vanmiddag weer een test gedaan, nog minder dan de anderen, CB was ook neg terwijl ik zo'n pijn in mijn buik heb . foto heeft weinig zin geloof ik, is allemaal zo negatief al wat . nou ja we gaan gewoon verder merel, wat goed van jp !!!!!!!!! klasse ! zo S ligt al vanaf 18.00 in bed, ze was helemaal op. dadelijk even de kalfjes voeren en dan douchen en lekker voor de tv hangen !!
@vlek, huh raar hoor idd terwijl je pijn in de buik hebt, lekker de beestjes verzorgen en daarna je zelf he!!! lekker voor je favo programma's @Merel, oooh heel goed van JP zeg fijn he, de angst ook een beetje weg maby nu. maar super zeg en vooral voor JP en ach ieder heeft zijn plekje toch (hier word het ook altijd hangend voor het raam gedaan heel stil word het dan) @zo noiu de kindjes hier liggen weer op bed!!! ben moe jeetje F is echt aan het peuterpuberen, ze had maar even de voordeur open gedaan er waren kindjes aan het spelen buiten. en nog meer van zulke streken vreet ze uit. Maar........ F heeft vanavond een plasje op het potje gemaakt, oh ben zo trots dus ML en ik hebben als een gek staan klappen en springen
Vlekkie: Meid wat raar ??? Hopelijk snel duidelijkheid... Knuffie! Meis: Hihihihihi boefjes! Knap hoor op t potje!!!
meiden... morgenmiddag gaat me pa met me opa naar het ziekenhuis, hij blijft vreselijke jeuk houden aan zijn benen...
finn; mijn banner niet zichtbaar, ik zie hem wel gewoon tja ik heb echt geen idee wat het kan zijn...
Zo Goedeeeemoooorgen!.... Wij gaan zo naar de KNO met Finn (controle), daarna gaat hij naar het KDV en moet hij voor het eerst sinds maaaaaaaanden daar slapen.. Oh oh.... Vind t wel zielig..
Goedemorgen Zo het is hier een rustig avondje geweest zeg, ook wel eens fijn niet pagina's terug lezen alhoewel dat ook wel weer heel leuk is. @FF, succes bij de KNO en F slapen bij de kdv ach joh komt vast helemaal goed. (mama er meer pijn in de buik van of niet??) @wolfje, beterschap met je opa hoor @iedereen een fijne dag, en dat we maar weer lekker mogen kletsen!!!
Goeiemorgen dames @FF, succes met F.inn en hopelijk gaat het helemaal goed met hem vandaag op het KDV. Probeer er niet te veel aan te denken he, anders heb je zelf niks aan de dag. @Meis, wauw wat geweldig dat F. een plasje op het potje gedaan heeft, kan me voorstellen dat je dan reuze trots bent!! @Vlek, he wat een gedoe met die ovu testen zeg! Hopelijk dan vandaag maar een knaller van een test. Gelukkig wordt er wel geklust want misschien krijg je ook wel gewoon geen knal test he. Ben benieuwd hoor! En lieverd jij stelt je niet aan hoor, je mag echt wel klagen hoor, je hebt alle reden toe en jouw problemen zijn net zo erg als andermans dingen hoor, knuffies! @Wolfje, hopelijk is het iets onschuldigs wt je opa heeft, sterkte. @Maible, wat fijn dat de vakantie je vader goed gedaan heeft en dat doet jou natuurlijk ook weer goed. En volgens het CB moet het goedkomen dus, nou dan kun je daar vast en zeker wel op vertrouwen. @Merel, joepiedepoepie (heel toepasselijk dacht ik zo). Kan me goed voorstellen hoor dat dat erg veel voro een moeder betekent, t is geen kleinigheidje als je kind ergens mee zit. Wel lastig dat de BV steeds zo schommelt, wordt je onzeker van lijkt me. Sterkte ermee. @LM, ooh meid het wordt steeds spannender!!!!!!! Ik vind dat je baby vandaag moet komen!!! @All, het wordt me niet echt gegund dat ik achter de laptop zit, er trekt iemand aan mn arm. Dus ik ga maar weer! Hier alles prima hoor!
ja super he, ja ben heel trots, vanochtend wou ze er al weer op. helaas zonder resultaat ach geduld. maar vind het zo knap. en fijn dat bij jou alles goed gaat, nog harde buiken gehad? Ga V maar eens even lekker aandacht geven en knuffel (hier wil er ook weer een de fles)
Ik meld me even Nog steeds rustig hier dus verwacht vandaag wederom niets. Trouwens, we hebben gisteren geprobeerd de klossen onder het bed te doen maar die passen dus mooi niet We hebben acht poten en in het midden zitten 2 poten naast elkaar die niet op 1 klos passen en er passen ook geen 2 naast elkaar...........dus geen bed op klossen voor ons.
Hoeraaaaaaa!! Rasp 36 weken!!! Gefeliciteerd! Finn ging heel vrolijk naar het kdv, lekker spelen, lachen, geen traantjes niks. Komt helemaal goed! En anders slaapt ie gewoon niet Meis: Zeker knap van F!!! Oh en uhm Rasp is 10 weekjes verder LM: Oei lastig! Volgens mij ben je nu verplicht een bed te huren, want je bed moet op een bepaalde hoogte staan... Succes! Ik hoop dat je vannacht mag beginnen Hier; JIPPIE!!!!! Finn hoeft niet meer terug naar de KNO!!!! Na 2 jaar, 12 oorontstekingen, operatie:buisjes er in, ontsteking:buisjes er uit, en alle ellende gaat het helemaal goed met meneer zn oren!!! Ben zo blij!!! YESSSS!!!
@Ff, dank je wel en wat fijn voor jullie dat F.inn niet meer heen hoeft en wat is het ook een stoere vent he, komt helemaal goed met hem vandaag en inderdaad, een keertje niet slapen is ook niet zo erg. @Lm, dank je wel! Wij hebben ons bed de vorige keer ook niet op klossen gehad maar een matras extra op het bed voor de bevalling en tijdens de kraamweek moest manlief het bed verschonen. De kraamverzorgster mag de werkzaamheden aan bed wel weigeren als het bed niet op goede hoogte is. Wij hebben nu andere klossen waar ons bed wél op past. Daar passen wel 2 poten naast elkaar op dus kan ook voor boxsping. Je mag ook lege bierkratten gebruiken trouwens, die zijn ook goede hoogte! @Meis, dank je maar inderdaad 10 weekjes verder hihi.
@FF, laat maar lekker doorrommelen en dan vanaf zondag echt los gaan! @Meis, oh ik heb nog wel harde buiken hoor, dagelijks meerdere maar dat hoort er nu bij he. Ze doen ook af en toe al lekker zeer hahaa, leuk zo'n reminder om weer even te weten hoe het straks weer gaat voelen. ai!