Hooi, Heb jullie gevolgd maar was te moe om te schrijven. En gisteren de hele dag naar de Efteling geweest, wij zijn voorlopig klaar mee, geloof ik. Willen nog in nov/dec naar de dierentuin en daarna helemaal niks totdat nummer twee iets groter is geworden. Heb een paar proffessionele foto's van M. in mijn album toegevoegd (als iemand ze wil zien, natuurlijk). LM, hoop zo dat het goed blijft gaan met jullie meisje. Het is inderdaad zo oneerlijk allemaal... Spannende tijd voor jullie, maar ik duim echt heel hard voor een goed nieuws morgen of overmorgen. Veel sterkte en ik denk aan jullie. Finn, jaaaaaaaaaaaa 37 weken!!!!! Je mag!!! Fijn om te lezen dat het beter gaat de laatste tijd. Dinsdag strippen? Rasp, je bent ook al bijna 37 weken, spannend. Maar ik denk dat jullie baby nog eventjes zal blijven zitten. Wolfje, heel veel sterkte met je opa. Het zal zwaar zijn om op termijn afscheid van hem te moeten nemen. Ook aan jullie denk ik en ik hoop dat jullie nog mooie tijd samen met opa zullen hebben. Nemo, wat vervelend dat jullie ruzie hebben gehad. Knuffel. Vlekkengek, hoera voor je ei!!! En van harte gefeliciteerd met ML!!! Fijne dag vandaag met z'n allen! Rest, zwaai!
Nemo: Sterkte meid, is niet leuk Knuf! Rasp: Jaaaaa de wieg maakt t echt he Ik ga m vandaag opmaken Quint: Mooie foto's meid. Lekker druk gehad. Nou even rustig aan Ja di strippen!
@Quint, ik denk ook dat onze baby nog wel even blijft zitten hoor. Geeft niks! Dus jullie zijn weer naar de efteling geweest! Leuk hoor!! Ik ga zo even foto's bekijken! @FF, ik ga het wiegje nog niet opmaken, doe ik op het laatst wel. Heb het bij V.era ook pas gedaan toen de bevalling al begonnen was, had ik iets om handen haha.
Dat durf ik niet!! Ik had bij Finn alleen maar weeënstorm, dus kon niks meer toen de hel los brak. Ik wil t klaar hebben hahahaha! Maar ik was het wel iedere week uit hoor. Als het nog zo lang duurt
@LM Meis denk nog steeds aan jullie hoor! Ik vind je echt zo'n kanjer hoe je je hier doorheen slaat! En je meisje natuurlijk!! Ik ben super blij dat alles nog zo goed mag gaan!! Hele dikke knuf voor jullie!! @FF Gefeliciteerd met je 37 weken!!!Laat de kleine nu maar komen! @vlek duim voor je hoor!! tijd voor roze!!! @ rasp Doe rustig aan meis, jij hebt ook genoeg aan je hoofd! dikke knuf!
Even voor degenen die geen hyves hebben: Laatste berichtje LM: Temperatuur van F is nu goed. Ze heeft haar oogjes geopend en doet het erg goed. Nu nog even de mri afwachten, deze zal maandag of dinsdag zijn.
Goedenavond meiden, @LM, lieffy wat zit je in een emo achtbaan, maar vandaag de mri gehad en hopelijk snel de uitslag he, oooh hoop dat ze lekker snel mee met jullie na huis kan, kunnen jullie lekker gaan genieten. @Rasp, dat is lief dat het wiegje al lekker schoon gewassen is voor je en nog bezorgd ook!! doe je goed hahaha, hoe is het met je? wel positief blijven he las iets over negativiteit moet niet jij moet nog lekker gaan bevallen genieten en zorgeloos zijn. ben wel benieuwd naar Raspbeebje hoor en vooral wat het worden zal!!! @FF, Jippie 37 weken... ji bent lekker aan het rommelen helaas ik heb nog geen gelijk gekregen maar ach je baby zal vast neit lang op zich wachten heb je alles al lekker op orde meid??!! hoe bevalt ML eigenlijk zijn nw baan?? @Vlek, Gefeliciteerd met ML he!!! en kwarktaart jummie lekker hoor. vandaag al geen buikpijn meer? denk echt dat je ei nu gesprongen is zou idd voor de zeker heid nog even knus en gezellig doen in bed en dan evn rust nemen. @Quint, ga zo even je foto's kijken altijd leuk, en Efteling hoe vond M het? @Rest meiden denk ook aan jullie, maar heb nu even de knollen op @Zo hier een druk weekend gehad, zo als altijd eigenlijk. maar wel gezellig nog even de stad in geweest. ben een beetje grieperig dus maar even rustig aan doen de komende dag, maar goed wat wil je met dit weer he.
Hoi dames @FF, wat een fijn bericht van LM!!! Oh en trouwens, het is ook de taak van de kraamverzorgende om het wiegje op te maken hoor dus als je er niet aan toe komt is dat helemaal niet erg. Ik maak het zelden mee in mn werk dat het wiegje al opgemaakt is hoor. Ik leg gewoon datgene wat ik er op wil hebben in de wieg klaar en als ik er dan niet zelf aan toe kom dan weet de kraamverzorgende in ieder geval wat ik graag als bekleding van de wieg wil. Heb je nog gerommeldebom in je buik? @Meis, ik doe rustig aan lieverd, ik wil me gewoon niet te veel laten mee slepen in rotgevoelens dus ik neem zonnodig afstand maar het komt goed hoor! Met jou ook alles goed en op rolletjes met de kindjes? @Madl, hoi meid, ik doe rustig aan hoor, jij ook? Alles goed met jullie? @All, wij gaan zo op bedje, we zijn heel erg moe. Vanmorgen visite en vanmiddag ook weer en daarna nog naar mijn ouders gegaan, dus de puf er uit nu!! Morgenvroeg komt mijn schoonzusje koffie drinken met haar dochter van 2, gezellig! En ik merk dat ik wel wat te doen moet hebben helemaal met die donkere dagen in huis zo, dan duurt het lang en wordt je ook vooral niet vrolijk van! Meiden, slaap lekker allemaal en tot morgen!!! Dikke knuf! X
heej meiden vandaag wel een gezellig dagje gehad... ben alleen erg moe... en hoofdpijn... morgen ochtend huisje schoonmaken...overblijven en dan naar opa en oma... eten zwemmen en net 5 haha woensdag vk controle, smiddags sem zwemles en donderdag middag naar de kapper...tussen door tassen pakken want vrijdag gaan we een week naar brugge... tante heeft dan vakantie en is dan lekker bij opa en oma... knuffels ff; alweer 37wk nemo; bah ruzie met ML rasp; leuk dat je het wiegje hebt! quint; efteling oh ik wil er ook eens heen als nr2 groter is meis; lekker gewinkeld? LM; oh wat kanjer die meid van jullie all; knuffels
reageer straks op jullie hoor, maar had even gespiekt bij F. ze is heel druk aan het zwaaien en aan het doen, komt helemaal goed met "ons" kleine vechtertje !! LM wat heb je toch een prachtige beeb, kan natuurlijk ook niet anders dan met zulke ouders . spannende dagen, hopenlijk snel goed nieuws, veel sterkte meid !!
Goeiemorgen meiden!! Ik hoop zo op heel goed nieuws vandaag voor Lm en haar gezin!! Heb voor nu even niks te melden, krijg zo visite, daarna ben ik er weer! Smak smak xx
Ja ik hoop ook zo op goed nieuws!!!!! spannend hoor... pffff LM: Kanjer! Rasp; Zwaai! veel plezier Alles rustig hier...
Schaam je niet hoor, zo heb ik het ook gedaan na de bevalling van I, onder de douche! LM Spannende dag vandaag! Ook hier brand het kaarsje! All Beetje druk. Ben op neefje aan het passen, dus vandaag de zorg voor 3 kindjes Jeetje, is wel even druk, maar wel gezellig! Heel de woonkamer op zn kop Gisteren een drama dag gehad, I en J allebei uit hun humeur Ze hebben de hele dag gehuild.... wat was ik blij dat het weekend was en dat ML ook thuis was zeg, had er niet aan moeten denken om alleen te staan... Maar ze hebben redelijk geslapen vannacht en zijn nu weer allebei vrolijk! Morgen naar mijn werk om J te showen Kom snel weer netjes op jullie allemaal reageren hoor, maar nu eerst even streng optreden.... neefje-lief zit in mijn verboden kast
@Rasp, gezellig meid even koffie drinken fijne dag he @FF, bedankt nog voor je linkje, en morgen een spannende dag voor jou @Giraf, 3 kindjes een drukke boel, ach als ze maar lekker spelen he. en leuk even J showen ik moet ook nog x met de kindjes naaar ML zijn werk. En vandaag weer een vrolijke dag ik huize giraf lees ik, hier zijn ook wel eens van dei dagen dat ik blij ben dat het weer voorbij is!! @Vlek hoe is het met jou, jumbo ei is gesproken las ik!! en nu een roze test hoop het zo. op de wachtbank wel spannend hoor. @LM, heb ook even naar F gekeken, FF was zo lief de link te sturen oooh wat is ze mooi hoop snel op goed nieuws voor jullie vandaag. hoe gaat het met jou vandaag? en je ML hoe is hij er onder mannen kunnen toch vaak anders reageren he. liefs voor jullie (moest je ook nog van ML feliciteren die heeft gister even samen met mijn F bewonderd) @hier een rust begin van de dag T en F waren om half 5 wakker fles er in en hebben tot half 10 geslapen oooh ben heerlijk uitgerust
Weer even een kort berichtje. Net bij feetje geweest en ze heeft het goed gedaan vannacht. Vanmiddag mag dat jasje uit en ze gaan proberen vandaag nog de mri te doen. De verzorgster verwachte zelfs dat ze zo nog hard aan het werk moet omdat ze het zo goed doet, ze bedoeld daarmee het afkopelen van slangetjes die er al af kunnen. Met mij gaat het redelijk haha. Ik word nogal onzeker door mijn ontlasting en het feit dat mijn onderkantje zo gezwollen is (en daar bedoel ik niet mijn doos mee haha). Vanmiddag weer controle dus dan maar eens vragen.
@Lm, oh ik kijk verwachtingsvol uit naar nieuws van je!!! Maar als ik het zo allemaal hoor gaat het helemaal goed komen met jullie kleine kanjertje!!!
Woewie LM dat klinkt goed! En aan de ene kant rot dat je je zorgen maakt over de ontlasting en je onder(achter)kantje, maar aan de andere kant: Het gaat dus nu zo goed met je kleine meid dat je je daar nu even bezig mee KAN houden! Dat is dan weer helemaal super!!!! Ik vind je echt een kanjer!!! Knuffel!!! Giraf: Oh leuk J showen Enne WOW een VERBODEN kast ja daar zou ik ook meteen in zitten natuurlijk!!! Merel: Hoorde net van ML dat jouw stof nog STEEDS in de auto staat SORRY hij MOET vanaaf van mij rijden:x Hier: Een beetje HB's een beetje krampjes... Mag wel meer worden Het huis is helemaal schoon en opgeruimd. Alles uitgezocht, opgeruimd, schoongemaakt enz. Echt een lekker gevoel! Finn is nu bij mn ouders en de kids van mn zus. De bedpo en rug-bedsteun heb ik binnen. Het bed staat op poten Kom maar baby!
Raspi: Hihihihi ja he Wil ook gewoon dat mens niet in huis hebben woensdag De kraamhulp zorgt toch ook dat het bed bevallingsklaar is of niet? Ik heb nu zo'n molton zeil onder mn overtrek liggen voor als de vliezen breken (zoeen die kinderen ook in bed hebben liggen). Want dat plastic ding is zo zweterig en krakerig.