@Merel, aaaaaaah wat een prachtig meisje! En wat is haar huid nu inderdaad goed zeg! Die uitslag is altijd even een vervelende periode he, zo jammer maar gelukkig ook heel snel weer ok! En fijn dat je achter je keuze staat voor nu en goed dat je het bespreekbaar maakt hoor, is heel belangrijk dat je er niet alleen in staat. Lekker zo door gaan eerst! @Maible, ik moet je verhaal nog even lezen, ga ik zo doen!!
Maible, wauw mooie bevalling en prachtig meisje! Word altijd emo van bevallingsverhalen en ondanks de pijn heb ik zin in de mijne!!
Oh ik ben zo warrig! Merel: Wat goed dat je die keuze hebt gemaakt en het overlegd hebt met de HA! Superknap van je en supergoed hoe je het allemaal doet meid! Go merel!!! Meiden mn buik is ZO aan t rommelen!!! Niet normaal!!! Echt de ene HB na de andere en af en toen zo pijnlijk! Ik ga ff in badje
@FF, oh jee wat een gerommel!! Heb ik niet hoor........dus je wijkt af meid, niet doen!!! hihi. Ben benieuwd of het wat zegt lieverd, wie weet.......
Wieehooeeeeee Finnefantje!! Laat maar komen die beeb!! Ik sta standby, en mijn gsm gaat tegenwoordig aan de lader mee naar bedje! Ga je me ook midden in de nacht sms-en als het geboren is? Mag gerust hoor, maar ik zet het wel pas 's morgens erop. Of je moet perse willen dat het nieuws er binnen een uur op staat, dan hoor ik het graag, anders zal het rond 7:30 uur worden. Gezien de late start hier tegenwoordig vroeg genoeg lijkt me... heb er zin an! PS: mams heeft de naaimachine al in de gang gezet
hihi dadelijk bevalt FF eerder dan LM merel, wel een nare uitslag idd, wel fijn dat het zo weggetrokken is, wat een knappe meid heb je toch ! maible, mooi verhaal hoor, is wel heel snel gegaan idd. en een mooie foto's ook, de emotie van dat moment kun je heel goed zien/voelen, prachtig !!! giraf, aaaaaah wat een knapperd, lijkt altijd zo lief he, in zo'n groot bedje worden ze weer klein. hormonen schieten hier van links naar rechts , word een beetje gek van mezelf, en kan niet meer naar de wc, ook daarom doet mijn buik zeer denk ik. nou ja komt wel weer goed
@Vlek, het is de bedoeling dat je een dikke buik krijgt van een beebje en niet van een reuzenkeutel he! Hopelijk kun je snel weer normaal naar de wc. Sterkte met de hormoontjes lieverd!
Dames ik zou graag even een blog met jullie willen delen die mijn zusje geschreven heeft, ze kan dingen zo mooi verwoorden. T is niet om jullie een rotgevoel te geven hoor, integendeel denk ik. Komt ie! De K Voor een poosje terug werden mijn ouders in de winkel aangesproken met de vraag: Wat heb ik gehoord, hebben jullie ook de K? Het onuitgesproken woord Het woord wat door ouderen nog altijd niet uitgesproken word Het woord waar je vroeger bij het horen van de diagnose al ten dode opgeschreven was Het woord waarbij de rillingen over je rug lopen Het woord waar de jeugd gewoon mee opgroeit Het woord waar tegenwoordig zelfs een hele maand aan gerelateerd is En helaas door sommige mensen als scheld woord te pas en te onpas word gebruikt (shame on you) Het woord waar we tegenwoordig helaas mee opgroeien omdat iedereen wel iemandkent die het heeft of heeft gehad. Ik weet nog goed dat mijn moeder het in het begin ook niet had, Mijn moeder had een tumor (zo noemde ik dat in het begin)omdat ik ook moeite had om het woord uit te spreken (zonder keihard te gaan jannken) omdat het mijn eigen moeder betrof. Nu weet ik wel beter en weet dat als je het beestje bij de naam noemt het een stuk makkelijker word om het te accepteren Ja, mij moeder heeft de K de Kvan (Borst)Kanker En weet je, tegenwoordig kunnen ze een hele hoop! Zo is mijn moeder nu al met haar 2e kuur bezig en dat gaat haar behalve vermoeidheid eigenlijk heel goed af! Om je heen hoor je nu veel mensen die deze vreselijke ziekte hebben Maar hoor je ook hoeveel vrouwen zich er dapper doorheen slaan En genezen van deze ziekte!! Hoera voor deze vrouwen en hoera voor de wetenschap! Deze maand is het pink ribbon maand, de maand van de Borstkanker Zoals ik vaak WWWs lees hier op hyves over: als je iemand kent die kanker heeft zet dit dan in je WWW Ik doe hier niet aan mee want wat heb je daar aan? Daar in tegen ben ik wel een mooi armbandje rijker, een hele mooie roze .van Pink Ribbon! (want daar hebben zij en ik wat aan)
Rasp: ... prachtig en alleszeggend. Zo fijn dat zij haar EN jouw gevoel kan verwoorden. Dikke kus liefje
Oh ja hihi mijn buikje. Nog steeds erg onrustig. Heb me net maar geschoren voor de zekerheid hihihihi. Zat met een spiegeltje in de douche. Kon ineens heel confronterend zien dat het hoofdje ingedaald is! De boel zette echt uit naar buiten zo'n bolletje...*sorry*
Whahahaha! Prachtig sexy!! Nou hier nog geen ingedaalde beeb hoor, die is nog lekker van links naar recht aan het gaan, kan echt merken dat de kleine nog gewoon "los" ligt. Dat zei de echoscopiste ook al, ze kon het hele hoofdje nog in beeld krijgen.
uuuhhhm 10:20. Hier weer lekker dan: Finn gaat niet slapen en ML is op weg naar Arnhem gegaan om een grafische kaart voor zn comp te halen Lullo! Nou ja hoeft ie iig mijn LT niet meer te mishandelen