Zo, ik ga toch ff me bedje in duiken..en zeker met dit vieze weer buiten..brrr..lekker warm onder de dekens!Tot straks! En hopelijk is het hier dan al helemaal blauw!!
Hahahahaha die Finn: Ik moet al 3 dagen achter elkaar door de babyfoon streng zeggen dat ie nu echt moet gaan slapen, want hij ligt 's middags steeds te kletsen en te doen. Maar als ik dan zeg: "Nu gaan slapen Finn", is ie stil hahahahaha
jadore, wat een verschil zeg , hollandse glorie zeggen we hier altijd LM jeetje wat erg !!! hoe oud was ie dan, tegen de 20 ? had je hem ook in je klas ? gister HNTM gemist, hoe ziet ze eruit? en veel plezier bij je oma ! FF je verraad wel veel hoor waar het hart van vol is.............. en hier ook via babyfoon, wel handig zo'n ding. normaal word ze 8.00 wakker, maar soms zijn we dan nog aan het melken, dus even zeggen dat mama er zo aankomt dat mama nog bij de koetjes is, en ze is stil en gaat met haar poppen spelen totdat ik kom, ideaal in het zkh ging het prima, de mensen van de oppas waren er al dus kon ML gewoon mee, gelukkig! gyn keek naar het hele verhaal op z'n computer en heeft meteen provera en clomid voorgeschreven, ik had me helemaal voorbereid, heeft ie natuurlijk aangevoeld nu dus starten met provera en deze 10 dgn slikken, daarna ongi afwachten en op de 3e dag clomid starten tot de 7e dag, dan op de 12e dag ovutesten. oooh ben zo blij dat er schot in zit !!!!!!!!!!
Hallo allemaal!! Nog geen nieuws van Giraf zie ik...! Ik vind het zoooo spannend! Ik ben al de hele ochtend aan haar aan het denken! Kon alleen niet op de lt omdat we bezoek hadden en toen kwam de vk nog langs. Vlek, wat ben ik blij te horen dat er nu schot in zit!!! Super!! @kaart van Meis, hier is de kaart wel aangekomen maar net als bij Nemo zat er een sticker op van TNT. Het adres klopte wel maar volgens de sticker was de postcode onjuist Ik kreeg net een boel kaarten en bijna allemaal van jullie!!! Ik zat te snotteren boven de post, zoooooo ontzettend lief vind ik het van jullie!! Dikke kus voor jullie allemaal!!
Hoe zou het met onze Giraf gaan???? Zie dat er nog geen nieuws is, spannend. Vlekkengek, wat ontzettend fijn dat je verder kan, hoop dat het heel erg snel raak is!!!! Rasp, sterkte vandaag voor je moeder. Verder alles goed met iedereen? Heb prachtige foto's van J'adore, Meis en Maible gezien, knappe kindjes! Madelief, jij ook al over de uitgerekende datum heen, sterkte met de laatste loodjes.
@Vlek, wat fijn!!!!!!!! Je hebt het verdiend!! Op naar roze!!! @Maible, lekker aan het snotteren meid, 3e dagje he hihi, zullen vast nog wel meer traantjes komen. Vind het wel super dat het zo goed met je gaat! Lekker genieten he! @Quint, hey meid, hoe gaat het met je buikie? Visite bijna weer weg of zijn ze al weg??
Zo hier heerlijk 2 uurtjes rust en kunnen maffen!! M.aaike heeft gewoon 2 uur geslapen!! Als dit nou iets zegt over aankomende nacht ofzo Ik ben er klaar voor! @Giraf Meis, hoop dat je nu al ligt te genieten van je manneke!! @Vlek O geweldig!!Ze konden mooi niet om je heen!! Dus eerst moet je ongi worden door het een en dan starten met clomid vanaf de derde dag om eisprong te krijgen? Gauw ongi worden, des te eerder kun je daar mee beginnen Fijn dat je nu echt geholpen wordt!! @Nemo Bijna tijd om straks te gaan ontspannen voor morgen!! @Quint Hoe gaat het met de zwangerschap? @Maible EHm..mijn kaartje van jou moet nog op de bus..maar het giet hier! Ik geef em morgen met ML mee!
WAAAAAAAAAAAAAAAH nog niks???? ooooh jeeeeeeee wat spannend!!!!!!! Vlekkie: Wat GOED!!!!! Hehe er zit schot in he meid!! pffffff heb echt zo'n *ZUCHT*-gevoel Lekker meissie en nu gauw roze ! oh en wat verklap ik?? Oh met de was: Ik bedoel ook onze kleding hoor! Van ML en mij en Finn en de beeb Nou ja ik ga er maar van uit dat er niemand mee leest die me kent Heb me al een aantal x versproken in RL. Quint: Hoe gaat het meid? Heb je al afscheid genomen? Knuf! Rasp: Trek je t een beetje liefie? Pffff is niet niks allemaal vandaag. Heftig hoor liefie! Thnx voor je lieve smsje... Bedoelde in mijn sms trouwens <in RL> ipv <op ZP> Maible: Dikke kus terug hoor liefie!!!! Hoe gaat ie? Nemo: Was bij Finn ook ze tot 3 dg geleden dus Toen deed ML het en toen ging het ineens goed!!!! Merel: Ben je je huis aan t poetsen voor mij morgen??? Hoeft niet hoor, ik ben echt een sloddervos Zie t toch niet
@Madl, wat heerlijk voor je!! Even goed rusten! Hopelijk blijft je kleine meid het ook zo goed doen met slapen, zou geweldig zijn. @FF en Merel, morgen jullie date!!! Vind het wel stoer hoor dat jullie het durfen, laten jullie even weten hoe het was, ben ik wel benieuwd naar!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA roze kaartje van Maible is binnen Wauw! echt heel lief meissie En de naam voorop lijkt kei veel op t lettertype van het mutsje: Grappig!!!! Dikke kus!!!
Whahahaha wij sch##ten ook blubber volgens mij hahahaha! Maar het komt vast wel goed toch? Merel weet toch al dat ik een kletskont ben en een enorme flapdrol, dus komt goed!!!
Oh het komt vast wel goed maar ik vraag me af hoe het voelt in het echt...en als het nou heel leuk is dan ben ik overstag en ga ik ook gewoon een keer die hoeveelheid kilometers maken om jullie allemaal te ontmoeten hoor!
Ik dacht dat het op elkaar afgestemd was NIET????? Hier regent het ook, kan mijn boodschappen niet eens uit de auto halen... Het bezoek is vandaag vertrokken, snif. Het blijft toch moeilijk om elke keer afscheid te nemen. Verder gaat het wel goed hier, de baby is alleen erg rustig, voel hem weinig.
Jaaaaaa Rasp natuurlijk doen we dat!!! Ik ga ook naar Doortje als ik weer ver kan autorijden! En ik wil jullie allemaal heel graag zien!!! En jullie kindjes ook
Dat is idd zo! Grappig zeg!! Leuk dat je morgen bij Merel op bezoek gaat! Dat wordt vast enorm gezellig! Rasp, elkaar irl zien is echt heel leuk! Ik heb Giraf ontmoet en toen was het net alsof ik met een vriendin stond te kletsen! Sindsdien wil ik jullie allemaal heel graag een keer zien!!
Hahaha nee Quint dat was toeval! Liefje het afscheid nemen is heel zwaar lijkt me Heel veel sterkte! en als je je zorgen maakt over de beeb wel bellen hoor!!!! Heb ik ook gedaan en stelde me toen heel erg gerust!!!! Knuffel!!!