wolfje, geelzucht, eigenlijk geen idee of dat schadelijk is voor jou. ik zag jou banner wel hoor, die andere ook, deze is ook heel mooi !! rasp, meis en ik gaan elkaar idd ontmoeten, wil T wel even van dichtbij zien . boerenkool mmmmmmmmmmm lekker !! FF wat vervelend dat ze de hele dag moet komen, zo zit je idd snel op 10 uur . merel, oeps ach lekker toch, kan ze eerst met je moeder beppen en jij later mooi geknipt aanschuiven. hierbij een foto van de ovutest van vandaag, is al een stuk donkerder dan dat ie geweest is, dus ben wel opgelucht ws is mijn ei gewoon later
@Wolfje, geelzucht mijn broertje heeft het gehad, opgelopen in spanje maar valt onder Hep A virus, en wij als gezin zijn toe allemaal in geent er tegen omdat we veel in contact stonden. zou even de HA bellen hoor. @Rasp, heel goed met pauze's soppen, en ja Vlek en ik gaan meet&greeten @FF, ik heb maxi cosi wel gewassen(mijn moederdan he) en voetenzak doe ik in de wasmaschine op 30 graden kleine programmatje. maar jij heb ook lekker de nesteldrang te pakken. was bij mijn vriendin zaterdag die is een dag later als jou uitgerekend nou die was ook flink aan de slag geslagen hahaha moest er wel om lachen (maar had het zlef ook hoor) Wel super dat je nu hulp krijgt maar komt die vrouw zo ver weg jeetje, ach en komt wel goed gewoon even op je af laten komen. relax!! @merel, echt vervelend dat het zo'n pijn doet de BV en ja wie weet gaaat het volgende voeding al snel beter. maar jij zit dus bij de kapper even met ons mee te lezen zie zo voor me hoe je daar zit met je hoofd vol van die folie dingen hahaha grap jas.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH Vlek die is moooooooi!!!!!! Wat heb je m mooi gemaakt meid! Ik ben jaloers!!!! Testjes: Is de onderste van vandaag? Ja wordt zeker wel donkerder. duim duim duim!!!!
@Vlek, wat een super geweldige en mooie kast!!! Ik ben hartstikke mega jaloers!!!!! Helemaal mijn smaak!! En die ovutest wordt wel positief hoor, komt er aan! @Vlek en Meis, wat leuk dat jullie gaan meeten!!!! Laten jullie ons weten hoe het was?! @Merel, nou dan ziet je tante je zo wel op je mooist!!! Even de tijd en aandacht voor jezelf is belangrijk, goed van je hoor! @FF, wat leuk dat je buuf bevallen is! Leuke naam heeft het jochie!
@vlek, volgens mij is je ei hartstikke onderweg, vandaar de buikpijnen kan nog wel iets erger worden als het ei echt gaat springen kreeg dan beetje krampen. (had je ook van die prgesteron medicatie gekregen??voor asl je ei gesprongen is?? doen ze niet altijd maar mijn gyn zei baat het niet schaat het niet.)
zometeen oefenen op fysio. Nou ik ga niet meer stoppen met HB's hoor! Dat t maar doorzet! Vlek en Meis: Oeh spannend! Leuk hoor samen meeten
bedankt voor jullie lieve reacties. rasp, heb er idd ook een barokstoel bij, als alles af is zal ik t resultaat wel spammen. meis, nee krijg geen extra medicatie, had er ook nog nooit van gehoord moet ik eerlijk zijn. misschien later als clomid niet aanslaat ? als ik de bijsluiter lees lijkt het wel vergif, maar de gyn schrijft 'm voor alsof het asprine is , zit ook helemaal geen controle op vanuit het ziekenhuis, heel vaag allemaal.
ja idd het is wel vaag, en ze schrijven zo maar wat voor zonder verdere controle te doen. maar ja het is net vergif je lijf gaat helemaal op zijn kop. doen maar rustig aan dan he. Mais er al af.??
FF Hoe is het gegaan met F op het KDV? Heeft hij nog geslapen? Bunder Ik dacht altijd dat dat dieren betekende Rasp Gaat goed met je nesteldrang he... Mooie foto's! Meis/vlek Leuk meeting! Wolfje Durf het ook niet te zeggen of geelzucht 'gevaarlijk' is voor je nu...
lieve meiden mijn opa is met spoed opgenomen, hij heeft ook iets bij/ in zijn gal... het zijn geen galstenen, maar morgen ctg-scan... morgen komt me tante en overleggen wat we met oma doen... zij is dementerend en kan niet lang alleen zijn... Knuffels
Giraf, hoe was het bij oma? Hoop dat ze snel naar huis mag. Wolfje, sterkte met opa, lijkt me zwaar voor jullie. Rasp, mooie foto's van jullie baby en van je buik! Vlekkengek, oh wat een mooie kast, zeg. Echt mooi, hoor. En ik denk ook dat je je ei binnenkort krijgt, gewoon blijven testen en ondertussen oefenen!!! Komt goed. LM, ben je aan het bevallen??? Finn, fijn dat die oude dame jullie komt helpen! Kan ook heel gezellig zijn! Merel, sterkte met het overwegen of je gaat stoppen met bv. Je moet je absoluut niet slecht over voelen als je stopt, je welzijn is heel erg belangrijk en Jk heeft hoe dan ook al 2 maanden bv gekregen, vind ik al knap, echt waar!
Wolf: Sterkte meid, met alles Spannend hoor Giraf: Ja was heel goed gegaan! Hij had wel lang in bed liggen kletsen (denk met zn nichtje) en had een uurtje of zo geslapen. Niet veel, maar ik ben al blij dat ie niet had hoeven huilen!!!! Mijn zoon wordt groot! Hoe was het met oma gegaan? is er al nieuws, of duurt het weer zo lang? Quint: En? Ben je al uit de naam? Je hebt nog effe he meid Ja nou het is de vraag wie het wordt, want die vrouw kon niet op woensdagen zeg maar. Ze belden straks of het ook vrijdas kon. Ik zeg: Nee, voor de rest heb ik alles geregeld. Toen vroeg ze of t erg was dat ze volgende week pas kwam. Dat vond ik niet zo erg, maar als ik wilde dat ze deze week toch vrijdag kwam, mocht ik gewoon nog bellen. Maar even een weekje voorbereiden mentaal is ook wel fijn. En mn zus kan het vrijdag doen, dus ik heb alleen morgen. Zo Fysio was heel heftig zeg! pfffff. Ben ook door de voorweeën en HB's doorgegaan. Misschien helpt het iets? Vlek/Meis; Jeetje dat clomid klinkt wel heftig zeg!! Sterkte Vlekkie! Hopelijk maar 1 ronde nodig meissie
Finn, sterkte en succes morgen zonder hulp Jammer dat ze niet kon maar volgende week krijg je zeker iemand? Wel een beetje spannend dan! Nee, ben nog niet uit, hoor. Al zou ik het liefst de naam vast hebben staan.