oja die hydro luiers zijn hier ook niet meer zo wit hahaha Ik heb nog niets gewassen, wil ik volgende week gaan doen
@Meis/kaartje...wat is er mis gegaan dan??? Ohhh wat erg als er wat mis is gegaan met je geboortekaartjes zeg! Ik zat al te denken nou gister NOG niet en ik ben zoooo nieuwsgierig...ga mijn kaartje naar haar nu dan ook maar gewoon posten, dacht wacht eerst haar kaartje af komen ze helemaal niet meer dan??? @Rasp, ahhhh dank je lieverd!!! zo lief jouw reacties altijd! @Nemo, nog steeds geen positieve test meid ...nou als ze homo zijn dan doen we dat gewoon hahahahahahhahaha @Finny wat ben je toch een liefy! Voel me echt al een stuk minder schuldig! Ennuh ze zijn zeker voor elkaar bestemd hoor en zo grappig joh ik herken Finn bijna niet in die foto! Hij is nu een stuk donkerder he! @Foto N. en D., ze zijn allebei dus ook nog eens 1/4 moluks en wat een verschil is dat he! Terwijl zijn moeder ook nog eens een kwart lijkt, maar gewoon Nederlands is.
Eetse Madl! @FF, ik strijk alles maar ik ben dan ook enorm perfectionistisch en ik vind strijken leuk!
Oh echt Rasp??? Nou ja das wel handig in jouw beroep of hoef je niet te strijken? Ik weet ff niet meer wat de kv allemaal doet ML heeft bij Finn heel veel gedaan, maar die is nu niet thuis de 1e week.... Jadore: Hij is iets donkerder ja en heeft ook wat meer haar hahahahaha
Onder het eten komt de postbode met jawel...roze post! Dank u wel postbode voor het bezorgen van een zonnig kaartje op deze regenachtige dag!
jadore, wat een verschil zeg tussen die 2 kleintjes De molukse genen van ML zijn sterk Knap kereltje hoor!!!
Zag het net pas, maar THNX!!! Over 2 weken mag het van mij wel, ben zo nieuwsgierig. Die week daarop liever niet ivm andere verjaardagen
Hier ook een mooi roze kaartje van de postbode gehad!! Morgen maar weer even langs de winkel haha Wie moeten er nog bevallen dan? Giraf en verder nog iemand?!?! Kan ik vast inslaan
@kaartje meis: ik kreeg de kaart een dag later binnen dan de rest, met een sticker er op: nabezorging: met ons adres er op. Terwijl dat adres ook al op de kaart stond, geen foutje ofzo.. Wat was er precies mis gegaan??
Oh ik hoop ook zo'n kaartje te krijgen vandaag!! @FF, strijken behoort niet echt tot onze taken maar wanneer er tijd over is dan strijk ik wel hoor.
Rasp: Oh prima, er valt bij ons toch niks te strijken hahahahaha! LM; Veel plezier! Kaartje Maible: ooooh ben zooooo benieuwd!!! Nemo: Oh nou, geen idee?? Giraf: PERSEN meid!!! Ik wil je boefie zien Verrassing: Volgens mij alleen Rasp nog een surprisebaby toch? Officieel nog 3
HNTM: Nee kijk ik nooit meer, heb t wel gezien Knappe LL op jouw school LM Zo heb alles gestreken! wat klaar was dan... er staan nog 2 wasjes klaar voor de machine, 1 zit er in en 2 hangen er nog op de lijn!