De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @rasp, nou T is snel geprikkeld hoor (zeggen ze wel vaker dat jongen in het begin moeilijker is en later makkelijker als een meid)
    Ach weet je het maakt niet uit beetje eigenwijs is best leuk

@is FF in tha house????

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Nemo, nou jij ook feli dan!!!

@Meis, ik vind babyjongens wel vaak makkelijker dan meisjes, tenminste das mijn ervaring in het werk....maar wie weet kom ik er voor mezelf ook nog wel achter.
    Ja Finnie was er eventjes maar is ook al weer weg.

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    zo die heeft het goed voor elkaar, vast lekker cocktailtje in de hand:D:D gefeliciteerd

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    en mn moeder zit in egypte!! haha klinkt wel heel typisch zo met gescheiden ouders

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Rasp, ach ja elke kindje is anders he, mischien ook niet eerlijk verglelijk want F is zo'n makkelijk kindje toen ze heel klein was en nu nog steeds.

@F is ziek vannacht ons bed onder gespuugd en ik heb het ook te pakken, griep F heeft ook pijn in dr benen loopt heel wankel door de kamer en ligt nu al weer lekker in bedje. ga ik ook zo even doen was een korte nacht met een ziek kind boven op mij te hangen.

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    HOERAAAAA,
    FF, FF-man en Finn,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE!!!

Bekijk bijlage 189508

7. raspberry

Och Meis, beterschap dan voor jullie en doe rustig aan!!

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    FF, wat heerlijk dat jullie meisje heeft besloten om lekker vroeg te komen! Nu kun je eindelijk gaan genieten van je kleine meisje! Ik ben erg benieuwd naar de naam;)

LM, ik sluit me bij Merel aan wbt de uitbundige felicitaties. Zodra je er aan toe bent komen die voor jullie!
    Ik hoop dat het vandaag goed gaat met de MRI. Jullie meid is een kleine kanjer!!
    Dikke kus

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Meis, beterschap voor F. Arm meisje..

10. raspberry

Ik zit nu net even te kijken naar een mooie wakkere kleine F! Zo lief!!

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Maible, naam staat op de site zie ik net

@Rasp doe ik hoor rustig aan, wees neit bang

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik zie het ook net staan Meis!

Kan iemand mij de link sturen van F? Ik wil ook graag bij haar kijken!

13. raspberry

Maible, je hebt PB!

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    THNX Meiden!

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    jaaaaa FF van harte meid !!!!!! man-FF en Finn natuurlijk ook gefeliciteerd met julie dochter en zusje !!
    hoe is de bevalling gegaan ?? is wel heel snel allemaal gegaan of niet ?? echt super, lekker geen poetshulp morgen maar een KV !!! en lekker pijnvrij !!! (nou ja nog niet helemaal denk ik maar nu gaat het alleen maar bergop meid !!

rasp, gefeliciteerd met je vader, even lekker taartje eten is altijd goed :D

nemo, jij ook gefeliciteerd met je vaders verjaardag !!

LM zodra je meiske uit het ziekenhuis gaat, gaan hier ook alle toeters en bellen voor haar af hoor, nu nog even spannend.
    is ze vandaag door de mri gegaan? ben zo benieuwd naar de uitslag, maar voor jullie is het helemaal slopend dat wachten, hopenlijk snel goed nieuws !!

vandaag een tintelend gevoel in mijn borst af en toe, en een vlinderachtig gevoel in mijn buik. maansteen die ik droeg is vandaag afgevallen, hoop zo dat het allemaal tekenen zijn.

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Hoera!!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van M.!!!! Heel veel geluk samen!!!

17. raspberry

@Vlek, Dank je wel, trouwens het is de vader van Nemo die jarig is en mijn man is jarig haha.
    Oh meid ik hoop ook zo dat het allemaal tekenen zijn!!!! Dan ben je gewoon nog even samen zwanger met mij!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Finn, ben echt zo blij dat ze er al is!!! Het is heel erg snel gegaan. Is ze in bad geboren? Geniet van jullie kleine meid en van je kraamtijd.

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Rasp, youhoohoo, je bent de volgende!!!! Gefeliciteerd met je man! Vind 11-10-2011 overigens een hele mooie datum :D:D:D

Wil iemand me de link van LM pb'en aub? Zou ook heel graag naar F. willen kijken.

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Vlek, ooooohhhhh zou het duim voor je hoop het zo zou echt super zijn. wanneer kan je testen (ja ik ben jantje ongeduld he:D)
    Als je zwanger bent kom ik vast een voorproefje nemen op de beschuit met muisjes hahahaha

Deel Deze Pagina