LM Kwam even kijken of er al nieuws was.... Fijn dat de artsen zo positief zijn! Komt helemaal goed met jullie kanjer! En net als de andere meiden vind ik het ontzettend lief dat je ons op de hoogte houd van alles! Vlek En vandaag al een testje gedaan om te kijken of hij weer donkerder is geworden? Finnefant Een huis vool snippers, het lijkt wel feest Wolfje hoe is het vandaag met je opa? Rasp Lekker rollebollen over de grond met V hoor, misschien wekt het wel weeen op! Vraagje Vanaf wanneer liepen jullie kindjes? I loopt nog steeds niet los, wel al een paar maanden aan de hand en langs de tafel, maar ze weigert zelfstandig te gaan lopen. Zou er een manier zijn waarop ik haar een beetje kan helpen zeg maar? Of kan ik haar beter gewoon laten en wachten tot ze het uit zichzelf doet?
@Giraf, V.era liep met 13 maanden maar geloof dat het gemiddelde rond de anderhalf jaar ligt. Ik denk dat je het gewoon moet laten, het komt vanzelf.
Mijn neefje van nu bijna 3 liep helemaal nog niet en kruipen heeft ie ook niet gedaan tot hij op een dag zomaar ineens gewoon wegliep. Dus zo kan het ook gaan, kan ineens.
@LM Wat fijn en heerlijk dat het zo goed gaat met je meisje!IK hoop dat je super snel je meisje vast mag houden, wat zullen dit moeilijke dagen voor je zijn!! Hele dikke knuffel en vind jou en je dochter echte kanjers!! Heel veel liefs voor jullie en ook voor je man en stoere zoon! IK denk constant aan jullie! Wie weet mag je van de artsen snel naar huis als het zo goed blijft gaan!Daar gaan we voor! @FF Wat een lief gedichtje!Wat zeg je nu? Heb je nu regelmatig HBs? Zou het al beetje gaan beginnen? Spannend! @ Rasp Oh wat een heerlijke meid heb je toch..gezellig zo saampjes rollebollen in de kussens Ze hebben zo'n fantasie, heerlijk gewoon! @Giraf Bij M.aaike begon ze met kleine stukjes los te lopen (1/2 stapjes) We hielden haar wel es aan de handjes rechtop en dan zelf achteruit lopen. Of achter dr gaan staan en overeind en dan zo proberen te laten lopen. Maar ze ging helemaal zelf ineens staan en stapjes doen. Hier alles goed, M.aaike wil nu zelf op het potje. Niet dat ze het voelt aankomen, maar ze vindt het leuk. Ik blij! Alleen poept ze nog niet op het potje, dus ik moet haar nog op het juiste moment erop zetten.
LM, geweldig om te lezen dat artsen zo positief zijn! Het komt helemaal goed met jullie meisje, lieverd. Giraf, geen paniek, onze M. liep met ahhhmm 21 maanden. Maar hij was gewoon laat met alles (behalve praten). Wat wij heel vaak met M. hebben gedaan: hem tussen ons in laten lopen en dan de aftand steeds ietsjes groter maken. Maar in principe zal het vanzelf goed komen, echt waar!
Giraf: Je meid heeft tijd zat echt waar. Tip fysio: Als je haar met de rug tegen de muur of deur zet, zelf een stukje verder gaat zitten met haar lievelingsspeeltje, leert ze loslaten. Ze concentreert zich dan op het speeltje en zal er proberen te komen. je kunt dan later steeds een stukje verder weg gaan zitten of opschuiven.
Finnie, hoe ist met t buikie???!!! @Madl, wat goed toch die plasjes op het potje!! Het begin is er en is al heel knap hoor!
@FF, ok dus het is niks waarschijnlijk......nou ja doe maar lekker rustig aan, je rust pakken is ook belangrijk nu!
@Rasp, hahah idd V heeft een leuk spelletje bedacht gezellig idd, maar met je dikke buik, zie het zo voor me (en lief van ja ja komt wel weer goed moet flink oefenen van de fysio) @FF, buik nu weer rustig, het is flink aan het rommelen he bij je, spannend !!! hoop dinsdag ook wat gaat doen maar als je al zo bezig bent denk ik dat dat wel goed komt @Madeliefje, jij ook met de pot in de weer, leuk he en zo trots zijn ze dan. F gaat nu smiddags en savond op de pot na het slaapje zo langzaam uit bouwen om echt zindelijk te worden. maar met een poepje ja moet je op de juiste tijd zijn @Giraf, hier liep F met 16 maanden los, duurde dus ook even, maar achter zo'n duw wagentje had ze het gauw in de gaten. ach alles op zijn tijd ikzelf liep pas met 20 mnd lui ding ben ik hoor!! Hoe is het met J? op hoeveel flessen zit jij nu? ik heb idee dat T best veel krijgt namelijk, dus was even nieuwsgierig naar wat jij geeft @Wolfje, jeetje wat heb jij een boel zorgen hoe is het met je Opa nu? @rest zwaai meiden julie zijn lieverds
lieverds, opa mag vanmiddag naar huis... maar eerst gesprek met de arts... we hebben er een slecht gevoel over... houd jullie op de hoogte, knuffels
He, Ahhhhh goddank een positief bericht van LM! Meid, ik kan me je verdriet voorstellen hoor, tis allemaal zo oneerlijk!! Jullie meisje is sterk, en wat ik in je hyveswww las heb ik eerder gezien op tv en hele goede berichten over gehoord! (koelen) We duimen allemaal dat het helemaal goed komt met je moppie!! Sterkte meid, ook voor je man, en kleine Juul! Finn: oh, ben telkens zo bang dat als het straks zo ver is ik het niet in de gaten heb of net mijn gsm niet hoor ofzo! Wolfje: sterkte met opa, hopelijk snel duidelijkheid meid! Giraf: geen paniek meid, wat komt dat komt met lopen! Jp was supers snel, hij stond en liepe overal langs af met 8 maanden.....maar liep pas weer 8 maanden later los! 16 maanden dus. Rest: zwaai zwaai, ik ga even creatief bezig zijn...
@Merel, succes met crea zijn, als je ons maar laat meegenieten door het eindresultaat hier te spammen!
Thanks meiden, had het idee dat I echt super laat was met lopen Komt ook omdat er afgelopen weekend zoveel mensen verbaasd waren dat ze nog niet zelfstandig liep, maar das dus onzin! Meis J zit nu op 6 flessen: 7:00 120cc+4 11:00- 120cc+4 15:00- 120cc+4 19:00- 120cc+4 23:00- 120cc+4 +/- 3:00 90cc+3 Maar ik denk niet dat het heel lang gaat duren voor ik weer ga verhogen met het cc, want ik merk dat hij vaker eerder komt voor een fles en na de fles niet helemaal tevreden is.
FF, spannend hoor, zou het dan toch ...........? rasp, hihi wat kunnen die kleintjes af en toe bedenken he giraf, niets van al die mensen aantrekken, het komt zoals het komt. merel, wat ga je maken dan? wolfje, veel sterkte, operatie wel goed gegaan verder, is je opa alweer bij? mlief, fijn dat ze al op het potje gaat. vandaag zo'n buikpijn, meis, herken jij er iets van? heb vandaag al een paracetamol geslikt, heb net ML al staan uitkafferen , is maar goed dat S weg is anders had zij het ook nog moeten ontgelden. het lijkt alsof ik heel erg naar de wc moet maar er niets komt. ik lijk wel 9 mnd zwanger met zo'n buikpijn en dan ook nog poetsdrang . straks om 15.00 even een testje doen, ben benieuwd wat ie aangeeft.
Giraf: Oh ja en Finn liep met 7 mnd langs de tafel maar "pas" (ik bedoel dat er lang tussen zat) met 13 mnd los. Hij heeft los leren lopen in het zwembad. Met de band om precies op de goede hoogt heeft hij zn balans gevonden. Maar goed die praat pas net een beetje fatsoenlijk Dus niks van aantrekken ze gaat echt wel lopen en ze is echt nog klein! Rasp: Helaas Finn gaat dus WEER niet slapen:x. Hij gaat de laatste nachten al slecht slapen, wordt 's nachts wakker en nou gaat ie weer niet slapen. Moet toch een KEER moe worden? Nou ja oma (smoeder) komt m zo halen.. Nu is ie met zn auto's aan t smijten, doe net alsof mn neus bloedt. Hopelijk na t weekend weer een beetje ritme terug. Meis: Hoe was de fysio? Kus! Wolf: Sterkte. Vlek: Oh spannend zeg jouw ei!!!! Pfffff ik zit klaar voor de foto Buik: Ik blijf pijnlijke HB's houden, maar de frequentie neemt af... De pijn neemt wel wat toe... Ach ja laat maar rommelen, kan vast geen kwaad!
Oh en Merel: Komt echt wel goed meid! En anders spam je een uurtje later, geeft toch niks? Enne Doortje weet t dan ook dus dan trekt die anders wel aan jouw bel Oh pfffffff begint toch wel pijn te doen af en toe. Dalijk maar weer lekker in bad als Finn Drakenstijn weg is Oh ben echt tegen m uitgevallen. Drama natuurlijk. Maar meteen goed gemaakt!
@FF, och lieverd, das niet makkelijk nu dat hij niet slaapt. Fijn dat hij straks even opgehaald wordt en ga dan inderdaad maar even heerlijk in bad. Hou ons op de hoogte meid, ik vind het spannend!!!!!! @Vlek, ben benieuwd naar je test!!!
Zo Finn is opgehaald Ik ga lekke rin bad. Heb net de VK van zp gevraagd of je thuis mag bevallen als je 1-2 dg voor de 37 wk grens gaat bevallen. Nope! Die grens wordt streng gehanteerd blijkbaar Nou ja weten we dat in ieder geval ook weer. Ben echt de hele dag met LM en F bezig in mn hoofd... Kon je maar even vooruit spoelen he meiden...
@FF, ja konden we inderdaad maar even vooruitspoelen.... Dus zo streng zijn ze wel, 2 dagen maakt al verschil, had ik eerlijk gezegd niet gedacht maar goed, veiligheid gaat boven alles natuurlijk. Geniet van je bad meid!