De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

IAls je gisteren nog geklust: zou ik vandaag even rusten en dan morgen nog een keer en dan is het goed meid

Anders vandaag nog, dan morgen rust en dan overmorgen nog 1 keer.

En nog heel even 2 dg doortesten misschien?

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    een dagje rust zou heel fijn zijn :):D en doortesten dacht ik ook al aan, bedankt FF !!

nog last van je buik FF of is het weer afgezwakt, hoop zo dat je snel je kleine krummel in je armen mag houden !!

3. Funnyfant

Hee Vlekkie gewoon dagje rust nemen joh! De soldaatjes liggen klaar en dan kun je morgen nog shotje voor de zekerheid doen! Je hebt je werk gedaan lieverd!! ;)

Buik: Af en aan... Dan weer wel dan weer niet. Over 2 uurtjes breken mn vliezen gewoon :p hihihihi. Nee we zien wel. :)

4. Funnyfant

Wil eigenlijk ook nog wel heel even samen met jou zwanger zijn.. :)

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi misschien zijn we dat al :p, we zullen over 2 weken zien.

wel fijn dat het einde bijna voor je in zicht is, eindelijk van die rottige pijn af.

6. Funnyfant

Hahahaha jaaaa vast wel!!!!!

Hahaha ja die pijn zou ik wel kunnen missen ;)

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo net nog even 2 kwarktaarten gemaakt voor morgen, ga nu lekker naar bed, morgen drukke dag.

8. Funnyfant

Mmmmmmm! Succes morgen!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!!!

@Vlek, was Ml nou vandaag jarig of vieren jullie het alleen vandaag?.....Gefeliciteerd in ieder geval en een hele fijne gezellige dag gewenst!!!

@Lm, meid, vandaag denk ik aan jullie met heel mn hart en ziel hoop ik op heel goed nieuws!!

@FF, hm......niks?........of toch wel?........hier niet hoor haha!! Die blijft nog wel even zitten. Maar de buik is wel enorm zwaar nu en hangt te trekken aan mn banden.
    Ben benieuwd hoe het met je gaat meid.

@All, hey dames, hoe gaat het met jullie allemaal?

Hier vandaag weer wat beter in het koppie maar het gaat een beetje op en af merk ik, stiekum zullen het ook wel spanningen richting de komst van de baby zijn....t is vanalles en nog wat denk ik.
    Ml is aan de voetbal nu dus lekker knus met V.era in huis, kacheltje aan want oei wat was het koud!!! Das even wennen hoor!

10. raspberry

Hm, k heb de kwarktaart van Vlek wel een beetje in mn hoofd zitten nu, jammie jammie...

11. Funnyfant

Morgen! Nee hoor Rasp, weer een nacht goed kunnen slapen. Finn ook, die is ook gewoon weer naar bed gegaan gisteren!!
    Volgens mij kan ik door die pijnstilling echt beter slapen. Ja wel 4x er uit geweest om te plassen en dan voelde ik wel HB's en pijn, maar kon ook zo weer verder slapen.:)
    Oh mmm kwarktaart :)
    Wat fijn dat jij je weer iets beter voelt. Aan die achtbaan van emoties ontkom je niet he meid :( Het is ook allemaal zo vreselijk heftig wat er gebeurt in jouw leventje nu... :( Knuffel voor mijn kanjer!
    Vlek; Oh sorry had ik gemist: Gefeliciteerd meid! Fijne dag!

LM: Denk aan je, kaarsje brandt al. Spannend meid!!!!!! Knuffels

jippie! 37 weken :D

12. raspberry

@FF, jaaaaaaah 37 weken, hoera!!!!
    Wat superfijn dat je beter kunt slapen!! Is zo belangrijk!!
    En tja, die 8-baan van emoteis, vreselijk, vind het gewoon zielig voor Ml en V.era maar gelukkig begrijp Ml me wel. Maar het lontje is wel kort momenteel merk ik en ik kan echt niet veel hebben. Nog eventjes!

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Goedemorgen,

zal niet te veel klagen, er gebeurt al genoeg hier. Gister knal-ruzie gehad met ML. Mijn moeder is op vakantie dus heb vannacht in hun huis geslapen, op de honden gepast. ML belde alweer, hij wil zwemmen met Daan, of ik hem niet kan brengen. eeh nee!!! Ben geen privé chaffeur.

Wilde eigenlijk vooral LM heel veel stertke wensen vandaag en de rest een heeeeele dikke virtuele knuffel geven.
    Ik mis jullie

14. raspberry

@Nemo, wat vervelend, sterkte en laat je niet gek maken hoor!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @Rasp: dank je, komt wel goed.

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey meiden,
    Net bij de kleine geweest en ze doet het goed. We zijn er nog niet en vooral de mri is spannend. Deze zal morgen of dinsdag zijn.
    Met mij gaat het redelijk. Voel me grieperig, maar dat zullen de spanningen wel zijn. Mijn bortsten zijn net zo gespannen. Ook durf ik niet naar de wc, terwijl ik maar 1 oppervlakkige hechting heb. Dus al met al begin ik er wel doorheen te zitten. Vanmiddag komt onze kleine man gelukkig weer....

Xxx

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh LM, kan me je spanningen wel voorstellen. Het vreet zoveel energie van je, en je bent pas bevallen meid!! Jij loopt alweer rond op en neer naar het ziekenhuis, terwijl je normaal in bed was blijven liggen! Probeer wel zoveel mogelijk te rusten tussen door he!
    En dan kun je ook niet lekker op je eigen wctje zitten, dus kan me indenken dat je niet durft te gaan. Maar geloof me, ik heb een hele reeks hechtingen gehad bij beide bevallingen en de grote boodschap viel me 100% mee! Niet teveel bij die hechting stil staan, anders maak je het voor jezelf erger in gedachten.
    Kop op meis, je bent sterk en je dochter ook. Ik denk aan jullie en hoop dat F heel goed gaat reageren op de medische veranderingen vandaag!
    Knuffel!!

Nemo: balen dat je niet op 1 lijn zit met ML. Hier vanmorgen ook stress, maar meneer heeft zich wonderbaarlijk hersteld en is in ene heel actief!

Finn: eindelijk wat meer rust 's nachts! Woewie 37 weken!!!!

Rasp: jij lekker aankeutelen vandaag meid, niet druk doen, enjoy your day!

Vlek: van harte met ML! Gisteren jarig geloof ik? Vandaag vieren toch!
    En ik duim keihard mee voor een mooie test over 2 weken!!!

Rest: zwaaiiiiii!!!

18. raspberry

@Lm, wat goed om te lezen dat jullie kleine meid zo sterk is!! Het blijft dus nog spannend inderdaad.....rustig aan hoor want je lichaam heeft ook herstel nodig he. Je doet het super hoor! Ben trots op je zoals je je erdoorheen slaat. Ik blijf aan jullie denken, knuf X

19. Funnyfant

LM: Ja die spanningen zijn killing meid. Jullie hele leven staat op zn kop en er staat nog zoveel spannends en heftigs te gebeuren. Het is ook zo heftig allemaal. Ga vanmiddag maar lekker even knuffelen met je kleine grote man. Hele dikke kus liefje!

WC: Ik durfde ook niet naar de wc na de hechtingen. Mij hielp het om wat babyolie te gebruiken en de eerste keer zelfs in de douche te zitten. Met een bakje :). Maar ik durfde echt niet anders.

Je borsten: gekneusde wittekoolbladeren in je BH kunnen wel echt helpen, maar ik weet niet of dit een optie is voor je nu...

Denk aan jullie :) Knuf!

20. raspberry

Hier zijn schoonouders net weer weg en ze hebben dus de wieg gebracht, dan komt het toch echt wel dichtbij hoor, als je de wieg ziet. Kan me niet voorstellen dat er straks weer zo'n kleintje in ligt, dat lijkt met V.era al zo lang geleden!! Ik weet gewoon bijna niet meer hoe het voelt maar k weet wel dat ik er reuze veel zin in heb!

Deel Deze Pagina