:)
    Bah, lekker goor van ML! (is dat zo'n watje? :p)

Finn: ook voor jou een grote vlag!!! Wauw, slimme zet, goed dat je gebeld hebt!!!! Dat geeft vast heeeeeel wat meer rust!

Giraf: oeh, zag dat je ook veel stress hebt met I, sorry was niet bij me blijven hangen. Hoop echt dat de ost gaat helpen! Is zo geen doen voor jullie zeg!

Nemo: ohh meid, geniet vandaag even van je rust!! Enne.....7.3 weken zwanger!!!!!!!!!!! Jihoe!!

Vlek: hoe is het meisje? Nog een test gedaan vandaag? Hopelijk nem je snel van deze onzekerheid af!! Ik denk aan je....

10. giraf

giraf Niet meer actief

*breekt even snel in tussen het stofzuigen en de was ophangen door*

HOERA VOOR HUISHOUDELIJKE HULP VOOR FF!!! TERECHTE HULP NA LOODZWARE TIJDEN!!!

HOERA VOOR RASP-BABY DIE EINDELIJK GEDRAAID IS!!!!!

*breekt weer snel uit: aardappels schillen*:)

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    ooooh wat een goed nieuws !!!!!!!!!!!!!!! rasp haar beeb gedraaid en FF krijgt hulp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

giraf, veel succes met je meiske, hopenlijk snel resultaat bij de ost, 12 okt toch ??

nemo, neem lekker je rust meid, niets aan als je auto weer kapot is, maar je huis even voor jezelf is ook wel heel lekker.

vanmorgen om 9.00 een test gedaan, was wel iets donkerder dan gister maar nog niet te :(, dadelijk weer een testje want had vandaag wel heel erg last van mijn buik.
    vanavond het maar weer even gezellig maken.
    ik baal er zo van, wil net als jullie lekker over zwanger zijn kunnen beppen, maar weet ook wel dat ik niet moet zeuren, er zijn genoeg anderen die het veel zwaarder hebben.

12. Funnyfant

MEiden: Thanks!!! Ben erg opgelucht :)

Vlek: WAAAAAAAAAAAAAt zeg je me nou????????????? Jij heb ALLE reden en recht op de wereld om te "klagen" wat je helemaal niet doet trouwens!
    Dat is ook mijn wens dat je ook lekker zwanger mee kan beppen! Oh meid ik snap heeeeeel goed dat je baalt van je testjes. Ik wou dat ik je kon helpen liefie. Dikke kus!

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieverds ik heb niet bijgelezen, erg druk en net heel de middag overblijf cursus gehad! nu eten koken, daarna puzzelen met babyfoon want ik hoor alles behalve sem, meestal de parkeergarage welk kanaal ik ook op heb staan!
    daarna net 5 kijken:D

fijn ff dat je hulp krijgt en dat rasp baby gedraaid is, super:D

knuffels

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    hallo lieffy's

@FF, oooh maar dat is heel fijn beetje extra hulp, hoop idd dat het snel komt.

@Giraf, dat I nog steeds snachts zo slecht slaapt, hoop dat de oseopaat wat voor je kan betekenen. wij hebben hier ook zo'n periode gehad toen ze kleiner was en legde we haar in bedje bij ons en later nog een periode had ze honger snachts denk groeispurtje maar het is idd ze belastend de gebroken nachten.

@Vlek aaah meid tuurlijk mag je klagen het is een zware periode zo aan de pillen vraagt al veel van je, en vaak zijn er weinig mensen om je heen die je echt snappen en blijf je er zelf mee zitten. dus ik zeg lekker klagen. en ja vanavond nog maar eens een gokje wagen he.
    hoe is het nu met S wel weer helemaal opgeknapt?

@Merel, fijn dat JK lakker lacht in de Pac.co zeg maakt je als mam ook blij he. 2 weken aan de pil alweer ik mog nog even wachten dus op spiraal.

@Rasp, Super!!!!!!!!!!!!! wat een fijn bericht zeg de baby ligt goed. en die ML toch (als ie maar bij de bevalling niet alles onder spuugt!!)

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    @FF, oh ja kreeg ik ook de para-codienne, hielp idd beter dan gewone vooral voor de nachten je word er een beetje doezeliger van.

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Ha meiden,

Ik kom ook even binnenvallen na en druk weekend.

Rasp, super fijn dat je beeb goed ligt!!! Hoeraaa!

FF, ik ben blij te horen dat je hulp krijgt! Super fijn!! En hoera voor de 36 weken!

Vlek, jij mag echt wel "klagen"!!! Daar heb je alle reden en recht toe! Wij zijn er om naar je te luisteren en te steunen!
    Heb je nog ene testje gedaan? Bij twijfel of het posi is kun je altijd een foto plaatsen dan gluren we met je mee!

Nemo, D is weer opgeknapt? Balen van de auto zeg..

LM, waar blijft die baby nou?!?:p Ik ben zoooo nieuwsgierig!!

Giraf, ik hoop dat de osteopaat iets voor I kan doen. Arm meisje!

Quint, wij hebben ook getwijfeld tussen 2 namen. We hebben toen een week lang de ene naam gebruikt en de week erna de andere naam. Dat maakte de keuze een stuk makkelijker.

Merel, wat een super mooie engeltje is dat!! Echt zo lief!

De rest *zwaai en knuf*

Gisteren op verjaardagsbezoek geweest bij ons neefje. Hij is 3 geworden. En 's avonds kraambezoek gehad. Vandaag zijn mijn ouders op bezoek geweest. Ze zijn net terug van vakantie. Paps zag er een stuk beter uit, vakantie heeft hem echt goed gedaan.
    Vanmorgen naar het cb geweest met L. Ze weegt nu 4040gr. Ik heb nog gevraagd over het poepen maar andere tips dan ik al heb geprobeerd hadden ze niet. Als ze er last van blijft houden evt van voeding veranderen. Maar ze dacht dat dit gewoon haar ritme is.

17. Funnyfant

MAibletje!!! ha wijffie!! Wat fijn dat paps er goed uit zag! En lekker druk en genieten dus :) Ken je kindicol? Dat mag al bij baby's... Knuffel !!

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    @maible, zo druk weekend geweest dus, en de eerste keer CB achter de rug, maar L doet het goed zeg. en ja poepen na 2 weken wou dat hier ook niet en kreeg T er last van meer spugen en om de 3 dagen en zo en dan snoeiharde poepjes dus wij zijn over op Om.neo voeding en sinds die tijd elke dag de broek vol!! bij F was dat ook zo, alleen ze gaan er wel veel scheetjes van laten hahaha ach als ze maar poepen he.

Heb je nog foto's van L, ben wel nieuwsgierig!!:p

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Maible: had ze nou ook last van krampjes? (doordat ze slecht poept?)
    Ik geef Jk infaca.col. Ze heeft eigenlijk geen erge krampjes gehad, maar gaf het Jp ook en is meer voorzorg. Meen wel dat ze meer kreunt als ik het paar keer vergeten ben, dus volgens mij werkt het wel.
    Kindi.col heb gelijk gekeken! Ga ik voor Jp kopen denk ik. Eens kijken hoe dat werkt!
    En....vanmiddag een positieve poep-ervaring met Jp gehad!!
    Hij kwam ineens naar mij toe en zei: Mama ik moet poepen! Ik ga even op mijn plekje staan!
    (Zijn plekje is hangend over de draaistoel in de huiskamer.)
    Ik zei: toe maar jongen, doe dat maar effe!
    Ik dacht da's een grapje van 'm, maar nee hoor, hij ging direct poepen!! Zo knap! Niks vtvt klagen over buikpijn!
    Tja, voor jullie zal het simpel klinken maar voor mijn manneke een hele vooruitgang!

20. Funnyfant

WAUW wat goed Merel!!!! GOEDZO Jpie!!!! Ja ik las over kindicol in een wij jonge ouders ofzo, gisteren!

Share This Page