De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik gebruik de C.erazette pil, 'speciaal' voor de BV. Weet dat de bv daar toch ook ietsje van terug kan lopen, maar had dat na 2 weken niet meer verwacht.
    Die pijn en plek heb ik al 2x eerder gehad nu en bij Jp ook 2x. Gelijk leeg gekolfd en warme kruik erop en gemasseerd. Zometeen kolf ik hem weer leeg. Vammorgen heeft Jk hem leeggedronken, maar deed erg pijn! Trekt van de plek naar de tepel, niet echt fijn.
    Pijn zal zo tegen de avond wel minder worden schat ik zo in.
    Thanx voor het meedenken meid!!

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Rasp: Bedankt voor het goede idee! De tosti's waren lekker!

Dames die aan de slag gaan: Succes!
    Ik ga zo even een mooie J borduren op een leuk stofje ;) :p
    Daarna ga ik de tweedehands reiswieg in bad wassen. Ga niet over de rand hangen hoor, ik ga in mn ondergoed in bad staan.
    De MC heeft altijd in plastic gestaan op zolder. Moet ik die nu wassen? Wat hebben jullie met die spulletjes gedaan? ;)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hm, lastig Merel, je doet in ieder geval alles wat goed is!! Zit je bijna in je stopweek? Dat je ongi moet worden? Ook dat kan invloed hebben op je BV, ook op de smaak. Toen ik weer ongi werd deed V.era ook erg onrustig aan de borst.

4. raspberry

@FF, ik zou de maxicosi alleen wassen als hij muf ruikt maar anders niet hoor. Wat een werk!!! Je kindje ligt er toch niet bloot in dus maakt geen contact met de huid.
    Succes met je werkzaamheden en onze tosti's waren ook lekker!!

5. Funnyfant

Rasp: Nee hij stinkt niet. Ruikt neutraal. Misschien alleen ff het voetenzakje... Maar ook dat is schoon en ruikt niet. Is allemaal handwas :(

6. raspberry

Ja daarom, wat een werk als je alles met de hand moet doen, wat ik overigens niet heb gedaan bij mijn vorige maxicosi hoor, gewoon alles op een kort programma in de masjiene!

7. raspberry

Trouwens, nog even de kakwangen en een voet van onze baby voor jullie!

8. raspberry

And the belly vandaag 36 weken!

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nou.....dit is een strip met 28 pillen, je slikt dus gewoon door. Maar deze hoofdpijn voelt wel aan als ongi hoofdpijn.....mijn nek zit ook beetje vast dus kan ook daardoor komen....
    Heb de pil nu 2 weken gebruikt, maar bij Jp nooit last van gehad, en kan dus ook niet ongi worden middenin die strip....
    Vreemd allemaal. Misschien maak ik het allemaal in mijn hoofd spannender dat het is?

Gave fotos van julli uk! Heerlijke wangen!!

10. raspberry

@Merel, tja ik weet het ook niet meid, lastig is het wel!!
    En ja wat een wangen he, dat beloofd wat haha!

11. raspberry

Nou heeft V.era ook vanaf het begin wel een bolle toet, haar wangen trilden altijd al mee in de kinderwagen en nu ze loop trillen ze ook nog lekker mee hahaha, dus die heeft ook goeie wangen!

12. Funnyfant

Oooeeee wat een heerlijke wangen!!! :D:D:D Die had Finni ook op de laatste echo :D:D:D En 2900 gram, ik weet echt niet of dat al veel is :) Maar wat een lekker mupke! Ik wil ook weer zo'n dikkie hihihihihi

13. Funnyfant

WAAAAUUUUW mooie buik ook!

14. raspberry

@FF, lekker he zulke wangen, 2900 gram is wel normaal hoor maar als je bedenkt dat L.isa maar 3000 was bij de geboorte met dik 40 weken.......

15. raspberry

Dank je Finnie!!!!!

16. raspberry

Zo, ik ga weer terug naar de badkamer, hahaha ik maak hem in etappes schoon, steeds weer even een korte pauze....

17. Funnyfant

Hahahaha goed bezig Raspie! Ik heb net die reiswieg schoongemaakt en heb even pauze. puf puf. :p
    Toch wel een fris idee dat de beeb in een schoon mandje ligt straks ;)

18. Funnyfant

OMG!!!!! Wordt ik net gebeld door die zorginstelling die voor mij op zoek is gegaan: Hebben ze met pijn en moeite iemand gevonden die iedere woensdag mij komt helpen. Een oudere dame die voor een poetsbedrijf werkt dat ook kinderopvang regelt... Of ik er dan bezwaar tegen had dat ze van 's ochtends tot einde middag bij me zou zijn. (Nou nee, dat was juist de bedoeling. ) Want ze moet iedere woensdag 100 km rijden!!!!!!!! Oh HELP ik vind het toch wel eng hoor, zo'n oudere dame in mn huis :) DE HELE DAG!!! Nou ik vind van 10:00 tot 16:30 lang genoeg hoor!! Finn slaapt meestal uit tot 9:30. dan ga ik 's middags mee rusten met Finn denk ik en dan gaat zij wat poetsen. verder tsja hopelijk gaat ze veel naar buiten met Finn! :) IIIEEEE toch wel eng hoor!

Hebben jullie tips om zo'n dag door te komen?

19. raspberry

@FF, och jeetje, een oudere dame, tja beter iets dan niets he. Maar een vlotte jonge meid was gezelliger geweest misschien.....
    Maar hoe kom je zo'n dag door.....tja....moeilijk liefie. Ik denk inderdaad dat ze lekker met F.inn naar buiiten kan en boodschappen doen voor jullie en dan 's middags inderdaad poetsen als jullie op bedje liggen. En 10 uur 's morgens beginnen zou vroeg genoeg zijn ja, kan je meteen even beginnen met een bakkie koffie en heb jij tijd om even bij te komen voordat er iemand voor je deur staat.

20. Funnyfant

Ja precies.

10:00-10:30 Koffie drinken
    10:30-11:45 Spelletjes/spelen met Finn of naar buiten met m.
    11:45-12:30 lunch
    12:30-14:30 Finn en mama naar bed. wat HH klusjes: Even beneden doekje er over, stofzuigen en dweilen. (Rasp: Is dat ongeveer 2 uur? Ik heb maar een klein huisje:p) Of alvast koken?
    14:30-15:00 fruit eten, puzzeltje.
    15:00-16:30 Spelletjes/spelen met Finn of naar buiten met m.

Zoiets??????

Deel Deze Pagina