Nou in 2 uurtjes kun je wel wat meer schoonmaken als dat hoor. Ze kan ook de wc elke week even lekker goed doen of de badkamer toch? En strijken misschien? Geen idee wat tot haar taken behoort..... Maar verder lijkt dat me een goed dagprogramma toch?!
hoi meiden ik ga zo bijlezen hoor... hier net leuke viooltjes gekocht voor in de plantenbakken aan de muur... vanavond komt er iemand om de verzekeringen na te kijken...echt geen zin in!~ Morgen dus babypark en dan op kraambezoek Knuffels
oh ik heb al even gekeken op internet maar ws mag ze geen wc en badkamer doen......maar goed er blijft nog genoeg over wat ze wel kan doen en dat kan je gewoon 's morgens met haar overleggen toch? Boodschappen doen en koken lijkt me ook wel ideaal.
ff; fijn dat alles goed gaat met F.! Hier wel de bekleding goed gesopt... en voetenzak gewassen ,ruikt toch weer wat frisser vind ik dan... rasp; ja jij alweer 36wk! mooie buik! LM; nog steeds alles rustig...nou wij wachten (geduldig?) af... vlek; oh meid eitje groeit zo te lezen goed, hopelijk snel posi ovu test! lekker door klussen meid en veel plezier met paardrijden! giraf; beterschap daar en sterkte met oma! banner; ik zie hem wel maar niemand dus van jullie...? zal zo ff kijken voor een andere site dan maar... merel; ik vind het super goed van je dat je doorzet met bv, maar het moet niet koste van jezelf gaan he? ook met fv worden ze groot! knuf meis; s6 met de was all ;knuffels
Ik ga naar de winkel met V.era. Boerenkool met spek en worst staat er bij ons op het menu vanavond! Mmmmmm. Tot strakkies!
Buurmeisje is bevallen van een zoon Tij.me !! Dat is die ene die dus gestript is met 37 wk grrrrrrrrr
Even snel, ik zit bij de kapper....folies net in mijn haar zitten....en ik krijg op dit moment thuis een tante op bezoek, oeps! Na ja, is zus van mijn moeder en die past nu op. Jammer dan, had gezegd dat ik niet wist hoe lang t duurde....maar haat dat als ik steeds op de klok zit te kijken.... Finnefant, ik zou zeggen; begin maar op zolder en werk maar naar onderen! Ha ha Als ze klaar is stuur je der maar door naar mij. X
finn; gefeliciteerd! merel; oeps... ach nu eerst je haar mooi laten maken en straks gezellig thuis maken met je tante!
Hahahahah ja maar Merel dan zit ik zo op die 10 uur huishoudelijk werl die ik PER JAAR heb... Dus helaas Beetje leuk indelen hahaha. En als Finn slaapt kan ze boven niet poetsen hoor. Oh ja ik haat dat ook! Maar ach je mams heeft er straks al lekker de stemming in zitten dus kun je lekker aanschuiven bij een goede sfeer