@Rasp, fijn als ML er aan komt, gooi je er toch even een dvdtje tegen aan of vind V dat niet leuk. en ja idd niet zuinig maar wel hanidg hebje alles schoon deed ik ook op het laatst. @FF, ja T doet het goed dus zal wel goed zijn met de flessen en hij knapt nog neit uit elkaar hihihi, zal je een zakje thee sturen @Jadore, leuk je ook weer even te zien mis je wel, het word toch wat stiller he jij bent toch wel megakletskous maar idd kost veel regel werk een bruiloft. en de jurk?? @Vlek, ja het is vast de thee, maar zat er nog even over na te denken, maar kan me herinderen dat ik had toen een andere gyno die zei dat de pijn vandaan komt uit het feit dat Clomid er voorzorgt dat de eitjes groter worden dan tijdens de eisprong en zo al meer progesteron bevatten. Jumobei word het!! @Maible, oooh heel spannend hoor NOT, maar moet op mijn zij/buik en rug liggen dus rollen door bed zoiets hahaha en dan ook nog spieren aan spannen. Ik heb T de laatste fles op geve moment opgehoogd na dat hij wel meer wou en toen sliep hij door van 23.30 t/m 6 en toen ben ik gaan rekken en nu is het van 23.00t/m 7u. @madeliefje, M had de smaak te pakken in de regen, hier vroeg F ook al buitenspelen, ja de zon kwam flets door, gekke grieten zijn het. Maar jij aan de najaarschoonmaak om je lekker te nestelen met je gezinnetje. @en je bijna weekend!!!!!! vanavond na een vriendin toe, even beppen. heerlijk even het stokje over geven aan ML
Madelief, je bent goed bezig, met je poetsdrang! En M lekker in de regen op de glijbaan Die kids voelen daar volgens mij niets van. O was gisteren helemaal boos toen ik de regenhoes over de wandelwagen wilde doen. Hij heeft liever natte kleren Wolfje, ik hoop dat het allemaal meevalt met je opa en dat hij snel beter wordt! Sterkte! Mijn vader moest vandaag voor controle naar het zkh. Wordt hem even vertelt dat hij een hartoperatie moet maar wat ze dan gaan doen konden ze hem niet vertellen Ze gaan hem dus openmaken en dan kijken wat ze gaan doen. Ik vind het maar raar
jeetje, ja raar een hartoperatie is iets wat je niet zomaar zonder reden doen lijkt mij, kan me voorstellen dat je het raar vind.
He?? Maible wat gek?? En wat akelig zeg Ik weet hoe spannend zo'n operatie is, en zeker als je niet eens weet waarom. Sterkte meid! Thee: ooooh zo! Regen; Ja Finn wilde ook naar buiten
Lieve meiden... Vandaag een klap in me gezicht gekregen... Opa heeft een tumor, ze kunnen niks meer voor hem doen:x We zijn allen erg verdrietig nu... We gaan een onzekere tijd tegemoed... we hopen hem nog lang bij ons te hebben! Veel liefs, Ilse
Hij heeft vandaag een kijkoperatie gehad en ze hebben schade en een verstopping gezien (is het gevolg van zijn ziekte en de hartaanval die hij toen heeft gehad) maar ze weten dus niet hoe ze het aan willen pakken. Kan dus een bypass of stent of dus iets anders zijn. Ik vind het zo vreemd dat ze dat dus nog niet kunnen vertellen terwijl ze wel ene kijkoperatie hebben gedaan. Het zal wel aan mij liggen...
Jeetje, Wolfje, wat een verdrietig nieuws!! Hebben ze een prognose kunnen geven? Ik hoop dat jullie nog lang van je opa mogen genieten! Heel veel sterkte voor jou en je familie!! Knuf
Aaah Wolf meid wat verdrietig Sterkte meid in de moeilijke tijd. Hopelijk heb je opa nog een tijd bij je. Maible: Oh nu herken ik je verhaal. Ik denk dat ze eerst een cathetarisatie doen en met die gegevens de keuze maken. Dat had mijn vader ook. Ze dotteren liever, maar dat moet wel kunnen! Sterkte ook voor jou meid! Knuffel!
wolfje, een dikke knuf vanaf hier !! wat onzeker allemaal. ik hoop dat je je opa nog lang bij jullie kan houden en dat hij nog lang van zijn kleinste kleinzoon kan genieten. maible, wat raar is wel heel vaag. wanneer is je vader aan de beurt? buikpijn is al minder gelukkig, oooh was vanmiddag niet uit te houden , nu lekker tvoh aan het kijken !! net kadootje gehaald met S voor ML morgen, lekkere chocolaatjes hihi hebben we allebei wat aan , en een roos van S voor ML.
Ahum.... Heb net nougat zitten snoepen... Denk zal s prikken: 7.7.. OEPS ssssssssssstt!! Zit nu aan t water....
Goedemorgen lieve musketiers! FF Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Mijn szus beviel met 36+6, 's avonds, dus op een paar uur af 37 weken, maar die moest inderdaad ook naar het ZH. Vlek Wauw! Das echt een knaltest! Nu op het wachtbankje... wij wachten gezellig mee hoor! Gefeliciteerd met ML! Meis Wij willen vanaf vandaag ook 150/5 flessen gaan geven hoor, hij komt steeds te vroeg voor een voeding, dus dan geven we hem gewoon wat meer. Zou niet weten wat het CB ervan zegt, maar daar heb ik nog nooit naar gekeken Rasp I was de laatste weken van mijn zwangerschap ook niet bij me weg te slaan, gek werd ik ervan V zal merken dat jullie spanningsniveau stijgt nu de uitgerekende datum steeds dichterbij komt Maible J krijgt 's nachts inderdaad een fles van 90cc en dan slaapt hij door tot 7:00. Heftig nieuws voor je vader zeg Jadore Leuk he, je trouwdag voorbereiden? Doe maar lekker hoor, wij zijn hier altijd en gaan nergens naartoe, dus als je weer wat rustiger bent kun je altijd meekletsen! Gezellig! Madeliefje Hier ook een meisje dat het liefst buiten speelt asl het regent... Rare kinderen Wolfje Wat een naar nieuws van je opa Sterkte voor jullie! LM Mijn gedachten zijn de hele dag bij jullie, ML vraagt ook de hele tijd of ik al iets meer weet hoe het met jullie meisje gaat.... Ongesteld Nog niet, bij I was ik het ook pas 83 dagen na de bevalling. Weer een lekkere regenachtige dag vandaag, zelfs de kachel is vanochtend aangesprongen hier Het was 18 graden in huis. Vandaag niet veel op het programma, beetje rondscharrelen in huis en vanmiddag even naar het tuincentrum.
Vlek: Oei zoveel pijn Gelukkig iets gezakt, maar PLEASE laat het allemaal voor een prachtig doel zijn! Ik duim duim duim duim me helemaal suf voor je. LM: Ik hoop dat het vandaag weer ietsjes beter gaat met je meisje. Kun je haar wel aanraken? Ik denk de hele dag aan jullie. Knuffel liefje. Rasp: Sorry lieverd dat ik je sms had gemist. Maar ik laat het e weten hoor! Merel: Oeps ik ben t vergeten. ML brengt t vandaag oke? Suiker: een uurtje later was het 4.9, niks gebeurd Vannacht geslapen!!! Oh pfff ik moest echt even bijtanken. Heb gisteren 2 zwaardere paracetamollen genomen en vannacht heb ik eindelijk wat uurtjes kunnen maken. Was heerlijk! Nou laat vannacht om 0.00 de weeën maar komen dan Mn buik is een stuk rustiger geweest vannacht. Of ik heb er gewoon kei-hard doorheen geslapen, want nu begint ie weer hahahaha!
Goeiemorgen meiden @Wolfje, wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte en geniet van kleine dingen. @Maible, vreemd allemaal maar het zal wel zijn zoals Finn zegt. Hopelijk snel meer duidelijkheid voor jullie allemaal, sterkte. @FF, fijn dat je een goede nacht gehad hebt, en nu begint je buik dus wel weer te rommelen, nou ik blijf vol spanning afwachten hoor! En geeft niks dat je mn sms gemist hebt hoor. @Giraf, oh dus I had dat ook, nou dan ligt het ws niet aan V.era. Maar lastig is het wel. Gister eind van de middag werd het drama met haar en ook vandaag lijkt ze met haar verkeerde been uit bed gestapt, ze is mega dwars. Gelukkig ben ik nu niet alleen. @Vlek, succes op het wachtbankje meid en ik zit gewoon naast je hoor want ik ben net zo zenuwachtig met je mee! Meiden, ik vind het allemaal wel heftig wat er gebeurd hier hoor, zoveel negatief nieuws momenteel, het wordt wel tijd voor positief nieuws. Ik merk dat het me wel een beetje naar beneden trekt en dat wil ik niet. Ik zal misschien daarom een beetje afstand nemen op z'n tijd want ik wil graag positief blijven voor mijn eigen dingen zoals de naderende bevalling en mijn moeder. Hopelijk begrijpen jullie dat en dat neemt niet weg dat ik aan jullie allemaal denk en met jullie meeleef hoor!!! Ach, en ws ben ik hier nog net zo veel maar dan weten jullie het als ik misschien een tijdje niet hier ben.....
Snap het helemaal liefje. Maar ik ga je wel missen! Maar je krijgt nog genoeg voor je kiezen, dus is het indd belangrijk om je gevoel positief te houden! Dikke kus liefje.
Oh ja, I had het zeker weten.... Pffff vervelend dat ze was de laatste dagen Expres met dingen gooien, niet willen slapen, huilen, drammen, krijsen, ze heeft ze zelfs een keer geknepen En het ergste was nog dat ze de hele dag aan het stieren was en dan kwam ML thuis en was ze poeslief Oh ik kon haar wel achter het behang plakken soms En na de bevalling is ze nog 2 weken zo geweest, maar nu heeft iedereen zn draai weer gevonden en gaat het gelukkig weer goed! Ik snap heel goed dat je nu even wat meer afstand van het negatieve wilt nemen hoor, je moet straks een topprestatie leveren en daar heb je al je energie voor nodig! Heerlijk juist, om in een cocoon te leven zo de laatste dagen/weken voor de bevalling! FF Gelukkig lekker geslapen dus! Dat is heerlijk he? Kan je echt even van bijtanken! Nu klaar om te bevallen! Woehoe! Leuk! Fijn dat de suiker ook meevalt!
hey meiden! Even weer een kleine update....Feline doet het nog steeds goed. Morgen gaan ze haar temperatuur weer omhoog brengen. Dit gaat heel langzaam, 0.5 graden per half uur. Hopenlijk reageert ze hier goed op en dan krijgt ze maandag of dinsdag een MRI om te kijken of er schade is.......de komende dagen zijn dus erg spannend. Ik ben gisteren uit het ziekenhuis ontslagen. We zitten nu in het McDonald huis, echt super trouwens zo'n huis!!!! Normaal ga je naar huis en krijg je kraamhulp, dat is nu dus mijn vriend. Erg klote allemaal omdat ik, vooral gisteren, erg weinig kon. Vandaag gaat het alweer iets beter.
Klein kanjertje! Wat fijn dat het nog steeds goed gaat meid. Pffff echt zo'n spannende dag morgen. Mijn kaarsje blijft branden. Maar jouw kleine meid gaat het supergoed doen! Dikke kus!!
Oh LM, wat vreselijk spannends allemaal zeg.... Fijn te horen dat het met F zover goed gaat. Begrijp ik het goed dat ze na de geboorte nu 3 dagen gekoeld wordt zodat evt ontstane schade (waar ik voor bid dat dat haar bespaard blijft) kan herstellen door de lage temp? Zo begreep ik het tenminste van het artikel wat ik hierover gelezen heb.... De medische wetenschap kan zpveel tegenwoordig he, godzijdank ook! En zo oneerlijk....jij moet nu lekker thuis in bed kunnen genieten en vertroeteld worden.... Ik neem aan dat F dan wel op de natuurlijke manier is geboren? Gaat het met jouw dan wel al zo goed dat je je daar in het RMcDhuis kan redden?? Het scheelt jullie veel reistijd, maar kan me goed voorstellen dat je het liefst 100% van de tijd bij jullie meisje bent.....leef met je mee meid. Hier blijf ik duimen en kaarsjes aansteken enz voor een hele goede afloop van deze rot start....en dat jullie z.s.m. met jullie kleine meid samen naar huis mogen. Hele dikke virtuele knuffel vanuit het zuiden! xx