Jaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Daar is ze al!!!!!! Geweldig!!! Van harte gefeliciteerd!!! Ben hartstikke trots op je en super blij voor jullie! Dikke knuf X
Jaaaaaaaa daar is ze dan!!!! Eindelijk meid, ben je van je pijn af! Stipt op tijd je dametje, ze zal wel gedacht hebben 'ach mammie heeft zoveel pijntjes, ik zal maar lekker snel komen als het thuis mag!' Heel veel geluk saampjes, en geniet met volle teugen!!!! xxx
Wauw, ook al zo'n snelle baby!!!! Hopelijk beloofd dat wat voor mij!!! Echt heerlijk dat er weer een kleine musketier bij is!
Wil nog even iets kwijt: LM: ik vind het vreselijk rot dat we voor jou kleine F nog geen mooie aankondigingen hebben gedaan hier op ZP. Ik wil graag wachten tot jullie zelf eraan toe zijn, en de spannende dagen achter de rug zijn, dat als je dan hier kijkt op ZP alles roze is met toeters vlaggen bellen plaatsjes kusjes enz enz......dat hebben jullie namelijk hard verdient!!! Hoop dat je dat goed vind....knuffels voor jullie vandaag het is een spannende dag! Denk aan jullie!!!!
Gefeliciteerd lieve FF, FFman en grote broer F, met jullie dochter en zusje!! Wauw wat een fijn nieuws zeg, snel geen pijn meer van je bekken. echt wat super zeg!!
ja sluit ik me bij aan als F naar huis mag gaan de vlaggen en toeters hier uit!! @merel, wil je mij de naam pb-en of staat het al op de site denk het niet he?? ben wel nieuwsgierig hoor.
lieve finnefant, finnman e kleine finn van harte gefeliciteerd met de geboorte van julli dochter en zusje!!!
@Nemo, hahahaha ja maar ik wacht nog wel even!! Bovendien is Ml vandaag jarig dus vandaag niet hoor! Maar ik zal de verjaardag van Finnies dochter nooit vergeten haha!
@rasp, oooh vergeten door alles maar ji gefeliciteerd met ML, en wacht nog maar even. je heb nog de tijd he kan je nog even van het gespartel genieten in je buik. fijne dag, en idd zul je niet gauw vergeten de verjaardag/geboorte van BabyFF. @FF, mooie datum heb je bedacht hoor 11/10/11
@Meis, dank je wel, geeft niks dat je het vergeten was, zo belangrijk is het nou ook weer niet! Hij is ook gewoon aan het werk maar ws wel lekker vroeg vrij en we eten nog wel een taartje vandaag!
oooohhh lekker taart, gezellig dat ML wat eerder thuis komt. kan je nog even de slingers en ballonnen ophangen maar idd of het zo moest zijn met FF dat de baby optijd komt, ach de baby is al net zo eigenwijs die wou niet gestript en gehaald
@Meis, hahaha jah, zo zijn meiden he!! Lekker eigenwijs! Alhoewel jongens dat misschien ook wel kunnen zijn maar daar heb ik (nog?) geen ervaring mee.