Aah dat is jammer, misschien ligt ze niet in haar bedje? De camera staat ook niet altijd even gunstig hoor maar ik denk dat ze dan met haar bezig zijn als dat zo is.
Ja, gaat goed. Bedacht me vanmorgen ineens dat ik de laatste dagen wat minder misselijk ben 's ochtends. Hoefde er niet van te spugen, maar was wel rotgevoel. Lijkt minder te worden, dus das mooi! Wel nog moe, maar gewoon op tijd naar bed en niet te veel doen. Ik hoor ook meerdere keren per dag: wat is er, je ziet er zo slecht uit? Haha, nou bedankt. Ruzie met ML is trouwens goed uitgesproken. ML is vandaag weer naar boord gegaan, maar hij weet nu al dat hij een week in rotterdam stil zal liggen, dus kan misschien nog ff langs. Morgen nog werken en dan heb ik herfstvakantie!! Joehoe!! Hoe is het met jou?
@Nemo, fijn dat je je beter begint te voelen en als je maar goed slaapt gaat alles vaak beter overdag he. En fijn ook dat het goed is uitgesproken met Ml. Jullie moeten nu ook echt geen ruzie hebben he. Bijna vakantie! Heerlijk vooruitzicht!! Geniet er dan ook maar lekker van meid. Hier alles prima hoor, wel heel moe en dat lijkt met de dag erger te worden maar dat is ook niet zo gek natuurlijk, slapen 's nachts wordt minder en het lijf wordt zwaarder. Maar ik geniet er nog steeds van hoor!
Heb de schoolfoto's van Daan vandaag gehad (online, dan kan je kiezen welke je wil). Ik zal eens kijken of ik wat kan posten. Daan was steeds 6:00/6:30 wakker. We hebben ook MOMO aangeschaft, haha. Duurde eerst ff, maar ben consequent geweest, als momo nog slaapt mag je er nog niet uit. Momo eerst op 6:30 gezet, soms werd hij wakker en was momo ook al wakker, dus dat maakte hem enthousiast. Als hij dan nog sliep kon ik hem makkelijk terugleggen. Resultaat: Dit weekend tot 8:45 en 8:15 geslapen!! Haha!! Mama is weer blij
Mijn kanjer: (ik heb veel leukere foto van hem, je ziet dat hij niet helemaal op zn gemak is, maar vind ze zo schattig!) View attachment 189658
LM, wat super dat er tot nu toe niets is gevonden!! Ik hoop dat morgen ook weer goed nieuws brengt!! FF, ik ga zo foto´s kijken!! Nemo, wat een geweldig koppie heeft D toch! Echt een mooi mannetje! Fijn dat het weer is uitgepraat met ML. EN bijna vakantie, heerlijk! Rasp, slaap lekker!
FF mooie lieve foto's hoor, en dat al zo snel . lekker genieten van je gezinnetje meid en op die roze wolk blijven he !! LM, volgens mij mag ze vaker uit bedje of niet, zie ook telkens witte lakens ipv een mooi kindje , heel goed teken hoor !!, ik hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mag. nemo, mooie foto hoor !! fijn dat alles met ML uit is gepraat, wel fijn als ie dan weer 2 weken weg is. maar wel een beetje vreemd, hij weet al dat ie een week zal stilliggen, waarom moet ie er dan heen ?? of is hij dan okk de enige die er is op dat schip, sorry meid heb er echt geen verstand van rasp, slaap lekker meid, onverwacht bezoek kan op dit moment zo zwaar zijn, en vaak verwacht de visite dan ook nog dat je hun helemaal gaat bedienen . vandaag hotel geboekt voor 21/22 okt, even een dagje weg met z'n 2tjes naar amsterdam, heerlijk nu al zin in
Bedankt voor de mooie en lieve reacties!! Oh ja, ben overigens ook om een andere reden blij dat ze nu is geboren want met 37.2: 7.5 pond, wat had dat moeten zijn bij 40 weken!!!!!!! de vk dacht wel een heeeeeeuuuule flinke
Wat een mooie foto´s FF!! Prachtige dochter heb je! Vlek, heerlijk, een weekend weg! de dag voor je gaat mag je testen toch? Ik hoop dat je dan iets te vieren hebt!
@Vlek: er moeten allerlei werkzaamheden gebeuren op het schip. Naast normaal onderhoud (verven enzo) komen ze de motor repareren en dat soort troep. Weet ook niet of ze tegen de kant/steiger liggen. Anders moet er soms ook een schip tussenuit en dan moet er wel een stuurman aan boord zijn. Er is normaal een poolse matroos, ML en de kapitein. Maar hij zal heus wel ff naar huis mogen denk ik. Bedankt voor de reacties op Daan. Wat wordt hij groot he? (en wat een groot hoofd ) En helemaal verliefd op M Finne!! Lijkt ze nou op F? Lijkt mij van wel..