Oh jullie kunnen haar trouwens bewonderen via een site. Als iemand interesse heeft pb maar even dan zal ik een link sturen naar iemand.
zekers willen we jullie meisje bewonderen!!!! (maar als je het prive wilt houden kan ik me daar ook in vinden hoor)
Merel, klopt inderdaad wat je zegt wb koelen. Met mij gaat het redelijk. Vandaag kan ik eindelijk weer wat lopen, maar ideaal is het allemaal niet. Ook geef ik nu borstvoeding maar ik heb me daar helemaal niet in verdiept dus kolf nu 6 keer per dag en als ik thuis ben ga ik maar daar maar eens in verdiepen. Verder ben ik wel erg emotioneel, ik voel me gewoon zo klote en dan moet ik mijn vriend ook nog steeds lastig vallen omdat ik niet veel zelf kan. Daarnaast ook nog alle onzekerheid ed. Nee dit is echt niet wat ik had verwacht van mijn kraamtijd. Ik had inderdaad nu lekker op bed moeten liggen met mijn kleine meid in mijn armen......ipv daarvan ligt ze op de ic aan tig slangetjes. We zitten er niet de hele dag, dat is niet te doen. Er liggen zoveel baby's op die afdeling en dat gepiep van al die apparaten is echt geen fijn gehoor. Gelukkig kunnen we haar via een camera zien.
Ik heb site aan Finn gemaild, incl ww ed. Ik weet natuurlijk niet wanneer ik er weer ben dus hoop dat finn jullie verder wilt helpen
Jeetje meid wat heftig. En zo oneerlijk. Zo zwaar om je kleine meid zo te zien liggen met al die slangetjes. En dat gepiep om je heen en ook het gebrek aan privacy lijkt me dan heel zwaar. Het is al vreselijk emotioneel als je kindje daar ligt, maar met al die hormonen en lichamelijke belemmering is het eigenlijk niet te doen. En toch lees ik de kracht en positiviteit uit je berichtjes, dat is zo knap. Meid wat heb ik respect voor je. En voor je vriend ook. Je hele lijf schreeuwt dat je naar huis wil en in je eigen bed wil kruipen met je meisje aan je borst. Nu zit je naar het scherm te kijken met een kolf aan je borst. En het is superfijn dat het er is en dat het kan, maar dat is niet wat je wil. Zit zo met de tranen in mn ogen, ik vind het zo oneerlijk. Maar ik ben ook zo ongelooflijk trots op mijn zp-vriendinnetje. Je bent zo sterk liefje. Dikke kus. En voor morgen alle kracht en geluk en sterkte voor jullie. Heb je J trouwens bij je of is die bij familie? Lijkt me ook zo zwaar. Dikke kus.
Wat een prachtig meisje liefje... Het breekt me wel om haar zo te zien. Ik kan me niet eens voorstellen hoe jij je voelt. Wat een mooi sterk meisje. Hou t niet droog... Knuf
Och wat ligt ze daar lief....ze is mooi...... Zo oneerlijk met al die slangetjes dat het ook mijn hartje breekt..... Ik denk aan jullie...
J is gewoon thuis......heel moeilijk, maar hij komt wel dagelijks mee met iemand. Mijn zus of schoonouders zitten in ons huis (wisselend) en die zorgen voor hem. Gisteren had ik een hele emotionele dag en dan komt ie naar me toe en zegt "niet huilen mama" nou dan breek ik echt.......
@LM, meid ik vind het zo vreselijk om te lezen hoe het gaat maar daarentegen zo fijn dat het tot nu toe goed gaat met jullie kleine meisje en ik vind jullie echt kanjers dat jullie zo sterk zijn in deze moeilijk tijd. Ook hier blijft er een kaarsje voor jullie branden en ik hoop echt op heel erg goed nieuws. Heel veel sterkte en denk goed om jezelf. Liefs en dikke knuffels xxx
LM, heel fijn dat het er allemaal goed uitziet voor je kleine vechtertje, het is allemaal zo oneerlijk ! wel knap dat je positief kun blijven meid, ook blijven doen !! alleen zo kom je deze hel door. morgen brand de hele dag hier een kaarsje voor jullie, hoop zo dat alles goedgaat en F geen beschadiging heeft opgelopen. heel veel sterkte meid, we blijven aan je denken !! rasp, vervelend dat je meiske zo dwars is, ze voelt het denk ik aan dat er dingen gaan veranderen. FF nog steeds een rommelende buik, hoop dat het doorzet meid en dat je snel je kleine frupsel in je armen hebt en pijnvrij bent. pijn in de buik is gelukkig weg, dus denk dat mijn jumbo-ei is gesprongen, hoop dat het meteen raak is en ik deze weg niet nog een keer hoef te begaan. zo, ga nu even voorbereiden voor morgen, even kwarktaartjes maken en beetje opruimen
Oh ja en LM, je bent echt een topper dat je nu zelfs borstvoeding geeft!!! Dat vind ik echt heel mooi!!!! Zet m op meid!
LM: Ja dan breek je liefje. Maar echt zo lief van J. En wel fijn dat hij zo goed opgevangen wordt nu. Maar je hart wil anders he liefje... dikke kus. Vlek ja dat hoop ik ook voor je meid. Rasp: Echt rot voor je dat V zo lastig is nu. Finn heeft er ook last van. Sterkte meisje. All: Als je de link wil pb mij maar ff. En als ik niet reageer kun je Merel pben. Heb LM's wensen hier in ook aan haar dorogegeven. X
@LM, och die kleine schat, ze is zo mooi maar wat een weg voor zo'n kleintje al. Mn hart breekt hoor....... Hopelijk kunnen we haar gauw bewonderen zonder alle slangetjes om haar heen en echt haar mooie koppie zien! Nogmaals sterkte lieverd!! x
Alles voor de kleine meid op dit moment Ik wilde absoluut geen borstvoeding geven, maar het is nu gewoon het beste voor haar. Als alles straks voorbij is kijken we wel weer verder. Niet dat ik gelijk ga stoppen dan, moet me er eerst nog even in verdiepen. Oh en dat positieve van mij......ik denk dat veel dingen nogal langs me heen gaan op dit moment. Ik besef het volgens mij nog niet allemaal goed. Er zijn momenten dat ik echt breek......maar ik heb ook genoeg goede momenten. Heb nu wel steeds vaker dat ik die hele nacht weer langs zie komen in mijn gedachten. Denk dat wanneer ik thuis ben ik pas echt breek....
@LM, dat echt breekmoment zal ongetwijfeld komen.....nu wil je sterk zijn voor je gezin. Maar echt, je mag breken en laat je dan maar liefdevol door je dierbaren troosten.