De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hahahahhaaha zoooo schattig! En ja: Ze zijn echt voorbestemd aan elkaar :p:D:D:D::D

2. Funnyfant

Aaaaaaaaaaaaaaah zo lief!!!!! Kussie!!!

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Nog niks, okee.. check..
    Nieuw rooster op school: korte pauze van 15 minuten om 11:25 en langere pauze van een half uur pas om 13:40!!! Heb nu al honger!

4. Funnyfant

Een Finnemandje dus :p:p:p:p:p:p

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Madeliefy, jaaaa niet normaal he hoe snel dat gaat! Gister kregen we dus visite...zal even een foto in mijn album doen, want je kijkt je ogen uit!

N. is dus 2 weken en 5 dagen (foto van gister) en D. de andere baby is al 8 weken! We waren allebei (op 4 dagen na) tegelijkertijd uitgerekend, maar hij werd dus al met 33/34 weken geboren..had ik nog verteld hier toen....maar moet je eens kijken naar die foto nouuuu niet normaal hoor en in het echt was het contrast nog erger!

@Finny nee joh gekkie dat weet ik toch, maar ik wilde het graag even zeggen zodat je/jullie wel weten dat het absoluut geen onwil is hoor en soms voel ik me zo schuldig dat iedereen zo met mij mee heeft geleefd en door die stomme bevalling enzo ik niet eens goed kon reageren en dat ik nu door de drukte niet zo goed met jullie mee kan leven en daar voel ik me vaal schuldig over eigenlijk :) :(

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Of hij is homo dan is hij voorbestemd aan Daan :D:D:D:p

7. Funnyfant

Oe wat laat :( dan maar snel zwanger worden, dan mag je eten wanneer jij dat wil!!!! ;):D:D:D:D

8. Funnyfant

Doortje: Ik mag van jou ook geen sorry zeggen voor dingen waar ik niks aan kan doen, dus jij mag je ook niet schuldig voelen!!! We zouden het alleen maar erg hebben gevonden als je jezelf en je kids had tekortgedaan voor ons!!!!!!!!! Nee meid, het is gewoon goed liefie. :):) KUSSSSSSS

WAAAAAAAAAAAAAAAAAH wat een verschil!!!!!!!!! Niet normaal!!!!!

9. Funnyfant

Hahahaha Nemo: Das goed :D

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hihiiiii jah!:D:D

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Leuke foto!! Maar eh, die andere was natuurlijk wel te vroeg geboren..dus ze schelen dus eigenlijk niet zoveel qua leeftijd. maar het ziet er wel maf uit!haha! Je zou eerder andersom zeggen! Wat een heerlijk gezond mannetje heb je!

12. raspberry

@Doortje, je hebt zo'n mooie zoon!!! Wauwerdewauw zeg!!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wat een weertje trouwens..blegh! Niks geen mooi najaarweer...! het is echt al herfst gewoon...

14. raspberry

Zo, ik ga weer wat doen!! Man ik laat me ook weer compleet door jullie afleiden he!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zo even kaartje voor Meis geschreven (had geen kaartje ontvangen, maar begreep al dat er iets mis was gegaan :D)

Hoor net dat een oud leerling is omgekomen bij een ongeluk...........altijd sneu zo'n jong leven.

16. raspberry

Nou, hier ook harde wind en regen, bah!! Maar er komt nog wel mooi weer aan de komende weken schijnt.

17. Funnyfant

Hahahahahah Rasp: We zijn gewoon zoooo leuk! Maar ik moet ook zo gaan strijken hoor ;)

LM: Ja volgens mij wel, want er zijn er meer die geen kaartje hebben gehad. Echt jammer voor Meis en ook voor jullie :(

18. raspberry

Ja, jammer inderdaad, ik heb ook geen kaartje ontvangen. Miischien kan Meis er een foto van maken en in haar album plaatsen....ben wel nieuwsgierig natuurlijk!

19. Funnyfant

Oh wat erg LM. Getsie dat is indd altijd erg... :(

Ik moet eerlijk zeggen dat ik t wel lekker vind. Pffff die hitte was ik echt moe :)

20. Funnyfant

Oh ja: Strijken jullie alles voor de beeb???? Ik alleen katoenen jurkjes, gekreukelde broekjes en lakentjes :) Oh ja en ik zal mn ooit witte hydro-luiers ook maar strijken voor de beeb :p

Deel Deze Pagina