Pfew Toch handig hoor liefje om jou vraagjes te kunnen stellen. Maar als je dat stom of vervelend vindt eerlijk zeggen hoor! Waaaah nog 11 uurtjes en jij mag ook!!!! Quint: Ik bedacht me ineens: Vale.ntijn / Val.entin vind ik ook mooi bij M passen!
Liefie hoe is het met mams? En hoe gaat het met V? Is ze weer een beetje beter in haar velletje? EDIT: en met je zus en L?
Met mijn moeder gaat het goed hoor! Met V.era nog hetzelfde, blijft denk ik ook wel zo eerst, is niet anders..ze slaapt 's nachts gelukkig wel goed en daar ben ik heel blij om. Ze is gewoon erg aanhankelijk op het moment en ook erg ondeugend daarentegen. We moeten ons er maar even doorheen slaan he, komt wel goed hoor! Bedankt liefie!
@LM,, wat fijn dat je weer bij F bent geweest, en hoop dat er snel wat slangetjes af kunnen, weer een stap vooruit he. hoop dat je snel uitslag krijgt @FF, LAAT DE BABY MAAR KOMEN MamaFinny heeft alles klaar!!!! heerlijk gevoel he. tuurlijk gaat de kraamhulp je helpen zeker zo'n lieverd als jij @Rasp, met je moeder gaat het dus goed fijn hoor, en ondeugende V idd waat je zegt als ze snachts maar slapen he. (Op het laatst werd F met de dag ondeugender en nu nog steeds hahaha ze kan de deuren in huis open doen, ze was van de week de voordeur al uit stond ze te zwaaien naar de buren ) Nog een dagje lieffy mag je ook lekker thuis bevallen he. wanneer ga je het bad opzetten? niets niet nieuwsgieig ben ik he??!! vanavond ga ik lekker bij mijn ouders eten ML is op cursus, heerlijk even niet koken. en de kindjes liggen nu lekker in bed dus ga even van de rust genieten. @WIE heeft er nog eet tips F wil al 2 weken nauwelijks eten savonds!!!!
Meis: De enige tip die ik heb is het laten gaan. Finn heeft ook zo'n periode van amper eten gehad. Als je gaat vechten dan werkt dat meestal averechts. Het gaat 9 vd 10 keer vanzelf over. Als ze fit is en goed groeit, pakt ze haar energie wel op ndere manieren. Ik gaf Finn soms wat soep in een drinkbeker. Daar zaten dan wat meer wat groente en voedingsstofjes in. Maar krijgt ze haar kiesjes niet door? Dat was bij Finn ook een probleem op een gegeven moment. Wat ben je toch een lieverd! Thanks meid Oh lekker bij paps en mams eten En geniet van de rust!!! Rasp: Fijn dat t goed gaat met mams En Finn is ook echt een boefje! Ze voelen echt iets hoor! T eerste wat Finn vanmorgen zei was: Baby uit buik! baby mama tietie eten. Dus hij snapt al zoooooveeeeel en onthoudt ook echt veel... Succes lieverd
@FF, hahaha mama tiete eten!! Geweldig!! Ja ze snappen echt al wel veel hoor!! Ach, het is ook niet niks voor zo'n kleintje dus ik accepteer het maar gewoon. @Meis, morgen wordt het bad bezorgd en dan gaan we van de week het bad opzetten en een keertje erin met z'n drietjes hihi. Daarna blijft het bad gewoon staan zodat Ml hem met de bevalling alleen nog maar hoeft te vullen met water. Hebben we bij V.era ook zo gedaan en hij staat niet in de weg omdat hij op de babykamer staat dus het kan prima. Tips met eten, inderdaad laten gaan. Zolang we er bij V.era geen aandacht aan besteden eet ze prima, wel met haar handjes maar ze eet tenminste. En als ze echt niet wil dan houdt het op hoor. Heb ook eens ergens gelezen dat je nooit een toetje moet weigeren als ze niet eten dus toetjes krijgt V.era sowieso wel. T is vast een periode joh, zoals zo vaak met dingen, succes ermee!!
Jaaaa dat vind Finn erg spannend! aan de tietie's drinken. Hij weet ook echt zelf nog dat hij dat deed. Zo apart! Oh heerlijk dat bad! hahahahaha dadelijk heb je t morgen al nodig hoor
Jeetje, wat bijzonder dat hij dat nog weet, en mooi ook! Nou Finnie ik wil dat bad morgen nog niet voor het echie gebruiken hoor, nee ik heb nog niet zo'n haast hihi.
ja probeer het ook wel te laten gaan, kan het er toch niet in perssen he denk ik dan maar. ach we zien wel idd wachten komt wel weer maar het is wel lastig als ze het niet wil. (pannekoekjes wil ze wel hahaha aardappels en alle andere dingen dus niet) En ja ze snappen veel hoor die kleintjes, daar kwam ik ooka chter idd en nu T er is denk ik jeetje wat ben je groot gaat ze flesje opruimen als hij klaar is en zonder dat ik wat zeg pakt ze de vieze pamper hup in de vuilnis bak. en laatst zei zze zo lief he ; Hallo T ik ben je zusje oooh smelt smelt als hij huilt vraagt ze T flesje?? slim ding hoor Maar je zult versteld staan straks als de baby er is joh, dat je kleine mannetje zo groot als is!!
tot later, en morgen het bad!! hoop dat jullie nog even saampjes er in kunnen voor de baby komt zou leuk zijn toch Oh hier krijgt F ook altijd een toetje hoor. dan denk ik ook maar krijgt ze in iddgeval wat binnen toch.
aaaahhh wat lief Finny, en onze meid is echt een lieverd hoor. @ladies het word hier wel met de dag stiller hoor???
Sorry Druk aan het werk En durf hier bijna niets meer te schrijven, heb jullie veel te lang verwaarloosd. Check natuurlijk wel steeds of er nieuws is van LM!! Ook dikke kus voor de rest natuurlijk!
Ja het is hier echt stil Maar het is wel begrijpelijk maar soms wel jammer Maar ja we "missen" ook een heleboel kletskonten hoor! En als Rasp en ik t dadelijk even druk hebben hahahahahaha nou, dan duurt t wel ff voor we n nieuw topic moeten openen . Ach komt wel goed Rasp: Fijne middag ik ga lekker in badje!