sluit me daar helemaal bij aan, hoop dat er dan ook snel weer nieuws komt. Liefs voor jou LM en LM-man en kleine J. Xx
Ik heb FF al even gesmst, die zat nietsvermoedend bij de VK. Oh meiden, hopelijk horen we snel meer....
Het zijn dingen waar je (gelukkig ook) niet telkens bij stil staat, maar als je zoiets hoort dan besef je weer even hoe heftig een bevalling voor die kleintjes is he....
Dames... ik weet niks te zeggen. Tranen rollen over mn wangen... Ik hoop op spoedig goed nieuws, arme liefies
Heb het echte smsje op de site gezet. Was een beetje van slag en net wakker vanmorgen dus was een beetje een vaag bericht. Ben ook wel erg verdrietig, heb verder nog niks gehoord.
Weet niet wat ik moet zeggen... Ik zit nu met tranen over mijn wangen... Mijn gedachten zijn bij jullie. Ik hoop snel op goed nieuws!
I s het een idee om alle meiden een sms te sturen? Niet alle meiden hebben de mogelijkheid om elke dag hier te kijken en ik denk dat ze het heel naar zouden vinden als ze dit pas een dag later lezen.
ja goed idee, ik zit nu even een broodje te eten met V.era, die heeft ook haar aandacht nodig. Ik sms giraf wel even want haar nummer staat in mijn mobiel.
Weet gewoon even niet hoe ik moet reageren De tranen blijven hier stromen.... Het gooit je weer even keihard de realiteit in he? Niets is vanzelfsprekend......
Ik heb ook geen nummer van Madeliefje. Wie heeft ze ge-smst dat ze bevallen was? Want die heeft dan wel haar nummer denk ik....