lekkere meid hoor FF, krijg je nog heel wat mee te stellen, gelukkig heeft ze een grote broer maible, mag dan idd testen, vind het toch wel heel spannend als er dan tenminste al geen ongi is.
Ik zit net in de topics te kijken. We bestaan alweer 1 jaar! Vorig jaar, op 8 oktober, heeft Wolfje het eerste deel geopend. 2877 pagina´s hebben we tot nu toe samen volgekletst. We hebben lief en leed hebben we gedeeld in het afgelopen jaar. En ik hoop dat we dat nog heel lang blijven doen!
Goeiemorgen allemaal! FF, hoe is het met je, en met de kleine M? Hebben jullie een goede nacht gehad? LM, veel sterkte vandaag!! Ik denk aan jullie en hoop dat de uitslag van de MRI goed nieuws brengt! Ik heb maar een kort nachtje gehad maar dat is mijn eigen schuld. We zijn veel te laat naar bed gegaan. Toen ik net sliep kwam L weer voor een fles. Beide kids zijn verkouden en slapen dus ook nog onrustig. Vandaag dus maar een momentje zoeken om even plat te gaan.
Hoi maible. Hier andersom. Lag al voor tienen te slapen en daan en ik zijn pas net wakker. Heeerlijk. Hoe gaat het FF? Heel veel sterkte vandaag LM. Ik duim voor je.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! Dat een kraamweek zo kan beginne wist ik echt niet! Ze heeft geslapen en ik heb r wakker moeten maken voor de voedingen en verder hebben we echt kunnen slapen slapen slapen! Ze is zoooo lief en tevreden. Wat ben ik een BOFKONT!! Ze drinkt goed, poept, plast, slaapt... Wat wil je nog meer??? Finn is bij mn zus gaan logeren. Dat was wel echt fijn dat hij alle aandacht krijgt en wij een rustig 1e nachtje hadden Rasp: Wil je me smsen als LM de uitslag heeft???? STERKTE LM!!! Kus!
OH wie er nu online is moet snel even naar F kijken op de camera, ze ligt te duimen! *smelt* zo lief!
Finn Wat een heerlijke foto's! En terrecht dat je kraamweek zo begint hoor, ik hoop voor jullie dat de hele week (en alle dagen erna) zo voorspoedig mogen lopen! Dat heb je wel verdient na zo'n zware zwangerschap he! JE BENT EEN KANJER!!!! Wolfje Lekker druk meis, denk je wel een beetje aan jezelf? Rasp hebben jullie een beetje kunnen slapen vanacht? Ik ben trouwens klaar voor de volgende musketier-baby hoor Ben zo ontzettend benieuwd of het een jongen of meisje is! Nemo Wat een leuke foto's van D! Wauw! Echt een lief en mooi mannetje om zo te zien. Vlek Oh heerlijk lekker een dagje a'dam! hopen daar met stiekem nog iemand extra rondloopt! Bekijk bijlage 189706 Vandaag met I naar de osteopaat! Ben benieuwd hoor... En vanmiddag met J voor de 1e keer naar het consternatieburo!
Goeiemorgen dames Ik ga zo even bijlezen! Eerst een kop koffie!! Vreselijk geslapen vannacht, veel pijn aan mn heupen tijdens het liggen en omdraaien doet ook zo'n zeer. Ik voel de baby dan gewoon mee gaan en neervallen als het ware. Dikke poemel hihi. Maar goed, gelukkig is het tot nu toe niet elke nacht zo dus misschien komende nacht weer beter slapen, bovendien heb ik mezelf voorgenomen om ook vaker overdag even te gaan rusten als het mogelijk is. Ik reageer zo op jullie!
Hoera!!!!!!!! FF van harte gefeliciteerd met je dochter!! Dat is echt super snel gegaan!! Super gefeliciteerd!!!Dikke smakkerd voor jullie allemaal!! Las dat er al foto's waren..ga zo es kijken!!Aaaaaah waarom heb ik nou niet meer tijd om es te kijken hier! @ LM Wat een mooi meisje hebben jullie toch en wat een kanjer!!! Echt zo'n droppie om te zien! Laatste scan zag er dus ook goed uit, mogen jullie al snel naar huis? Hoop het zo!!
@FF, ben superblij voor jullie dat het zo goed gegaan is vannacht! En inderdaad wat had het een dikke dame kunnen worden als ze nog een paar weken was blijven zitten zeg!! Maar ze is er al!!!! Joepie!!! Fijne dag met elkaar vandaag! @Vlek, wat heerlijk zeg even een paar dagen samen weg! En hopelijk kunnen jullie iets heel moois vieren die dagen! Spannend!!! @Maible, ik hoop ook dat we nog heel lang blijven kletsen met elkaar hier!! Zou niet zonder kunnen! @Giraf, ben heel benieuwd naar het bezoek bij de osteopaat, laat je het ons weten!!! @Nemo, wat een mooie, blonde en knappe zoon heb je zeg!!! fietfieuw! @Madl, hoi meid!!! Inderdaad jammer dat je niet vaker hier kunt zijn maar dat is nou eenmaal zo.... @LM, heel benieuwd naar jullie meisje, hoe gaat het vandaag?? En wat zijn nu de officiele berichten van de artsen?
@Madl, ja en vreemdgenoeg ben ik er nog echt niet zat van hoor! De kleine mag echt nog wel even blijven zitten. Mega overtijd gaan lijkt me niet fijn maar tot de 40 weken wil ik wel gaan hoor zoals ik er nu over denk. Straks naar de VK voor controle en bevalling bespreken, dat hadden we nog niet gedaan omdat de baby nog in stuit lag dus die moest eerst even goed gaan liggen. Ik ga wel aangeven bij de VK dat ik niet zwaar overtijd wil gaan en of ze eventueel ook al eerder kunnen/willen kijken of er gestript kan worden. Ik ben ten eerste wel een klein beetje bang voor een inleiding en oook voor een heel zwaar kind dus vandaar dat ik niet het risico wil lopen om 2 weken overtijd te gaan. En ik blijf toch een klein beetje bang weer voor een bloeding maar ze zitten er nu gelukkig bovenop dus ik ben in goede handen.
@Vlek Heerlijk volgende week een paar daagjes weg naar Amsterdam!! We gaan voor posi test!!! Duimen draaien hier!! @ Nemo Wat een mooie foto van D.! Ja en al bijna 9 weekjes zwanger wat gaat dat snel!! Fijn dat je je al beter voelt!!
@ Rasp Nog lekker genieten van de laatste weekjes!! Vind het heel goedvan je dat je het gaat bespreken met vk of ze eerder kunnen strippen! Veel succes straks bij de vk!