goedemorgen iedereen. @Rasp, zo je bakkie al op? en weer beetje bij gekomen, jeetje dat was idd zware nacht voor je, en heel goed even rusten overdag is heel goed voor je (maar ben je een beetje te eigenwijs voor of niet??) @Madeliefje, ja maar als het neit lukt om vaker te langs tewippen is het niet anders toch (maar wel gezelliger he) @FF, fijn dat jullie zo'n goede nacht hebben gehad fijn hoor, en wat lief F met M samen leuk hoor. @maible, hoe is het met de kindjes vandaag, nog steeds zo verkouden? en jeetje een jaar al weer @Nemo, fijn dat je minder misselijk bent en heerlijk vakantie of niet?? slaapkoppen @Vlek, leuk even een nachtje er tussen uit heerlijk en je mag dan ok nog testen super hoor. @Giraf, jij dus ook een drukke dag, ben benieuwd wat de osteopaat zegt en CB even meten en wegen altijd fijn. @LM, hoop dat je vandaag meer gaat horen en date r goed nieuws komt zou toch super zijn he, maar wat kan ze heerlijk liggen zeg word je gewoon jalours van als je er na kijkt @Zo hier redelijke rustig nacht gehad, begon pas op half 1 maar hebben tot 7 uur kunnen slapen. F is echt best ziekjes zo zielig heeft ook pijn in dr beentjes enzo en ja zelf ben ik alles behalve topfit. ach ja virus even uit zieken en dan waait het zo weer weg. Geloof dat mama's niet echt de tijd hebben ziek te zijn maar 24pd moeten zorgen hihihi ach joh een dankbare taak.
rasp lekker toch dat je nog kan genieten van je babytje, en je heb nog bijna 3 weken dus alle tijd he. en ze zullen je toch niet heel ver overtijd laten gaan? vandaag de bevalling bespreken, moet je eigenlijk een speciale VK voor badbevalling? of met speciale ervaring ja ik zeg ook maar wat he. (ik ken alleen infuus er in, en wachten tot het komt)
@Meis Dikke knuf voor F.!! Ja de griepjes gaan weer komen helaas...Zo, heb je korte nacht gehad! En ook knuf voor jou, ook niet zo lekker dus! Ja, mama's moeten idd door Maja, als je kind ziek is, is dat helemaal zo zielig he. Hoe is het met T.? Ja mis echt de gezelligheid, maar E.line is laatste dagen erg onrustig en huilt veel meer. En dan is M.aaike ook aanwezig..hoe dan jullie dat toch?
@Meis, haha je hebt me door!! Ik ben er inderdaad wel wat te eigenwijs of te onrustig voor om een middagdutje te doen..... En bij mijn in de VK praktijk willen ze allemaal wel badbevallingen doen maar het kan zijn dat een VK het niet wil doen omdat ze te weinig ervaring er in heeft hoor. Maar ik krijg dus gewoon een van mn eigen VK's!
Meis, sterkte met de kindjes en met jezelf hoor. Helaas kun je inderdaad als moeder maar moeilijk ziek zijn. Hopelijk knappen jullie allemaal weer snel op!!
Morge, Kom vanmiddag wel weer ff aanwaaien, eerst het huishouden doen hier. LM: heel veel sterkte/suc6 vandaag, hopelijk komt er goed nieuws uit de MRI uitslag! Ik denk aan jullie!! Finn: fijn te horen dat jullie zon fijne eerste nacht hebben gehad! Laters!
@Rasp hahaha zie nou wel jij bent gewoon een eigenwijs ding, maar vanaf nu ga je elke dag even liggen, of in bed of de bank!!! is goed voor je of moet je even komen instoppen straks hihi. maar is wel fijn dat je je eigen vks krijgt he. @madeliefje, ja ach tussen de bedrijven door, T heeft net de fles op en F loopt hier beetje in het rond ach zo prutsen we wat aan he. ja de ene dag heb ik ook meer tijd als de andere, in het weekend dan ben ik hier ook bijna niet te vind hoor, te druk dan meestal. @merel, poetsze en tot straks
Rasp, bevalling bespreken met de VK, het komt nu toch echt dichtbij!! Meis, beterschap! Ziek zijn heb je idd niet echt tijd voor als mama Madelief, het kan idd wel erg druk zijn met die ukkies! Hier heb ik de ene dag ook meer tijd dan de andere dag. Gelukkig heb ik (tot nu toe) twee best rustige kids. Het is hier alleen tussen 16.30 en 18.30 een gekkenhuis
maible, herkenbaar na de middagslaap dan heb je nog weinig rust meer en vanaf 17.00 uur gaat het dan ook aan een stuk door ben zo blij als ze dan in bedje liggen, vind ze heel lief maar als ze slapen toch wel het allerliefste
haaaaai die Finny, zie dat je online bent hoe is het lieffy met je prachtdochter?? en met jou ook natuurlijk, hoe is het je vergaan (tijdens de bevalling nog pijn van je bekken gehad?)
Mri was goed!! Klein plekje gezien wat kon duiden op een verhoogdbrisico op trombose. Maar dat gaan ze nog onderzoeken. Ze gaat zo per ambu naar apeldoorn en moet daar nog even blijven. Vanmiddag dusbeindelijk naar huis!!!
Jaaaaaaaaaaaah LM Geweldig!!!!!!!!!!!! Wat superfijn voor jullie, ik ben heel erg blij voor jullie en hopelijk gauw de kleine F ook naar huis zodat het grote genieten kan beginnen!!! En pas goed op jezelf lieverd!!!
Hier net weer helemaal goedgekeurd door de VK. Keurige bloeddruk nog steeds en de baby is inderdaad ingedaald maar ligt nog niet vast maar dat hoeft ook niet zei de VK. De baby beweegt ook nog heel erg van links naar rechts en heeft nog steeds alle ruimte omdat ik een hele ruime buik heb, feest voor de kleine dus! Ze kon wel voelen dat het een lang kind is en al een behoorlijke kont heeft hihi. Dat had V.era ook en heeft ze nu nog! T wordt vast weer een meid!
@rasp, fijn alles weer in orde, hahaha of een jongen met een flink achterwerk kan ook. maar de baby draait dus lekker in de rondte. (deed T ook tot het laatste moment en bij F was dat juist helemaal niet zo raar toch zo verschillend)
@Meis, tja het kan ook een jongen zijn ja, we zullen het binnenkort zien!! V.era was ook heel beweeglijk en deze baby nog meer! Maar goed dat heeft dus ook te maken met mijn eigen buik, ik heb gewoon veel ruimte.
Zo hey ik ga even braaf met de beentje omhoog op de bank. Heb een tijdschrift binnen gekregen met de post dus even tijd voor mama!! Tot later!!!
LM: wat een fantastisch goed nieuws!! Zo goed, dat ik niet meer wil wachten met roze en toeters en bellen!! Dus ik ga even los voor jullie kleine moppie: Nogmaals: Van Harte gefeliciteerd met kleine F !!!
Ohhhhhh ben zo blij!! Allereerts omdat LM met zo'n goed nieuws kwam! Dan omdat Finny zo gelukkig is, Dan omdat Rasp's baby nog lekker kan zwemmen voor zolang als het duurt! Dan omdat Madelief zo gezegend is met haar 2 meisjes dat ze gewoon tijd te kort komt om hier te zijn, En dan om nog meer positieve dingen die ik ook zo graag hoor van alle andere Musketiers maar ik ben even vergeten wat er allemaal speelt, sorryyyyyyyy!!!!!!!!!!! En ik ben ook errug blij omdat we nieuwe buren krijgen!! Nou nou, hoor ik jullie denken, is dat zo speciaal?? Ja!! Het huis is namelijk gekocht door hele goeie vrienden van ons!!! Zij hadden een huis gekocht in een nieuiwbouwproject maar daar is de buurt tegen in opspraak gekomen. Heeft een jaar geduurd met rechtzaken enzo, en ondertussen hadden ze te horen gekregen ook naar andere huizen te mogen gaan kijken omdat het zo lang duurde. Dat gedaan, ons buurhuis gezien en helemaal verfliefd. Bleek dat de makelaar beetje dom was en dat ze schijnbaar toch op een of andere manier aan dat nieuwbouwhuis vast zaten.... Maar.....die aannemer is failliet gegaan en het project is verkocht, dat betekend nieuwe contracten die je mag weigeren!! Dus......ze kopen ons buurhuis!!! Naja, lang verhaal, en zal jullie waarschijnlijk weinig boeien, maar we hebben hier heel lang op gehoopt met z'n allen en nu is het zover!! Erg leuk, want mijn nieuwe buuf is ontzettend dol op mijn kindjes en ze willen zelf ook graag kindjes, dus wie weet hoe gezellig de buurt hier nog wordt met dat kleine grut! Zo, verder geen nieuws eigenlijk.... Wisten jullie trouwens dat vandaag mijn laatste week verlof is ingegaan.....??????????? :x:x:x:x:x:x
@Merel hahahahaha ik ben ook blij!! En ook blij voor jou!!! T is gelukkig allemaal weer positiever hier en dat kan alleen maar mooier worden nog met een posi test van Vlek en een raspbaby!! En je laatste weekje verlof alweer.........aaaaaaah wat is dat snel gegaan zeg, zie je er tegenop om weer te gaan werken??