Nou dit zijn ze dus, beetje paars/bordeaux kleur. Maar ik hoop dat ze misschien begin volgend jaar nog een paar leuke laarsjes kan hebben of ik koop er nog een paar hippere veterschoentjes bij voor af en toe.
@rasp, hahaha nou die blokjes zitten wel heeeeeeeeel ver verstopt hoor!! Maar leuke schoenen hoor, F hadvorig jaar ook zoiets van Bar.dossa. maar die heeft ook van die moeilijke voeten lekker breed en hoge wreef idd (vroeger moest mijn moeder speciaal schoenen voor mij bestellen kon alleen extra brede Ren.ata's aan, heel sexy) ach als ze er maar goed op lopen, maar paars vind ik altijd helemaal leuk kan je goed met alles combineren vind ik. paar hippere schoenen kan altijd nog toch.
@Meis, ach ja dat is ook zo, ze is ook nog maar 16 maanden he, kan er ook nog niet te veel van verwachten, ze loopt pas sinds 3 maanden. Die hippe schoenen komen er vast wel!
ach daarom als ze maar schoenen hebben waar ze goed op lopen dat is nu toch het belangrijkst. en als ze zelf kunnen kiezen dan gaan ze toch voor **Bling** F is net een ekster, maar ik vind het nog niet goed hahaha.
@Meis, hahahaha ja blingbling inderdaad, nou dat hoeft van mij ook niet hoor! Ik vind die lelly kelly schoenen ook zo vreselijk. Schoenen met een hakje, hoe komen ze er bij. Daar gaat V.era echt niet op lopen als ze groter is, belachelijk vind ik ze.
Ik vind ze schattig Rasp!!! Echt lief Leuke kleur ook! En neeeeee Lelly-Kelly's zijn BLECH! sorry als ik iemand beledig En hakken bij een kind: DUH natuurlijk niet!
idd hakjes, nou als ze 18 is valt er over te praten hahaha en die lilly kellys oooooh vind dat echt geen schoenen, Gypsy ten top. ach ja er zijn mensen die het mooi vinden en dat is helemaal goed hoor. maar hier niet. @Rasp, ken je het merk Develab? is NL merk en die hebben hele brede schoenen en ook voor hoge wreef. F heeft daar nu zomer schoen van gehad. blijven ook heel mooi.
@Meis, nee die ken ik nog niet maar ik zal het onthouden, bedankt voor de tip. @FF, dank je, ja ze zijn ook best schattig hoor en mijn mooie meid staat alles haha.
Develab zijn zoooooo stoer!!!! En echt mooi en goed! J van LM heeft ze ook! Rasp: Ja daar heb je gelijk in! Jouw kleine knapperd staat alles
vraagje; ben op zoek naar nog een pacco doek, heeft of weten jullie iemand die er 1 over heeft en wel van af wil?? was me gek inmiddels. puckababy is voor die Houdini van mij niet genoeg.
Oh my god Finn!!!Die zijn echt te gek!!!! Supermooi! @Meis, nee sorry, ik kan je niet helpen aan een pacco.
Jammer Finn, gemist Ha liefies, ik zwaai weer vanaf mn werk. heb hele korte maar drukke pauze, dus prop mn brood snel naar binnen. Heb het steeds zo druk met vanalles, dat ik 's avonds echt als een dooie neerval. Ik neem even de tijd voor mezelf en ML en ben snel weer als vanouds terug!!! Dikke kus!!
Nemo: Lekker toegeven aan de vermoeidheid! Wij gaan nergens heen en spendeer je energie indd maar lekker aan je gezinnetje! Tot snel liefie!!
lieverd, ga nu naar het zkh opa gaat zo door de scan, hoplijk snel meer duidelijkheid... knuffels xxx
@nemo, meid idd je meot je energie lekker aan je mannen geven en rust voor jezelf nemen. wij beppen wel verder Xx