Dames, ik ga madeliefje nu smsen. Vlek weet het ook die is net huis waarts, had het haar dus al verteld
Volgens de lijst naar Wolfje maar er staat me iets bij dat ze op vakantie was en Madelief iemand anders een berichtje heeft gestuurd..
Sms is er uit naar madeliefje hoor. Oh echt moet er steeds aan denken, jeetjewat heftig allemaal hoop dat ook op goed bericht. krijg er kippenvel van. en woorden ja kan de juiste niet vinden!
Ik ga even wat doen in huis, even mn zinnen verzetten, het laat me niet los. Kaarsje brandt en maar wachten op nieuws..... Sterkte allemaal!
Wat een nachtmerrie zeg..dit gun je echt niemand!!Mijn gebeden blijven omhoog gaan! hopelijk komt er gauw goed nieuws binnen..geen nieuws, goed nieuws..please?
meiden, heb het gevoel dat ik iets moet schrijven/zeggen/doen maar weet niet wat. heb altijd een boel woorden maar weet het nu even niet. ben er zo beduusd van. @nemo ik hoop dat jij of wie dan ook snel wat hoort van LM.
Ben net alle bevallingsverhalen van iedereen aan het lezen op onze site... Nu moet ik nog harder huilen Ga maar even wat rondscharrelen in huis om mijn gedachten even te verzetten....
Meiden ik heb wel een mooie geboortemelding op onze site gezet. Dat verdient ons vechtertje ook! Verdorie ik vind het zo oneerlijk! ben er echt kapot van. Ik hoop zo dat het goed gaat met dat kleine kanjertje. Kan echt nergens anders aan denken. Ben normaal van de woorden, maar ik heb er echt even geen woorden voor... Nemo; Je hebt t super gedaan meid! Sms: Heeft iedereen een sms gehad nu? Wolfje ook? Sorry ik werd achter mekaar gebeld net, dus kon even niet reageren.
Ja toch? Volgens mij is iedereen op de hoogte. En de geboortemelding kan ook toch? De kleine meid is er nu wel dus dat mag ook aangekondigd worden lijkt me.
Ik ben als een gek aan het poetsen nu. Oneerlijk is het!!! Niks is nu belangrijk merk ik, laat die kleine alsjeblieft gezond zijn!!
Ja vond ik ook! Ze is ons kleinste kanjertje en ze hoort er helemaal bij! En als we met zn allen heel veel mooie positieve kracht die kant op sturen, moet het goed komen met de kleine meid!!!!!
Als het goed is is iedereen nu op de hoogte. Wolfje heeft me een berichtje teruggestuurd. Ze komt zsm zelf reageren maar haar opa wordt geopereerd ze heeft dus even geen mogelijkheid om op i-net te gaan. Ik kan aan niets anders denken.. Ik ga maar even wandelen met de kids, even frisse lucht.. FF, tuurlijk verdiend die kleine een geboortemelding!
Ja dat is echt het enige belangrijke waar je aan kunt denken nu... Gek he hoe alles ineens anders voelt... Als F maar gezond is!!!